A dával jsi ho pryč, protože jsi musel, nebo protože jsi chtěl?
Když to vezmu u nás, O1 1.6 MPI 74kW( 5 let, 240t km ), šla pryč kvůli opotřebení, O2 2.0 TDI 103kW ( 5 let, 220t km ) musela pryč kvůli závadám motoru, Fabia 1.4 TDI 59kW ( 3 roky 40t km ) musela pryč kvůli závadám motoru/elektriky a netěsnosti předních dveří - při delším dešti byl u spolujezdce bazén, Yeti 2.0 TDI 125 kW ( 3 roky 80t km ) musela pryč kvůli opakující se a postupující rzi po celém autě - odpadávaly kusy laku včetně ochranných lišt ( první reklamace rzi po roce a půl od koupi, následně každých 7 měsíců až Škoda odmítla 3.reklamaci ), Avensis 2.2 D-CAT 130 kW( 7 let 240t km ) musela pryč kvůli nehodě
No já měl 7 let taky auto, které nebylo japonské, dokonce jezdilo... NA NAFTU! A bylo super :)
Spíš to bude tím, že pokud se podívám pozorněji do tabulky, jedná se o typická auta do rodiny, v celém žebříčku. Buď sporťák pro taťku, nebo mamataxi pro mamku ;) A takové auta se nekupují na 3 roky na operák.
A vieš čo je zaujímavé? Že na to, aby mi auto slúžilo deviaty rok bez poruchy ani nemuselo byť japonské... A to sa nijak extra oň nestarám. Potom je na zamyslenie, keď sa auto seká po štyroch-piatich rokoch, či stojí viac za houno to auto, alebo ten čo s ním jazdí.
Topere, když se dneska podíváš na Pajero 3 a Lanďák ze stejné doby, tak bych ty Miši v Buši tak nepřeceňoval. Ono aby ze 3 diamantů nebyly spíš 3 sesty :D Ale Pajero 2 a Delica 400 byly docela dobré, to je pravda. :yes:
Kdyby ženy nepodléhaly zubu času, také by si majetnější padesátníci nemuseli začínat se studentkami. S tím je to stejné. Co stále funguje na výbornou (u žen vypadá), to se měnit nemusí. Za mě to odráží nějakou hodnotu a kvalitu produktu. Kdyžtak se nechá v rodině a přikoupí se další. ;-)
Lebo sa ho nemusia po 4 rokoch zbavit zo strachu, ze sa im pokazi turbo, uhniju rozvody, zakarbonuje motor, aby si to uzil dalsi majitel. A este sa tym chvalit, ze ich to preto netrapi.