VW Passat přijíždí v omlazeném balení, namísto rozsáhlých změn ale došlo jen na jemné ladění. Novinku jsme vyzkoušeli na silničkách ve Frankfurtu nad Mohanem a okolí.
ST je super, ja ale radšej taký obyčajný. Jazdil som na Focuse 2 - ten sa mi páčil. Aj 3-ka bola OK, ale nepáčila sa mi palubná doska a bol to viacmenej už výbehový model. Najnovší je pekný.
S Insi jsem se skoro vešel do 800 s daní (2.0t 4x4), s Passatem bych tehdy (2017) byl o dost výš... ale jo, na oboje se dají sehnat slušné slevy a záleží na konfiguraci a motoru co člověk chce.
Pneumatiky robia vela. Ja som mal defekt na E 350 nedalo sa to opravit tak som vymenil obidve predne Bridgestone za lacnejsie Michelin 245/40/18 a hucia viac ako Bridgestone. najhorsie su run flat ale potom este zalezi na konkretnej pneu. Michelin nic moc.
Špatný srovnání a špatnej předpoklad = C-HR je SUV tim myslím vyšší stavba z principu horší pro vyšší rychlost a 85 kW nebo hybrid spalovák jen 72 kW zatímco Camry sedan 2.5 litr 160 kW
180 km/h jede celkem v pohodě a kultivovaně i Auris 1.8 100 kW
Tak si ji zkus. Zatím jsem se ke 180 s Camry jen přiblížil, ale odhlučnění je rozhodně znatelně lepší než v passatu B8 highline TDI 140 kw. Hlavně od toho podvozku.
Kde vidíš v ceníku Ultimate nebo GSi - ty odpovídají výbavě a motorizaci co popisuješ - za 900k? Já teda vidím o 150-200k víc. Jako Passat je ceníkově drahý, ale zas taková cenová senzace se v případě Insi nekoná. Na oboje se dají vyjednat úplně jiné ceny, na Passata obzvlášť, takže v reálu se cena lišit nemusí, naopak VW má ty slevy někdy fakt agresivní (20+ %).
To je zvláštní, nedělali to spíš pneumatiky? Kor u Alltracka, jestli tam nebyli nějaké hrubší. Já mám Highline R-Line taky 18" kola, nevím přesně rozměr, ale právě odspodu je krásně ticho. Ještě v kombinaci s TSI, takže odhlučnění je pro mě na Passatu jednoznačně plus :) Nebo to vylepšili, mám rok 2019.
No předpokládáš, já bych na to úplně nevsázel. Protože ono dimenzovat především odhlučnění, ale i další věci pro tyhle vysoké rychlosti něco stojí a když budu mít auto, které je nemůže dosáhnout, tak je velmi pravděpodobné, že se to neřeší. Znám to třeba z Toyoty CHR, která jezdí suprově, ale na dálnici je naopak cítit každý km/h navíc - ta je ale zaměřená na město. Chce to tu Camry zkusit a porovnat. Nejde jen o tu maximálku, ale v Passatu když se rozjedu nad 70 km/h, tak úplně cítím jak se tomu autu chce jet rychle a je to takové příjemné.
K těm vysokým rychlostem, v Německu to docela běžné je, zažil jsem i cesty kdy jsme jeli v závěsu několik aut (všichni DE SPZ) 240 km/h tempomat. Neříkám, že tak jezdí všichni samozřejmě.
U nás a jinde to sice legální není, ale dá se tak jezdit. Rakousko, Polsko, Maďarsko, Itálie všude to zažívám. Zákony se sice mají dodržovat, ale v autech jako je právě ten Passat to chce hodně sebekontroly :) O prémii ani nemluvím...
Mám b8 140kw a spotřeba 6.5l. Jezdim porad na S, Dcko je nepoužitelné, tudíž motor často vytacim. Dost dálnic, rychlostní limity mimo města nedodržuju ani náhodou. Tak jak, sakra, můžete mít spotřebu 7.5l? Je fakt, ze mám DSG7 a ne straší 6.
To dunění je dané standardním podvozkem, elektronika to nedělá.
To přirovnání scaly je trochu mimo. TNGA má GA-B ( připraveno pro nový yaris ), GA-C ( nová Corolla, poslední prius a CH-R ), GA-K ( RAV4, dodávky, Camry, Avalon a Lex ES ) a GA-L ( Lex LS a LC ).
