Zhruba před měsícem se Mercedes pochlubil nejvýkonnějším 2.0 litrovým čtyřválcem světa, který dnes konečně prezentuje pod kapotou nových modelů A 45 a CLA 45. A to včetně nejostřejších variant s označením „S.“
Ano, máš pravdu a potvrzuješ, že Mercedes nyní už nelže ;-) . Že motor M 139 se 416 hp a 369 lb-ft je opravdu nejvýkonnější 4 válec v seriové produkci. A že ani Evolution VIII se 411 PS a 355 lb⋅ft na něj nemá :).
Někde se píše 50 ale jo = to sedí = před pěti lety a výkonnější než tohle dnešní nebo spíš budoucí AMG
Ale zrovna Mitsu Lancer EVO mělo supervýkonný verze i dřív = tenhle budoucí Medvěd má 285 kW a verze S 310kW = už VIII generace EVO z let 2003-5 měla 302kW a 481Nm
“Navíc je to 2.5ka” - to může tomu mercedesímu čtyřválu asi lichotit, ale ten pětivál bych měl v autě radši. Za ten zvuk bych ty 0.2 sekundy vyměnil hned :) (nekomentuju teď zbytek auta, jen motor)
*Milá redakce, od kdy je sek*unda slovo hodné cenzury? Nebo jak máme jako označovat tuhle jednotku času? Jestli si chcete mermomocí hrát na cenzory, tak byste tady na webu měli spíš cenzurovat vteřiny, protože to je jednotka úhlu a s časem (pro který se zde v diskusích používá především) nemá nic společného. :-)
Proč tě tak bere zrovna hodnota 0-100? Dávno mnohem víc říkají hodnoty 0-160 a 0-200.
Koní to může mít spoustu (a nálepek AMG taky), může být i ručně smontován... a přesto to pořád bude "plebejský" R4 zabalený do 5dv. hb.
Děkuji pěkně, ale za ty prachy se (s dovolením) podívám raději jinam... ;-)
TĚ nic neučím, pouze konstatuji fakta. Osobně je mi milejší velký výkon z více válců/většího objemu než nešponovaná malorážka, 420 koní je hodnota klidně na šestiválec, dvoulitrový R4 bude ten výkon samozřejmě mít, ale za cenu velké turbodíry, konec konců i z menších čtyřválců už se tahaly výkony přes 1000 hp,
No na papíře má 4.1 myslím. A neuč MĚ o sportovních audinách. Prosím, už nikdy.
Navíc je to 2.5ka, což ještě podtrhuje fenomenalitu toho dvoulitru od medvědu.
Vymalováno si nech, nejsme na benzínce a nemáme kšiltovky.
Vymalováno je asi 5 let, co Mercedes vyhrává F1 :-!:yes:
Mimochodem - on se neobtěžoval napsat "produkční nebo sériový"
On prostě valí na tvrdku nejsilnější čtyřválec světa. Ale dvoulitr. Nevím, co mělo to Mitsu.
Každopádně přes 1000 koní měli čtyřválce 1.5 Honda třeba před třiceti lety...V F1. :-)
No..ale negoogluju...čili si myslím, že jich bylo fakt jen pár a pro UK jenom? Ale nepamatuju se.
Jinak souhlas....Mára - je tu proto, abychom věděli, že Kolman je vlastně v pohodě. :-!
Učitelka Češtiny, která opravuje sloh šesťákům by zešílela
Citace ze článku: "Na bocích vynikají především VÝRAZNĚ vytažené blatníky a zadní části dominuje nárazník s čtyřmi koncovkami výfuku a VÝRAZNÝM difuzérem. Hatchback VÝRAZNÉ dostal křídlo" atd.
Pominu ten básnický slovosled...
Paní učitelka říká "Ondrášku, to slovo VÝRAZNĚ nemůžeš použít ve dvou větách třikrát, nevypadá to dobře. Čím bys chtěl být?"
"Sím já bych chtěl bejt motoristickej novinář"
Paní učitelce málem praskla palice.
A o pár let později, strašlivým řízením osudu ta ubožačka klikla na ACZ a praskla jí fakt.
Je to totiž všechno trochu o pozérství.
Např. mě sejřej ty sedadla, co se tvářej jako že se do nich maj dávat minimálně čtyřbodový pásy.
Kur wa ale ty pásy ti tam nedaj a když si je tam dáš sám, vyj e bou tě na STK.
Krom toho milion kontrolek, kdybys to udělal.
A takových věcí je víc.
Já 4boďáky v jedný káře mám, ale nemám tam na ně sedadla. Ale dostal jsem to tam
fostek drives sporty! ..and rulez He is racing driver. No...he is pilot! NO! He is excellent pilot!
něco jako Charles Babbitt.
A vo to v tom márketingu de!!!
Od dob Henryho Forda a Plechové Lízy...kdo zná pochopí...nebyla v žádné zemi v žádné době tak strašná posedlost jednou a tou samou barvou auta jako je tomu v současném Německu s šedou metalízou. Už jim úplně hrabe a jiná barva se takřka neprodává.
TWL hh 0-100 pod 4. Mě je b ne! :)
Debata o nejrychlejší a nejlepší HH myslím právě skončila.
Megane, Hnusej TypeR atd...skončili v propadlišti dějin a trapnosti.
Pozadu kulhají i RS. Jedno jestli fofo nebo 4kruhy.
Všichni opět rozdrceni mohutnou silou trojcípé hvězdy!
MERCEDES ÜBER ALLES!!! Schon wieder…
A čko rulez. Na co je na světě CLA jsem nikdy nepochopil.