Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota má patent, který se vám nebude líbit. Auto samo rozhodne, jestli můžete řídit

Japonci vyvíjí systém, který dohlédne na vaše řidičské zkušenosti a rozhodne, jestli můžete v daných podmínkách řídit. Ne, není to vtip.
Zpět na článek
Avatar - freedom-fries
30. 9. 2019 19:48
Re: Nejsem ďáblův advokát,
Průšvih je hlavně to, že prostě ten ve dvoutunové krávě vždy vyhraje. A nejspíš v něm pojede tupá dvacetiletá k.u.r.v.a, která se nechá vyživovat nějakým padesátníkem, který si ji drží u těla za pomoci dárečků typu ojeté X5 za cenu nejlevnější nové Fabie. Takových individuí vídám poslední roky bohužel docela dost, jejich jezdecký styl typu "uhni nebo tě přejedu, protože já jsem z háj sosájety" mi pak ke klidu za volantem moc nepřidává... Ve dvoutunových autech jsem něco odjezdil, vždy s respektem k ostatním a bez jediné nehody. Možná to bylo i o tom, že ta auta byla i pro práci a ne pro masáž vlastního ega, kdy je prostě potřeba koupit nějaké kruté suv, nacpat na to 22 kola s profilem pod 30 a jezdit s tím v noci po městě se slunečníma brýlamana držce... Možná by to chtělo více skupin řidičských oprávnění nebo posunout třiapůltunu níž a dát na ni psychotesty, k tomu větší zdanění (90% těch machýrků jsou sociálové s autem za 150 tisíc, kteří se modlí, aby nemuseli platit výměnu vadných vstřikovačů a neměli by tak na roční nájem ve vybydleném 2+kk). Řidiči nových drahých SUV a offroadu jsou pro mě v 99,99% fajn, uvědomělí lidé, problém jsou prostě ti chudí mastiči ega, kterým příroda bohužel nadělila v potřebě machrovat.
30. 9. 2019 19:31
Re: Nejsem ďáblův advokát,
nuz ked nieje legalne ho obesit na strom, tak aspon nenavistne komentare
30. 9. 2019 19:27
Re: Nejsem ďáblův advokát,
keby neboli obmedzenia na spotrebe tj hmotnosti, tak by vsetky auta mali proste viac a opat by sa nic nezmenilo, lebo mustang by mal 2 tony a rapid 1300. v rapide by boli stale vsetci mrtvi.
eurocnap je vyslovene oj.. eb, pretoze dava ludom nadej ze maju bezpecne auto a pritom maju pojazdnu rakvu
30. 9. 2019 19:11
Re: Nejsem ďáblův advokát,
rezat zatacky mozes, ked do nich vidis. kto reze ked nevidi, alebo obieha do zatacky ci horizont je ***, ktoremu by som dozivotne odobral vodicak a este vlastnorucne ocelovou tycou dolamal ruky
30. 9. 2019 19:07
tri znaky
Na jednej strane velmi dobry napad, aby ste sa najskor naucili auto ovladat predtym ako vam uvolni plno potencial, na druhej strane ludia budu jazdit na beznych cestach ako blazni, aby si co najskor odomli plny potencial.
Avatar - freedom-fries
30. 9. 2019 18:37
Re: Nejsem ďáblův advokát,
Když pomitu toho idiota, který toho chudáka v Rapidu zavraždil (ano zavraždil, protože takhle se chovat v autě je naprosto stejné jako vzít bouchačku a jít si zastřílet na veverky do parku a doufat, že se tam nepřiplete nějaké dítě...) a budu komentovat čistě vozidla, tak je to bohužel o tom, že testy NCAP jsou k ničemu a skvělé ohodnocení dostávají auta hlavně kvůli asistentům. Jako je hezké, že nějaké 1100Kg při nárazu do zdi ochrání posádku, k čemu to ale je, když se takové auto srazí s o půl tuny těžší masou (což Mustang splňuje, navíc má ironicky i docela blbé hodnocení NCAP, narozdíl od Rapidka), která ho prostě odmrští zpět, posádka dostane obrovské záporné géčka a je KO. Nebojím se tvrdit, že 15 let staré auto s hmotností kolem 1500 kilo je v reálu daleko bezpečnější při čelní srážce než nějaké tunové prdítko s 5 hvězdičkama z ncapu - prostě fyziku člověk neokecá. Rapid byl navíc zastaralé auto, splácanina starého Pola a staré Octavie, je zločin něco takového v roce 2019 prodávat, ono to bylo zastaralé už v roce 2012, kdy se to začalo nabízet. Dnešní Polo nebo Ibiza jsou úplně někde jinde, současná Fabia je bohužel stejná m.r.d.k.a jako ten Rapid. Ono je to ale stejně jedno, protože auto může být sebepevnější, jakmile jej ale trefí něco těžkého, tak je to prostě o hmotnosti, ne o hvězdičkách v ncapu nebo tvrdosti klece, tělo prostě dává blbě vše před 20 géček, trhají se orgány apod. To je ten důvod, proč má borec z Mustangu jen podělané koleno a spolujezdec je jen podřený, Ford dostal třeba jen 10G, Rapid mohl být klidně na 30, což už tělo rozdýchává dost blbě... Za tohle můžeme poděkovat EU a její honbě za spotřebou - kvůli tomu auta drží dietu a nejsou tak těžká jako dřív. Sranda bude, jak se do toho začnou míchat elektromobily, které jsou obecně ve stejné velikostní třídě cca o 300-700Kg těžší než klasické auto - to bude na silnicích docela masakr, posádky aut se spalovacím motorem na místě mrtvé kvůli přetížení, posádky elektroaut pak třeba uhoří - ale u
29. 9. 2019 21:58
Re: Nejsem ďáblův advokát,
Takže je určitě lepší, aby to komouši regulovali.
26. 9. 2019 09:42
Re: Nejsem ďáblův advokát,
Vůbec nevím, jak to bylo, ale teda docela zírám, kolik lidí, kteří jsou v tom naprosto nezúčastněni, mají potřebu nalézt si jeho Facebook a psát mu tam tak nenávistné komentáře...ta možnost psát si na internetu naprosto cokoliv, ta teda otevírá u spoustu lidí netušená stavidla :no:
Avatar - twistedTSD
26. 9. 2019 08:53
Re: Nejsem ďáblův advokát,
Dle fota Mustangu to byl small overlap a v pořádné rychlosti. Na výsledku se určitě podílel i hmotnostní rozdíl.

