Re: krosouvr sem, krosouvr tam, krosouvr kam se podívám
tak ono novy P2008 ma uz 4,3 m co je presne ako S-cross od suzuki alebo ceed hatchback od kie ci legendarne ASX od mitsu :D ... lenze puma je od nich mensia a je vo vodach stonicu alebo mokky X pripadne CX-3 od mazdy alebo povedal by som este aj vo vodach T-crossu a arony a presne tam kdesi .... a tu bude triafat moc slusne neboj ... ;-) ... :yes: a pozri sa jej aj do oci.... a uvidis krasnu divoku selmu ....
:yes:
I moje děti narozené 16 a 19 let od rozpadu federace rozumí slovensky. Naučily se to zcela přirozeně z hudby, filmů a z diskuzí. Nedovedu si představit, že bych tohle řekl třeba iudexovi na srazu. Hned by mě poslal do riti. A oprávněně. ;-)
Ja bych je rozhodně omezil, ale holt je to tak jak to je. Každopadně ford u poslednich modelu designově vali a snad jedinou větši vyhradu mam u fiesty, kdy bych zachoval zadni lampy z předchudce. Každopadně šmrcovni a dynamicky design je něco co by u fordu mělo byt povinnosti.
mondeo mk4,mk5, focus...mozu pokracovat kazde jendo je hezke mozno b max je divny ale ma vyhodu dverí...kazdy jeden vyniká ve svojej tríde..a né že né :)
mondeo mk4,mk5, focus...mozu pokracovat kazde jendo je hezke mozno b max je divny ale ma vyhodu dverí...kazdy jeden vyniká ve svojej tríde..a né že né :)
Nekaz Čechom reputáciu. Sú to fajn ľudia, ale také výnimky ako si ty a ten pod tebou im to kazia.
Však keď po slovensky nerozumieš, nečítaj, nie? No problem. Normálnemu inteligentnému Čechovi to problém nerobí, rovnako ako Slovákom nerobí problém čeština. A ak niekto niečo náhodou nevie, spýta sa. Či Čech alebo Slovák.
Ešte nejaký problém?
No, protože obyčejný podvozek Ford je v 99% případů nadprůměrný.. ale ty si to asi nikdy nezkoušel, když se tak ptáš .... na přepravu dětí si kup auto k tomu určené, né malý Crossover...
Připadám si jak na slovenském serveru. Špatně se mi to čte a nerozumím mnoha slovům. Prosím pište česky, jste na českém serveru. Navíc slovákům se Puma líbí, čechům ne. Je to asi o pokroku. Na slovensko přišla elektrifikace mnohem později.
Největší prasárna je dát do městského vozu třívál, který aby jel musí mít turbo. Do města kombinace zcela nevhodná. Jediná a správná možnost do města je atmosféra a to bez debat.
Ako nemá iné auto? Isofix vpredu je už celkom bežný, pokiaľ sú len 2 vzadu. Tu nehovorím o 3 isofixoch vzadu, aj keď ani to by nezaškodilo. Vpredu ma bežne micra, captur, p3008, do twinga sa dalo objednať, mini to majú bežne, do BMW sa dá objednať a pod. Kedysi aj do fabie to stalo 30 eur. Som zvedavý, či do forda to pôjde, keď už akcentujú tu praktickosť. Že kočík vojde, ale čo deti?
na druhej strane aj mitsu ma okrem spacestaru vsade aspon 4 valce...pripadne sem tam este aj 6 valce ( outlander v rusku aj usa ) ci nadalej zijuce pajero v australii a na blizkom vychode
Ale to okrem C5AC, ktora ma napada a mozno este na nejake 2-3 vynimky aj tak ziadne ine auto nema. A to aj take, ktore je vyslovene urcene pre vecsiu rodinu. Tak nerozumiem tejto poziadavke pre taketo auto.
