Cadillac by opět rád prorazil v Evropě. Zkusí to mimo jiné středně velkým SUV, které jsme na českých silnicích exkluzivně otestovali ještě před oficiálním zahájením prodeje.
Však jsme si spolu o F30 přesně před rokem psali, jestli pamatuješ, chvíli jsem o ní uvažoval ;) Jenže pro mne by to byl obyčejný kousek a nechtěl jsem být za trotla, aby mi to natřela každá Oktávka :D (což jsem se tedy dozvěděl až dávno po tom, co jsem od úvah o F30 opustilú.
Já si myslím, co jsem pak ještě zjišťoval dále u kamaráda z BMW, že pro roky výroby, které jsem já uvažoval, byl největší průser motor, který jsem sháněl a jeho údržba ( rozvody u kabiny + problémový řetěz). Podvozek mi komfortní nevadí, ba naopak... :)
Pro mne je pak F30 zatím asi hezčí, než novější generace, takový návrat k E46
No, tak zrovna Páju znám osobně a vím, že má taky dost odjeto a ve velké části názorů na auta se shodneme, otázkou je, že třeba opravdu hodně ojeté trojky nezkoušel, nevím.... nechci soudit.
Já teď radši diskutuju na MACZ o spotřebě ve městě :D Dost lidí se diví že i diesel umí jezdit skoro za 10 na sto, když se jedná o centrum Prahy ve špičce :D
Nesouhlasim že většina = tam se sakra poznaj ROZDÍLY
Že když odflákneš poddimenzuješ některý díly podvozku = a tys to slyšel teď tak máš v hlavě co to přesně bylo = je to špatně akdyž si drahá prémie ultrašpatně. Může to bejt na složitějších myslim nekvalitnějších vozovkách znát = no tak to prostě je. A je fakt hodně špatně jestli na nějaký byť problematický vozovce se ty poddimenzovaný díly chovaj hůř než Okta
Já to nemyslel jako chválu Pirátů i když HODNĚ věcí co fakt asi chtěj prosazovat je SAKRA dobře a sakra potřeba = docela sme zaostali = ale šlo mi čistě o ten princip = kritizovat když to JE NA MÍSTĚ. Za což to = od části lidí = schytali :-)
No jak vidno sou lidi který místo BMW a Andreje budou radši kritizovat = ty co na nějaký nedostatky upozornili
Kouk ses na tu diskuzi o případnym použití MQB pro Audi A4? To byla velká jízda :-!
Ozzy ale fakt je ten, že F30 jak píšu výše jezdila na nekvalitní vozovce až nemnichovsky klidně. To naladění ji ubralo na sportovnějších vlastnostech všude jinde. ;-)
No, pochválil BMW za jízdu na dobré a hezké vozovce, což je sice pravda, to nerozporuji, ale tam se chová příkladně většina aut, i Oktávka s vlečkou, takže na rozbité je to horší, než Oktávka a na té hezké se k Oktávce nevyjádřil, pořád na mne z recenze působí to, že F30 je nepovedené... já to auto neznám, takže mu to nemohu potvrdit, ani vyvrátit.
Proti pirátům nic nenamítám, ač mají své mezery, hon na Babiše je potřeba...
No VÝBORNĚ = tak to ale nemyslim já, ale ten Culda :-)
S tim rozdílem že na kvalitní vozovce = sakra poznáš rozdíl = tam to BMW 3 tu Oktu smázne
To mi připomnělo představy o C5kách = ta byla na kvalitní vozovce = nepředstavitelná. Naprostá fantazie = většina lidí si myslí že ten podvozek žehlil hlavně nerovnosti TAM že bylo to hlavní plus = já bych řek přesnej opak. Největší síla a luxus hyperdrahejch aut = na kvalitní vozovce
Sakra, preco sa nevenujes tam tomu prepisu z textu ?