Když se zaměřím na zmiňovanou variantu GA-K, Camry je v rozvoru uprostřed, narozdíl od Scaly, kterou natáhli na maximum malé platformy.
Kdyby byla Camry na GA-C, pak by to přirovnání asi sedělo výborně, přesně jako u Scaly, by musela mít Camry podvozek CH-R. To ovšem nemá.
No a multilink nemá, protože má dvojitou lichoběžníkovou, jak psal Hamuna.
To víš, tady nejsi u VW, kde se dává tyč.
Určitě. Třeba ze včera mám takový postřech. Trasa Praha-K.Vary, rychlost 130 dálnice, 100 mimo dle GPS. Jelo se ve špičce, takže hodně kamionů, dost často rychlost 80 a prokousávání se dopředu kolony kde to šlo. Někdy se rychlost při předjíždění velice rychle přiblížila k omezovači. Výsledek, Corolla 5,8, Camry 5,5.
Dnes jsem se vracel do Prahy, rychlost GPS 90, bez dálnice. Spotřeba 3,6 při průměrné rychlosti 72 km/h. Musím říct, že takhle nízko jsem se s hybridním Aurisem na této trase nikdy nedostal. A to dnes bylo 30 stupňů, takže s klimatizací.
Napíšu ti i do SZ, ale pro jistotu sem.
Corolla TS 2.0 HSD Executive VIP JBL Skyview:
Provozní hmotnost 1445 kg
Maximální přípustná 1955 kg
Užitečná tedy 510 kg
Camry 2.5 HSD Executive:
Provozní 1670 kg
Maximální 2100 kg
Užitečná 430 kg
Dement keby chcel radit rucne na automate tak si kupi alebo mu daju auto s manualom, priorita automatu je to, ze to radi samo mudrlant. A ma pravdu, ze to huci od napravy tak isto ako golf alebo oktavia, spolujazdec sediaci v zadu sa moze aj zblaznit pri dlhsej trase. Myslis, ze mu dali na nove auto od vyroby cinske gumy, hlupak si riadny
Tak Hittman neřeší převodovku obecně, ale její zástavbu právě v Insignii.
Což o to, ono se s tím jezdí příjemně, dlouhá osmička je super, řadí to celkem sametově, jenom je prostě pomalá. Přesně proto jsem vzpomínal na tu hlášku Rollsu - výkon dostatečný - jo, kilowatty tam jsou, když se na to dupne tak to nějak jede, ale člověk má neodbytný pocit, že na to to auto není.
Nojo, já měl Focus ST v předminulém širším výběru, akorát tehdy s Fordem nebyla řeč... měl to sebevědomě naceněné, chabě vybavené a o slevách se moc bavit nechtěl. Ale to nové eSTéčko vypadá moc dobře i podle ceníku a byl by to můj aktuální žhavý kandidát.
Jak rikam tnga je 5 druhu (ga-l, ga-c, atd). To si zkus nacist ty. O tuhosti jsem nic nepsal. Verzi tnga ga-k pouziva camry , rav4 a dalsi. Takze optikou zdejsich diskutujicich je to neco jako scala na polu - natahnes rozvor a hned si o tridu vic. Ikdyz je jasny ze japonci to delaj uplne jinak. Kort kdyby to byla mazda. Jinak mi to je samozrejme uplne sumak. To spis jen tak pro zasmani.
@Emel: Dobre vravíš, predseda! ;-) Faktory môžu byť rôzne, si pamätám, ako som kedysi dávno kúpil do firmy 3ks Espero a kamarát sa ma pýta, že prečo Daewoo, že veď inak kupujem lepšie autá. Tak mu vravím, že som firme za pár korún kúpil klimatizácie, ktoré mali vo výbave aj kolesá a motor, no nekúp to :-D:-D:-D
Samozrejme - je potrebné mať viac favoritov...
Kedysi dávno som napr ani nešiel pozrieť Focusa, lebo Ford... Po čase som na jednom išiel a spadla mi sánka, ako dobre to auto jazdí - ľutoval som, že som ho vtedy neskúsil.
Pri súčasnom aute boli preto na prvom mieste pocity z jazdy. Najjednoduchší výber majú ľudia, ktorí majú stálu značku, prípadne riešia len vzhľad a farbu.
