Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Avatar - Ada je zase tady
Mysleli jste si, že je to auto, a on to byl jen připálený re
| 29. 8. 2019 20:42
prostě francouzský křáp :no:
SpFli︆ng︆.︆com︆ - Dospělý projekt pro muže najít dívku!
| 16. 8. 2019 15:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MariaZ93
| 5. 8. 2019 09:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 4. 8. 2019 12:29
Dotáhni ASX a on přijde...
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se
| 4. 8. 2019 12:22
ORS má samosvor jen jako RS230, jinak ne. Po faceliftu z nabídky vypadl úplně.

Já si dal přímé srovnání při koupi minulého auta - ORS 2.0TSI 162kW vs. Focus ST 2.0EB 184kW... a jiné zaměření tam cítit je, to je pravda... ale žádná jízdní dominance se nekoná a že by měl motor ve Focusu o 30k víc je vyloučené.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 4. 8. 2019 12:15
Jo, ale to je prostě ten model, kterej mě zajímá.
Jinak teda jsme samozřejmě měli i klasické služebáky (2.0TDI Ambition+ nebo něco takového)... a pokud srovnávám srovnatelné, tak zase nemám pocit, že by Focus v kombíku a naftě byl jízdně něco zázračného, co by ve mě nechalo silný zážitek. Radši Octu s 1.4TSI než Focusa s 2.0TDCI, z mého pohledu je ten rozdíl v palivu mnohem větší, než rozdíl ve značce.
Avatar - miromen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nech
| 3. 8. 2019 08:23
Co tebe obchazi neni až tak podstatne. Mě naopak jako jedina varianta pravě GTI davala smysl, ale faktem je, že jde o nejmeně ostry HH mezi kompakty ty označuješ jako nudny. ORS ma taky samosvor takže by měla zatačet jako ďas, ale HOT kompakt to prostě neni.
Re: Re: Re: Re: Re: Ovečka jim to nandala
| 3. 8. 2019 06:55
Výčet úprav je tam na půl stránky a tady děláš vořežpruta? Octa ani se 400HP ani s čímkoliv na podvozku u mě sport auto nebude. Má pohon špatné nápravy...

I kdyby jsi s ní zajel 1:30 v Mostě, není pro mě víc než FWD Octou ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo
| 3. 8. 2019 06:52
Na to nekritické chválení vlastní garáže jsme zvyklí ;-) Pravda je, že GTI se samosvorem zatáčí jako ďas, bez něj byl Fíkus marný.
Poslední dvě gen Focusu mě zcela obchází...

Žblepty typu, že u VW jsou HH nudné si nechej pro jiné ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 3. 8. 2019 06:47
Snad se známe ne? :-!

Jen jsem apriori proti zlýn němec, hodní ostatní ;-)
Avatar - miromen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 18:40
Ne to vychazi z osobnich zkušenosti a netaham věci z paty. Holt smiř se s tim, že ford je ten, ktery patři na špičku co se šasi a jeho sladěni tyče a i běžna auta děla pro řidiče. U VW musiš jit k ostřejšim variantam a i tam to v ramci HH zrovna pro šofery neni. Pořad jsou to auta spišvic pro rodiny a ne něco na co by se šofer těšil. Jestli je to zaměr nebo to jednoduše neumi neřešim.
Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 18:15
O tom nevie nikto iba ty.
Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 18:13
xxc má brata, alebo si spravil ešte jeden nick?
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 16:23
Podvozek TCR snese srovnání maximálně tak s Clubsportem, Clubsport S byl v tomto ohledu "jinde".
Avatar - RS3limo
Re: Re: Re: Re: Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 14:39
Se sériovou RS3 jsem tam zajel na horších pneu 1:58, po úpravě a stejných gumách 1:49 :) Obutí u Ovečky bylo stejné jako na Golfu GTI TCR :)
Avatar - RS3limo
Re: Re: Re: Re: Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 14:38
Golf TCR nemá upravený podvozek proti GTI? On má stejný odklon jako obyč GTI nebo ho má větší jako Clubsport S?
