Hummu má pravdu. Martin je hodnej kluk,ale šéfredaktorování je holt jinej rybník. Tady už si jde tak leda přijít dělat srandu nebo zabít nudu. Web o autech to už moc není. :-|
Sila zvyku ja uz mam kormidlo na pravej strane nej 15 rokov a trvalo to dlho zvyknut si na to... Vsetko je len zvyk . ked si poziciavam auta v EU chvilu hrabem rukou vsude mozne a este mam u MB salt paku u kormidla tak chcem potom preradovat steracmi. Co uz...
Zadání bylo aktualizovat web na lepší využití reklamy = více zisku. A jak se to provedlo? To už popisuješ ty a já proti tomu nenamítám, prostě to redakce pos... ;) Já neházím nic na reklamu, mylně si to interpretuješ... Samozřejmě že jiná redakce by to mohla zvládnout bez ztráty kytičky a pak bychom tu o tom nemluvili.
Tak tak. Spousta elektroniky (důmyslné a mistrné - to se se musí uznat!) se snaží kompenzovat nevhodný a vpravdě zastaralý koncept pohonu s podélně vystrčeným motorem před přední nápravu. Jen si představte, co by to udělalo, kdyby něco z toho selhalo! Ale Audi se toho nepustí.
Nevím proč odmítáš ten základ = je to o tom jací to dělaj lidé. Dřív dělali ACZ jiní a líp. Prostě JE rozdíl jestli stejnej článek o technice napíše Dusil nebo Vaculík. A v případě šéfredaktora = je ten rozdíl a dopady větší
Za tu fakt snad nejhorší chybovost = včera sem zas opravoval, kalousek by za to snad měl dostávat prachy :D tak za tu chybovost určitě nemůže reklama. Za špatnou skladbu nezajímavejch článků a naopak vypuštění zapomenutí spousty zajímavostí ze světa aut = to taky nebude mít s inzercí asi taky nic. To je prostě vedení redakce a lidi v redakci
Si představ jak by vypadalo takový https://www.hifi-voice.com kdyby ho dělal machi(avelli) myslíš že by bylo a) lepší b) horší c) už zbankrotovaný? ;-)
Pokud mám použít 99% = tak z 99% je to spíš o lidech = a ty předchozí byli lepší. A to že Svět motorů šel odchodem machi(avellli)ho nahoru je fakt = stejně jako že ACZ jeho příchodem dolu
Nevim proč to všechno házet na reklamu = a zhoršení všeho svádět z 99% na ní = a na horší bohužel méně schopný lidi = nic nebo to 1% :-)
Mne asi nejvíce iritovalo, když jsem jel v noci po klikaté okresce a levou rukou jsem musel přepínat dálková světla a do toho řadit (měl jsem Fokuse TDCi s Manuálem) jo a taky první kruháče a předjíždění vpravo :D To byl taky šok :D
Příště bych preferoval automat, ale asi bych si taky nakonec zvykl.
Bylo to lepší než jsem myslel. Řazení levou celkem ok, chvíli mi trvalo naučit se jezdit při kraji a dávat blinkry pravačkou, ale zvykl bych si - kdybych musel.
:D A jak se ti to líbilo? Já takto najel přes 2 tisíce km v Irsku a byl to docela záhul, hlavně jsem byl celý zlámaný z toho jak jsem seděl obráceně řadil levačkou :D
Prázdniny teprve začaly, respektive tohle mrtvo se táhne už od jara :/ Snad se něco zlepší...
Ada se stal postupně pilířem diskuze. Tradice se mají ctít, kdyby Ada změnil názor, tak by byl jak francouzské auto. Navíc do Gazíka se nafta fakt hodí.
Machi není ve volené funkci :D Já v tom vidím snahu o zvýšení zisku z reklamy z vedení (a jsem si na 99 % jist, že to tak je), akorát nešťastně (nebo tvými slovy amatérsky) provedena a nedomyšlena....... To povede celé ACZ k...... víme oba kam. Asi konečně dopíšu recenzi na MACZ a budu doufat, že tato poslední pozice alespoň ještě chvíli vydrží... :D
Jak jsem psal výše, nezkoumám Cicerovi eseje, takže bohužel netuším, jaký má politický názor, tudíž ti budu věřit :D
Hele, asi máš pravdu, je to zvyk.. určitě ano a tak trochu mé naivní doufání, že ANO Bude líp :D Protože nic lepšího, než doufat, mi asi nezbývá.... já doufal, že když bude konstruktivní diskuze, že se něco zlepší.... zatím se to tady mění pomaleji, než se rekonstruuje D1.