Vacu to vazne tvrdil a to tvrdenie nemozes popriet, ja som to pochopil hned v premiere tak ako ostatni, ze ´´standardní mechanický podvozek - spraska vas kazda 2kova octavia´´
To nie je nic vytrhnute z kontextu, to je jeho konkretne a nepopieratelne tvrdenie.
Mozme polemizovat o tom, ze co myslel jizdnou prevahou BMW s tymi silentblokmi, ale tu Octaviu 2 si tam mr. Vacu prehnane dosadil, because of Skoda, simply nevweř ...
Já už asi pochopil. jak to Sakra myslí... Vaculík pak řekne, že na hezké vozovce to BMW jezdí slušně, ale na hezké vozovce jezdí slušně snad každé auto, ne? :D
Nezlobim se = dost lidí to takhle vzalo. Nehádám se = jen řikám jak to myslel Vaculík = pusť si to celý. Kritika až nečekaně poddimenzovanejch částí podvozku trojky je správná = ale jak správně řiká = na kvalitní vozovce to je něco jinýho = na nekvalitní bohužel
A tam je lepší i ta Okta. Auta sou technika a sbírka dílů = ne značka. A když drahá prémiová značka použije poddimenzovaný díly = je správný jí kritizovat
Ale to sou furt ty Piráti a Babiš = někdo kritizuje Piráty že bonzovali a někdo tu podstatu = že si dál posílá. Je to furt to samý
Já nekritizuju Piráty = ale za podstatu mám to na co upozornili. Stejný je to u Vaculíka = jeho upozornění na poddimenzovaný díly = je správně. Že se to neprojeví na kvalitní vozovce ale jen na nekvalitní = neni úplně omluva
To je taky trochu jinak. Na nekvalitní dokonce tvrdí, že BMW vyrábí díry, tady mluví řekl bych o nějaké průměrné české vozovce, pak přejde na hezkou silnici a tam ho pochválí, ale s Oktávií už nesrovnává. Takže pořád to ve mne zanechává dojem, že F30 funguje jen na hladké vozovce, je gumové, má gumový volant... a vůbec, které auto na hladké suché vozovce nefunguje?! :D
"Nikdy žádné BMW tak špatné jízdní vlastnosti nemělo. Jakž takž slušné je to, když máte kousek na sportovním podvozku, to je pak, to pak docela jde. Ale když máte standardní mechanický podvozek, tak opravdu mluvit o nějaké jízdní převaze BMW "hehehe (to tam fakt říká), spráší vás každá dvojková Oktávka, jo, to o tom vůbec nemůže být řeč"
Promiň, fakt to pořád nechápu jinak, než že BMW F30 má průměrný podvozek a spráší ho každá dvojková Oktávka.
Babiše vynechme, ten jede na více frontách, já tady Vaculíka z ničeho neobviňuji, ale v tomto videu prostě řekl to, co řekl. Přepsal jsem ten text přesně ;) Nebo si to pusť. Fakt bych hrozně chtěl pochopit, jak to myslíš, nechci se hádat.
Co chceš vysvětlovat na tom co TAM NENI? Respektive ty a další používáš ČÁST věty vytržený z kontextu?
Prostě NEVYMEJŠLEJ další a další příspěvky = PUSŤ si to
Je fakt smutný kolik padne urážlivejch vět = na něco co se nestalo. Přitom řešení je tak snadný = pustit si to a trochu se soustředit. No a předem si připustit že ses mohl mýlit = a prostě poslouchat :-)
Že zrovna ty budeš slovíčkařit, nepoužil jsem hospodskou mluvu, za to se neomlouvám.
