Mali sme ho davno vo firme, aj ked to mozno bola este ta predchadzajuca verzia.
Jazdilo to paradne, bolo to celkom nizke, velke, kozene, pohodlne sedacky. Len uz to zralo olej a manual nebol moc presny.
Motor uplne sametovy, linearny tah, hladky beh. Myslim, ze to bol 2.6 benzin.
A tu sa to zase porovnava s nejakymi turboXY. Preboha preco ? Ako to vobec niekomu napadne. Tu je to myslenie tak zdeformovane, ze to uz je neuveritelne.
Měl jsem první Omegu a ta rezla taky, protože to byl prostě úplně normální klump. Bratr měl dvojkové Scorpio a rezlo taky. V té době stály dieselové motory za nic, takže je skoro nikdo nekupoval. Já jsem změnu zaregistroval až okolo roku 2004, kdy jsem měl MB E 320 v benzínu a vyzkoušel jsem 320 CDI ... Dneska každý 2.0 diesel 4-válec jede s velkým autem podobně nebo i daleko lépe, než jezdil třeba v článku zmiňovaný 2.5 litr.
Krasavice s pohodlným svezením. V této konfiguraci i barvě jsem ji měl před mnoha lety vyhlídlou, jako svůj sen. Ještě jsem se snažil sehnat OC MV6. Nakonec mi osud postavil do cesty E34 525i a bylo vymalováno. Takovej zvuk Omega nabídnout neuměla, byl to především pohodlný osobní přepravník.
Rozumím ti, jak to myslíš, ale já tím spíš chci říct, že hodně lidí vzpomíná na tato auta s láskou a až vysněnou dokonalostí proti dnešním "ekokrámům plných elektroniky", ale v porovnání s moderní třeba s aktuální Insignií bych si Omegu nikdy nevybral jako hlaví auto. Onehdá jsem to tady psal, svezl jsem se takto v legendě, poprvé po hrozně dlouhé době a taky poprvé jako řidič a to s E46 323i s R6 125kw a i když to auto mělo něco do sebe a hrozně bych takové auto na víkendy chtěl, moderní dvoulitrová nafta by nebyla o nic horší, spíš si jsem jiste, že by mu i ujela a to nemluvím o turbobenzínu :)
Na víkend s Omegou na výlet? Určitě ano :) Ale v garáži ještě moderní auto...
To klidně může být. Opel byl hodně populární v rámci zastoupení zahraničních firem jako značka pro celou škálu služebních vozidel - na kanclu na pojížďky bývala Corsa, cesťáci drandili Astry, střední management měl Vectry a šéfík třeba podobnou Omegu, která byla i ve 3-litru.
Keby si v tej ktoru myslim ja bol donuteny precestovat napr. do Francuzka a neplatit benal, isto by si mal hrejivejsie dojmy ;-) Taky motor do toho auta patri :-)
To samo neodporuje tomu, ze aj dobry 4val diesel dokaze byt na dialnici vyborny... ved prave tam sa najviac ukazuju jeho vlastnosti..
No presne tuhle omegu mel strejda a motor dobry, prevodovka taky, jinak auto zadny zazrak a v zime tato zadokolka uplne na nic a zralo to fakt hodne... :-) Ja vim, o mrtvych jen v dobrem... :-)
:D To je ale jiná pohádka :D Já musel řadit.. což je u takového auta nepatřičné :D Pokud si dobře pamatuji, hlavice řadicí páky chyběla :D I tak jsem jel na 4ku 160 :D Motor je super, jen by se mi to líbilo v menším autě, než je Omega :D
kamos v okoli Prahy ma zachovalu s malym najazdom, dovoz a je to fakt velmi solidne auto a skvely motor... s automatom co radi super hladko, necuka, nepodtaca a motor si krasne seveli... ten plynuly nenuteny zatah vocpoda a spev vo vysokych otackach... common :D
nema slabe miesto to auto, podvozok (jazda aj tlmenie nerovnosti, odhlucnenie) ineterier, spracovanie alebo bezpecnost na tu robu... dizajn, sedacky... komplexna a spolahliva kara celkovo
Já takovou Omegou s V6 2.5 jednou je, akorát s Manuálem, byla už v katastrofickém stavu, ale motor měl opravdu "koule" a podařilo se mi poprvé v životě v autě utrhnout zadek, nicméně bych to za moderní naftový dvoulitr asi nevyměnil, v garáži na víkend? Ok, klidně, ale na denní jízdu už je svět dál....
omega... vectra B... prva tigra.... paradna 4x4 frontera ci sportova calibra ... ach jo... a co ponuka tato znacka dnes? par bezduchych zlatanin a la sterilny crossland a podobne smutne srandy len aby biznis frcal a logo oplu zilo aj dalej... ale to skutocne DNA oplu je uz fuc.... skoda ...