Přitom před změnou to začalo vypada zajímavě, kolik lidí se nás sešlo na letišti a vidina toho, že by něco takového mohlo být pravidelnější.... chodí sem dost super lidí a když to nefunguje tady, tak v reálu by mohlo, akorát když tu nejsou, těžko se něco vymýšlí a domlouvá :/
To s tím Gilgitem není až tak úplně mimo = taky neměl špatný přehled = ale tam je ostrá neshoda s politickým pohledem = to by musel extrémně hrát = to asi nee
No kouzlo elektromotoru je = že většinou těch 50 km/h stačí = v těch rychlostech do 50ti = se rozjíždíš a zrychluješ NEJVÍC
Že tě pak předjede = jako když sem nad Václavákem ujel na semaforu Maserati Ghibli a ten mě pak v půli dalšího bloku obletěl tak minimálně osmdesátkou = o tom žádná. Ale i když nedodržuju maximální rychlosti absolutně = tak 80 po městě apod. prostě nejezdim = ať jedu čimkoli ;-)
Já nechci zkousávat = mě to bavilo a tohle nebaví. To je celý to je podstata
A proto všichni odešli = je to tak moc = a už sem to psal = že sem myslel jestli to neni úmysl = na omezení diskuzí
No jinde sou lepší dřív uváděný články a zajímavosti a jak včera správně psal pája = to mimořádný čim se ACZ lišilo diskuze na výborný platformě = to bylo zrušeno. Co zbylo?
Zvyk diskutovat tady?
Já se snažím najít logické vysvětlení... nevkládám do toho svůj názor na věc, ale logicky, proč by někdo něco takového dělal? Hlavně v soukromém sektoru, kde toto není nadšenecký web o autech..
Tak třeba vzrostly zisky za reklamu a to je jediné na co nadřízení koukají? Je to pro mne jediné logické vyvětlení, ale řekl bych, že to nebude dlouhodobě udržitelné...
Ok, řeknu to po svém. Pokud by tu byly kvalitnější a zajímavější články, tak bych zkousl i tento typ diskuze a vzhledu, tím neříkám, že se mi tato diskuze líbí, abychom si rozuměli.
Cicero má přehled, ale upřímě ? Fakt mne to nebaví luštit :/ Chvíli jsem přemýšlel, jestli to není inkarnace Giglita, ale asi spáš ne :D
Jo, okamžitý záběr elektromotoru tam je, ale silnější spalovací auto ho přetáhne po prvních pár metrech. Však už jsem tu říkal, jak jsme jeli v Elektrickym Soulu a taktéž 530d (tentokráte touring) mi do 50km/h nestačil a ujel jsem mu o délku auta (což pak rychle dorovnal :D:D a ujel). A ten opravdu závodit chtěl dle jeho jízdy před a po :D
Já mám cicka na hate listu, jednu chvíli se tam dal přidat, ale teď už to zase nejde, že bych tam dal jiné voly. Nadřízený od Machiho je asi majitel seznamky, jinak by ho dávno musel vyhodit. Je jako stračatela pro Spartu.
Koukám že s tou platformou si dál = naprosto neuvěřitelnej optimista. O tomhle vim malinko víc než ty = ta reakce VĚTŠINY diskutérů že prostě odešli = neni náhoda. A samozřejmě výběr článků úroveň textů = neuvěřitelná chybovost v článcích je fascinující = ať opakovaný technický chyby tak věci co běžnej čtenář vidí okamžitě po otevření textu = se opakujou furt dál a dál. Stejně jako počet zajímavostí ze světa aut = který vyjdou všude i v češtině = a jediný ACZ je prostě nedá
Už sem psal = jediný řešení je = novej lepší schopnější šéf = tenhle zdá se nepochopil CO to je dělat šéfredaktora. Ostatní nedodání měřícího zařízení = na nej měření co tu kdy bylo = ho myslim docela dobře vystihuje. Ale okecat a okecávat umí dobře = což je možná to co ho na místo vyneslo = ale ta práce je už horší = budu trochu ostřejší a řeknu to natvrdo = nemá na ni. To všechno co kritizuješ je furt jen a jen šéfredaktor. Takže bez týhle změny..
Myslim že asi většina lidí má něco jako já = dřív mě to tu bavilo..
Plus je to jako z utíkánim ze socialistickejch zemí = odcházej spíš ty.. :-!
Cicero má místy velmi slušnej přehled = ale rozluštit to z jeho náplavy záplavy = je uznávám trochu moc :-)
ad PS: tak to je jasný = sám sis to vyzkoušel :-!