Pro mě a pro většinu ostatních kromě majitelů Octávek zůstává ulhaným novinářem ;-)
Už se párkrát stalo = dokonce včetně absurdní nabídky že to můžem probrat větu po větě KDE to pája slyšel
A nejde o žádný MY NECHÁPEME = de o to jestli řek že Okta má lepší jízdní vlastnosti než BMW 3
Na tom snad neni co chápat = prostě neřek. Že nějakej chytrák vzal jen část věty a to pokračování za čárkou smazal = a význam se tim může dost posunout = to je jiná. To mi připomnělo recenzi na klasiku jednoho rodinnýho známýho = kde celou recenzi popisoval jak to je správně a poslední větou napsal že tady se to nepovedlo. A v redakci tu poslední větu nějakej hajzlík smazal = takže celá recenze vlastně v tu chvíli vyzněla..
Kritika silentbloků a už si nepamatuju co tam všechno rozebírá tehdejší 3er je bez diskuzí správná = že si z toho všechno lidi vytrhli 1 část věty a tu používaj = to je jak včera ty Piráti kritizující že Babiš si přes oficiální zastavení dotací pro Agrofert dál posílí desítky milionů. A část lidi kritizovala Piráty = že sou bonzáci. Prostě každej si najde co chce
Je fakt že tenhle blud o úplatnym Vaculíkovi což i tady pár lidí rádo opakuje = se internetem šíří = a pája neni zdaleka jedinej. Ale přijde mi trapný vysvětlovat něčí věty = neni lepší to co furt OPAKUJU = prostě si to pusť. Neni to nic ultrasložitýho = určený pro normální lidi. Kdyby to bylo písemně bylo by to asi dávno vyřešený = i když když se podíváš na tohle https://www.auto.cz/…nepouzije-130509 blbě napsanej poslední odstavec na kterej sem upozornil a CO to vyvolalo = tak ten Vaculíkův popis je z tohohle pohledu fakt asi složitej
Víš co by bylo lepší pro všechny, ale i pro tebe? Místo neustálého opakování, jak my to nechápeme, jak si to máme pustit znovu a znovu a dalších úskoků ?
Prostě a jednoduše nám tedy vysvětlit, jak to Vaculík myslel, nebo jak ty chápeš, že to Vaculík myslel... já to video viděl několikrát a opravdu tam kritika na jízdu F30 zazní přesně v té podobě, jak ji chápe Webpaja (Tedy, že ho "spráší" kdejaká dvojková Oktávka). Prosím místo hádek, aby si to jen zkusil vysvětlit, mne by to samotného zajímalo, protože to vnímám jako Pája...
Ale prdlačky, upnul jsi se na Vaculíka, pak na nějakého Harrisona, ze kterého se vyklubal Harris.
Vůbec nezpochybňuji znalosti Vaculíka, pouze naprosto neetické a tendenčně lživé informace, které pouští ven.
ten interier je za mna paradny..... ale aj rozmerovo cele auto je velmi dobre posadene... skoda hlavne toho slabuckeho zastupenia cadillacu v celej europe... lebo nejeden clovek by taketo auto asi aj kupil ale ked v okoli 200km od domova nemas ziadneho predajcu cadillacu tak logicky pojde takyto zakaznik radsej do volva "ktore ma hned na rohu ulice" alebo inej konkurencie ( audi, bmw ) .... takze skoda... lebo cadillac ma na to byt v europe v uplne inej pozicii v akej je uz tychto poslednych aspon 10 rokov... ved ja si pamatam ze kedysi sa nejaky ten cadillac u nas aj celkom realne dal stretnut aj chryslery ci nejake tie dodge... dnes? sem tam nejaky x rocny escallade ale inak nic ... neviem teda ako u vas v cz ale u nas je to s cadillacom velka bida... a aj ten spominany escallade som naposledy videl hadam uz aspon pred rokom ... :'-( ....
