Na elektromobily lze narazit prakticky ve všech kategoriích osobních automobilů. Výjimkou již nejsou ani stále populárnější pick-upy, jimž věnuje pozornost stále větší počet společností.
Není. V dodávce jsou motorky ve větším bezpečí, lip se nakládají, těch výhod je hodně. Ale některé výhody má zase pick-up. Prujezdnost, víc pohodlí pro více cestujících, vyšší cestovní rychlost...
Hele nic není černobílé. Velká dodávka svým prostorem pikap převálcuje rozdílem dvou tříd, ale samozřejmě souhlasím že v blátě zapadne daleko rychleji. Jestli skutečně potřebuješ dojet těžším terénem tak asi pikap vyhraje. Ale jinak má při převozu motorek jen nevýhody
Kalousku to je jedna dodávka a jeden pick-up? Ano, do L4H3 šestimístné dodávky vejdou čtyři motorky a čtyři až šest pasažérů, aie na délku bude mít 6,5 metru :-)
1000 km jezdím už jenom dodávkou, ty boudy už jezdí tak, že se jede líp než kdysi v sedanu. Dodávka se silným dieslem jezdí do kopců na dálnici lehčeji než atmodvoulitr v kombíku.
Mig: Limity má každé auto, záleží co preferuješ víc. Pár let motorky taky vozím (asi tak čtyřicet) tak si troufnu říct že taky nějaké zkušenosti už mám.
Když se rozhlédneš po depu nějakých závodů tak vidíš dodávky a obytňáky. Pickupy jen minimálně
mam stastie ze teta ma tu zahradu kusok nizsie v ulicke ale stejne polo necham povacsinou odparkovane uplne dole na takom spolocnom vacsom parkovisku a tych 50m k jej zahrade prejdem uz radsej pesi... nestoji mi to za to po tom strku a aj vymoloch rozjazdenych sa tam driapat tych par metrov a neda da tam ani otocit poriadne.... vsade tesno.... ale kebyze tam mam chodit casto a rovno aj do dvora aby som nezavadzal v ulicke tak tiez by som radsej nieco ako vitaru... a obcas tam aj voda steka po dazdoch.. uz teraz je tam tak rozbita cesta nechapem.. nikdy taka nebola ... pride mi ze niektore veci akoby sa casom este zhorsili a nie zlepsili... je rok 2019 ale ta cesta je tam horsia jak pred 30 rokmi co si ako chlapec pamatam .. proste sila.. clovek ked neuvidi neuveri...
A používají se na odrhnovaní sněhu, normálně na to daj dopředu radlici a někdy dozadu ještě nástavbu s posypem solí nebo písku. Prostě ohromné množství využití.
Mám záhradu tiež v riadnom kopci, zatiaľ som tam vždy vyšiel so starým Carnivalom FWD. Je ale fakt, že v zime tam nemám veľmi dôvod chodiť, ale vtedy bez reťazí tam vyšiel len ratrak. :D
chcelo by to nove mitsu delica v 4kolke aj u nas https://img2.auto.cz/…ull/5503605_.jpg verim ze by si taketo terenne dodavkovite cudo naslo aj u nas miesto... a iste zvladne aj viac ako nejedno SUV ale tak europa dnes uz tie najlepsie kusky fakt nedostava.. smola
Kámoš tahá za dvěma Hiluxy platák a vozí na tom auta, na tom jednom už 6 let. Je naprosto spokojen.
Další na tom vozí balíky slámy, stavební materiál, tahaj za tím motorvé čluny a jachty, vozí na tom vodní skůtry nebo na tom maj v USA nástavby pro řemeslníky,elektrikáře, hasiče atd
ved pisem ze ho tahal za sebou .. a v praxi to znamena tahat asi 5m dlhy vozik za autom .. ono je to riadne hebedo... clovek neveri az ked ho neuvidi zblizka.... skoro jak take auto
na zakrytovanej korbe nosili rozne naradie .. velke pracovne kufre aj 20kg tazke s naradim.. aj bandasky s vodou... snezne retaze na velke terenne pneu ... a neraz aj nahradny generator ktory je tiez dost tazky .. ( inak ten vojde aj mne do pola do kufra vyskusane ) ..... takze neboj.. aj ta korba mala vyuzitie :-) ... pri pracovnom aute nehrozi zeby si vozil prazdnu korbu ....