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 13:44
Ajhľa miromen, najväčší a jediný to odborník na Focusy (k čomu ho kvalifikuje vlastníctvo jediného Focusu, ktorý je - aká náhoda - vraj ten najlepší zo všetkých). :-[]
Re: Re: Re: Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 13:19
Cize take Audi RS3 mozme nasledne porovnat s tou Octaviou, ved je to len mierne upravene auto na MQB plaftorme. Rovnako ako je dana Octavia vlastne to iste nez Golf TCR :D

Predpokladam, ze obutie bolo tiez uplne seriove UHP pneu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 12:51
Souhlas.
A k te 1.5 mrkni na nejaky anglicky weby... a pridavaji se dalsi dalsi.
Kratkodoba ztrata vykonu. Asi sw, ale to na veci nic nemeni.
Klasika je ta reakce tady: tak to vyres chiptuningem!
Je vlastne jedno, co nemci vyrabi... dav je porad nadsenej.
A FCA tady nikde nehajim, ze ne?
;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 11:36
Jenže OctaRS bude asi lepší, než průměrná 2.0TDI či 1.6TDI, že? Já jsem ORS nikdy neřídil, jen seděl v té tvé, proto mluvím o průměrných Škodovkách
Avatar - miromen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 11:32
Ty jsi s těmi focusy mimo realitu, ale to těžce. Minuli focus jizdně golfa s přehledem smazava. Takova kombinace agility a kultivovanosti včetně řidičske naklonosti u golfa rozhodně neni a o řizeni ani nemluvě. Jizda v těch dvou je znatelně rozdilna. U MK4 došlo k posunu v jizdě včetně řidičske stranky, ale mirně na ukor te kultivovanosti. A co bylo třeba u předchoziho ST super tak to, že na něj neni nabaleno nic zbytečneho jako LC, adaptiv apod. Jedine co mu schazelo byl samosvor, ale i bez něj to je oproti GTI jasně charakternějši načini se znatelně větši porci fun fuctoru. A rad bych něco od tebe slyšel o těch lacinych materialech, protože v tom u noveho focusu k žadnemu zlepšeni nedošlo, naopak v poctivosti polevil, ale v tom je MK3 na špici třidy. Jedine v čem je změna tak v tom, že MK4 muže mit v zadnich dveřich měkčeny plast což u golfa nebo MK3 nehrozi. A o vzhledu se s tebou bavit je pro mě opravdu nepřipustne. Něco zde tvrdit o vzhledu MK3 a přitom jej davat do kontextu s golfem, kde se vlastně ani neda co kritizovat jestli rozumiš. Prostě auto bez povšimnuti. Jo a jsou novy majitele MK4 ST a některym jak se jim to auto hodně libi tak zaroveň dodavaji, že tak dobře jak MK3 ST nevypada, respektive se jim libi vice.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 11:02
1,8 TSI je jízdně výborná. Jak píšeš v otáčkách ožívá a táhne až k 6 tis. Umí jet úsporně a klidně na 2 tis, ale když potřebuješ, tak ji podkopneš a vyrazí jako raketa a nechá se hnát krásně v točkách. To už se ovšem silně vzdaluješ povoleným i dálničním limitům :D To si tak jedeš za kamionem po okresce na 4ku 70 jen se to tak valí a najednou vidíš místo na předjetí dáš 2 plnej a je to jak když tě nakopne slon mezi lopatky. Nebýt těch několika konstrukčních chyb, tak je to vynikající motor.
