Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maserati chystá expanzi. Co připravuje pro následující léta?

Do roku 2023 chce Maserati představit 10 novinek. Vedle modernizace stávajících aut půjde také o zcela nové modely v nabídce.
Zpět na článek
9. 8. 2019 10:47
Re: Mase je momentálně jaksi v kelu....
máš pravdu, musia ponuknuť nové veci

Německý automobilový koncern Daimler vykázal ve druhém čtvrtletí čistou ztrátu 1,2 miliardy eur (30,7 miliardy Kč) po zisku 1,8 miliardy eur před rokem.

tiež sem tam majú stratu
Avatar - Dinar
9. 8. 2019 07:34
Re: Zprávy z Maserati
Před deseti lety alfa pouštěla do světa zprávy o tom, jak nastane modelová ofenzíva, jak během dvou let představí novou zadokolku atd., atp., každý rok podobná zpráva střídala tu předchozí... a nic. Nakonec v portfoliu alfy zbyl jeden kompakt na konci generačního cyklu, když se konečně předvedli s guilií a následně stelviem. Jenže, a v tom je pointa mé původní poznámky, alfa za těch deset a více let stagnace a prázdných slibů ztratila reálně zákazníky i renomé, takže jakkoliv jsou aktuální giulia i stelvio výborná auta, budou ve srovnání s D3 už jen paběrkovat.
Podobně může dopadnout i mase, ty zprávy o modelové ofenzívě, hm, zatím předvedli jen ústup z pozic, akt. quattroporte ztratilo auru supersportu se čtyřmi dveřmi, je to jen další limo, ghibli je dobré jen v některých verzích, levante je propadák. Přitom s těmi modely chtěli jít přes prodeje 50tis. aut ročně. Místo zpráv o vylepšeních facelifty, nových motorech, infotainmentech atp., je tu taková alfí zpráva o tom, že bude modelová ofenziva. Trochu rozpaky, no...

A k tvému srovnání průměrné marže na prodaném voze, tahat mezi konfekci ferrari je nesmysl, proti automobilkám je ferrari taková větší garáž, takže její marže na autě musí být logicky o řád jinde. Ale mase je na tom s marží na autě stejně jako D3 (3,5 tis. EUR/ks), tedy o řád jinde než ferrari, přitom její prodeje jsou o dva řády nižší než prodeje D3, takže určitě na tom není lépe než premiové značky.
Avatar - Jaros71
8. 8. 2019 23:30
Re: Mase je momentálně jaksi v kelu....
Hlavně plány na ty elektroauta....to nikdo nechce a chtít nebude !!
8. 8. 2019 20:58
Re: Mase je momentálně jaksi v kelu....
.... Teslu bych vůbec neřešil, to je hobby-projekt, s automobilkou to nemá nic společného ;-) Mase se chvilku dařilo, protože Ghibli a Levante se chviličku dobře prodávaly a hezky se to sešlo.... Bohužel Ghibli těžce stárne a Levante po první vlně prodejů z trhu úplně sublimuje.... a zásadní problém je že tyhle auta musí ještě nějaký rok v showroomech vydržet, ty náhrady jen tak nepřijdou.... :-(
8. 8. 2019 19:15
Re: Mase je momentálně jaksi v kelu....
načka Maserati má za sebou nejúspěšnější rok ve své dlouhé historii. Společnost, jejíž počátky sahají až do roku 1914, přidala k rekordním výsledkům posledních let další vynikající výsledek. V roce 2017 dodala zákazníkům 51 500 vozů. To ve srovnání s rokem 2016 (42 100) představuje nárůst odbytu o vynikajících 22 %. Stejného nárůstu dosáhla značka i v České republice.
toto bolo predtým
teraz 2 štvrťroky menšie tržby
ale FCA sa darí ako celku
zober si teslu, tá valí jeden rok za druhým stratu
maserati má stratu polrok po úspešných rokoch
tesla prerobí na aute 11,000/dolárov ?,€?/
dokonca aj mercedes mal niektorý štvrťrok stratu,
podstatné je, čo bude dalej
8. 8. 2019 15:51
Re: Mase je momentálně jaksi v kelu....
to je všechno pěkný, ale kompletně celý ten zisk je generován výhradně v severní americe.... Zbytek světa + Maserati naprosto paběrkuje a když se to celé sečte tak je to na nule.... to je dost velký strategický problém.... vyplývá z toho, že ze značek FCA funguje jen Jeep a RAM (+ nějaké drobné přisype snad Dodge a Chrysler). Jinak to všechno jde do kopru....

