Jedna sa o platenu reklamu nakolko vyslo uz viac clankov firme BSR. Inak dobry tunig je individualna zalezitost. Najprv sa odmera motor na brzde ci vobec splna parametre udavane vyrobcom.Vzduchovy filter by mal byt novy. Dolezity je tiez pocet najazdenych km. Cipovat auta s najazdom 200000km a viac je riziko. Nasledne sa podla typu prevodovky zvoli vykon a tocivy moment, ktory by mal byt v pripade manualu aj automatu na prve dva prevodove stupne obmedzeny, aby sa nepretazovala prevodovka. Nieje dobre ist s vykonom motora moc na hranu. Od urciteho stupna vykonu ponukaju seriozne firmy aj zvacseny chladic vzduchu. Toto asi taketo hotove kity nesplnaju. :-)
Co si budem nahlavat, za par dni vidim jiz druhy clanek vyzdvihujici jednu tuningovou firmu https://www.autorevue.cz/…zvladnete-i-sami ... takze pro autory asi nejaka ta tisicovka do kapsy ... :-)
Kdyby ty převodovky byly do 200 Nm, tak by byly rychle v prčičích, protože 1.4TSI má ke 270 Nm. DQ200 je opravdu do 250 Nm + zřejmě malá rezerva. Silnější 1.0 TSI dává v praxi 230 Nm, což je na tu převodovku, řekl bych - ideál.
Presne toto ma hneď napadlo. Keď sa novinári pýtali Škody prečo keď má liter 200 Nm má 1,5 iba 250Nm, tak odpoveď bola - lebo je v tom prevodovka DQ200 a tá je dimenzovaná iba do 200Nm. No ale švédi pridajú rovno 55 Nm a je to v pohode a so zárukou... Asi tu niečo nesedí...
že je to blábol, který by za článek v motoristické žurnalistice mohl považovat jenom šimpanz po lobotomii a navíc to hraničí s upocenou reklamou...o tom není pochyb.
Ale Kolmanovi je to málo. I když jsem mu 1000x říkal, ať si po sobě ta žvásty aspoň přečte, než je vypustí do světa, stále to nedokáže.
Viz. druhý odstavec : "tunikové kity"
Tak to je peklo. To je jako set vkusných tunik v decentních barvách pro každou zákaznici?
Jak je možné, že si dovolí zvýšit točivý moment za hranici dimenzování převodovky? Pak přeci ta převodovka rychleji odejde a záruku nebudu mít žádnou, ne? 8-s
Souhlasím, zase placená blamáž od niemandů, jenom idiot se na to chytí! Už vidím normálniho zákazníka, jak si to koupí za tu lichvwu a v zápěti jede do BSR prosit o čip!!! Svět se v *** obraci a ta jejich Škoda Kona taky. Naasratt
Buď jim přistavíš auto a oni ti to přeprogramují nebo ti pošlou programovací jednotku, kterou strčíš do ODB zásuvky a ta ti nový SW nahraje (nebo kdykoliv vrátí tovární SW zpět).
A jak se to prodává? To se řeší na nějakých jejich pobočkách, kde se to odladí pro konkrétní motor na válcové zkušebně, nebo je to prostě nějaký "blackbox" či "powerbox", který výkon zázračně a pro daný konkrétní motor naprosto neoptimalizovaně vykouzlí?