Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Toyota Yaris je tady. S novým tříválcovým hybridem a unikátním středovým airbagem

Čtvrtá generace malé Toyoty je postavena na nové verzi platformy TNGA. Postavena byla jako kompaktní, ale prostorné auto za dostupnou cenu.
Zpět na článek
17. 10. 2019 22:09
Re: Cena u Hybridu?
Myslím, že je dostatočne dobre známe že pri hybride práve elektromotor nahrádza turbo, ktoré trpí na časte štarty, rôznorodé zaobchádzanie vodiča a celkovo nevhodnosť turba do mestskej premávky. Ja som veľmi rád za to, že Toyota si ide touto cestou už pomaly 20 rokov a môj daily driver je práve HSD.

Myslím si, že človek presvedčený o kvalitách a spoľahlivosti HSD nebude v slušnej výbave rozmýšľať v prípade Yarisu HSD o Corolle s 1.2T bez výbavy. 1.2T je motor do počtu, je to motor aby mohli byť vozidlá Toyoty ponúkané na trhu a voči konkurenciu s marketingovým "už od XY €". Toyota nebyť ľudí čo na toto počúvajú, pozdravujem Škoda Active fans a pod., tak by nič okrem HSD nemali ani v ponuke. Je to proti ich dlhodobým cieľom o uhlíkovej neutralite.
17. 10. 2019 21:59
Re: tech tech
Tak ja som kočiar mal. Síce kompaktnejší, ale tretinu kufra zobral a aj s fúrou veci pre malé dieťa som to dokázal nabaliť tak aby to nepresiahlo operadlá. Na letnú dovolenku ak neberieš moc športovej výstroje sa do malého auta zbalíš aj s rodinou. Horšie je to na zimu ak berieš vystroj na zimné športy + väčší objem oblečenia. Ale stále sa to dá v pohode zbaliť do 400-450 litrov. Dnes by niektoré hatchbaky kufrom stačili, ale napríklad ak porovnám súčasnú Corollu HB a TS, tak do kombíka pod kufor zmestím plnohodnotnú rezervu a do HB nedáš ani dojazdovku. A pri ceste s rodinou sa neplánujem spoliehať na asistenčné služby.
Avatar - lamal
17. 10. 2019 18:34
Re: tech tech
pokial nenosis kočiar tak auto tejto triedy staci pre 4 ludi aj na trasy okolo 500km bez nejakeho problemu... netreba to s tym luxusom prehanat, v cliu 3 sa posadim za seba s 184cm a netlaci ma ani strop ani nohy... pre 4 clennu rodinu s deckami no problem, ak nestaci 288l v kufri tak treba kvoli tomu vacsie auto co je casto krat trochu zbytocne pokial sa jedna o odrastene osoby bez kočíka atd...
Avatar - Mikesus
17. 10. 2019 15:19
Re: Cena u Hybridu?
Technicky je odvozen od 2.0 DFE, tak pochybuju že mu seberou neprimej vstrik.
17. 10. 2019 09:11
Re: pohon
Dôvod nepoznám, ale museli vedieť, že v ďalšej generácii príde nový motor a s tou 1,33 to mohli prečkať, lebo emisné normy by splnila a fleetoví priemer CO2 ich trápiť nemusel. Možnosť je aj to, že ten motor mimo EU zostane v predaji.
17. 10. 2019 09:07
Re: pohon
Tej 1,5 je škoda. A tiež ma prekvapil jej koniec. Lebo podobne ako DFE to bol dlho zdvihový motor. A na trhu bol krátko. Aj keď evolučne odvodený od 1,33, ale určite vo vývoji niečo utopili. Dva roky mohli pokojne vydržať aj s 1,33 tá by ako MPI nemala problém s emisiami.
17. 10. 2019 07:43
Re: Cena u Hybridu?