Barik bude nadšený, tohle tady píše posledních 7 let.... ale až nyní je to pravda.... dřív dělala severní amerika třeba 80% zisku, OK, ale furt nějak fungoval i ten zbytek.... aktuálně to tak není....
8. 8. 2019 15:40
Re: Mase je momentálně jaksi v kelu....
Rím 31. júla (TASR) - Nadnárodný koncern Fiat Chrysler Automobiles (FCA) v stredu oznámil, že jeho zisk v 2. štvrťroku vzrástol o 14 % aj napriek tomu, že predal menej automobilov.

Čistý zisk FCA sa za tri mesiace do konca júna 2019 zvýšil na 793 miliónov eur, čo predstavuje 50 centov na akciu, zo 694 miliónov eur alebo 44 centov/akcia.

Počet predaných áut pritom klesol o 11 % na 1,16 milióna kusov.

Tržby sa však znížili len o 3 % na 26,7 miliardy eur a upravený zisk pred úrokmi a zdanením (EBIT) bol stabilný na úrovni 1,5 miliardy eur.

FCA podobne ako v predchádzajúcich štvrťrokoch vygeneroval takmer celý zisk v Severnej Amerike. V Európe bola spoločnosť len tesne zisková, zatiaľ čo v Ázii zaznamenala stratu.

FCA má slabú pozíciu v Číne, na najväčšom automobilovom trhu na svete. Má tiež problém so svojou značkou športových modelov Maserati, ktorá zostala v strate aj v 2. štvrťroku 2019.

Generálny riaditeľ Mike Manley ale uviedol, že FCA je na dobrej ceste splniť svoje finančné ciele na rok 2019 a ocenil pokračujúce „silné výsledky“ v Severnej a Latinskej Amerike.

FCA je siedmy najväčší výrobca automobilov na svete a portfólio jeho značiek zahŕňa aj Jeep, Ram a Alfa Rom
8. 8. 2019 15:35
Re: Zprávy z Maserati
tento rok sa im darí horšie ale furt je oproti tržbám predošlým, ked malo tak 10,000 predaných aut max. na to dobre
tento rok možno predá 35.000
hlavný problém má v číne, kde nastali drakonické obmedzenia kvôli emisiám,
ako priznalo nové vedenie, chybu urobili tým, že chceli z maserati robiť masovejšiu značku
maserati je exkluzívna a drahá značka, takže sa prestanú naháňať za číslami predajov ale idú po zisku, exkluzivite
podstatný je zisk, ale nie za jeden rok, dlhodobý
8. 8. 2019 14:47
Mase je momentálně jaksi v kelu....
.... viz https://www.fcagroup.com/…Presentation.pdf a symbolicky strana 13..... :no: všechny ukazatele brutálně dolů....122mio EUR ztráta za druhý kvartál....
8. 8. 2019 14:46
Re: Zprávy z Maserati
Maserati je oproti Alfě v pohodě.... Plní plány tak na 25%.... Alfa tak na 15..... 8-s
8. 8. 2019 14:07
Re: Moc rád bych se pletl
Porsche je podľa štúdie v porovnaní s Mercedesom, Audi a BMW výrazne ziskovejšie a nachádza sa v inej lige. Obrat z jedného vozidla predstavuje v priemere 91-tisíc eur a zisk takmer 17-tisíc eur. Priemerné Maserati je o niečo lacnejšie a prináša prevádzkový zisk vo výške necelých 5-tisíc eur.
8. 8. 2019 14:06
Re: Zprávy z Maserati
Ferrari zaznamenalo v 1. polroku z každého predaného auta prevádzkový zisk 69-tisíc eur, v prípade automobilky Jaguar-Landrover to bolo len 800 eur. Tesla a Bentley, naopak, na každom vozidle prerábajú, tvrdí Dudenhöfferova štúdia.

