Stejně jako Audi A4, i sportovněji laděná Audi A5 se letos dočkala decentního faceliftu. Ten přinesl řadu technologických novinek a odvál benzínový motor u vrcholného modelu S5, který na evropském trhu nahradí 3.0 litrový diesel.
...připravili jsme se o ni sami. Doma i do Evropského parlamentu volíme z velké části liberální levici (Piráty, socany, zelené a jejich obměny v Evropě).... často ekofašisty, kteří jsou proti naftě, teď i benzínu, tlačí nám hybridy, EV auta a pak nás narvou do hromadné elektrické přepravy a vlastnictví a prodej osobních aut zakážou. Ty návrhy už tady skutečně jsou.
To ovšem nemůžeš vyčítat Audi, už 15 let prodávají X krát víc v dieselu než v benzínu, takže se rozhodli benzín potlačit. Jiné značky se rozhodly potlačit diesel.
Navíc Vám to možná nedochází, ale do Audi natlačili ty diesely, které měly původně jezdit v Porsche.
Já si myslím že je to docela správně a docela chytré rozhodnutí, Porsche zbenzínovali, Audi zdieselovali, docela to odpovídá charakterům značek a málokdo teď může tvrdit že Porsche je převlečené Audi.
Komu nevoní nafta, ať si koupí Porsche. komu vadí benzín a dává přednost dieselu, může zvolit nadupané Audi v dieselu a že bych se za ty hodnoty nestyděl !!!
A jako bonus - jezdí to za mnhohem méně nafty než benzínu.A nezdá se že by to Audi nějak uškodilo, zato Porsche se z toho pořád nemůže vzpamatovat.
Proto to dělá? Tebe včera rozmrazili nebos od někud utekl? :)
Je to kvůli emisím, paka.
Kulový nějaký zákaznický preference.
Jinde ve světě je to benzín.
Proto to dělá? Tebe včera rozmrazili nebos od někud utekl? :)
Je to kvůli emisím, paka.
Kulový nějaký zákaznický preference.
Jinde ve světě je to benzín.
To samý je u šestky.
To nepopírám. Nicméně stále je u tohoto typu vozu oblíbená nafta, a právě proto to automobilka dělá. Samozřejmě, že má zjištěno co lidé kupují u kterého auta a to budou vyrábět.
Mě nafta vadí projevem, smradem při tankování, malým spektrem otáček, AdBlue.. Plus je možná jen vyšší krouťák, jinak je to hnůj. Ano, své využití má, ale ne ve sportovním autě.
A nebo proste o benzinovou S5 nebyl zájem. Né, že by teda celkově o a5 nějaký extra zájem byl, naštěstí není příliš nákladná na výrobu díky spřízněnosti s A4.
Jinak mi ta nafta v tom nějak extra nevadí. Chci spíše cestovní auto s vysokým výkonem - S5, chci sporťák - RS5.