Ale důležitější že asi fakt tvrdě makali na sladění auta = jemný designový zlepšení může přijít časem s faceliftem. No s tim třeba i nějaká výkonnější verze = i když podle lidí co jezdili = těch skoro 400 reálnejch koní = bohatě stačí
Smíšený pocity = z čeho? Jak jezdí = to už dost lidí popsalo = moc rezerv nahoru = neni
Jak Cupra smetla BMW Z4 a že tohle je společnej projekt a asi proto = má Z4 lepší podvozek než i8 = už padlo taky víckrát
Vzhled tak nějak odpovídá době = podstatný je jak takovýhle auto jezdí = pár citací nebo spíš parafrázi z AutoTipu? Je *** ale fakt *** dobrý :-!
Napsal sem to = tak nejasně? ;-)
Viz já včera 18:28 "BYŤ ŠLO O DÁL UPRAVENÝ VERZE" a odkaz na TUNING
Viz já včera 21:22 kde to OPAKUJU = a nevim proč tenhle příspěvek "neni s pravidly diskuze" :D
Nepoučuj mě když si to sám poplet = a radši pořádně přečti co píšu = že to včera nepobral vožralej fostek nebo co protože byl fakt hodně mimo = to je jiná. Kašli na jeho včerejší nesmysly co psal = včetně toho že skládačka do W ve Veyronu je nejvýkonnější = no neni
A k tomu výkonu 1001 koní se běžně a to zdůrazňuju blížily dokonce i jen řadový šestiválce = a nerozpadaly se = jak z tý historie = VÍME :-)
Ale to sem zmínil jen jako zajímavost a zdůraznil = že ne v sériový verzi. Naopak sériový auta a na to sem dal taky odkaz = s výkonem vyššim než Veyron = taky byly = a nepotřebovaly na to W16 obří skládačku
M2 je skvělý = problém je že to neni jednoznačnej krok nahoru = byť motorem a výkonem samozřejmě ano
Myslim že sem málo zdůraznil ten "zlatej poměr" rozvoru a rozchodu 1,55 stejně jako vyladění auta = a teď určitě někdo zešílí = který je u Supry lepší než u BMW = byť emkovýho
Jinak je léto a tohle plácání k němu patří = ale podvozek Supry na výkonnější motor = asi spíš má. Jestli o tom obě strany fakt uvažujou = to ví jen ony
Tys svym "presne tak" spíš napsal SVŮJ názor přání pohled, ne? ;-)
Už Ti to fostek vysvetlil (svojím štýlom, sprosto, ale polopate, aby si to aj ty pochopil), ale zdá sa, že ani tak nechápeš.
Minulá generácia Supry končila na 3,0 V6T s 206 kW/239/243 kW (podľa trhu). Teda ani úplne najvýkonnejšia Supra nedosahovala ani len hodnotu súčasnej, to nehovorím o tom, že v základe mala Supra atmosféru so 164 kW.
Žiadne sériové (!) Supry nemali dvojnásobný výkon. Nepozeraj toľko Fast & furious a trošku si naštuduj históriu.
Presne tak: BMW eMkový motor nepredáva a Toyota o neho ani nežiadala, Takže klasické varenie z vody alebo ak správu nemáme, tak si ju vymyslíme.
BMW ostatne celkovo v poslednej dobe je skeptické, resp. vyslovene popiera a odmieta viaceré novinárske sny, či už je to táto Supra s eMkovým motorom, klasický superšport á la M1, dokonca aktuálne aj výkonnejšiu 1er. Pritom pri tej 1er by sa to vyslovene pýtalo, keď teraz M135i fakticky klesla na úroveň konkurenčnej "druhej ligy" (S3, A35 AMG) a nemá konkurenta pre "prvú ligu" (RS3, A45AMG). Bavorskí ale jasne povedali, že majú iné priority a hyper-hatch to nie je. Kto chce proper M car, musí si priplatiť za M2.
Je to takové tvoření zpráv z ničeho - BMW s tím nepočítá a chce si nechat eMkové motory pro sebe, Toyota o to nestojí, ale nejde to do budoucna zcela vyloučit... tak to napíšeme tak, že za měsíc si všichni budou pamatovat jen to, že "se o tom uvažuje" :-)
Doufat neznamená koupit... kdo měl na zdi starou Supru, tak by si tam dal novou :-) .
Jsem na Supru zvědavý, já z ní mám docela smíšené pocity... a částečně za to může ten koncept, který byl absolutní špička a nastavil laťku hodně vysoko. Sériovka má různé nefunkční výdechy a nádechy navíc... a pak je třeba na předních světlech vidět ten střet s realitou "normálních" rozměrů auta.
Viz odkaz starý Supry měly i skoro 2 násobek = a tenhle podvozek je i díky zlatýmu poměru 1,55 skoro absolutní = dle docela seriozních zdrojů je lepší než ten v i8
Viz Emel = fakt myslíš že to je podvozkově dost za F-Type? ;-)
nejel jsem Supru, ale stejně si myslím, že 510 koní na zadek v tom autě už je prostě příliš, vypni všechnu elektroniku a ve druhé zatáčce budeš v poli...
Vocasi, než začneš bublat z mrákot...přečti si znovu slovo "sériový" v mém příspěvku.
Pak se mrkni na upravený dvanácti a desetiválce, kolik maj koní.
Pak si dej par facek a praskej do tý postele!
Jasně, když moc chceš, dopadne to takhle nebo obráceně.
Přifukování novinářských aut je běžná praxe.
Ale co, aspoň máš radost.
A je diskuse nad článkem vo absol. hovn---ě.
Stihl jsi označit nejsilnější sériový spalovák historie nesmyslným splácancem a myslím, že to pro dnešek stačí. Pěkně prášky a šupky dupky do postýlky :-!
Ano asno, víme, tuneří, tisíce koní, Supra beats supercars. Delirium, záchvaty. Koupat se v saké. to všechno víme. Věříme ti. Jsi velmi objektivní a hlavně znalec. Děkujeme.
No tohle si netrefil. Ten nesmyslně splácanej motor z Veyronu by Supra musela tahat na přívěsnym vozíku :D ale výkonnější řadovej šestiválec = to je jiná. Ne že by těch reálnejch 400 koní současný Supry nestačilo = v kombinaci s Toyotou prosazenym zlatym poměrem rozvoru a rozchodu 1,55 je to superovladatelný auto s výkonem víc než dostatečným = a momentálně na rok dopředu vyprodáno.
Ale nějaká budoucí varianta ca 550 reálnejch koní = by se určitě prodala = i kdyby už takhle spíš vyšší cena výraznějš narostla
A dřívější Supry https://www.garaz.cz/…u-popkultury-718 bejvaly tak trochu synonymem fakt vysokejch výkonů = byť šlo o dál upravený verze http://www.maxxtuning.eu/customer-cars/tuning-maxxecu-v1/788whp-toyota-supra-mk4--andreas/ a
" I tak ale stále řada z nás doufá, že Toyota ještě přijde s výkonnějším provedením Supry, které by se mohlo svým výkonem pohybovat v teritoriu 500 koňských sil." jasne - uz vas vsetkych vidim, ako stojite v rade v autosalone s plnou penazenkou ... :)
To mozeme rovno napisat, ze tam chcem napr. motor z Veyronu :)
Už těch skoro 400 koní místo 340 je velká paráda http://www.autoforum.cz/…ekanym-debaklem/ takovejch 550? místo 510 by byla do relativně malý Supry asi fakt atomová bomba :yes::-)