Ináč turbomotor je celkom pekný argument - rýchlo presvedčí svojou dynamikou a návrat na atmosféru už nie je celkom možný.
To máš pravdu ;). Vyberal som z 2 potencionálnych možnosti áut, ktoré si nekúpim. Ja som na nižšiu strednú triedu - dobre to jazdí a je to relatívne veľké a cenovo dostupné.
No veď práve. niekde - napr v Rakúsku zaviedli na niektorých úsekoch 140 km/h :).
V každom prípade môžme byť radi za 130-ku.
Vyššia max rýchlosť má jedinú výhodu - auto má značnú rezervu pri 130 = lepšia jazda ako na aute s maximálkou napr 150.
Tak učebnicový příklad je náš diskusní kolega, který tu dlouhodobě psal elaboráty na to, jak Kia šlape a jak nabízí poctivé atmosféry oproti těm konkurenčním turbo kosačkám a tak... no a pak šel pro své první nové auto a koupil Polo 1.2TSI. Ten střet s realitou tím může hodně zamíchat, různým způsobem (reálná cena, pocit za auta apod.).
Nic proti "by" diskusím.
PS: já mám taky vždycky nějaké favority na nové auto, ale občas nepřežijou střet s realitou
@palix: Sám si si odpovedal v druhej vete: "Mať tie peniaze a potrebovať auto". Dal si palec, aby si vyjadril názor, čo neznamená, že pobežíš do predajne a do 3-6 mesiacov si kúpiš jednu alebo druhú káru. A na tom nie je nič zlé, to len fostek trošku trolí ;-)
Kde sa jazdí viac ako 180 km/h? Jedine v Nemecku je to možné a legálne (a tuším na ostrove Man majú neobmedzenú rýchlosť). Všade inde je to vysoké prekročenie rýchlosti. Dokonca ani pri obiehani to nie je možné.
Nemci tiež bežne nejazdia 180 km/h - tu je už vysoká spotreba a bežný Nemec je skôr šetriaci tvor :).
Predpokladám, že Camry je pri 180-ke veľmi stabilná a aj tichá. To, že neide viac neznamená, že to nebude luxusná a bezpečná jazda.
Choré mi príde skôr, že malé autá ako Fabia majú max rýchlosti niekde pri 200 km/h - to je iná káva oproti veľkej Camry. Že áno...
Hybridná Camry bude predpokladám v meste komfortnejšia ako Passat. Výsledok? Každý si spraví svoj ;).
Prečo "BYkupci" ? Mať tie peniaze a potrebovať auto (iné ako mám), tak u mňa je to jasné - Toyota.
Presne podobnú vec som kedysi čítal u Mazdy 3. Tiež sa niekto odvolával na "BYkupcov". Reálne ju má dosť ľudí. Neviem si predstaviť, žeby sa niekto rozhodol pre konkrétne auto - napr Mazda 3 - lebo skvelo jazdí, vyzerá... a potom by si za rovnaké peniaze kúpil Rapid, lebo má väčší kufor a lepšiu konektivitu = veci, ktoré predtým neboli dôležité... A potom by roky obdivoval auto, ktoré si mohol kúpiť, ale nekúpil. Divné.
Poznám pár "BYkupcov", ale tí si reálne dané auto nekúpia, lebo na to nemajú, alebo nie sú ochotní toľko zaplatiť, prípadne dané auto ani vlastne nechcú.
Passat je isto skvelé auto, ale nie je jediný.
Ináč - pre mňa "najzaujímavejšia" kapitola je "Digitalizace 2.0" :). Veci, ktoré auto nespravia lepším.
@Ozzman: Díki za tip, skúsil som mu asi 10x poslať správu, ale neprešla ;-\
@Mikesus: Teším sa na Camry blog, o Corolle si napísal tak, ako keby si mi kradol písmenká z klávesnice :-) Pls pozrieš do techničákov a napíšeš mi užitočnú hmotnosť oboch áut? Jazdím zväčša sám, ale občas beriem toho kopu a napr. Avensis (ale aj Volvo) mali zaťaženie podpriemerné.
Já to chápu. Protože kdyby to byla pravda, vypadal by ten text jinak:
- neskutečný podvozkový skok mezi B7 a B8. B7 si hrála na komfort, ale vlastně byla jen pohupující ale dělající rány. B8 se ani nehne a vše absorbuje bez mrknutí oka (světla:-) ). Neuvěřitelná stabilita auta ve vysokých rychlostech u B8.