Prémiové značky Mercedes, BMW a Audi majú z predaného auta zisk pred úrokmi a zdanením okolo 3-tisíc eur. O niečo za nimi zaostáva Volvo. Naopak, strata Tesly pri každom predanom elektromobile predstavuje 11-tisíc eur.

maserati je lepšie ako prémiové značky
aspoň teda bola
samozrejme okrem ferari
ferari má na 1 aute zisk ako je celá cena jedného mercedesu či BMW
8. 8. 2019 14:02
Re: Moc rád bych se pletl
Dvakrát vyšší ziskovost značky Maserati. Automobilka FCA má rekordní výsledky

Automobilka Fiat Chrysler Automobiles (FCA) zvýšila ve druhém čtvrtletí provozní zisk před zdaněním (EBIT) o 15 procent na rekordních 1,87 miliardy eur (48,7 miliardy korun) díky téměř dvakrát vyšší ziskovosti své luxusní značky Maserati a lepším výsledkům v Evropě i Latinské Americe, napsal list Financial Times.

hlupáci rozumiete tomu ako bača kompatibilite
8. 8. 2019 13:58
Re: Moc rád bych se pletl
hlupáku/pardon/
ty sa tomu rozumieš ako hus do piva
maserati je jednou z najziskovejších automobilových firiem, čo sa týka percent,
predať skoro 50,000 drahých áut, to je iný kumšt
pred ofenzívou predávala okolo 10.000 aut ročne a bola zisková ako prasa
VW predáva neskutočné čísla a pomaly sa blíži k hranici rentability
také ferari predáva koľko áut a ziskovosťou sa mu nevyrovná ani jedna automobilka ani na 30%
rozumieš už o čo tu ide ?
Avatar - Dinar
8. 8. 2019 13:22
Zprávy z Maserati
se nápadně začínají podobat těm z Alfy před deseti lety...
Avatar - speedfred
8. 8. 2019 12:47
Re: Moc rád bych se pletl
Ahoj, tu je Franta, kedy ma zvezieš s V10?
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2019 12:31
Re: Moc rád bych se pletl
suhlasim ze jedine nejaky silny partner ( a je jedno ci z azie alebo z inej casti sveta ) by ich mohol udrzat pri zivote v buducnosti ... ono cele to maserati aj fiat ci alfa mi pridu akesi skostnatele.. proste tam kym sa nieco rozhybe a zistia ako to dnes vo svete aut funguje tak ostatni su razom akoby o dekadu uz zase dalej...

hula hop .. nalada je good... tak ja sa ta nieco opytam ak mozem ... co vravis na novu vietnamsku automobilku vinfast https://www.auto.cz/…ninfarina-124435 podla mna by casom aj maserati mohla zachranit 8-s ;-) ... jeden nikdy nevie
8. 8. 2019 11:39
Moc rád bych se pletl
Ale tohle nedopadne dobře.
Jedinou šancí Maserati je převzetí silným asijským partnerem, prostě vlastníkem z nově nastupujícího světa, kde ještě lidi vědí co je práce a nemají hlavy v zadkách.
Něco jako se stalo s JLR.
Můj tip? Nechme Číňany. Ty pomalu požíraj Benz. Ale třeba Hyundai. Furt a furt buší do zavřených vrat se značkou Genesis. O co líp by se to prodávalo, bejt na tom trojzubec?
Ale to je jen takové myšlenkové cvičení.
Ahoj všem!
Fostek má dnes dobrou náladu, ptejte se co potřebujete vědět. Aajatolláh automobilismu má den otevřených dveří! :-) :-) :-)