1,8 nie DFE. DFE sú prezentované tým, že majú pomer vŕtania a zdvihu až 1,2. Okrem toho 1,8 nemá priamy vstrek a nemôže mať tak vysoký kompresný pomer. A myslím si, že ten motor skončí. Nová 1,5 sa mu bude výkonovo približovať. Spotreba by mala byť nižšia. A ušetria vo výrobe, lebo bude zdielať veľa dielov s dvojlitrom. Jediná infomácia čo mi zatiaľ chýba je, či bude nová 1,5 tiež kombinovať priamy a nepriamy vstrek. Dúfam, že na tomto nebudú šetriť a nevyhodia nepriamy ako pri 1,2T.
17. 10. 2019 07:37
Re: Cena u Hybridu?
Ja tiež nie som z dizajnu úplne nadšený a tiež z toho, že je nižší. Mojej polovičke sa do súčasného ideálne nastupuje. Asi si nechávajú priestor pre crossover od neho odvodený. Ale určite ho pôjdem prebehnúť, budem zvedavý na prejav trojvalca.
17. 10. 2019 06:05
Re: 1,5
Ale pri hybride sa predsa len bude trojvalec ladiť ľahšie, lebo nepotrebuješ najnižšie otáčky. Tam sa motor hybridu bežne nevyskytuje. Buď ide na elektriku, alebo máš 2-3 tisíc otáčok.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 23:52
Re: Cena u Hybridu?
Dokud je v nabídce zkus na tu okresku vzít těch do 6200 otáček točivejch 82kW = který si s autem docela hrajou. Jinak viz test z odkazu: "při běžné jízdě téměř neslyšný běh opakem je dynamická jízda kdy vás čekají reakce na plyn, o kterých se přeplňovaným jednotkám může jen zdát"
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2019 23:42
Re: Cena u Hybridu?
skus nejake to turbo zobrat na okrsky a uvidis potom aky to ma tah a pruznost .. samozrejme v meste uz turbo moc vyhod mat nebude... ale za mna ta 1,2T by mu pasovala... predsa len je to uz vcelku dospele male auto ktore sa uz nezlakne ani mimomestskej prevadzky a rychlostiek ... takze za mna skoda ze tam nedali aj nieco dynamicke zive navyse ked taky motor aj maju rovno v dalsich inych svojich autach ( corolla, C-HR ) .. to je prosto premarnena sanca ... nieco ako keby fabia uz nemala tsi ale montovali by ho uz len do scaly a kamiqu ... co by tiez fabii nepomohlo ani predajne ani dynamike .. v tomto ma yaris sklamal... dokonca som s tou 1,2T normalne ratal ze je to jasne ako facka ze tento motor tam bude hned ako prvy v ponuke .. ... a ono prave tento motor tam vobec nie je ... toto je fak neskutocne.. to proste nevymyslis... ale taky je zivot no.. svina jak furt :-(
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2019 23:36
Re: tech tech
toto viem.. ale kolko ma tato nova generacia objem kufru toto by som rad vedel ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 23:33
Re: tech tech
Končící generace má 286 litrů a 1119 po sklopení sedadel
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2019 23:25
Re: tech tech
pozeram ze novy yaris je len o 32mm kratsi od mojho maleho auta... takze parada... lebo do tej 4m hranice male auta su fakt este take sikovne a neprerastene a skutocne este rozmerovo presne take male ako si predstavujem pod pojmom male auto :yes:

len nikde neviem najst objem kufru tohto yarisu.... aby to nakoniec nebolo ako v swifte ... ze auto predkom dlhocizne ale vzadu maly pidikufor ....

akoze ja mam 280L v mojom malom hatchi a je to ok... ale menej by som z fakt nechcel... felda mala zase nejakych 272L co je defakto velmi podobne takze tak okolo 280 je proste pre mna ideal ... ale zase 245 v pole z 90 rokov vo ma otec to je fakt uz minikufor... tam uz ani dve bednicky vedla seba nedas ... takze aj male auto za mna spon tych 270L by malo mat ... a to uz potom bude stacit v pohode :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 23:10
Re: Cena u Hybridu?
No tohle https://www.automobilrevue.cz/…scene_46145.html byla doteď VÍC než dostatečná náhrada

Jel sem oba a nevim v čem by menší objem s turbem měl bejt lepší = pro příměstkej provoz je to dokonce spíš NAOPAK
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2019 23:07
Re: Cena u Hybridu?
chyba mi 1,2T motor ( z corolly a C-HR ) v yarise... s nim by bol z mojho pohladu yaris idealny :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 22:53
Re: Cena u Hybridu?
Já sem taky UFO = jen další důvod.. :-!
A psal si ideál = a Prius je vlastně jen ta Corolla 1.8 = v dotaženější verzi. Dobíjení přes noc v garáži a fakt skoro reálnejch 50 km na elektřinu = krom pořizovací ceny = pro Prahu skoro dokonalý :yes:

Produkty sou důležitý, ale stav Fordu je už tak MOC přes hranu = že můžou přijít nějaký víc zásadní změny = a ty už maj vliv na produkty. Ford potřebuje eště schopnější managemenet a jeho výměnu jako před pár lety PSA = a podívej se na aktuální modelovou nabídku Citroenu. Tim je nekritizuju = byť kolegovi nástupce C5 fakt chyběl = prostě neměli na výběr a svou práci dělali na výbornou. Ale dost to poznamenalo nabídku modelů i motorů

Nemám nic proti Mondeu ale velmi mi vyhovuje vyladění hybridních Toyot a Lexů = ty desetiletí navíc sou znát
Avatar - Ozzman
16. 10. 2019 22:49
Re: Cena u Hybridu?
Prius je moc UFO, ale pohon se mi líbil.

Hodnotím jen produkty a ty se mi líbí... ;) Zkus místo Camry projet Mondeo HEV...
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 22:42
Re: Cena u Hybridu?
No já Prius plug-in 1.8 na celoročkách Michelin CrossClimate = Praha ideál

Všude jinde Camry 2.5

Jinak Koenigsegg ;)

Jak MOC má problémy Ford asi víš http://www.autoforum.cz/…-akcii-za-vetes/ + http://www.autoforum.cz/…rok-skor-k-nule/
Avatar - Ozzman
16. 10. 2019 22:35
Re: Cena u Hybridu?
Corolla sedan 1.8 - Praha ideál... všude jinde 2.0.. jinak Ford.. ;)
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 22:23
Re: Cena u Hybridu?
No já to mám vlastně podobný vhodnější mi na tu Prahu a okolí přišla = Corolla. Celá osobnost mě ale táhne ke koupi = Camry :D

Jinak těch 3,3 milionu barelů DENNĚ = abych to řek česky: JEN za to že většina si radši koupí https://autotrip.cz/…i-v-losim-testu/ místo Supu = to je docela síla http://www.autoforum.cz/…ere-dalsi-snahy/

Bonus pro tebe http://www.autoforum.cz/…jova-zalezitost/
Avatar - Ozzman
16. 10. 2019 22:20
Re: Cena u Hybridu?
Mě se víc líbí Corolla pro řidiče, Camry spíš pro pasažéra. Ve střední třídě mám jiného favorita, kterého mám v garáži ;)
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 22:16
Re: Cena u Hybridu?
No zrovna tohle = sem nemyslel :-)

Ale jo = to máš pravdu = fakt dřív. Je ale možnost = že já ji budu řídit = víc :-!
Avatar - Ozzman
16. 10. 2019 22:14
Re: Cena u Hybridu?
Nezávidím, já Camry řídil dřív než ty ;)
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 22:05
Re: pohon
No mě spíš napadla ekonomická souvislost = poslední dobou sou tlaky na ceny díky skrytý inflaci což sou asi úroky za způsobe řešení minulý krize = tištěním bankovek

No ať tak nebo tak = sem překvapenej že povedenej furt relativně novej motor R4 končí = uvidíme jaká bude varianta R3
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 21:59
Re: Cena u Hybridu?
Jj na tiskovce určitě neudělali chybu = ta je normální až pak v přepisech novinářů ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 21:58
Re: Cena u Hybridu?
Nezáviď :-!

