jsou podle mě dnes nejpovedenější rodinná auta. Hlavně je neuvěřitelné, jak se designérům "natažení" povedlo zpracovat, auta vypadají nesrovnatelně líp než třeba Doblo a dokonce líp než krátké verze. K tomu možnost otevíracího zadního okna nebo dvoukřídlých zadních dveří. Snad trochu klesnou jejich ceny. Rifter je bohužel o ničem, ten zkriplený volant narvaný dolu to auto úplně zkazil.
Len čo s takým 5 ročným autom, čo bude mať 2 isofixy vzadu a zrazu bude treba 3 sedačky a tie budú dostupné len v isofix verzii? Treba trošku dopredu myslieť. Ja som už tak jedno 3 ročné predával len kvôli tomu a neprajem nikomu. Nemalo by sa odpúšťať málo isofixov.
Nad Carensem netřeba plakat. Segment podle všeho stagnuje, ale na druhou stranu objednat si Berlingo, Riftera nebo Combo znamená mnohaměsiční čekačku. Nestíhají výrobu, takový je zájem.
A čo by s ňou malo byť? Prestanú sa bez isofixu vyrábať a predávať, obmenia sa aj medzi ľuďmi. Tie bez neho budú stále legálne a ostane to na danom rodičovi čo si zvolí. To máš rovnaké ako s autami, či máš pocit, že tie ktoré boli vyrobené pred 30 rokmi sú už nelegálne?
Nejde ani tak o isofix ako o predpoklad umiestnenia sedacky. Ak sa 3 fyzicky vedla seba vojdu, stale stredna konzola na upinanie pasu moze byt umiestnena tak nestastne, ze sa tam sedacka neda priputat. 3 isofixy su samozrejme lepsie, pretoze tam sa to uz da priputat aj pasom ak mas sedacku bez isofixu.
Lodgy ma myslím 3 isofixy vzadu. Bez isofixu už dnes nemá zmysel uvažovať o autosedačke. Carens ma len 2 isofix vzadu a už sa dlho nepredáva. Keď som kupoval scénic, tak Carens boli také drahé, že som ani neuvažoval :-)
Suhlasim. Treba rozlisovat auta 5+2 a 7 miest. Za 7 miestne by sa mali vovazovat auta, ktore zvladnu dat pohodlie aj v 3-tom rade. Ja za ne povazujem Sharan/Alhambra, Gralaxy, Rifter/Berlingo/Zafira Life/ProAce City (len predlzena verzia). Na pomadzi je S-max, Espace, Grand Spacetourer (mozno aj to Caddy). Zvysok by som dal skor do 5+2. Zalezi vsak na preferenciach uzivatelov.
Co sa tyka pohodlia, tak to je vzdy otazka aj penazi. Urcite sa 7 ludi odvezie v 8-9 miestnom type auta ako 7 miestnom (Multivan, Traveller, Spacetourer, ...). Ale to uz je ina cenova liga.
a samozřejmě jak velká je třetí řada. Většinou se u těchto aut nedá moc mluvit o 7 místech, protože třetí řada je max pro děti. Mělo by to být spíše 5+2děti.
To místo i v takové alhambře je pro dospělého tak akorát a už se opírá o strop a nohy nemá kam dát.
Tak zase model 7 miestny byt moze, co uz ze si nedali namahu s fotkami. Kazdopadne ale horsie je, ze nie je 7 miest ako 7 miest.
1. Druha rada - Zafira, C-Max, Grandscenic, Doblo, 500L nemaju plnohodnotne 3 identicke s sedacky. Je to predpoklad na 3 autosedacky. Lodgy je vynimka s tou delenou lavicou, vyzera ze 3 vojdu. U Carens som si nie uplne isty, lebo miesta ma dost, ale 3 isofixy urcite nema.
2. Tretia rada - tiez dolezite, aby boli sedacky od seba nezavisle. U Caddy je toto absolutny minus. Iba cela lavica, ktoru musia realne vyberat dvaja ludia a zabera neuveritelne vela miesta. Je to nespratne.
uz skoncil... ale je mozne ze nejake tie nepredane skladovky este kupit pojde ( ved napr. lancer sa takto u nas predaval este hadam skoro dalsi rok a pol po skonceni vyroby a pajero ide kupit nadalej este aj dnes ) ... u nas uz carens nie je ani v ofiku cenniku kie snad aspon polroka co som si vsimol ... neviem ako v cz.... ale ak teda na nejakej predajni kie clovek natrafi este na nejaku tu rok staru skladovku carensu tak iste bude este za vyhodnejsiu cenu ako v tej tabulke v clanku ... a za mna nadalej moc slusna volba ... ale inak jeho koncu chapem... MPVecok uz proste casom ostane na trhu asi len par.. a ten zbytok zmizne uplne ...