Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Tenis - sportovní sázení, velmi spolehlivé informace.,
| 8. 9. 2019 22:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 4. 9. 2019 02:37
To auto bolo hlavne o abs, trakcnej kontrole, aktivnom riadeni, adaptivnom podvozku. Po zakaze to ledva drzalo na trati a sena koli tomu prisiel o zivot.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 14:17
Jen jsem vytáhl z katalogu první porovnání co na mě juklo ;-)
Avatar - lumix56
Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 14:13
Sorry - to je pravda - upsal jsem se. Ale nic to nemění na podstatě věci. Vývoj CVT je o pár let dál.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 14:01
Pointa toho prispevku nebyla ve volbe mezi tim co 1) se tvari ze jede, a pritom nejede vs. 2) tim co se tvari, ze nejede a pritom jede, neb ani jedno neni ideal, ale ze je prirozene kdyz nekdo uprednostni auto, ktere jede jak pocitove tak realne (ze zkratka nezalezi jen na tom realnem vysledku, ale i na pocitu).
Avatar - Lubomír Zámečník
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 13:42
dík :-)
Avatar - Loptos
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 13:20
No manual mam vyse 18mesiacov, takze vtedy som to necakal ze mi CVT tak prirastie k srdcu. kazdopadne diky za odpovede, musim sa na tom ist niekde povozit :) :yes: nech Civous sluzi. Vybral by som si ho znova.
Avatar - Lubomír Zámečník
Re: Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 13:18
Divnej prodejce - konzerva. Se divím žes po zkušenostech v USA šel do manuálu. Pro mě je CVT k nezaplacení s adaptivním tempomatem při přesunech po městě, v kolonách, na dálnicích. Na předjíždění s pomocí pádel super.
Avatar - Emel
Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 12:53
Ta tvá poslední věta je nepochopení celého článku. Ten monopost nikdy reálně nezávodil, Prost a Hill ovládli šampionát s běžnou převodovkou.

Williams s ním něco natestoval, prý byl rychlejší než FW15C s běžnou převodovkou. Jestli by ale např. CVT vydržela celý závod, to je ve hvězdách.
Re: Re: Re: Re: Chyba v údajích
| 3. 9. 2019 12:46
Pak je lepší nijak údaje nezkreslovat a napsat pravdu. No musí se holt PR lidi u Hondy ještě trochu učit, tedy pokud to nezkomolil někdo až po nich
Avatar - lumix56
Re: Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 12:10
Pajo, máš špatný údaj - platný s 96kW motorem - nikoliv přeplňovaným 134 kW
Avatar - Loptos
Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 11:56
A nie si nahodou z Prahy? :D ja mam 10g v manuale, predajca mi povedal ze automat zabil charakter motoru, naopak si myslim ze pri kludne jazde je CVT idealne. Avsak zaujima ma ako sa chova prevodovka pri predbiehani, ked ju clovek tlaci k obmedzovaci. :-) kedze som nejaky unaveny z radenia po 2mes v US
Avatar - Lubomír Zámečník
Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 11:40
Ano - v Civicu 10.G
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Chyba v údajích
| 3. 9. 2019 11:20
No mělo, ale maximum momentu nad maximem výkonu by vypadalo blbě už na první pohled...
Re: Re: Chyba v údajích
| 3. 9. 2019 11:05
Pokud by ten moment opravdu papírově řízli, tak by těch 220 Nm stejně mělo sahat ještě kousek nad 5500 otáček. Jinak to moc smysl nedává
Avatar - Loptos
Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 10:46
Ahoj a ty mas 1.5 s CVT?
Avatar - Emel
Re: Chyba v údajích
| 3. 9. 2019 10:29
Máš pravdu... ale automobilky to přibarvují celkem běžně... aby mohly udat větší rozsah maximálního momentu, tak ho trošku "říznou". Napíšou pak do papíru třeba 220Nm od 1800 do 5500... ale tím jen říkají, že v tomhle rozmezí krouťák neklesá pod danou hodnotu, reálně když ten motor vezmeš na brzdu tak většinou má nějaké bodové maximum. Ok, tohle je asi extrém...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 3. 9. 2019 10:27
:yes: :-)
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 3. 9. 2019 10:17
Hmm. No fakt je, že Joul je Newton krát meter.
Nabudúce budem reagovať s menším množstvom Metaxy v krvi.
Vďaka za trpezlivosť a pekný deň.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 3. 9. 2019 09:56
Mechanický výkon můžeš vyjádřit více způsoby. Ty ostatní nikdo nerozporuje, jen beta tvrdí že moment x otáčky slyší spolu s matfyzákem poprvé v životě.
Re: Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 3. 9. 2019 09:51
Ja teda nemam vejsku, ale jestli jsem neco malo ve fyzice pobral, chapu to tak, ze:

P(t) = dW / dt
Tedy vykon je prace / cas. Tady neni o cem.