Re: Re: Re: Re: Re: Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 10:54
Uff, zřejmě majitel té Oktávky? :-) Nebo co je nepochopitelné na tom, že když u toho auta vyměníš úplně všechno, tak pojede rychleji i než třeba M BMW? Nebo proč je nutné ji tu vychvalovat? :-)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 10:52
To určitě... ale i měření a subjektivní dojem z dynamiky říkají, že to Meganu tentokrát moc nejelo.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 10:50
Za poslední půlrok jsem taky projel dost aut a pořád ve mě zůstává dojem, že Octa RS bylo naprosto skvělé auto... a že kdybych mohl vrátit čas, koupil bych ho znova. Znova v benzínu s manuálem, znova modré s antracitovýma 18" ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 10:50
1,0 TSI mě celkem překvapil v Oktávce. Čekal jsem horší jízdní projev. S automatem to bude asi pohroma ale v manuálu, když si ho můžeš potočit jak potřebuješ to nejede zle. Dieselovej charakter bych neřekl. Jede to i v otáčkách. Chybí tomu sice špička, ale to je asi detail vzhledem k zaměření motoru na normální řidiče.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 10:34
Nezdál, byl mnohem příjemnější a šel za plynem.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 10:31
Tak minulý Focus za Golfom zaostával, a to nielen v HH verzii. Nová generácia sa ale zdá že odstránila všetky výhrady voči predchodcovi (stiesnený interiér, preplácaná palubovka s lacnými materiálmi, diskutabilný dizajn najmä zozadu...) a vo verzii ST to platí dvojnásobne (pridala chýbajúci samosvor, navýšila výkon, výrazne zlepšila dynamiku, pridala adaptívne tlmiče a fičúry z RS ako je launch control a pod.). Ak mám byť hnidopich, možno by sa dal vytýkať generický exteriér, mohol by tam byť znak H/K, naviac ST sa moc nelíši od ST-line (ak si nedáš oranžový lak). No ale ten manuál je silný argument, tam TCR stráca. A pre Teba a spol. je tu kombi, to GTI nemá (a R je cenovo už inde).
Takže dnes by som jednoznačne volil nový Focus pred výbehovým GTI, bežné GTI zaostáva výkonom a dynamikou a TCR nemá manuál. Aká ale bude situácia po príchode G8 ešte len uvidíme. Ale tak nejak čakám, že GTI už nedostane manuál vôbec a to bude značné znevýhodnenie (pre mňa).
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 10:19
Na další sraz musíme dotáhnout nějaké ASX :D Nebo Toppera osobně :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 10:19
Na další sraz musíme dotáhnout nějaké ASX :D Nebo Toppera osobně :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 10:17
Fastback jsem jezdil, ale klasiku s litrem, takové průměrné normální auto, pro rodinu asi nic moc, Oktávka je větší, ale vypadá docela dobře. Já se pořád nějak nemůžu zbavit dojmu, že VW auta jezdí dobře, ale chybí jim nějak tak emoce. Za poslední půlrok jsem porojel hodne aut a každé ve mě nechalo nějaký pocit, kdežto třeba Oktávka ne. Nedělá nic špatně, ale to je vše. Nebyly to ostré verze. Jinak jsem zkoušel ještě Proceed, není tak silný, ale zase cena/výkon hodně zajímavé a to auto za projetí stojí. Bral bych s automatem ;)
Re: Re: Re: Re: Re: Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 10:12
A zvládla by to v sérii ?;) celkem neobjektivní srovnávání chlape 😅🙈
Re: Re: Re: Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 10:11
Úpravy podvozku? Odklony? jaký je výkon série vs upravená Octa?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 10:09
Gumy na okruhu udělají strašně moc.
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 10:06
Keď to nespomenie Tooper tak musíte vy dvaja,tfuj hneď sa vyhodili nejaké vyrážky.
....alebo ako dostať SUV od Mitsu do každej diskusie. :-!
Avatar - RS3limo
Re: Re: Re: Re: Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 10:04
A ted si vemte, že ta ovečka zajela lepší čas, jak třeba BMW M3 nebo M2....
https://www.autodrom-most.cz/get/file.php?…
Avatar - RS3limo
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 10:00
1,5 TSI je utlumen filtrem pevných částic. To 1,4ka neměla, takže se ten motor zdál agilnější.