Nevím, kde ve fordu přišli na to, že evokovat exteriérem dojem zfetované bornejské žáby je to pravé pro prodeje, ale podle toho, kolik (ne)vidím nových fokusů se tenhle směr úplně nepotkal s "chutí a preferencemi" zákazníků. Je to škoda, protože konečně fordy v interiéru nejsou na poblití, ale mít neustále zašavlenou kapotu taky není cesta z mizérie.
Prečo by také ambície nemal? Druhé auto v rodine na rozvoz deti jedným rodičom. Buď ich odveziem ja a pokračujem do práce, alebo žena. Ale toto bude také praktické, že ani deti tam nevojdú. Háčiky stoja pár eúr.
Turba mi kvílej, vejfuk práská, zátah mám brutální, spotřebu na 612 koní solidní,... Já chtěl auto které má výkon, ty máš jenom kompromis. To není na chlubení, dej si pár facek, nulo.
kde tu prosim ta vidis kiu? je to jasny ford... akurat konecne uz kukatelny na rozdiel od focusu alebo fiesty...
paci sa mi aj to ze to nema ohyzdne oplatovanie blatnikov ako na CX-3 ... alebo kone ... a pochvala aj za mild hybrid ... za to v stonicu dostanes aj technicky len opajcnute bezduche rio len za drahsie
tiez som sa bal ze to bude len akasi zvacsena fiesta ked bolo tu to prve akoze zahalene foto ..... ale tak nejak som aj pisal ze pockajme a uvidime ... a nakoniec som fakt prekvapeny ze je to predsa len auto s vlastnym charakterom a ladi mu to... inak ani mne sa nepaci ani focus ani ecosport a ani fiesta... ani kacko.. ale uz napriklad explorer alebo mustang su super... tam je to ok.. a teraz mozem povedat ze aj tato puma ma akosi zacina zaujimat... a paci sa mi :yes:
ale tie predne svetla su bombove .. rozmyslam kde som nieco podobne videl... ci na nejakom porsche alebo kde ... ale seknu pume moc moc.... uz zadok je docela klqsika ford ale to je fajn lebo ladi to k predku... mne to kusok pripomina CX-3 od mazdy tak nejak proporciami ale tak samozrejme len proporcne .. puma je svojska a to je fajn https://img2.auto.cz/…ull/5784895_.jpg:yes:
kym na fieste je ten kaprovity face nevzhladny az disproporny tak tu na zdvihnutejsej kasni je to uz daleko lepsie.... ovela lepsie ladi maska aj svetla aj celkove proporcie su fajn ... obzvlast ale chvalim svetla .... uz to nie su banany cez pol auta ale krasny az tajomny kukuc cierneho ocelota :yes: .. a opat sa dostavam k tomu ze podobne ako na medvedovi aj na forde mi SUV pridu daleko kukatelnejsie nez ich sedany hatche alebo kombiky a pod.... ved velky explorer je fajn.. a pacil sa mi aj edge ktory v eu konci ... a hoc by som asi rad videl nieco na sposob zmenseneho exploreru aj v priapde mensej pumy tak tento divokejsi zivocisnejsia svalnatejsi dizajn novej pumy je asi nakoniec spravnym riesenim ako len zmensovat hranateho explorera urceneho skor pre "decentnejsiu" a starsiu klientelu... takze ocakavam velky uspech tejto novej neskorotnej selmy... aky to zrazu rozdiel voci ecosportu ... a akoze normalne fordy nemusim... uplne ze chlad zima sibir .. ale tato puma je doslova ohniva a normalne ma nazhavila .. proste paci sa mi... aj velkostne uplne bombovo posadena :yes:
PS: dnes by mal byt inak predstaveny aj Xceed... ktory ale je uz kusok vacsi ale ak zvazime fakt ze voci pume ma kia model stonic tak musim priznat ze radsej pumu ako stonic ( ktory sa mi vobec nepaci ) ....