Prace je sila krat vzdalenost, takze v pripade rotacniho systemu je tu tedy mala zmena (vzdalenost je dana 2*pi*r krat otacky za cas), takze po upravach je z toho rovnice:

P = τ . ω
(tocivy moment . uhlova rychlost, kde . predstavuje skalarni produkt, tj nasobkem dvou vektoru je skalarni hodnota)
Jednotka uhlove rychlosti je pak v radianech za cas, tedy preneseno napriklad otacky za minutu.

Z toho mi plyne, ze pravdu mate oba dva. Nebo se pletu?
Avatar - KANKUNEN
Re: Chyba v údajích
| 3. 9. 2019 09:36
To vychází 233 Nm
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 3. 9. 2019 09:29
Nedělej ze sebe většího hlupáka než jsi. Věř kalouskovi a Martinovi.
Re: Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 3. 9. 2019 09:21
Tak ať vám vysvětlí, že se to vzájemně nevylučuje. ;) Práce za čas samozřejmě platí, nicméně práce se dá rovněž vyjádřit jako součin síly a dráhy, síla pak jako podíl momentu a ramena síly a dráha jako obvod kružnice. A voilà, máme z toho moment krát úhlová rychlost, neboli moment krát otáčky za minutu krát nějaká převodní konstanta.
Re: Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 09:18
Ako jasné, že ak to človeku vadí, tak vyberie inde, ale napríklad čo z toho, že môj bývalý Peugeot 2.0HDI 80kw pocitovo ťahal výborne a aktuálna 97kw 1.6 atmosféra s CVT tak pocitovo neťahá, keď potrebujem obiehať tak tam kde som si to s Peugeotom nemohol dovoliť to s neťahajúcou CVT s prehľadom zvládnem - takisto na Buchlákoch tam, kde som s Peugeotom bol rád, že sa rozbehnem na 100km/h ide Toyota 120-130km/h.
Navyš moderné CVT-čka pri vysokej záťaži vedia simulovať virtuálne stupne, takže aj pre uši to vie byť celkom normálny pocit (teda to v Honde nepoznám, ale v Toyote to nie je problém). Ak sa ale autor s prevodovkou snažil nezžiť, lebo je to CVT a on si chcel "športovo" zajazdiť s manuálom tak potom jasné, že je to už dopredu fuj...
Re: Chyba v údajích
| 3. 9. 2019 09:16
Dobrý postřeh. Honda to tedy evidentně má blbě.
Re: Výkon a moment
| 3. 9. 2019 08:56
A nemá Civic s CVT orezaný moment z nejakých 240-250Nm? To by potom dávalo zmysel prečo je to trocha nezvykle naladené - proste ladili tak aby čo najviac umelo znížili moment a zachovali 134kw
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 3. 9. 2019 08:46
Matfyzák sedí vedľa mňa na terase, popíja frapé a nestíha sa diviť.
Ja sa nedivím ničomu, na auto.cz sa chodím zasmiať.
Chyba v údajích
| 3. 9. 2019 08:41
Hodnoty 134 kW/5500 ot. a max.moment 220 Nm se vzájemně vylučují a jsou tedy zjevně chybné. Proč na to autor článku při svém rozboru vůbec neupozornil ?
Avatar - lumix56
Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 07:42
Williams FW15C CVT
https://youtu.be/x3UpBKXMRto
Článek je na autoforu
Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 07:29
On ten pocit ale je stejne dulezity jako realita. Muset se pokazde utesovat, sam sebe presvedcovat a tak nejak vnitrne se prat, racio vs. to co mi rikaji smysly, to sam sobe udela malokdo. Pokud nekdo tenhle pocit z CVT opakovane ma, pak mu jsou cisla (spravne) putna a taky prirozene bude vybirat jinde.
Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 06:34
A to bylo jen CVT? Ale prosím tě...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 3. 9. 2019 06:32
Popisovaná situace u Civicu je spíše vyjímkou potvrzující pravidlo.
Re: Re: Re: Výkon a moment
| 3. 9. 2019 02:44
No jestli jsi opravdu nevěděl že výkon je moment krát otáčky tak to se máš ještě hodně co učit. A matfyzem bych se na tvém místě moc nechlubil
Re: Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 3. 9. 2019 02:41
martin. blader má pravdu a redakce auto.cz bohužel šíří hrozné bludy. Přijde mi to dost ostudné

