Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Re: Re: Re: Re: Zhrnutie
| 7. 8. 2019 07:58
Suhlas, tiez mi pride, ze za taku cenu uz radsej Teslu ak by som prekusol hnusny interier.
Na druhej strane je Zoe male mrstske auto dlhe 4,1 m takze Tesla 3 nie je alternativou a stale je tam rozdiel 250k czk medzi jej zakladom a vyssou vybavou Zoe. A to Renault vie zlavy...
Osobne by som uvazoval nad Nisanom Leaf ak by som mal lovit v tychto vodach.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Zhrnutie
| 5. 8. 2019 13:38
Ok ok... i tak mi ale přijde, že s cenou okolo milionu je 3 lepší value / money než Zoe.
Re: Re: Zhrnutie
| 5. 8. 2019 13:16
To je efekt marketingu - ta cena Tesly. 35k USD je po zapocitani imaginarnych uspor a dotacii.
Aktualne je to 39k USD + dane za zakladnu Teslu.

EU cena je 45 - 48k euro v tomto pripade uz asi s DPH.
efektivita
| 5. 8. 2019 12:03
A co povies na efektivitu pohonu??

Ako je na tom v porovnani s inými vozidlami EV?

Zda sa mi, ze kórejské vozy su efektívnejšie - teda ze maju menšiu spotrebu el.

Nemas skúsenosť?
efektivita
| 5. 8. 2019 12:03
A co povies na efektivitu pohonu??

Ako je na tom v porovnani s inými vozidlami EV?

Zda sa mi, ze kórejské vozy su efektívnejšie - teda ze maju menšiu spotrebu el.

Nemas skúsenosť?
Avatar - Emel
Re: Zhrnutie
| 5. 8. 2019 10:51
Částečně v tom bude asi i potřeba zaplatit technologii z malého množství prodaných aut. Tohle je fakt úlet...

O EV se moc nezajímám, ale někde jsem periferním viděním zachytil, že Tesla uvedla Model 3 za 35t$... což je teda asi cena bez DPH, ale i tak.

Na druhou stranu... pokud CitiGo fakt bude stát řádově půl mega, tak aspoň nějaký smysl mít bude :-)
MargaretO99
| 5. 8. 2019 10:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MaryG99
| 5. 8. 2019 09:04
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Re: Článek o h.o.v.n.u
| 5. 8. 2019 07:03
Diesel většinou nepíše nelogické věci, asi myslel EV
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Zhrnutie
| 5. 8. 2019 06:18
Ty si taky dobrej poctar, koukam ze je vas vic. 200/120 je degradace o 40%, nicmene takhle na doraz jede jenom silenec
Avatar - verizon
Re: Re: Re: Zhrnutie
| 5. 8. 2019 05:28
Nechcu mi pozicat (miestny predajca nema Zoe ako testovacie vozidlo na pozicanie), tak som nemohol overit. Ale vymysly to nie su moje.
Re: Re: Zhrnutie
| 4. 8. 2019 22:57
Tebe hučí tvoja dutá hlava.
Re: Re: Zhrnutie
| 4. 8. 2019 22:56
Čo to všetci meliete o degradácii batérie? 120 namiesto 200 znamená degradáciu o 60%. Kde si vôbec počul o takom čísle? Podaktorí si tie argumenty cucáte z prsta...
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Článek o h.o.v.n.u
| 4. 8. 2019 19:05
"plug-iny mají maličkou baterii proti full bybridům, poloviční až 1/4 …"

co to meles, uz ted si nalitej?

Baterka je baterka, vzdycky je slozena z clanku. Pokud ma baterka v pluginu 12 KWh a baterka v EV je napriklad trojnasobna treba 36kWh, staci ti na to kulickove pocitadlo. Tedy doufam. Ful hybridy mivaji baterku malickou, sotva na par kilaku, tak desetinove proti pluginu
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Článek o h.o.v.n.u
| 4. 8. 2019 18:59
plug-iny mají maličkou baterii proti full bybridům, poloviční až 1/4 …

takže ceny se nedají srovnávat

plug-in z principu není na baterii moc závislý, jede i s vybitou

EV má smůlu, pokud je vybito
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Zhrnutie
| 4. 8. 2019 17:38
Souhlas. Sou ale lidi co uz nemaji na co setrit a prachy se do hrobu vzit nedaji
Re: Re: Zhrnutie
| 4. 8. 2019 17:04
Rozumný člověk si koupí slušně vybavené auto nižší střední za 600k a zbytek ušetří a použije jindy ;-)
Avatar - Zetti
Re: Článek o h.o.v.n.u
| 4. 8. 2019 16:17
Do Outlandera sem koukal https://www.secondlife-evbatteries.com/…-lev40-cell.html celkem 80 kusu na 12 kWh Tady to nebude o moc jiny. V autorizaku ta vymena bude slusnej narez
Článek o h.o.v.n.u
| 4. 8. 2019 15:49
Rozhodující je cena výměny baterie po 8mi letech a to v článku není.