Kvalita - neskutečný skok to není, spíš bych řekl že + - stejný jen někde něco přidali a jinde ubrali. Nejvíc mi vadilo že hodiny na B8 jsou z plastu, v B7 byly nerez. Takže rozumím že z B8 je vyhodili.
Spotřeba TDI - 110 kw manuál (B8) vs. 103 KW manuál B7 - u B8 nižší o 0,3-0,5 l na 100 km- Dostat se pod 5l při klidné jízdě jde úplně v pohodě.
A propo mercedes C - design se mi moc líbí, pro hochštaplery asi nejlepší auto, ale už mi mnoho lidí říkalo žejsou z něj zklamaný. Tak nevím, osobně s ním moc zkušeností nemám.
takže na firme máme 2 passaty.
B7 4MOT, ktorého palubná doska vŕzga / praská ako lacný recyklát z PVC (ono všeobecne materiál pôsobí neuveriteľne lacno).
Pri 180.000 km nám odišla spojka + kardan...a 4000 EUR v šústí ...
B8 140kW 4MOT DSG Alltrack - máme 1 rok, 65000km.
Riešil som problém s pískaním vdzuchu od "speťáku" na strane vodiča - po 1 roku odstránené v rámci garancie. HUKOT od kolies neskutočný (Conti 245/45/R18, Verdestein zimne) + tvrdé ako sviňa!
Spotreba 6,5-7 pri dodržiavaní predpisov.
Riešenie - mladý drak odkúpil krásne 18" disky (pred 2 týždňami) a ja som prešiel na 225/55/R17. Konečne ticho! A jazda je plynulá, komfortná a k tomu spotreba 6L - pri dodržiavaní predpisov.
Jednoducho 18-tky sú pekné, ale z praktického hľadiska je to zlá voľba pri B8.
No a v žiadnom prípade neskúšť režim ECO. NORMAL je vlastne ECO a aj v režime SPORT Ti DSG hovorí, "to naozaj chceš zrýchliť?" Tých 140kW a 400Nm necítiť.
B8 s timhle motorem má na Spritmonitoru průměr 6,76 maximum 8,8 litru
B7 s takhle optimistickou i nižší spotřebou se najdou = s vyššim výkonem můžeš trochu změnit styl = nejel sem ani nemám nikoho v okolí kdo by ho měl ale všechny recenze se shodly = 140 kW neni moc zdařilá verze
Jinak ale 3 litrovej rozdíl spíš odpovídá = abych to vzal ze svýho okolí = rozdílu mezi 2.2 HDi a V6 3.0 ale benzín :-!
Mikesus novou Camry má, tak asi odpoví více, já s tím jel chvíli, když bylo auto úplně syrové a nebyla to už testovačka, tak jsem to nedřel :D Pro mne je Passat třídní etalon, Camry je pro mne prostě jinak zaměřené auto, vyšší střední existuje ;)
Tak to zvládá i Passat, Mondeo..a jiné, jako řidiči, ale Camry je prostě limuzína, chováním a jízdními vlastnostmi, proto schválně vystihuji ten komfort pro toho, kdo sedí vzadu. Některá auta střední třídy mají střechu sníženou (třeba 508, Superb taky trochu), to v Camry není, je vzdušná.
Bohužel, většinou jsou na současného Passata dost negativní reakce. Je opravdu vidět, že VW šetří. Pokud má někdo 900 tis. může mít Insignii s BiCDTi 154 kw, 4x4, adaptivní podvozek, ortopedické sesle, navigaci, Bose, Led Matrix, vyhřívané čelní sklo, sedadlo řidiče s pamětí, atd. A navíc, s Insignii jsem jel, je to opravdu jízdně skvělé auto, zvlášť ten 8st. automat je opravdu fajn a příjemně se s ním jezdí. Řekl bych, že Insignii je poslední dobrý liftback / combi na trhu, prostě pro mě, dnes starou školu, ideál.
Ten třílitrový rozdíl ve spotřebě je holý nesmysl. Při stejném charakteru jízdy bude rozdíl mezi těmi motorizacemi cca 0,5 litru. 3 litry rozdílu je možných jenom za předpokladu, že jedno auto jede po okreskách eco-run a druhé jede pilu po dálnici nebo má druhé auto díru v nádrži.
