Zatímco na řadě evropských trhl je nový Jimny k dostání již řadu týdnů, čeští zákazníci dosud nevěděli, na kolik je vyjde. Dnes však automobilka konečně zveřejnila oficiální ceník.
Souhlas, my jsme měli velmi dlouho obdobný 4st. hdm automat na Polu III/6N2 (3dv., 1.4 16V/55kW, pofacelift) a ta převodovka byla jedna z vůbec nejlepších věcí na tom autě. :yes:
Je vidět, že jsi pouze teoretik. Nikdy jsi v tom nejel, ale víš svoje. Čtyřka v automatu u Swifta je jen tak pro zajímavost delší než pětka v manuálu. Čili pro tu tvojí 120 rozhodně vhodnější, nižší otáčky, méně hluku. A po šesti letech používání tohohle automatu můžu s klidem zopakovat, že spousta moderních vícestupňových automatů ve srovnatelných autech by se za své sladění s motorem měla oproti tomuhle obstarožnímu čtyřstupni stydět.
Ja mám Suzuki Samurai 1.0 37kw a neviem si ho vynachváliť motor zivi výkonný proste bezchybný na to čo je určený ,,najterenejšie sériovo vyrábané auto na svete,, nikdy ma nesklamalo ale tento nástupca mesky terenak.... Škoda
Tak pokud je to ten samej automat jako v předchozím Swiftu (což je vysoce pravděpodobné), tak nemám strach. Ten fungoval lépe než mnoho jiných, modernějších automatů. Navíc měl blokování rychlostí a režim Load pro tahání nákladu.
Design je skvělej. :yes: Předchůdce překonává zdrcujícím způsobem. Ta 1.4T by vzhledem k hmotnosti byla fajn, na druhou stranu pro plánované drsnější užívání bude zřejmě atmosféra lepší volbou. A taky by mě trochu s.ralo, kdyby se mě na okreskách držela nějaká škatule ze stejné stáje. :D
To máš tak. Většinou se nepo....siraj ani tak znalci, jako spíš ti, co by ti rádi určovali, co je pro tebe správný. ;-)
No nic, k věci. Já jsem si to, o čem píšeš, vyzkoušel na vlastní kůži. Nepotřeboval jsem takové auto, vlastně jsem pro něj neměl pořádné využití a koupil jsem ho (i když ojeté) jen pro tu srandu. A sranda to s ním opravdu byla. Ve městě naprosto dokonalé, atmosférická 1.3 v pohodě stačila, rozkopané ulice neřešíš a všude se vejdeš. Žádný senzory nepotřebuješ, otočíš hlavou a téměř se udeříš o zadní sklo. :D Na traktorem shrnutým parkovišti si schválně vybíráš parkovací pozici v muldách ztvrdlýho sněhu a vůbec, vzhledem k hmotnosti, rozměrům a světlé výšce to už musí být, abys musel připojit přední náhon. Takže je to i takovej žrout času, protože najít aspoň trochu důstojnej terén pro Jimníka bývá problém. Jinak příměstskej provoz se s ním dává v klidu, dál už bych jezdit nechtěl. I když znám i takové majitele. Jenže já znám i člověka, co jezdil jednou týdně Ústí-Praha a zpět v Multikáře,,,,a nepřipadalo mu na tom nic divnýho. :D
Cca po roce a něco jsem ho prodal, ale neměl jsem pocit, že by to byl přešlap. A když vidím tohohle fešáka, fakt věřím, že bych do toho (pro ten účel) šel znova. Děti už jsou větší, naloží se samy.....možná příště.
Designově perfektní, zvlášť v tom laku barvy tenisáku je to stylovka! :yes:
Provozovat nějakou menší horskou chatu, není co řešit.
Pokud by tam byla možná přeplňovaná 1,4 (viz Vitara/SSS) , tak to by byl slušný cvrkot.
P.S. Údaj o zrychlení (0-100) chybí v tabulce proč? Doufám, že ne z "etických" důvodů.
Pri vsi ucte k suzuki, ten motor je plny moderni techniky a presto mu dali jen 130Nm? V motoru bez turba se kazdy Nm hodi. Uprimne se jsem cekal hodnotu okolo 150 Nm, ktere by s autem hybaly preci jen o trochu vic. Ac primarne urcen do terenu, clovek se s tim vyda tez na dalnici.
presne ten typ auta, kterej bych chtel, se kterym by me bavilo jezdit. jen tak, ze srandy. škoda, že nezijeme v bysvete a realne takový auto fakt nemám kde využít.
dodatek.... v 90% komentu do neceho rypu, ale za tento naprosto nevinnej koment jsem dostal nejvic palcu co pamatuju :D:D:D
tak pardon, zdejší znalci, ale zase se nepo...