otec este v praci kedysi na L200 tahal za sebou v zime neraz aj snezny skuter ked chodili po kopcoch po stoziaroch ci uz nieco opravovat alebo cistit telekomunikacne paraboly od ladu a snehu ktore boli neraz na tak nepristupnych miestach ze bez slusneho terenaku a v zime aj bez snezneho skutra by si sa tam hadam ani nedostal ( a v potrebnom case uz vobec )
cize ako pracovne vozy su pickupy fajn... maju svoje pouzitie... a som sa divil co taky pickup v reale zvladne a aj musi zvladnut neraz aj kazdy den .... je to uplne ine kafe ako tie kdejake navonane testiky na nete kde sa testeri s nimi vozia skoro po dialniciach a sem tam prebrodia 10cm mlaku a aj tak su uz z toho celi bez seba a hykaju ako male deti .... to je smiesne a tym len v podstate akoby zosmiesnuju pickupy a potom si ludia myslia ze su k nicomu... ale oni su skutocne na mnoho veci ... len to chce s nimi zazit real v skutocnom terene pri skutocnej pracovnej akcii ... zazit ten pocit ked si odkazany len na ten stroj .. ty na neho a on na teba
velakrat je to tak ze len raz tyzdenne potrebujes prejst teren a 90 percent casu jazdis po dobrej ceste ale tak ked musis tak musis a tym padom nemas na vyber... aj u kombikov je to podobne... 90 percent ludi v nich 90 percent casu vozi vzduch a napriek tomu sa im dari predajne moc dobre a neraz lepsie aj ako kratsim hatchom ... a zase ked raz za cas fakt ten kombik potrebujes nalozit tak vtedy si nepomozes hatchom a v terene zase s dodavkou.. takze to je tak.. je to o potrebach.. asi aj preto sa pickupom dari viac v australi ci novom zelande ako kdesi v nemecku spanielsku alebo u nas .. to je jasne ;-)
jeden tamojsi sused ma zahradu kusok vyssie ako moja teta ... a je tam uz prudsie stupanie kusok po strkovo travnatej a neraz aj blatistej ceste ked poprsi ...a hoci tam chodi len raz tyzdenne potrebuje tam vyjst a aj za dazda ci v zime .. takze aj jemu je lepsia vitara ktoru ma ako nejaky ten scenis ci touran alebo akakolvek dodavka ... a hoci 90 percent casu jazdi po dobrej ceste kdesi po meste ako kazdy z nas ... tak aj on nemal na vyber a plne ho chapem preco ma vitaru a nie tourana hoc ten teren prekonava len raz za cas ale pravidelne a vie ze to SUV vyuzije. ... a tak je to presne aj pri pickupoch u nas v eu ... na ktorych ides casto aj 100-200km po dobrej ceste ktoru zvladne dodavka ci dokonca aj lambo aby si nakoniec musel prekonat 1km tvrdeho terenu a dostal sa tam kam potrebujes .... ale proste s dodavkou to fakt nedas ... a ani s lambom.... takze proste musis ten pickup ..
pickupy su oblubene hlavne tam kde ich clovek vyuzije... vid napr. infrastrukturou stale biedna afrika... alebo ludoprazdna australia... ci polnohospodarsky novy zeland... alebo americky menej osidleny stredozapad kde mas rance a kdejake osidlenia aj stovky km od rusneho velkomesta a pod... ale aj v rusnej europe s vybornou infrastrukturou podla mna maju svoje vyuzitie nakolko skutocnych terenakov je na trhu coraz menej a tak pickupy by mohli u nas do buducna nahradit pracovne vo firmach niekdajsie pajera patroly terrana stare grandvitary a pod ;-)
nariklad v australii ci novom zelande su pickupy najpredavenejsimi autami na trhu ( ranger, hilux, triton, colorado ) ... jednoducho tam ich ludia vedia lepsie vyuzit ( vzhladom na klimaticke podmienky aj slabu infrastrukturu a riedku osidlenost ) ako u nas kde sa do dostat uz skoro vsade pomaly aj busom ...
Taky jeden mám. Mohu potvrdit, že je ve srovnání s jakoukoliv dodávkou naprosto ubohý co do neustále omílané praktičnosti.
Jasně, něco jinýho je to v lese a tak. Ale jen velmi málo lidí to má na to, na co to je.
Ale auta jsou to prostě tak nějak pěkná.
Btw auto typu Sharan, Grand Scenic, Zafira...byla taky pro rodinu mnohem lepší než SUVy a podívej.
Moc mi nepříjde, že je pick-up na něco skutečně potřebný. Ty auta jezdí většinou prázdné. Ani ten hnůj z toho nevyklopíš. Smysl to má pro rybáře, vozí tam kubíkovou nádrž z rybama.