Ta snadnost rozjezdu = daná převodovkou i tim všeobecně známym ale dodnes popíranym okamžitym záběrem elektromotoru = mě furt eště nepřestala bavit. Stejně jako jízda jen na elektřinu. A i timhle stylem kdy energií natankovanou dojezdem k semaforu fakt nešetřím = jezdim v průměru za příjemně nízký spotřeby. Před pár tejdnama sem měl na konci dne 4,3 litru = což je muj nejlepší výsledek
Myslím, že platforma je jen taková uchopitelná věc, která se změnila a na kterou můžeme nadávat (ano, stojí za prd a čekám, jestli se tu do konce roku objeví ta, která byla nedávno slíbena - lepší než drátem do oka), ale hlavně je to asi úpadek článků a témat, která jsou nezajímavá pro velkou část diskutérů. Nejsou třecí plochy - už ani ta Škodovka neválcuje tak konkurenci :D , nejsou zajímavé testy, originální články, už ani ten bazar, kde se dříve vedly sáhodlouhé diskuze a za což jsem novou redakci chválil, tady vlastně není co býval a místo testů ojetin, které se nejvíce točí, se tu čas od času objeví akorát článek o kabrioletech, které v ČR moc lidí nekupuje....
No, plevel, perly... plevel jsem sázel s tebou a nejen já, alespoň to tady žilo.... :/ Teď je tu jen Cicero, který tady mele nesmysly...
P.s. předevčírem jsem viděl, jak Auris ujel ze semaforu 530d :D
Blbá platforma blbý články blbá redakce = úpadek bude jen pokračovat. Machi(avelli) to s touhle blbou dodnes nefunkční platformou a svejma reakcema po jejim nasazemí přehnal = prostě to nebaví
Diskuzní platforma která je nepřehledná kdo na koho reaguje když se sejde víc jak 20 příspěvků = je k ... vyhození
To že nahradila možná nejlepší na českejch webech = radši nekomentovat
No hezky ses během pár hodin shodnul s ryccardem na plevelu = i když on tomu řiká aspoň perly :-!
Nevím, jestli je to jen okurkovou sezónou, kdy tu chybí články pro "masu" o autech, které většina kupuje a jezdí (přecijen Audi SQ8 a podobné nemá v ČR prodeje Fabie), nebo je to vzhledem diskuzí, ale ta úroveň je měsíc od měsíce horší.
Nejdříve odliv diskutérů, nyní se tu v každé diskuzi předvádí generátor slov Cicero (Sorryjako, ale jak můžeš mít čas zplodit takovou kopu hnoje pod každým článkem? Když to byly výkřik o dvou větách, dejme tomu, kdyby si se tu s někým dohadoval, taky to chápu, ale tohle ?), pak se tu začínají objevovat v hojné míře reklamy na kdovíjaké sexuální služby.... :/ Když už se na Facebooku objeví odkaz na zajímavý článek, je to recyklát....stejně tak jako tady na hlavní stránce.... :/
Chodí sem ještě pořád někdo ze staré gardy ? Přemýšleli jsme zase nad srazem na letišti, ale upřímě, ani nemám chuť zatím něco domlouvat, protože vzájemná interakce je nyní na bodu mrazu, protože nejsou ani žádná témata k diskuzi :/ Už ani ta Hamuna tady nezaseje diskuzní plevel v takové míře :D Co je to s vámi?! A otázka na redakci - fakt je vám to jedno? Co ta nová diskuze ?
Zdá se že dost slušnej oddíl. :yes:
Teď už jen vybavit všechny spalováky levnými hybridními moduly 48 V od Continentalu a elektrovehikly i drahé hybridy Toyoty mají utrum :D:D https://www.greencarcongress.com/…90702-conti.html
Continental presents 48V full-hybrid system; motor delivers up to 30 kW
Z kombinace vícekomorových vzduchových pružin, stavitelných tlumičů, aktivních stabilizátorů a natáčení zadních kol jsem byl v Touaregu nadšený. To auto zatáčí dost neuvěřitelně a na okreskách jsem několikrát něvěřícně kroutil hlavou, s jakou vehemencí se to vrhá do zatáček. Vsadil bych se, že rozbitější zatáčky to zvládne projet rychleji, než sedan o třídu níže (s klasickým podvozkem). Pak je tu kombinace pohodlí se schopností držet kola na zemi na roztlučeným povrchu. Nebál bych se prohlásit tenhle podvozek za jeden z nejlepších v kategorii (v Touaregu mi chybělo progresivní řízení). A i přes nekonečný kvákání hamuny tady to auto zatáčí a jezdí podstatně líp, než Tesla s těžištěm proklatě nízko.
Co mi v článku chybí je, že i ten Touareg je těžkej na přední nápravu. Tohle bude po vzoru SQ7 ještě horší, protože pořád to má skoro celej motor před přední nápravou a tahle V8 bude oproti V6 o hodně desítek kg těžší.
Jo a neschopnost přidat na konci zatáčky je dneska vlastnost většiny aut. Dělá to jak Oktávka s 1,4TSI a manuálem, tak A6 3,0 TDI. Zlepší se to omezením stabilizace. Pokud se odkoduje uplně (nutný interní zásah), pak ta vlastnost zmizí.