Poslední generace Kaďáků mají šmrnc jak sedany, tak i jejich SUV, toto je zajímavý kousek, jsem zvědavý na konečnou cenu https://www.youtube.com/watch?…
Mě jo, Stratus, Camaro, Alero. Ani jedno nebylo houpavá amerika co neumí zatáčet. 2 a 3 Camara v dobeém stavu se dnes prodávaj za 400-600 tis dle verze....dneska bys za to dostal výrazně víc
To sis vybral špatnou diskuzi = tady je spíš pravek opak názoru
Nojo názory v jiných odkazez = tak nějakej najdi a buď konkrétní. Nebo tady dnešní tip https://www.auto.cz/diskuse/71054/1 to už je dejme tomu o názoru = prostě buď sem ten poslední odstavec Burešova textu zhodnotil jako většinou špatně já = nebo většina.. ;-)
Za snahu pomáhat ale dík = to je vzácnej a hezkej přístup k světu :yes:
Jenže ty své názory (hlavně názory jiných v odkazech) prezentuješ jako dogma jako neomylnou pravdu. A ta pravda je často jinde. { Tohle je má (asi první a poslední) reakce na tebe } Se nudím na dovolené a tak ti věnuji to nejdražší co můžu tedy čas. Nemyslím to zle vlastně ti chci pomoc nebýt za ..... :-)
Hamuno, proč musíš každou diskuzi na tomto fóru zku.vit
? Posíláš odkazy -+= a ti kteří se ti snaží vysvětlit svůj názor (správný) ti v tom vlastně nedobrovolně ještě pomáhají.
No právě CO vypustit? :-)
Ty se snažíš tvrdit že řek že Okta má obecně lepší jízdní vlastnosti = což si hravě každej může zjistit = když si to video pustí. Ty by měl bejt první
Sorry ale tohle si špatně pochopil TY = nedej na mě a PUSŤ si to a soustřeď se. Nic takovýho co myslíš tam neni
Tak mi vypadl příspěvek, vezmu to ve zkratce...u řad F a G už nesmí přilítnout šetřílek, který podvozku perfektně naladěnému na RFT dá klasické pneu...celá vyváženost je v tu ránu ta tam. U řad E to ještě fungovalo. ;-)
Píšu, bílá je špatná ;-) červená dnes už jen v individuálu, tomu nerozumím. Mají hezké modré a za nemalý příplatek pak i další barvy. Kola to chce aspoň 19". Dinar tu psal, že dávají snad kola s větším ET, takže vypadají utopeně.
Ten Accord neni škoda je to důsledek = prostě my evropani to nekupujem. To je celý
No nejen my https://www.auto.cz/…y-a-s-max-130141 divný mě to přijde jako nejlepší kategorie aut = poměrem všeho včetně ceny
paja biela 5ka sedan v m-pakete s tym nesuhlasim... to je obludne auto, cervena fajn, cierna tiez... v bielej moc vidno ake je to moc velke auto a utopene 18ky... ani tie proporcie to nezachrania, je to moc nafuknute a malo dynamicke... porovnat to s giuliou sa neda, ta ma skutocne dynamicky look... proporcie... aj ked teda umiestnili dvere moc do predu napriek dlhej kapote :D resp bocny stlpik...
jasne ja ho beriem s rezervou, ale co to naznacil.. svoje o tom napisal aj Dalibor Zak a ini... fakt sa nesnazim hejtovat bmw, nemam to za potreby, naopak tie stare mam rad... aj dizajnovo
Hej Honda sa uvedomila... celkovo myslim, ze sa japoncici trochu prebrali... toyka/lexik, honda, mazda, mozno subaru (az na tie motory) atd... nissan je v lese, vidim to ze ked teraz opusti renault co by mu teda prospelo z hladiska japonizacie a snad navratu ku korenom, tak spadne na hubu finanacne zase... momentalne ma solidne prepady predajov a kupil stratoveho misháka... cele zle, zase bude triet biedu a modelova paleta bude zastarala, osudena, konkurencne neschopna... a ved uvidime
vidam na ulici bielu 5ku sedan v m-packete a je to velryba...spatna... ja viem, ina farba spravi vela v kombajne s dobrou farbou je to pekne auto, aj nova 3 sa myslim vydarila... stale mi to nestaci aby sa mi bawošky zacali lubit... ked urobia dalsie 2-3 generacie peknych a tech adekvatnych vozidiel tychto sedanovych generacii tak mozno... to nebude tak easy :-)
Mě se nic z devadesátek do ruky nedostalo, nejstarší kousek bylo moje zlaté Camaro z 85, jezdilo příšerně, žralo, nebrzdilo, ale kočkolap to tenkrát byl. Jen dva měsíce, prodal jsem ho za víc než koupil a rád ;-)
Ohledně toho šizení je potřeba Vaculíka brát s obrovskou rezervou. Za chlebíčky od Aček se snažil nakukat lidem, že Octavia má lepší jízdní vlastnosti.