Může mi někdo objasnit, proč vysloveně vulgární, urážlivé příspěvky uživatele CICERO nezmizí ani po upozornění? Může mi někdo vůbec objasnit, proč tady ten troll ještě pořád je?
...protože diskuse v poslední době jsou ve formátu
Hle, Apoštol se dočkal faceliftu, který stvrzuje jeho pozici supermainstreamové ikony. Buď ho máš, nebo o něm sníš (netýká se diamantových kovbojů, samozřejmě).
Ty jeho texty tu prostě i po tolika letech chybí. :-)
@Ozzman: Niekde som zahliadol, že si Camry skúšal, tak som čakal blog :-) Obe autá dôverne poznám (ale ani jedno v najnovšom prevedení), v ankete ma hlavne zaujíma pre aké percento "je to pořád třídní pašák" :-)
Ahoj, zkoušel jsem obě auta a jsou diametrálně odlišná svým zaměřením.
Passat je solidně jezdící sedan/kombi, já osobně jsem si ho v žádné generaci nikdy nakonec nevybral, protože pro mne jsou v této třídě lákavější zástupci, nicméně své kvality má, je prostorný vepředu i vzadu, má slušný kufr, ale je pro mne až moc obyčejný.
Camry je auto vyšší třídy ( i když se řadí do střední, je větší, což poznáš když to zaparkuješ hned vedle nějakého klasického zástupce), tiché, komfortní s parádním místem na zadních sedadlech. Passat určitě umí být rychlejší s některými motorizacemi (já zkoušel Bitdi), ale Camry pomalá není. Na užších cestách byla možná na mne až moc široká :D Jak už jsem tu napsal jednou, jako řidič bych se asi podíval jinde ve střední třídě, ale jako pasažér bych v Camry klidně vzadu jel až k moři a vím, že bych z ní vylezl odpočatý. Je to limuzína a tohle v Passatu prostě nezažiješ ;)
Jestli je v tom DQ381, tak je 2000 při 130 nějak moc... Mám v A3 ten nejslabší dvoulitr naftu (110kW), a ta s DQ381 točí 2000 při 140. Tedy při 130 to je nějakých 1850. Jestli je v tom ještě ten starej šestikvalt, tak budiž...
Očakávam, že väčšina odpovedí bude od BYkupcov na jednej aj druhej strane. Otázka postavená inak by mohla znieť napr.: ovplyvnilo tdigate ľudí? Získava ECO nálepka na sile, alebo preváži "nemecká kvalita"? Ďalšie variácie si každý doplní :-)
EDIT: "BYkupci vs reálný svět." - človeče kto posúdi, čo je realita? Akože passat je naj, lebo v EU sa ho predá násobne viac? Alebo budeme brať čísla zo zvyšku sveta, kde odpadajú faktory domácej značky?
Během toho, co jsem lupou hledal 10 rozdílů, jsem si všiml vtipnýho detailu, kterej ukazuje, jak se ta historie opakuje :) B6 měl mezi výdechy (trochu pod nimi) výstražky, B7 analogový hodiny, B8 furt hodiny a B8FL zase výstražky. Ještě by se tam mohly z B6 vrátit ty dvě přihrádky na karty a účtenky, ty byly super, a bude to dokonalej comeback :)
Jinak k tomu auto asi nemám moc co dalšího říct, no. Prostě Passat. Jde na jistotu, všechno, co zvládat má, tak zvládá - a nic navíc k tomu. Přeju mu hodně úspěchů, protože jestli půjde prodejně do háje i Passat, tak je to s kombíkama v pytli - a já ve svý garáži na žádný SUV koukat nechci (I když Macana bych ještě přežil :P).
Tento koncernovy bias ma fascinuje.
"Při 130 km/h točí na nejvyšší rychlostní stupeň jen lehce přes 2000 otáček, při okreskové devadesátce se digitální ručička otáčkoměru povaluje okolo 1500 otáček."
To vazne tam date slovicko "jen" ?
Preboha, ved 2100-2200/130 robi moja dychavicna 2L atmosfera a pri 90 je to menej ako 1500.
Akoze to bolo s C220d ? Aha, uz viem: " Pro zajímavost, při 130 km/h motor točí jen 1.500 otáček za minutu.".
A to si suhaji "nahodou" vybrali najsilnejsie biturbo.