Re: Re: Re: Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 09:58
OK tak možná ne tolik, ale při stejném výkonu by se ten česky rádoby sportak na ne nechytal, to vím naprosto jistě ;€
Avatar - RS3limo
Re: Re: Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 09:57
Tak ovečka má po úpravě stejné turbo a stejné gumy jako Golf, tak proč ne :-)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 09:56
Mě zajímají kombíky, tím spojením dynamiky a rodinné využitelnosti... takže Focus, Octa, Leon.
Octa by se teda dala i v liftu... a i30N fastback a TypeR možná, tam je to na hraně, ten fastback jsem neprolézal ještě.
Jo, Peugeot měl taky něco... ale 308 nežeru :-)
Jinak - v minulé generaci mám srovnání ST a GTIP a vzal bych si Golfa... a nebylo by to kvůli interiéru.
Avatar - RS3limo
Re: Re: Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 09:56
Jako, že by to tyhle auta, pokud by měly stejný výkon, zajely za 1:43s :-O ? Pokud se ti to podaří, tak ti budu do konce života sloužit :-D :-D :-D
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 09:52
Jedna z příčin... slabší dynamika Meggie je dokumentovaná i jinak.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 09:49
Mne se líbí i na fotkách :D Stejně ho Golf umlátí body za interiér :D Ale to je takové věčné popichování a soupeření o desetiny vteřiny, ve výsledku Golf bude tím etalonem i nadále, protože je přesně tak postaven na je postaven precizně, nabízí se mi srovnání s Hondou CTR, která je ještě trochu silnější, ale v testu HH by proti Golfu neobstála.. přesto bych ji řídil radši :D Nakonec je jedno, co si vybereš, všechny HH budou rychlá auta, akorát každému sedne jiné
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 09:32
Může být... v nové inkarnaci se mi STčko (na papíře) fakt líbí.
V té minulé jsem mu ale přednost nedal ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 09:30
To má alespoň trochu kufr :D Jinak bych přál každému, komu se stýská po atmosférách bez turba či hybridu, aby si to ASX projeli, nejlépe s celou rodinou v kopcích :D
Re: Re: Re: Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 09:24
:D :yes:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 09:24
ASX! ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 09:23
A myslím, že hlavní příčina propastného rozdílu na okruhu je v testu. Semislicky vs běžné vysokovýkonostní pneu.
Čeština
| 2. 8. 2019 09:21
Snad "rychlé kolo". Ne všude v ČR se používají tyto nespisovné výrazy.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 09:20
To je čas pořídit si Eclipsse Cross !
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 09:20
Jojo, to jsem tady psal mockrát, 1.2TSI, 1.0TSI, 1.5TSI jedou jako nafty, ona i v běžném provozu 1.8 TSI, ale ta v otáčkách ožívá. Pro mne by ten motor měl výhodu, že mne nenutí do otáček, tak pojedu klidně :D
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 09:19
No to dúfam,ale musím si naplánovať cestu okolo :-) .
Tak ja mám najradšej tie najmenej praktické autá.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 09:17
Myslíš Mazdu 2 ? Jo ta je fajn :D

Jasné, já jsem v tomto bychař, ale vzhledem k tomu, že potřebuji jedno velké auto, tak by pro mne HH byl jen pro zábavu a v tom případě mne více zajímají HH B segmentu, takže FieSTa na kterou momentálně nemám, tak pořád pokukuji po něčem starém a můj vlhký sen je staré Clio Sport...:D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 09:15
Působí jako nafťák...žádné nadšení, jen slušný zátah.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 09:14
To nevim, já ho zkoušel jednou a nenadchl mne, stejně jako 1.0TSI.... je to prostě takový dieslový charakter... jedou, to jo... ale tak nějak z toho nemáš radost
Re: Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 09:14
Bude zmrzka zadarmo? :-[] :-!
Re: Re: Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 09:13
Nejlepší HH je M2, která není HH...asi tak :-[]
Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 09:11
Zrovna já tady nic neoslavuju, HH mi bohužel moc neříkají, svezl jsem se, ale mám radši pohon té správné nápravy a to skončilo s M140i. ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 09:09
Jen jsem 1,5 krátkodobě zkoušel a přijde mi jako tuctový R4 turbomotor. 1,4TSI byl pocitově lepší, ale o průšvihu nevím.

Nemůžeš se divit, že je člověk naštvaný na FCA, když vidí modelovou paletu Fiatu. Ale to nemá nic společného s hromadně nevycházejícími emisemi dalších producentů.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 09:06
Možná by to šlo poladit chiptuningem ne? Taky jsem slyšel od majitele 1,4 TSI 110 kW, že to byl mnohem lepší motor než 1,5 TSI 110 kW, který má mdlý projev a působí slabějc.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 08:57
Ano, je to nejlepší univerzál a vždycky byl.... je to etalon.... mistr průměrnosti dotažený k dokonalosti....... Proto bych si z HH vždy vybral něco jiného, než Golfa :)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 08:55
Že je to baví se tady dohadovat, jestli je jedno o pár procent rychlejší, než druhé... stejně kažý ví, že králem HH je Fokus ST :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 08:53
Jezdil jsem, nic takového jsem nezažil, ale 1.5TSI je jízdně nudné, jsou lepší turbomotory.
Avatar - Emel
Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 08:50
No a pak klasicky... vezmi obě auta na brzdu... a ono se uvidí, jak to s těmi údaji je.
Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 08:40
A proti ti sami nadsenci oslavuji snizovani objemu motu dohnanych technologiemi na stejny vykon?
Tady je ale rozdil 1.8 proti 2.0, oboji turbo a filtr... ale ten mensi ma 430 Nm, zatimco ten vestsi 370... zhruba. Nechce se mi to ted hledat presne a nemam to v hlave.
Ja tim fakt nezpochubnuju, ze Golf neni spatny auto a pro kazdodenni pouziti je i lepsi.
Kdyby to byly posledni dve auta na svete, tak si taky vyberu Golfa.
Ale ten clanek je napsanej proste uplne blbe... a atmosfera tady je "nezdrava" .
Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 08:34
V novinach taky pisou, ze Babis je fajn chlap.
Zrovna Tobe bych necekal, ze budu vysvetlovat rozdil mezi plneni norem upravami, ktere sice nejsou zakazane, ale v praxi se proste nevyskytuji a cileneho podvodu za ucelem ziskani marketingove vyhody...
Nicmene jadro toho prohlaseni byly 111 TSI motory.
A nepouceni a ted ostuda s novou 1.5.
Re: Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 08:31
Cukaji a skubou - kratkodobe ztraceji vykon.
Avatar - speedfred
Re: Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 08:30
Bude “iba” najlepší univerzál. Aj keď VW nemusím tak Golf GTI 3dv je za mňa najkrajší hatch a 2.0tsi fakt dobrý motor.
Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 08:21
https://byznys.ihned.cz/…-fiat-ci-hyundai

Vždyť jde o politiku, problémy měli všichni výrobci vznětových motorů, jenže VAG to byl schopen zatáhnout. Jak by dopadl Renault, Fiat apod? ;-)

Tím neříkám, že nešlo o podvod, ale rozhodně se netýkal jen jedné automobilky.
Re: Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 08:18
A upřímně, vzhledem k počtu úprav by jsi čekal něco jiného? Lehce upravená? Hoď se do klidu ;-)
Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 08:16
Trochu bych otřel krev z očí. Více turbem nadopovaný motor s nižším objemem a za běžných okolností i vyšším výkonem může právě kvůli své filozofii za extrémnějších podmínek podávat horší výkony. V dnešních ranních 16st by mohl výsloedek vypadat jinak.
Takováto spekulace však není kompatibilní s volnými jízdami na okruhu, takže opravdu take it easy. ;-)
Re: JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 07:38
A ked príde Golf VIII zase bude najlepšííííí. :-[]
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 07:24
Renault tiez produkuje a predava auta, o ktorych vie, ze su zle. Cize v tomto si mozu podat ruku :-)
Re: Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 07:18
A čo je zlé na motoroch 1.5 tsi ?
Re: Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 07:15
Ano, Ovečka stage 3 se 400konmi to je teda srovnání 😂😂😂😂 kdyby měli ty auta stejný výkon tak ovecka 10s dostane náklad od obou
Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 06:53
Ale vzdyt nemusi byt tak zle.
Stacilo napsat, ze Golf je pohodlnejsi? Megane je hlucny?
V praxi je Golf mnohem pohodlnejsi a pritom neni o mnoho pomalejsi na okruhu... vyhrat se da mnoha ruznymi zpusoby.
Chapu, ze tady nenapisou, ze Golf neni spatny auto, ale porad je to produkt automobilky, ktera vesla do historie obrim podvodem, ktera krome toho nekolik let vyrabela radu motoru TSI o kterych vedela, ze jsou proste spatny... a ted to s novym 1.5 TSI udelala znova! Zatim 7 mesicu, vi to, ze je spatnej, ale nedokaze ho opravit... a chrli mraky aut s timhle spatnym motorem dal.
To od nich fakt necekam.
Avatar - fostek
Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 01:41
Machalu nemám rád, ale rozhodně nenadržuje VW.
To jenom ty jsi vůl.
Jak prosté.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Komu se nechtělo?
| 2. 8. 2019 01:40
Vy jste voloušci. Už to proboha pochopte.
Avatar - fostek
JE TO PROSTĚ TAK
| 2. 8. 2019 01:01
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Avatar - RS3limo
Ovečka jim to nandala
| 2. 8. 2019 00:14
A teď si vemte, že lehce upravená Ovečka jim to nandala o 5, respektive 10s. https://www.facebook.com/…436337280428896/
Re: Re: Komu se nechtělo?
| 1. 8. 2019 22:16
si predstav ze by vag dostal zle hodnotenie ... by ich dali k sudu :D
Re: Komu se nechtělo?
| 1. 8. 2019 22:05
No, to je jasný... ten Renault s o něco větším výkonem a o hodně vyšším momentem vlastně ani nemohl v podstatě jet.
Tady už to fakt nemá smysl číst...
Re: Re: Komu se nechtělo?
| 1. 8. 2019 21:26
A ešte jedna vec.Ten Megane je na každodenné vozenie napr.po meste prakticky nepoužitelný pretože je strašne hlučný a hlavne tvrdý kdežto Golf TCR je klasicke GTI s vyšším výkonom ktoré je v pohode použitelné každodenne.
Re: Komu se nechtělo?
| 1. 8. 2019 21:18
Presne tento test som videl na Garaž tv ale tam tiež myslím Chvala povedal že na okruhu bude to TCR o dost rychlejšie ako na tej debilnej trati čo tam vybrali.Tiež tam povedali že to TSI ma neskutočný zaťah.Najvačší problem je podla mna presne ta DSG prevodovka.Ale musím uznať že tento Megane je pekné auto ale Golf je Golf.
Komu se nechtělo?
| 1. 8. 2019 20:50
Proč mi přijde, že když je v testu Renault, tak se spíš nechce Machalovi??? Od legendárního VWaVWerky asi něco chytil. Jeden si neumí zapnout tempomat, druhej neumí vyslovit Kadjar... O tom, že je Machala prodejnej jak houska na krámě, to netřeba polemizovat. Zdravíme stánek VW na náplavku, tam zas bude Machi ve svym živlu. Ale zaobalit tu neochotu, to umí dobře. Zajímavý, že když se chce, tak to jde... https://www.youtube.com/watch?…

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku