Právě že v poslední době ani ten rozvoz pizzy v mém okolí už nemá. Teď jezdí hlavne sandera nebo skútry.
A tu ix20 potkávám snad častěji než to citigo .
Právě. Žádnej problém s cenama není. Ceny jsou nastavené podle trhu a výsledkem je solidní marže 10%. Kdyby se ty ceny zdály vysoký, pořád se dá kousek marže obětovat a jít s cenama dolů... ale k tomu zatím není důvod. Prodeje jsou dobrý, marže jsou dobrý... nemáš žádnej problém vole ;-)
Nemluvim o problému s marží = ale o začínajících problémech s koncovejma cenama. S tim nemá počet vyrobenejch kusů loni žádnou souvislost = mluvim o teď a budoucnosti
A snížit marži když už si jí zmínil = neni řešení
Když už si dal ten odkaz = odboráři by se měli HODNĚ zklidnit = nejen ve Škodovce
Ostatně to sem psal před časem o bratislavskym závodě VW https://www.idnes.cz/…o-zahranicni_neh a jak to tam vypadá dneska asi víš = to že i po propuštěnejch lidech chtěj zpátky třeba 100€ = to je fakt absurdní
Vezmu ti iluze tenhle i další přesuny sou a budou hlavně kvůli penězům = ostatně v době kdy tu novou továrnu dostaví = tu už spíš bude o dost vyšší nezaměstnanost než v tuhle chvíli
A to nemluvim o Průmyslu 4.0 kterej to v rámci nějakýho desetiletí nejspíš změní víc než si připouštíme
Tohle je často opakovaná nepravda. Škodovka v novodobé historii nikdy neměla postavení jako Dacia. Už první Octavia + Fabia byla auta cenově na úrovni mainstreamu a na tom se nic nemění.
Škoda vůbec nemá problém s marží, její marže je řádově lepší, než u VW (poslední čísla co jsem viděl byly někde okolo 10% oproti nějakým 4% u VW). Přesun výroby jinam se řeší z kapacitních důvodů (nejsou lidi). https://byznys.ihned.cz/…zvysila-o-petinu
Prodeje v UK jsou stabilní... žádné narážení se nekoná. Na druhou stranu je potřeba říct, že ta legendární obliba Škodovky v UK je spíš v různých anketách než v prodejích.
Tohle neni vo votroubcích = ani motoristickejch novinářích = to je ekonomie
Navíc votroubci jak jim řikáš = víš že většinou jen přebíraj články = z poměrně solidních zdrojů. Že se to má dělat takhle https://www.hifi-voice.com/…-totem-rainmaker to je jiná věc
No a evropskou dřívější roli nebo postavení Škody přebrala Dacia. Škoda je stejně jako naše ekonomika = asi někde blízko limitů. Něco se bude muset změnit = v případě Škody třeba větší část výroby levnější modelů s nižší marží přenést do Turecka který je díky Erdoganovu zdevastování kurzu turecký liry zajímavý a proto se rozhod koncern postavit tam novej závod = nebo něco takovýho
Mimochodem mě tim docela zklamali = úmyslně mimo EU. Čekal sem Bulharsko
Pokazane wyniki sprzedaży niewiele mówią bo obejmują całość sprzedaży bez
rozróżnienia na zakupy aut do firm i przez klientów indywidualnych.
Kiedy zostanie przedstawiona lista aut najczęściej kupowanych przez zwykłych ludzi?
Typicky Británie = proměna z levnýho socialistickýho klumpu na levnější větší techniku VW zaujala = ale při aktuálních cenách už to začíná dřít http://www.autoforum.cz/…o-leta-bodovala/
Hahaha to mě dostává. Byl jsem s Touranem na první servisce a koukal na T-Cross jako možnou náhradu za naše malé druhé auto a bavil se s prodejcem a podle něj je mají všechny vyprodané :-[] Kouknul jsem na cenu a za 3hrnek 1.0TSI 85kW ve Stylu s manuálem za víc jak 500k se mi to vážně nezdálo... a prodeje teda nejspíš netrhá ;-)
Ak domáca automobilka predstaví auto v najpredávanejšom segmente C nástupcu druhého najpredávanejšieho modelu na trhu, tak pokiaľ toto auto nemá výzor Ssangyongu a techniku Lady za cenu Mercedesu, tak sa bude výborne predávať vždy. Pri uvedených predpokladoch (trieda + automobilka) by naopak bolo veľkým prekvapením, keby Scalu nejaký hatchback v Čechách predbehol.
rozvozáci a poskoci všeho druhu, jezdí to všude. Naopak já zase nikde normálně nevídám "legendární" iX20, sakra že by to byl důvod, proč je legendární? :-)
Je to k nevíře že by u nás = Corolla Auris trhla Golf?
Končící Auris a už pod jednotnym názvem nástupce Corolla maj za půlrok skoro to co Golf = a to v tabulce neni končící stará generace Corolly = se mi skoro nechce věřit že sou český prodeje tak vyrovnaný