Tak třeba má někdo jinou zkušenost.
Třeba já.
A nejsem VW fan.
Kvůli jednomu jezdci fleetovýho pašíka a jeho jalovejm názorům si přece nebudu restartovat mozek.
Hele:
Automat někdy divně reaguje ….co teprve, kdybys řadil ty, ty Buratimo
Odkládací plochy? každej netahá s sebou půl baráku a mohl sis připlatit (nemohl, firma)
Podvozek hučí - jestli to není těma čínskejma gumama, cocs tam dal
Ne, nemůžu si pomoct. Jsem sexuálně frustrovaný a tak trolluju. Omlkouvám se všem Fostek (alter ego edit)
Mainstream poskočil kvalitou, ale dtto dokázala aj prémia. Zámerne som postavil otázku ako výber medzi dvomi autami, v reálnom svete je samozrejme viac alternatív vrátane možnosti passat v plnke vs MB-C v základe za rovnakú cenu :-)
A just jóóó
Je to naše škodověnka, tak nezáviď.
Čo bolo, to bolo. Teď už není vaše.
Jenom naše!
Naše a Němců, ale to se neříká. Cože? Drž pysk fosteku! Ty provokatére!
Etalon jako Golf. Je to nuda, ale je to tak.
Třeba Insignie je vedle toho sprostej střep.
Akorát tahle třída je na ústupu.
Přitom mě se jede líp s dokonalým kombi než s dementním SUV v této cenovce.
Nepovídej.
Nasmolit největší odstavec, abys zjistil, že Merc je víc než VW.
Nechceš ješte třeba objevit něco světobornýho? Třeba Ameriku nebo gravitaci?
twl
ale že VW šetří jak sviňa, to máš recht
Bakelitová palubka v předraženém T-Rocu ti budiž důkazem.
Tohle těžko srovnávat. Už jen fakt, že většina Passatů se prodá jako kombi, což Camry nenabízí. Z mých zkušeností je Passat dělaný na dálnice, kde za mě v rámci mainstreamu exceluje a i základní motorizace zvládá rychlosti, které třeba ta Camry ani nedá kvůli omezení hybridní koncepce. Nemám zkušenost s Camry abych porovnal jak se chová při té její maximálce, tzn. 180 km/h. Tam totiž cítím, že se může rozhodovat. V městských rychlostech se mi s Passatem nejezdí nejlépe.
mal som model B7 sedan 2.0tdi 103kw manual, teraz mam B8 2.0tdi 140kw automat od roku 2017. Na B7 som najazdil 180 tisic km, na B8 mam zatial 140 tisíc km. na B7 som mal spotrebu 4.6, na B8 mam 7.6l. B8 duni od naprav akokeby boli znizene silenbloky, navigace nasmerovana dolu, dost nebezpecne, nechapem preco to nedaju nahoru ako maju uz ostatne automobilky ako mazda, ford, atd. obrovsky skok dolu v kvalite materialu, proste vidno ze sa setri, kde sa da oproti b7, daleko menej odkladacich priestorov co sa tyka objemu. automat niekedy divne reaguje. co je super tak to led svetla na b8. co ma uplne dostalo, ze u faceliftu odobrali hodiny v stredu a dali tam napis passat. dalsia uboha uspora, ked si clovek predstavi, ze auto stalo milion kc. ak bude prilezitost si vybrat inu znacku vo firme, tak u mna passat b8 bol posledny vw. Mal som ako nahradne vozidlo 1 tyden mercedes c220 automat 9rychlostne. manzelka a deti sa hned don zamilovali. preto, ak vam nevadi mensi priestor, urcite doporucujem mercedes. vw zdaleka nema na medvidka.
Ako vždy, vw testy treba čítať poctivo a aj pomedzi riadky - aj v roku 2019 tdíčko duní, DSG naďalej štve a ďalšie "benefity", každý si ich nájde. Ale nie to som chcel, mám otázku na diskutérov - dajte mi palec hore, ak by ste uprednostnili hybridnú Toyotu Camry, palec dole, ak by vaša voľba bol passat. Ako sa rozhodnete?
Vždy musíte tu zasratú škodu spomenùť, ešte aj ked ste písali o Bugatti aj tam ste písali o škode, o hnusnej oplastovanej, tvrdej, huciacej bucore s odpornym huciacim podvozkom.