Nemuzu si pomoct, na pohled pusobi kombo alcantara+kuze jiste lepe, ale z uzivatelskeho hlediska mi vic sedi kombinace kuze+obyc latka. Alcantaru furt beru jako neco sice hezci a na omak prijemnejsi, ale taky choulostivejsi, takze ten efekt "byt otrokem auta" tam nulovy taky neni. Jen skoda ze kombo kuze+obycejna latka vypada v premii (zvlast treba ve vyssi stredni) uz casto nepatricne. Vlastnostma by mi vyhovovala nejvic.
Jasné, sedan je elegantnejší, ale čaro Alpiny vidím práve v tom, že je auto s parametrami M3 aj v kombíku (čo priamo BMW neponúka).
Zelená je fajn v tom, že je neopozeraná, variánt modrej je veľa, ale samozrejme Alpina v parížskej modrej je tiež mňamka. Čo sa interiéru týka, ja neholdujem ani hnedej koži a ešte menej bielej. Odmietam byť otrokom auta a bledý (či priamo biely) interiér k tomu núti. Mne najviac vyhovuje kombo látka/alcantara, ktoré majú bavoráky s M paketom.
Tady je to celé pod velkou vrstvou kamufláže. Bůh ví, jak tam ta registrační značka bude přidělaná. Tady to vypadá, že je "gril" rozdělený na dvě části nárazníkem, ale prý s ničím takovým nemáme počítat.
Já si počkám na sedan. Buď M3 (jestli půjde ten předek vydýchat) nebo B3 sedan (když nepůjde). Tahle autosalonová varianta "zelený lak-hnědá kůže uvnitř" je na mne trochu moc divoká. Já to vidím na variantu "modrý lak-bílá kůže uvnitř". Ale když já mám chuť na M3. Snad to ve finále bude koukatelné. :)
Že si spomenul Alpinu, mňa celkom zaujala nová B3, v kombíku je to taká chýbajúca M3 Touring. A v tej krásnej zelenej jej to sekne: https://cdn1.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/2019/09/img_20190910_115721_0.jpg?itok=buoH3pgA
Vždycky to tak bylo. E90 M3 neměla příď z E90ky, ale z E92 (M3). Totéž F80ka. Ta taky neměla předek z F30, ale z F22, resp. z F82 (M4) a tady to nebude, podle všeho, jinak (jen v těch minulých generacích nebyl ten rozdíl tak obrovský). Testovací G80ky (M3) mají předek maskovaný, aby nebylo jasně vidět, že mají tenhle předek, ale mít ho budou, resp. to co se z něj nakonec vyklube do sériové produkce. Moc si neumím představit, kam se tam vejde registrační značka.
Fake ledvinky jsou všechno možné, jen ne aerodynamické. Ano, variabilní klapky v ledvinkách mám ve svém BMW také, ale slouží k regulaci průtoku vzduchu saharou. Pokud by to nebylo kvůli regulaci, tak by tu nepotřebnou část zrovna napevno zaslepili. Nic to nemění na skutečnosti, že jakýkoliv výčnělek i když slepý je neaerodynamický. To by jedině ty ledvinky musely být nakreslené :-[] A o aerodynamice BMW bych moc nemluvil, protože takové pidiauto BMW i3 na pidikolech a celé z CFRP má větší spotřebu než sedan Tesla Model 3 i než Hyundai Kona Electric 8-s
Strašili, že to bude přesně takto vypadat a strašili nás oprávněně. Auto jako celek vypadá dobře, ale ten předek to totálně zabíjí. Samozřejmě sériová verze nebude tak pěkná celkově jako tento koncept (jako vždy), ale jestli ty sériové ledviny zůstanou, tak fakt nevím.
Bohužel nová M3 bude sdílet (jako vždy) předek se čtyřkou, resp. s trojkovým kupé (když bývalo) a to je ta špatná zpráva. Finální názor si nechám, až novou M3/M4 uvidím naživo, ale jestli to zprasí tímhle předkem, tak sáhnu místo M3 po Alpině B3, která má mít normální ledviny.
Ledvinky jsou na okrasu nebo "okrasu" uz v dnesni generaci BMW, kde maji aktivni uzavirani prave kvuli aerodynamice. Takze neni treba se bat, inzenyrum v BMW je vse jasne, to jen designerum nedochazi kde konci odkaz na historii a kde zacina nevkus.
Souhlasím, samotná velikost ledvin je otázkou, ale nápad s jejích částečným rozštěpením přeneseným na kapotu, kde je zapuštěno i logo, je skvělý a pro mě jde o jakýsi příslib do budoucna - tento prvek by mohl přinést na čumák více agresivity a ledvinky by přitom nemusely být ani tak velké. Snad to u BMW zkusí. Jinak je koncept parádní.
niečo na spôsob zmenšenej 8er. Predpokladám však, že riešenie megaľadvín do série nedorazí a teraz neviem či je to dobre alebo zle. Pretože takémuto kupé by to celkom seklo.
Vypadá to, že v BMW nepochopili, že nové motory a elektromobily nepotřebují k chlazení vzduch z ledvin o rozměru metr čtvereční. Místo zaměření se na co nejlepší aerodynamické vlastnosti se zaměřili na čínské kýčuchtivé zákazníky.
Sefdizajnera BMW za tie mastodontne,skarede ladviny dinosaura by mali nie len ze vyhodit z roboty,ale mali by ho rovno aj popravit nech nepacha dalsie dizajnove skody v inej automobilke :no: ;-\