Reakce, ať chcípne i s celou rodinou, mi taky přijdou mimo.
26. 9. 2019 08:40
Re: Nejsem ďáblův advokát,
Je to tak. Je to určitě tragédie a smůla, ale rozhodně bych ho pokrytecky nelynčoval, však on mu to soud spočítá, a nepřijímal žádný ukvapený rozhodnutí. Zarazilo mě, že on z toho auta vylezl jen lehce zraněnej a v Rapidu řidič na místě mrtvej. To bych u moderního auta (Rapid) nečekal.
Avatar - Dinar
26. 9. 2019 07:49
Re: Nejsem ďáblův advokát,
Tenhle konkrétní vohnout sám mustanga má, najeto má dost, dělá pravidelně instruktora při amatérských závodech, jinými slovy, v nedostatku řidičských schopností nebo zkušeností to nebylo, prostě zariskoval, jistě věděl, že riskuje, no, a ono to nevyšlo. Zničil několik životů včetně vlastního, a není nic, co by to mohlo změnit.
Ale kohokoliv, kdo by mi chtěl vyprávět, jaký tohle bylo hovado, a že on nikdy nic podobného na silnici neudělal, tj. neříznul zatáčku, nikdy nepředjel s riskem někde kam úplně neviděl, nebo viděl jen kus atp., můžu tak akorát poslat do pr-de-le, protože je to jen pokrytecký pi-čus.
Avatar - Beefcake
25. 9. 2019 23:14
Rozumiete tomu
, preco sa veci patentuju ???
Zbytocna panika zase.
Avatar - 3_diamanty
25. 9. 2019 21:18
Re: Nejsem ďáblův advokát,
vsetko je o biznise bohuzial ...
Avatar - 3_diamanty
25. 9. 2019 21:08
Re: Nejsem ďáblův advokát,
chudak aj ten kluk... snad z toho nebude mat nejaku traumu ... strasne nieco... inak je smutne ze vzdy ten nevinny doplati ked sa nieco zomele... neviem cim to je :-(
Avatar - WinDiesel
25. 9. 2019 20:41
Re: Nejsem ďáblův advokát,
divím se že jim to někdo půjčí - riziko nehody je vysoké hraničící s jistotou
Avatar - CICERO
25. 9. 2019 18:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 9. 2019 18:00
Tak už i Toyota blbne
Ať si takové auto nechají. Opravdu nechci auto, co rozhoduje za mě. Já rozhoduji o tom, za co své peníze utratím a ještě aby mě stroj omezoval, stačí že to dělají nikým nevolení uředníci v rámci vyššího dobra :no: :-(
25. 9. 2019 17:31
V tom pekle už jsme
Jak rychle smím jezdit jsem omezovanej pořád - je z toho hotový náboženství.
A zakázat řídit mi může kdejakej ouřada.
Tohle je jen další level.

..je to naprostá zhovadilost.
25. 9. 2019 17:30
Re: Nejsem ďáblův advokát,
Strašně se to rozmáhá - víkendoví vohnouti ve vypůjčených Mustangách a Camarech. Tuhle jsem takový pitomce taky potkal.
Avatar - pradeda777
25. 9. 2019 17:06
Nejsem ďáblův advokát,
....ale kdyby taková věc byla před pár dny v tom Mustangu u Vrchlabí, tak by borec z rozvědky byl dnes asi naživu.... :-(
25. 9. 2019 17:04
Dovedete si představit,
že jedete domů z práce a systém ve voze si najednou usmyslí, že nemáte dostatek zkušeností pro řízení v dešti a převezme ho za vás?

To je ještě ta lepší varianta. Taky může třeba systém oznámit, že to nezvládne ani on a odstaví auto u krajnice :*)