Edit: teď jsem se podíval kdo je autorem článku, a už je to jasné kde to vzniklo ...
Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 3. 9. 2019 01:24
Jak už jsem zmínil výše, tou "matematikou" je dáno pouze to, že maximální moment nemůže být dosažen ve výšších otáčkách než výkon. Dosažení obou hodnot ve stejných otáčkách vůbec nic nebrání. Stačí, aby za oblastí maximálního momentu začal moment prudce klesat.
Avatar - 3_diamanty
paradna masinka
| 2. 9. 2019 23:09
dokonala .. HRV je skratka uzasne :yes:
Avatar - Beefcake
Rada
| 2. 9. 2019 23:01
Je vam cvt malo dynamicka ? Pouzijte dynamicky Marov dizajn, auto bude dynamickejsie so vsetkymi motormi...
Avatar - lumix56
Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 21:53
Nemáš pravdu se ztrátou výkonu. "F1 s převodovkou CVT mohla změnit svět aut" - najdi si tento článek. Nebýt rozhodnutí FIA v r. 1994 tak CVT ovládla svět. CVT byla z hlediska dynamiky pozitivem a monopost Williamsu byl mnohem rychlejší než konkurence. Prost s Hillem za volanty ovládli 2 šampionáty a jejich monopost byl nadlouho považován za technicky nejvyspělejší v historii F1 - než jej FIA zakázala.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 21:11
Pri MT su tam este zaratane casy na preradenie 1-2-3 predpokladam.
Ale cvt isto "nezerie" desiatky percent. A pocit casto klame.
Avatar - _beta
Re: Re: Výkon a moment
| 2. 9. 2019 20:41
Výkon je moment x otáčky?
A ja že výkon je práca deleno čas.
Nevadí, aj človek z matfyzu sa tu hocičo môže naučiť :)
Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 2. 9. 2019 20:17
Není to pravda, z té rovnice nic takového neplyne. Viz třeba zde
https://www.caricos.com/…3/images/33.html
max. točivý moment motoru je konstantní od 1800 do 5500 ot., výkon v tomto pásmu roste (protože moment je konstantní a otáčky rostou) a v 5500 ot. dosahuje motor maximálního výkonu. Od těch 5500 moment klesá a naopak výkon je konstantní (rostoucí otáčky kompensují klesající moment) a někde v 6200 už je pokles momentu tak velký, že to otáčky nestíhají kompensovat a klesá i výkon. Takže v bodě 5500 ot. je maximum momentu i výkonu. Jestli se maximum výkonu a momentu dokáže potkat v jednom bodě není otázka nějaké rovnice, ale čistě vlastnost motoru a jeho naladění, u atmosféry by to pochopitelně nebylo možné. Z té rovnice maximálně plyne to, že shodný maximální výkon a maximální moment mohou (nemusí) nastat v jediném bodě (při jedněch konkrétních otáčkách) nikoliv v nějakém pásmu otáček. Nic víc, ale také nic méně z té rovnice neplyne.
Avatar - Beefcake
Wtf
| 2. 9. 2019 20:03
Ze bude mot.novinar tolko blabolit dokola o tom istom stylom "teoreticky" a aj dalej podsuvat kadejake teorie o style jazdenia ?
Pekny BS.
Re: Re: Re: Výkon a moment
| 2. 9. 2019 18:39
mylis se. to, ze maximum momentu a vykonu nenastane ve stejnych otackach plyne z rovnice vykon = moment krat otacky a je to dano matematikou. pro pochopeni je vhodne vedet, co to je derivace.
Re: Výkon a moment
| 2. 9. 2019 18:37
jisteze nemuze. protoze vykon je moment krat otacky. v bodu maximalniho momentu je tedy sklon krivky momentu vodorovny. coz znamena, ze s rustem otacek (pokud nejsme zrovna na maximu otacek, coz je nerealna situace) by v tomto bode dale rost vykon. a maximum vykonu by tedy nastalo az ve vyssich otackach nez maximum momentu, typicky tam, kde jiz moment klesa.
Avatar - Verny_2013
Re: Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 18:32
V pohodě, mě to zpočátku taky nenapadlo co v tom autě vlastně mám. Z jízd po Chicagu jsem myslel že to je měničový automat. Ale bylo mi divné že jsem se nemohl dopočítat rychlostních stupňů, A v US manuálu nebylo takřka nic technického. Pomohl až strýček Google....
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 18:13
Aha = tak sorry to mě nenapadlo = to se tu neprodává :-)
Avatar - Verny_2013
Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 18:12
Nepopisuju hybridní e-CVT ale CVT spojenou s klasickým benzínovým motorem 1,8 (98Kw/173Nm). Byla to US verze se kterou jsem po americe najel nějakých 6,5 tis. km. Detaily jsou v nedávno zveřejněné recenzi.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 2. 9. 2019 17:34
To tak u výkonu bejvá = viz martinova připomínka = trochu znásilnit se z běžný reality dá turbem krouťák
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 2. 9. 2019 17:21
Co je na tom, u Hondy prostě roste výkon dostatečně strmě až do 5500 otáček a pak jde dolů.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 2. 9. 2019 17:00
Já jen říkám, že neplatí tvrzení z článku, že by z nějaké teorie plynula nemožnost mít maximální moment a výkon ve stejných otáčkách. A nejen to, dokonce reálně existují motory, které to tak mají.
Z teorie plyne pouze to, že maximální moment nemůže být ve vyšších otáčkách než maximální výkon. Ale při stejných to být může, tomu vůbec nic nebrání.
Avatar - Lubomír Zámečník
Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 16:58
nesouhlas. Stejný motor 1,5 VTEC (182k) s CVT v CIVICu 10.G a lepší zrychlení (8,2s.) vůči manuálu 1,5 VTEC 10.G. (8,4s.). Tak kde se podle tebe ztrácí koně?. CVT Hondy má 7 virtuálních stupňů, takže vysavačový efekt se nekoná a funguje opravdu skvěle. Pocitově jako mechanická s delšími převody jednotlivých stupňů při kterých vůz zrychluje plynule - bez cukání - jako vystřelený z praku.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 2. 9. 2019 16:49
No to o součinu = sem napsal já = na tom jistě shoda :-)

