Vies to je tak pisat prispevky. Nejazdil si ani 110kw ani 140kw verziu a uz vobec nie RS verziu ale vies ktora je dostatocna a este si povies ze si mal pravdu. Potom sem das tie konkurencne auta ktore si si asi vycucal z prstu. Staci sa pozriet aky si mal nick v case kupovania svojho auta. Teraz velebis 3 diamanty, jag, lexus a keby doslo na lamanie chleba kupis Tiguan abo Karoq.
"První sériové SUV..." a sakra já myslel, že první byl Yeti. Teda jasně, nebyl, byl to Roomster s drsnějším vzhledem a pár cm na podvozku navíc, ale i vy jste tomu říkali SUV - https://www.auto.cz/…si-volbou-88901.
Bohužel stále jsou na předku ta obludná 4 světýlka hmyzího ksichtu, stále chybí ruční brzda, stále jsou nesprávně rozmístěna čísla na tachometru a otáčkoměru, stále nejdou sklopit zadní sedadla tak, aby vznikla zcela rovná ložná plocha... O nesmyslech typu bonzovací krabička, která sleduje, kde se pohybujete a různých jiných násilných kravinách ani nemluvím..
Přemotorovaný? prosím tě a čím je přemotorovaný? Je to odekvátní motorizace a mohl jsi psát co tě napadlo, ale asi i od stolu poznáš čtvrtinu výkonu navíc.
Ten Kodiaq RS není zbytečný, zájem o něj je velký. Ale debilní flotilové emise a blížící se limity 2021 to nedovolí a je třeba zákazníky násilím přesedlat do hybridů a spol.
Ne. Kamaráde, tentokrát kategoricky NE.
Písal jsi...blábol.
Teprve Biturbo 240koní rozhejbá Kodiaq a je s tím pěkná jízda.
Kdybys s těma autama jezdil, věděl bys, jak neznatelnej rozdíl je 110 a 140KW a jak jinde je RS.
Já bych akorát ten motor chtěl ve Stylu nebo LK. Bez hraní si na sporťák.
Výlevy vo lexusu a e-pacu jen dokazují, že jsi dneska mimo.
Píšeš o něčem, o čem nemáš páru.
A je to znát.
NX a E-pace môžu byť sedemmiestne? No to sú mi veci. A ty potom mudruj o kategóriách pri tabuľkách o predajoch. Ešte ma tak napadlo že za jedného Kodiaqa RS môžeš mať dve ASX v plnke. :D
ked som tu nedavno pisal ze tento motor je uz v nom absolutne zbytocny ( a bohate postatci uz ten jeho 140kw dizel ) tak.... tak opat sa ukazalo ze som mal pravdu :yes:
kodiaq je peckovy a paci sa mi ale RSkova verzia bola neskutovny blud ak zvazime ake je skutocne poslanie kodiaqa..... a tak ma pripadny koniec RSkovej krabice ktora na ringu nestaci na na lupo gti nejak ani neprekvapuje... tu bolo jasne ze toto nemoze mat uspech.... a mat tie prachy kolko stoji RS kodiaq tak to radsej nejaky lexus NX aleno E pace ale premotorovany dizel zabaleny v mainstreomovom logu a to vsetko az premiove ceny to dnes uz fakt nefrci...