No, tak se podívej na Ford Ecosport... jak to taky mohlo dopadnout. Já věřím, že minimálně to auto bude vynikat jízdními vlastnostmi, když už nebude isofix....k čemu ho u stylovky potřebuješ? Na to jsou jiná auta...
Pri rodinnom aute, ktore ma sluzit vecsej rodine na slovo 3xisofix pocujem. Ale otazka je, fakt na aku rit to potrebujes spomenut pri tomto aute, ktore take ambicie nema?
Co mam rozviest? 1.2eTHP 96kW 230Nm R3 je nielen papierovo ale aj v reale viac ako 1.2T 85kW 180Nm R4 a citit to bolo teda okamzite. Trojvalec ide o triedu lepsie. Nie ze nie, uz som ti to raz v diskusii pisal. Vo finalnom vybere som mal prave 308sw oproti Aurisu TS. Auris bol dokonca o 3k € lacnejsi. A rozhodol to prave motor.
Som priaznivca benzínu,ale každé palivo (motor) má svoje opodstatnenie a je jedno či to je ICE alebo EV. Tieto kecy o dotovanej nafte mi už prídu vcelku úsmevné,alebo skôr trápne.
Čus.
Mne sa to až tak nepáči, s tradične vyššou cenou, zlým servisom sa to bude objavovať sporadicky. Keď už je to praktické auto, tak som zvedavý, či dopredu dali aspoň isofix.
Navíc tak jako se z důvodu odlišný hmotnosti nafty a benzínu velkoobchodně prodává ne v litrech ale kg, tak jak se tak = správně = dřív prodávalo i koncovýmu zákazníkovi
Což dělá 3-násobný zvýhodnění = ve prospěch nafty = nebo v neprospěch benzínu ;-)
Zajímavý jak tu fandové nafty maj plnou hubu keců o dotacích pro EV a desetiletí trvající mnoha NÁSOBNÝ dotace nafty = jim nevadí :yes::-)
Uměle podporujeme = dotujeme = naftu v miliardách. Když se vrátíš k původnímu stavu bez dotací = nafta má smysl jen.. u extrémních nájezdů a samozřejmě nákladní dopravě
mne sa to paci... bal som sa ako to dopadne a vysledok ma prijemne prekvapil...
pre mna teda z portfolia fordu momentalne dizajnovo najhorsi focus ( neratam ecosport :D ) ..bohuzial
Já tedy nejsem příznivcem těchto aut, ale objektivně musím říct, že jako "pseudostylovka" to nevypadá vůbec zle a do dnešní doby to zapadá. Myslím, že pokud to Ford nepřestřelí cenou, tak by se to prodávat mohlo. A vzhledem k velikosti nevidím ani problém v tříhrnku.
Naštěsti to s vyškou nějak nepřehnali takže se drži dost při zemi, když už ma jit o pumu na chudach. I když jde jen o jmeno a navaznost je tam snad jen na přidi, předevšim světla. Ale vypada to velice dobře až stylově tohle se fordu opravdu povedlo. Jedine co mi nesedi tak je design disku.
Nech toho nesmyslu s trápenim = zrovna tuhle sem psal že v reálnym běžnym provozu skoro nejde poznat jestli je to R4 1.2 Turbo od Toyoty nebo R3 1.2 PureTech od PSA = tak to prostě je. Oba slušný motory
Diesel je zajímavej dokud je nafta silně dotovaná cenově masivně zvýhodněná = jak se vrátíš do reality = shodná daň shodný DPH a k původnímu rozlišení vyšší hmotnosti nafty = dává smysl jen pro extrémní nájezdy a těžký auta minimálně tak 2,5 tuny nebo spíš eště víc
Ty by sis naftu o 3-4 kč dražší než benzín a dražší motor koupil? Ne = jen tě berou ty dotace = no koho ne slovenskej předseda naší vlády by moh vyprávět :-!