Ale výkon s rostoucími otáčkami = většinou právě ROSTE. Ty 1.8 a 2.0 TSI sou spíš výjímka = s maximální snahou udělat dlouhej co nejvyrovnanější točivej moment v maximálnim možnym rozsahu = úmyslně takhle až do extrému naladěnej

Jakmile i tomuhle motoru přidáš trochu výkonu https://www.facebook.com/…676874992343737/?… maximum krouťáku a výkonu se rozběhnou do řekněme běžnejch rozdílů = tady 3490 ot. vs 6715
Re: Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 16:42
To ale není obecné pravidlo, to je jeden model a jedna motorizace. Civic 1.0 turbo má pro změnu s CVT udávané zrychlení o něco málo lepší. Proto jsem napsal, že ty časy jsou podobné. Záleží tedy, jak výrobce danou kombinaci naladí. Rozhodně neplatí, že CVT plošně žere desítky kW, to je skutečně jen psychologický klam související se zvukovým projevem.
Re: Re: Re: Re: Výkon a moment
| 2. 9. 2019 16:32
Nevím, k čemu by byl potřeba někdo jiný, mé vysvětlení je zcela dostatečné. Výkon je součin momentu a otáček. Pokud moment za nějakou hranicí klesá rychleji případně přesně nepřímo úměrně s otáčkami, tak výkon už s rostoucími otáčkami neroste. Stačí se podívat na 1.8 či 2.0 TSI.
Re: Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 16:27
MT/CVT u HRV se stejným motorem 0-100 = 10,2/11,2. On ten pocit je vteřinový.
Avatar - Hammunasakra
Re: Jubilejní 358 CHYBA v tabulce
| 2. 9. 2019 16:19
Úplně by stačil editor = těch chyb je tu naprosto šíleně a furt pryč

I když odborná způsobilost = je někdy taky docela šokující :-!
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Výkon a moment
| 2. 9. 2019 16:18
To by asi chtělo někoho fundovanějšího = aby odpověděl fundovanějš ;-)

Ale podle mýho se mýlíš. Z principu nebo z teorie jestli chceš = plyne že nemůže = si myslim já

Viz muj odkaz výkon je součinem otáček a momentu = t. moment vrcholí někde ve středních otáčkách a pak už padá, vrchol výkonu je z principu nebo z teorie jestli chceš = až někde ve vysokejch otáčkách

U atmo motorů je to z pricipu úplně mimo = k tomu co píšeš se různejma fintama myslim můžou blížit turbo motory s úmyslně maximálně plochou křivkou = paradoxně takhle směřovanej motor ale působí spíš fádně
Re: Re: Výkon a moment
| 2. 9. 2019 16:10
V článku stojí "z teorie spalovacích motorů víme, že agregát nikdy nemůže dosáhnout vrcholu točivého momentu při stejných otáčkách, při nichž kulminuje výkon".