Majitelů řad F je tu dost a není problém zjistit, jaká je reálná zkušenost s užíváním. Víc bych k tomu asi neměl.
Otázka je jak tahle Acura vůbec jezdí. Koncepčně je to RWD nebo FWD?
Je škoda, že Accord v Evropě skončil, Hondu mám rád a konečně se začíná pomalu vracet k tomu, že dělá normálnější auta a opouští pomalu UFO dizajn, nový Civic sedan je pro mne auto, které bych klidně doma zkousl, bohužel pověst nových turbobenzínů je nevalná, dokonce mne před tím varoval i přímo prodejce na autosalonu, že stížnosti a reklamace jsou i na litr.
K BMW moc napsat nemohu, je to mimo mojí zájmovou skupinu díky ceně :D Ale hezky nakonfigurovaná 5er se mi líbí :)
tak ono to je prakticky accord... myslim, ze zhruba vsetky vacsie modely hondy ponuka aj okurka... trochu pretunene, mne sa to lubi lebo to ma menej podivny svih ako accord je to take viac sporty a k tomu aj luxury... s V6 benalom a 8st automatom s chytrou 4x4 to vazi 1700 kg co nie je az tak spatne... s 2.4 vtec 204k to ma 1590 kg ...
mne sa bmw nelubia, dizajn u mna skoncil niekde v e90 pokial sa bavime o 3ke a 1cka max 1generacia... 5ky a vsetko ostatne su hnusne a nudne, to sa mi uz viac lubi nova x5-x7 alebo 7cka... sice trochu cinske ale uz to nie je taky opuchnuty nudny boleň jak minula 5ka, to je fakt hnus... a okrem ineho podla mna bmw nerobi kvalitne auta ani motory vyjma najvyssich motorizacii aj to je s velkym ale... 2.0t a v8 dotiahli az v poslednej generacii a to co boli 1.6t a 2.0t v zaciatkoch alebo 2.0d tak to je fakt trapas... ked si ides kupit ojadzenu 1cku aj 2gen tak tam nemas poriadny motor az na nedostupne Mko (cenovo) ... ale ziaden benal, ziadna nafta - ta az po facelifte... nekvalitne suciastky, osudene to je... jako nechcem tu citovat Vaculika ani ine servery, ale bohuzial je to tak, kde su doby ked mali spolahlive motory ? mozno uz ten priamy vstrek konecne vyladili v roku 2018+ :D
To jsem tu ještě neviděl, ale asi bych dal přednost BMW, prostě se mi líbí :D Ta Acura je něco jako nástupce Accorda ? Potom bude asi i naceněn blíže mainstreamu a tam už by to mohlo být zajímavé.
som videl dnes v prage toto https://www.acura.com/tlx z dojčlandu a hmm... fakt pekne a aj dobre auto... kupil by som si to 10x radsej ako bmw5 (áno na bmw ani okuru nemám, ale čo... povedať si môžem)
Díky za info, to je i jeden z důvodů, proč zatím takové auto nemám, strach ze servisu :D Ten, co jsi poslal je taky hezký, ale mne se líbí nejvíce ameriky 90. let, ale to bych šel hodně mimo téma tohoto testu.