Kdybyste znali cenu nové baterie, tak byste celé auto pochopili.
Avatar - verizon
Re: Zhrnutie
| 4. 8. 2019 15:20
Ako moze byt pohodlie v kabine, ked to je jediny elektromobil, kde sa recenzenti stazovali, ze huci :-)

Alebo to uz je nova verzia?

Kabel na nabijanie doma preco neponukaju? V cenniku je za 500 €. Len by zistili, ze cela elektroinstalacia z toho huci v dome, tak radsej napisu, ze to vyrobca neponuka :-)


Šetřilo se i na odhlučnění, při nízkých rychlostech je ve voze celkem ticho, ale již na okresce slyšíte jak hluk pohonu, tak výraznější hluk proudění vzduchu kolem karoserie. Na dálnici je ve voze poměrně hlučno, dokonce tak, že jsem musel výrazněji zesílit autorádio, abych rozuměl hovořícím - a to jsem v elektromobilu ještě nezažil.
Zdroj: https://www.idnes.cz/…2_auto_testy_nyv

Při nabíjení totiž vydává Renault Zoe nepříjemný vysokofrekvenční cvrččí zvuk, při pomalém 10A nabíjení poměrně tichý, při 3x 16 A výrazný a při 3x 32 A pronikavý. I při 3x 16A je tento pištivý cvrkot slyšet zhruba deset metrů od vozu.

První večer mne to po zapojení do zásuvky překvapilo, ale řekl jsem si, že to nebudu řešit a sousedi to pro jednou vydrží. Po zaklapnutí domovních dveří mně opět překvapilo, že je vysokofrekvenční cvrkot slabě slyšet za zavřenými dveřmi v předsíni, přičemž vysoké složky by měla taková akustická překážka víceméně izolovat. Po chvilce jsem se dopátral, že stejným způsobem „hraje“ i příslušný jistič (kvalitní Eaton 3x 16A) v rozvaděči.

Nabíjení jsem přerušil a začal googlovat. Během chvilky bylo jasné, že to není problém testovacího kusu, ale že se s tím setkali uživatelé i předchozí generace.

Zdroj: https://www.idnes.cz/…2_auto_testy_nyv
Avatar - Zetti
Re: Zhrnutie
| 4. 8. 2019 13:41
rozumny clovek kdyz uz chce vyhodit melouna za auto si za ty prachy koupi plugina, jizdni vlastnosti naklady na provoz +- stejny ne li lepsi a nemusi ztracet cas hledanim nabijecek a dalsi cas cekanim na nabiti
Ioniq, Outlander, Prius a budou dalsi
Tohle dava smysl kdyz je to novy, po degradaci baterie se budou dojezdy zkracovat o tretinu a to jsou hned jiny cisla. Z 200 v zime bude hned 120. Ne diky, nechci
Zhrnutie
| 4. 8. 2019 13:32
1. Šikovné mestské autíčko. Dobrý výhľad, obratnosť, pohodlie v kabíne.
2. Dojazd pre mesto plne dostačujúci, občas i mimo mesto. 200 km v zime s kúrením a 300 km v lete s klímou sú na mestské autíčko viac ako dobré hodnoty. Najazdí niekto po meste za deň viac?
3. Stále privysoká cena. Niekedy mám pocit, že sa niekto snaží držať ceny EV v nebeských výšinách umelo. Bez ohľadu na použitý materiál predsa ceny batérií nemôžu cenu auta vyhnať na trojnásobok... Pritom odpadá motor so všetkými perifériami aj prevodovka, ktoré nahradí pár elektrických vinutí. To mi hlava nechce brať, niekde ešte bude zakopaný pes. Nie som si istý, či vysoká sériovosť dokáže stiahnuť cenu o 2/3 dole... Cena snáď jediné negatívum (a žiaľ zásadné), inak si myslím, že je toto vozítko plne využiteľné v bežnom živote. Ak teda nebývaš v paneláku...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku