Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Návrat do devadesátek. Na prodej je úžasně zachovalý Opel Omega s V6

Jestli jste dospívali v 90. letech, je možné, že jste snili o tom, že jednou budete vlastnit velký manažerský sedan. Například Opel Omega.
Zpět na článek
Avatar - Beefcake
14. 8. 2019 14:38
Omega
Mali sme ho davno vo firme, aj ked to mozno bola este ta predchadzajuca verzia.
Jazdilo to paradne, bolo to celkom nizke, velke, kozene, pohodlne sedacky. Len uz to zralo olej a manual nebol moc presny.
Motor uplne sametovy, linearny tah, hladky beh. Myslim, ze to bol 2.6 benzin.
A tu sa to zase porovnava s nejakymi turboXY. Preboha preco ? Ako to vobec niekomu napadne. Tu je to myslenie tak zdeformovane, ze to uz je neuveritelne.
14. 8. 2019 11:38
Re: Opel
Měl jsem první Omegu a ta rezla taky, protože to byl prostě úplně normální klump. Bratr měl dvojkové Scorpio a rezlo taky. V té době stály dieselové motory za nic, takže je skoro nikdo nekupoval. Já jsem změnu zaregistroval až okolo roku 2004, kdy jsem měl MB E 320 v benzínu a vyzkoušel jsem 320 CDI ... Dneska každý 2.0 diesel 4-válec jede s velkým autem podobně nebo i daleko lépe, než jezdil třeba v článku zmiňovaný 2.5 litr.
Avatar - lamal
14. 8. 2019 10:16
Re: to boli casy
Presne tak ... vsetko to plati z pohladu vikendoveho auta (zabava) Uz len z hladiska bezpecnosti nema take auto vyznam pre vsetky prilezitosti.
Avatar - CountachSV
14. 8. 2019 09:04
Kočár pro radost
Krasavice s pohodlným svezením. V této konfiguraci i barvě jsem ji měl před mnoha lety vyhlídlou, jako svůj sen. Ještě jsem se snažil sehnat OC MV6. Nakonec mi osud postavil do cesty E34 525i a bylo vymalováno. Takovej zvuk Omega nabídnout neuměla, byl to především pohodlný osobní přepravník.
Avatar - Ozzman
14. 8. 2019 08:22
Re: to boli casy
Rozumím ti, jak to myslíš, ale já tím spíš chci říct, že hodně lidí vzpomíná na tato auta s láskou a až vysněnou dokonalostí proti dnešním "ekokrámům plných elektroniky", ale v porovnání s moderní třeba s aktuální Insignií bych si Omegu nikdy nevybral jako hlaví auto. Onehdá jsem to tady psal, svezl jsem se takto v legendě, poprvé po hrozně dlouhé době a taky poprvé jako řidič a to s E46 323i s R6 125kw a i když to auto mělo něco do sebe a hrozně bych takové auto na víkendy chtěl, moderní dvoulitrová nafta by nebyla o nic horší, spíš si jsem jiste, že by mu i ujela a to nemluvím o turbobenzínu :)

Na víkend s Omegou na výlet? Určitě ano :) Ale v garáži ještě moderní auto...
14. 8. 2019 08:04
Re: Opel
A ted něco pro Ádu- 2,5 diesel byl od BMW tuším. Je ale pravda, že hodně rezla. Můj doktor ji měl 4 roky od novoty a rezly mu zadní dveře.
14. 8. 2019 07:03
Re: Opel
To klidně může být. Opel byl hodně populární v rámci zastoupení zahraničních firem jako značka pro celou škálu služebních vozidel - na kanclu na pojížďky bývala Corsa, cesťáci drandili Astry, střední management měl Vectry a šéfík třeba podobnou Omegu, která byla i ve 3-litru.
Avatar - lamal
13. 8. 2019 23:34
Re: nie len pre puristov ...
na to asi neviem regovat momentalne :D s tym OT suhlasim ;-)
Avatar - lamal
13. 8. 2019 23:31
Re: to boli casy
Keby si v tej ktoru myslim ja bol donuteny precestovat napr. do Francuzka a neplatit benal, isto by si mal hrejivejsie dojmy ;-) Taky motor do toho auta patri :-)

To samo neodporuje tomu, ze aj dobry 4val diesel dokaze byt na dialnici vyborny... ved prave tam sa najviac ukazuju jeho vlastnosti..
13. 8. 2019 22:52
Re: nie len pre puristov ...
No presne tuhle omegu mel strejda a motor dobry, prevodovka taky, jinak auto zadny zazrak a v zime tato zadokolka uplne na nic a zralo to fakt hodne... :-) Ja vim, o mrtvych jen v dobrem... :-)
Avatar - Ozzman
13. 8. 2019 22:33
Re: to boli casy
:D To je ale jiná pohádka :D Já musel řadit.. což je u takového auta nepatřičné :D Pokud si dobře pamatuji, hlavice řadicí páky chyběla :D I tak jsem jel na 4ku 160 :D Motor je super, jen by se mi to líbilo v menším autě, než je Omega :D
Avatar - CICERO
13. 8. 2019 22:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 8. 2019 22:17
Re: nie len pre puristov ...
hej s tym suhlasim, holt stary opel v tomto jak stary japonec :-( Pekne kusy su u zberatelov, fanuskov, alebo ich ma zopar setrnych majitelov...
Avatar - CICERO
13. 8. 2019 22:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
13. 8. 2019 22:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
13. 8. 2019 21:57
Re: to boli casy
kamos v okoli Prahy ma zachovalu s malym najazdom, dovoz a je to fakt velmi solidne auto a skvely motor... s automatom co radi super hladko, necuka, nepodtaca a motor si krasne seveli... ten plynuly nenuteny zatah vocpoda a spev vo vysokych otackach... common :D

nema slabe miesto to auto, podvozok (jazda aj tlmenie nerovnosti, odhlucnenie) ineterier, spracovanie alebo bezpecnost na tu robu... dizajn, sedacky... komplexna a spolahliva kara celkovo
Avatar - lamal
13. 8. 2019 21:53
nie len pre puristov ...
je to skutocne pravý (aj dobry) oplík
Avatar - Ozzman
13. 8. 2019 21:25
Re: to boli casy
Já takovou Omegou s V6 2.5 jednou je, akorát s Manuálem, byla už v katastrofickém stavu, ale motor měl opravdu "koule" a podařilo se mi poprvé v životě v autě utrhnout zadek, nicméně bych to za moderní naftový dvoulitr asi nevyměnil, v garáži na víkend? Ok, klidně, ale na denní jízdu už je svět dál....
13. 8. 2019 21:04
Bohužel no
A myslím že v roce 1996 byla značka Opel nejprodávanější značkou po Škodě. Pokud mě paměť neklame, bylo +- 6000 kousků za celý rok. :-)
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2019 20:47
to boli casy
omega... vectra B... prva tigra.... paradna 4x4 frontera ci sportova calibra ... ach jo... a co ponuka tato znacka dnes? par bezduchych zlatanin a la sterilny crossland a podobne smutne srandy len aby biznis frcal a logo oplu zilo aj dalej... ale to skutocne DNA oplu je uz fuc.... skoda ...