Ty s Northstarem moc nedoporučuju, nebo jenom maximálně opečovávané kousky, jak ten motor nedostával řádný servis jsou s ním problémy a navíc nemá rád LPG, takže všechny kousek s lpg předem vlyoučit. A verze s amgentickými tlumičemi je masakr na servis.
Tenhle né, myslím poslední kusy :) Kdo mi brání? No nikdo a všechno zároveň, podobných "vysněných" aut mám asi tucet a né vše si lze realizovat hned :D
Jsem jen Bykupec v této kategorii, ale německá prémie prostě vypadá lépe a asi nebude ani o moc hůř jezdit... škoda... poslední krásný Caddy byl Seville ;) Ten bych chtěl...
by mohl se svými SUV oslovit víc zakázníků, suv jsou tu v modě, nabídka čítající XT4, XT5 (těch už sem několik viděl i v provozu) a osvědčené Escalade bude zajímavá, uvidíme jestli jí příští rok doplní i XT6.
krom toho by ke stávajícímu CT6 měly přijít nové sedany CT4 a CT5 náhradou za již nevyráběné sedany ATS a CTS, mimochodem minulý měsíc se tu prodaly dva sedany ATS-V.
Takže to bude hodně zajímavá a pestrá nabídka.
Doposud se prodával hlavně Escalade a XT5, sem tam se prodalo CT6 a ATS-V (sedany i kupé).
CTS se bohužel moc neprodávalo ni ve verzi V, což je škoda
Je to pěkný kousek, viděl sem ho osobně na Legendách, Tucar ho tam měl vystavený. Od 4. čtvrtletí půjde objednávat ofiko cestou přes evropské zastoupení GM, nejen u tucaru ale i u United Cars and service, což je další oficiální prodejce Cadillac a Chevrolet
Nevyzera spatne, ako pisal topperko, chce to inu farbu, kludne aj ciernu alebo tmavo-modru, pripadne cervenu... Prijemne osviezenie EU dizajnu. Pride mi trochu divny ten priestor okolo displeja na palubke... taka ´´melčina´´ z plastu... :D
Parametre posobia trochu vlažne, ale real moze byt v poriadku... snad sa ujme, celkom rad by som ho tu vídal, myslim ze to bude dobre auto, nevidim vyznamne slabiny...
zaujimava alternativa k zavedenej konkurencii :yes: ... obzvlast kombinacia 2.0 turbo benzinu so 177kw na kasni o dlzke 4,6m a vyske o 5cm nizsej ako X3 posobi az sportovo :yes:
pride mi ze velkostne aj razvorom aj akousi avantgardou a exotikou je to za mna presne nieco ako DS7 crossback aj ked najblizsi konkurent v eu pre XT4 bude asi predsa len skor nieco ako volvo alebo nejake to bmw ci audi....
na predok s tymi podivnymi svetlami inak v bielej posobi fakt divne... ale v bordovej je to uz razom ine kafe .. ( vid nejake ine testy ) ... a razom je to vcelku aj fesak :yes:
PS: prvy letny a vobec konecne nejaky zaujimavy test ktory som si tento rok precital... diky cadillac :yes:
...jak u nás testéři začnou zas a znova omílat podivy nad tím, že Cadillacy nejsou uhoupané. Jezdil jsem téměř všechny poslední Caddies a jestli byly v něčem vyjímečné, pak to byl podvozek, který byl mnohem blíže k BMW než k čemukoliv jinému. Pevný, komfortní a okořeněný příjemným řízením.
Naopak naprosto tupá byla předchozí 8kv převodovka, kdy ani výkon kolem 300 koní nevytáhl dynamiku aut na alespoň průměr. Jestli je nová špajska o tolik lepší a dává vyniknout dvoulitru, bylo by to jedině dobře, já osobně při testu ATS a CTS odhadoval tak o 100koní méně.