Z žádné teorie nic takového neplyne. Pokud za otáčkami maximálního momentu klesá moment rychleji než nepřímo úměrně s otáčkami, tak zákonitě v těch nejvyšších otáčkách maximálního momentu bude i maximální výkon. Mimochodem úplně ta samá situace nastává například u 2.0 TSI.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 16:09
Záleží v jakém módu a u jakého auta. Mne moc motor na klasické drive nevytaci a jede spíše na "kroutak". Ve sportu pak točí, to ano..
Avatar - Hammunasakra
Re: Výkon a moment
| 2. 9. 2019 16:05
To je spíš smysl ne? https://www.autoforum.cz/…o-jde-predevsim/ bod nejvyššího výkonu se nekreje s bodem nejvyššího krouťáku = např tady https://www.autoforum.cz/…devsim/obrazek/8 jedno v 3713 ot. druhý v 5017 ot.

Nebo jak si to myslel?
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 16:00
Pocity sou často zajímavě = až úplně mimo. Určitě se shodneme na pocitu z jízdy = v různejch autech vnímáš pocit rychlosti až EXTRÉMNĚ rozdílně

Ostatně pocit při elektrický akceleraci http://blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/ tuctovýho hybridu s eCVT je takovej = nic se neděje = no zrychluje to. Když se v 99% případů podíváš pak do zrcátka = skoro nechápeš = kde ten závodník co v pruhu vedle tebe nervózně popojížděl je. Stejný zrychlení v autě s manuálem a vlastně jakymkoli spalovacim motorem = je POCITOVĚ hodně jiný. Ostatně stejně tak stejná rychlost v autě typu https://autobible.euro.cz/…e-cim-dal-lepsi/ nebo třeba sedmičkovym bavoráku. Ale to určitě víš
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 15:53
Nejde o povedlo eště míň = ale že eCVT kterou popisuješ v Toyotě a CVT sou technicky zcela odlišný převodovky = nejvíc podobnej je na nich JEN ten název

Ale v provozu kterej je = je to spíš obráceně než to vidí KANKUNEN = pro běžný ježdění CVT funguje plynule a spolehlivě = a proč zažívat další a další škubání. Holt záleží na úhlu pohledu

Nejlepší je samozřejmě klasická HDM = dneska je 10 st. Aisin už i rychlejš řadící než 2 spojky = neni o čem. No kromě ceny :-!
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 15:51
Tebe už pozoruji delší dobu, máš dost kumšt něco pochopit správně, že.
Avatar - KANKUNEN
Jubilejní 358 CHYBA v tabulce
| 2. 9. 2019 15:47
2000 Nm. Možná by měli autoři auto. cz navštěvovat automobilovou pomocnou školu.
Avatar - xxc
Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 15:41
Dvojspojka nevytáča motor? Pri plnej akcelerácii je môj slabý 81kw motor tiež vytočený a len to hádže rýchlosti :-) Inak v honde je ten chybný motor, alebo už je vhodný do mesta na krátke studené štarty?
Re: Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 15:40
Pocitově možná. Reálně jde na kola zákonitě to samé, koneckonců i udáváná zrychlení 0-100 jsou obdobná (pokud se tedy ta převodovka nepojí s jinak naladěným motorem jako třeba právě u HR-V).
Re: Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 15:34
Pocitově je tomu jinak.
Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 15:18
50 koní těžko, variátorové CVT mají zpravidla vyšší ztráty jen o několik málo jednotek procent.
Výkon a moment
| 2. 9. 2019 15:16
Co to je za nesmysl, že motor nemůže mít maximální moment při maximálním výkonu?
Avatar - Verny_2013
Re: Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 15:11
Rozhodně CVT nechci obhajovat jednoznačně preferuji manuál, ale mám zkušenost s CVT v Corolle. Ve většině jízdních režimů a při klidné defenzivní jízdě byla naprosto OK. ( 1,8 atmo benzín) Nejen ve městě ale překvapivě i na dálnici. Dokonce jsem ani neměl pocit že by tam ty koně chyběly. Při rovnoměrné rychlosti 115-130 točil motor 2000-2500 ot. Situace se rázem změní když přijde kopec, nebo chceš předjet. To je potom opravdu nesnesitelné - řve to a nejede to. Tady se to sladění povedlo asi ještě míň. V kombinaci s cenou je tato verze HR-V nekoupitelná.
Avatar - KANKUNEN
Jak zničit 50 koní
| 2. 9. 2019 14:37
použij CVT. Škubnutí dvouspojky jde přežít, ale zbytečné vytáčení motoru je dlouhodobý efekt hodný shozu ze skály.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku