a hned ti dojde, že na Veyron to stačit nebude. Taky jsem byl odpůrce Veyronu a pak se ho v Monaku viděl naživo a je neskutečný. Pak to ještě naložilo v Top Gearu Enzu. Neskutečně elegantní auto, které v obleku poráží nadopované specialisty.
Možná by si o údržbě McL chtělo něco nastudovat a cena LFA byla v dané době spíš na úrovni hypersportů. Do nikho jsem nekopal, jen mi tyhle tlachy přijdou směšné a tím spíš, že redaktor si ani nezjistí fakta.
No tak si si kopol do Japonconv, aj keď nevieš prečo. LFA nejaký čas držalo rekord na ringu a jeho cena a údržba sa nijak nevnikalo bežným superšportom.
Veyron posunul maximálnu Mclarenu F1 o pár km, ale Mc vedel isť rýchlo aj na okruhu a pri údržbe sa netváril ako raketoplán.
tak ono veyron bol vzdy len na nahanenie rychlosti na ovale .... hruba sila v masivnom tele ale inak na nejake to realne jazdenie je to maximalne nepouzitelna a maximalne predrazena vtakovina ... zlaty mustang.... :yes:
Jasne ze to je blbost, treba autocar mel velky mereni a udelali 9,9 viz https://www.google.com/…in-autocars/amp/
Ja nechapu proc takovyhle clanky nejsou nejak ozdrojovany. Teda chapu, hehe.
No ale na hykani o vytunenym japonskym speku vyse to staci, hoho.
Veyron je na 160km/h za 5,1 sec. http://accelerationtimes.com/…i-eb-16-4-veyron
a pokud by měl být pomalejší v disciplíně 0-160-0, tak by to znamenalo, že brzdění mu trvá déle než 5,5 sec a tedy déle než akcelerace. A to je nesmysl,
Problem pro Veyron bude kvuli vaze asi brzdeni. A pak taky to zprevodovani. Ten Mustang jiste nepojede vic jak 330 :) Docel bych chtel videt to video head to head protoze Veyron ma stovku za 2.5 vteriny a pochybuju, ze by ten Mustang byl rychlejsi, takze to musi byt nekde mezi 100az160az0. Ale stejne se mi nechce verit, ze tam urve vterinu :) Asi fakt ty brzdy.
Na druhou stranu, ty auta dělí 15 let, mustang nebude o tolik slabší(cca 800 vs 1000hp?) a takovouhle věc může udělat a pravděpodobně i dělá jen jiné zpřevodování - předpokládám, že mustang nepojede 400 :)
Nicméně plně souhlasím, servis Veyronu je z dnešního( a nejen dnešního - viz Mclaren F1) pohledu přežitek - věci jako že kola musejí být údajně lepena k diskům a každých pár výměn musí být vyměněny i disky vypadají dnes vtipně, když máme auta rychlejší a toto podstupovat nemusí.