Jak VÍŠ neni to jen Praha = spíš Středočeskej kraj A praha

A centrum českýho hifi je Ostrava. A docela jezdíme i ven = ale to taky VÍŠ :-)

Zrovna dneska je článek na Autoforu = používání SUV místo kombi, sedanu apod. nás stojí asi 3 300 000 barelů ropy DENNĚ = tak stejná trasa Camry místo RAVkou se stejnym 2.5 hybridem = bude taky docela rozdíl. O to víc že to je v našem případě i rozdíl mezi minulou a současnou = přece jen efektivnější úspornější generací
Avatar - Ozzman
16. 10. 2019 21:53
Re: Cena u Hybridu?
Camry je ideální auto do Prahy, bezpochyby ;)
16. 10. 2019 21:41
Re: pohon
Možno z trojvalca 1,5 vymačkajú viac krútiaceho momentu, prípadne lepší priebeh, možno je to daň za vyššiu tepelnú účinnosť (technické optimum 500 cm3/valec)... Musíme si počkať na ofiko parametre.
Avatar - Mikesus
16. 10. 2019 21:36
Re: Cena u Hybridu?
Jsem na něj zvědav, možná ho vyměníme za současný. Osobně design zadní části mne moc tedy nenadchl. Ale obecně lepší než poslední facelift.
Malé auto, které je do města, jedině hybrid.
16. 10. 2019 21:35
Re: Cena u Hybridu?
Viem, ale podľa tej tlačovky to vyzerá tak, že ho vyradia.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 21:18
Re: Cena u Hybridu?
No to může bejt že prodejně to byl třeba nejslabší ze 3 možností pro Yaris = byť podle mě možná i nejlepší = a to jinak pro město jednoznačně preferuju hybridy ;-)

Nicméně NOVEJ POVEDENEJ :-|
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 21:14
Re: pohon
Jo už sem taky čet = jen mi nějak uniká ta rychlost výměny technicky asi vlastně stejnýho R4 kterej byl novinka v končící generaci = za R3

Náhodou sem ho zkoušel a souhlasim že "výborný atmosferický 4válec" https://autobible.euro.cz/…ake-jako-hybrid/
Avatar - Mikesus
16. 10. 2019 21:06
pohon
Jo a jaksi jsem asi přehlédl, ale Toyota oznámila, že bude v Yarisovi k dispozici i 4x4 e-four pro hybrid.
A cituji:

The newly developed 1.5-liter inline three-cylinder Dynamic Force Engine and Direct Shift-CVT;
The 1.5-liter Dynamic Force Engine with New-generation Hybrid System;
The 1.5-liter Dynamic Force Engine with 6-speed manual;
An improved 1.0-liter engine with a compact and lightweight CVT.

Tedy jestli to chápu, bude 1,5 DFE s CVT, 1.5 DFE hybrid, 1,5 DFE s MT, a 1.0 s CVT, vše 3válce.
Avatar - Mikesus
16. 10. 2019 21:04
Re: Cena u Hybridu?
NO podle všeho, co jsem četl u Toyoty, tak opravdu mají být vše jen 3válce. Ta 1,5 v yarisu byla hodně zajímavá, ale asi moc lidí ji nekupovalo.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 20:58
Re: Cena u Hybridu?
Jo DFE zřejmě berou JEN viz já 9:26 = elektromotor pro sací ventily, hydraulika pro výfukový. Což ten 1.8 původně pro Prius 4. generace nemá = takže má termodynamickou účinnost "jen" 40% = i když technická příbuznost tam fakt asi je. Uvidíme za pár let = jestli ho mírně upraví pro Prius 5. generace :-)

Docela DOST by mě překvapilo vyřazení relativně nedávno představenýho atmo R4 1.5 = jestli teď fakt nasadí taky 1.5 ale tříválec
Avatar - Mikesus
16. 10. 2019 20:49
Re: Cena u Hybridu?
Hmm. píšou tam, že je od něj odvozenej, ale úplně bych si netroufnul z toho usoudit, že patří také do DFE.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 20:32
Re: Cena u Hybridu?
Jasně to je výkon a objem = to znám z 3litru = rozptyl spíš menší, snad s výjímkou naprosto brutální jízdy

Domluvil sem se že si jí časem půjčím na víkend = prodejci jiskřily očíčka, ví že už 2x uspěl :-!
Tak sem docela zvědavej = zatim byla skoro lepší než sem čekal. A že se mi bude líbit = sem čekal ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 20:30
Re: Cena u Hybridu?
Nepřu se = kvalita informací i na jakobyseriózních webech třeba i ACZ = je velmi problematická

Někde sem čet že ten 2.0 je vlastně 1.8 s většim zdvihem = jo už to mám https://www.automobilrevue.cz/…avrat_46781.html
Avatar - Mikesus
16. 10. 2019 20:27
Re: Cena u Hybridu?
Obecně ty dálky zvládá o dost lépe než corolla, co se týče spotřeby. S camry se člověk nedostane moc pod 5 litrů, ale taky ani moc nad 6.
U corolly je to rozmezí větší. Když se člověk snaží, dostane se i na 3 litry, ale taky naopak klidně k 9.
Avatar - Mikesus
16. 10. 2019 20:19
Re: Cena u Hybridu?
Nikde jsem to nenašel, všude jen zmínka, že mezi DFE patří 2.0 a 2.5 hybrid. A nově tento tříválec.
U corolly píšou následující:
"Toyota has offered a choice of two Hybrid engines - a 1.8 litre Hybrid and a 2.0 litre Hybrid Dynamic Force engine"
Avatar - Mikesus
16. 10. 2019 20:14
Re: Cena u Hybridu?
Dlouhodobě na Camry je 5,4 v převážně dálničním tempu.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 20:13
Re: Cena u Hybridu?
Ten atmo 1.5 Dual VVT-iE je relativně novinka 2-3 roky stará = že by ho vyřadili?
16. 10. 2019 20:06
Re: Cena u Hybridu?
V oficiálnej tlačovej správe Toyoty píšu, že všetky motory sú 3 valce. Vyzerá to tak, že aj nová nehybridná 1,5ka bude už iba trojvalec.
"The new Yaris will also be available with 1.5 and 1.0-litre three-cylinder petrol engines in selected markets. More details of these powertrains will be released at a later date".
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 19:55
Re: Cena u Hybridu?
Jo = pokud se nemýlím z něj vychází tvůj 2.0 kterej má double proměnný časování = hydraulika a elektrika jako u toho atmo 1.5 viz já 9:26

Ta 1.8 je pro 4. generaci Priusu nová = první motor z řady DFE

Sem zvědavej na poslední z řady = asi zase V6 3.5 = jinak je asi kompletní

Ty máš Camry = kolik máš něco jako dlouhodobější průměr? Před časem sem zkusil a popravdě hodně zaujala
Avatar - Mikesus
16. 10. 2019 19:49
Re: Cena u Hybridu?
1,8 taky patří do DFE? já myslel, že ten jedinej není z této rodiny.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 19:30
Re: Cena u Hybridu?
Jeden 1.5 = 4válec https://www.automobilrevue.cz/…scene_46145.html

Druhej 1.5 = místo hybridu R4 1.5 z 2. generace novej hybrid TŘÍválec https://moje.auto.cz/…sus/corolla.html mínus 1 válec = úplně novej hybridní pohon řady Dynamic Force zatim obsahující R3 1,5 a R4 1.8 a 2.0 a 2,5 s dieslovou účinností až 41%

Dva motory 1.5 = každej jinej
16. 10. 2019 18:52
Re: tech tech
Presne. Ako vtedy ešte trojčelnná rodina sme sa Yarisom v pohode odviezli aj k moru. Teraz by na to už nestačil. Ale som rád, že to auto zostáva malým a myslí na to, kde sa bude pohybovať najčastejšie a to je mesto.
16. 10. 2019 18:46
Re: Cena u Hybridu?
Mame v rodine dva Yarisi. Hybrid a 1,33 manuál, rovnaký ročník. Rovnaké trasy, veľmi podobné priemerné rýchlosti. Spotreba hybridu 4,4l/100 a 1,33 6,5l/100. Nejak sa neviem dopočítať k tým 10%.
16. 10. 2019 18:34
Re: uvdime jake budou ceny
Súčasný Yaris na tom s kufrom nie je až tak zle, ale pri tom novom s kolesami úplne v rohu by som to tiež tipol na kategóriu swiftu.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 18:26
Re: nekonzistentnost
Vo tom žádná = a ty máš pocit že to samý platí pro všechny VWozy jednoho koncernu ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 18:25
Re: Cena u Hybridu?
Jo hybridní 1.5 je tříválec = odvozenej od mikesusova 2litru

Atmo novej motor 1.5 viz já 9:26 je 4válec
Avatar - Emel
16. 10. 2019 16:43
Re: 1,5
Takhle to nevypadá tak zle. :yes:
Avatar - Mikesus
16. 10. 2019 16:08
Re: 1,5
Už předchozí měl baterku pod sedačkama, nevidím důvod, aby nový to tak taky neměl.
Avatar - Emel
16. 10. 2019 15:59
Re: Cena u Hybridu?
Podle článku je ta 1.5 tříválec.
Avatar - Emel
16. 10. 2019 15:55
Re: uvdime jake budou ceny
Kufr vypadá u Yarisu dost špatně, spíš to bude něco ve stylu Swiftu - na dvě basy piva.
Citigo je čistě elektro... ale auto na kočárek to taky úplně není.
Avatar - Emel
16. 10. 2019 15:52
Re: 1,5
To asi jo... otázka je za kolik... a co zbude z kufru. Vypadá to na batterypack pod zadníma sedačkama, tak snad nebude hybrid na úkor (zřejmě už tak malýho) kufru.
Avatar - Emel
16. 10. 2019 15:49
Re: Pekne
Nejsem si úplně jistej interiérem. Je fajn, že klima je furt na kolečka... a sedačky vypadaj hezky... ale ty kliky u dveří tam jsou nějak divně nízko.
16. 10. 2019 15:36
Re: nekonzistentnost
Diamant sa brusi pomaly k dokonalosti ;-)
Avatar - lamal
16. 10. 2019 13:22
Re: tech tech
ja som rad, ze nenarastla a furt to bude male auto... mne cca 280-290l staci ak je po sklopeni 1100l tak pohoda... velky otvor kufra hatchu je v tomto neprekonatelny... (pri zrovnani so sedanom)
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 13:15
Re: Cena u Hybridu?
Ona i ta Corolla šla v nový generaci dost nahoru ;-) ale to je obecně problém týkající se nejen aut

Teď nerozumim JAKEJ Yaris ti chybí? :-|

Ta nabídka pohonů se mi zdá vyvážená

a) klasickej Toyota hybrid, v nejnovější generaci = a soudě podle 1.8 + 2.0 + 2.5 z nový generace = řada motorů Dynamic Force se sakra povedla
b) klasickej základ = tři válce litr
c) novej hodně povedenej motor speciál do města = atmo 1,5 = jezdil sem s nim chvíli když sem byl na přezutí před půl rokem = s Yarisem to cvičí docela až překvapivě
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2019 13:09
Re: Cena u Hybridu?
akurat sa obavam ze ten hybridny yaris uz bude v cene corolly 1,2T... a tu potom nie je o com... ale tak chapem.. kto chce primarne setrit na palive alebo sa flakat mestom tak preco nie aj yaris za cenu este aj zivsej corolly ... ale mne zrovna hybridne male auto za cenu o triedu vacsieho a este aj zivsieho auta nejak nedava dost dovodov k tomu o nom do buducna nejak uvazovat... ale cas ukaze ... kazdopadne moc pekny je ten novy yaris... uplne slintam ako ucetni Ugo ked uvidi slecnu Silvaniovu :-O ;-) ... toyota :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 13:04
Re: Cena u Hybridu?
Já tady JÁ vim :*)

Japonec nekombinuje = všechno se všim = jako někteří nejmenoVWaní výrobci

Yaris je v principu městký příměstský vozítko = tam se z jejich pohledu turbo až tak nehodí a PROTO si dali tu práci a vyvinuli úplně novej docela sofistikovanej R4 1.5 = s podobnym výkonem jako 1.2T. Protože do Yarisu protože do drtivě převážně městkýho provozu = je to LEPŠÍ řešení

Sou z pohledu jednoho zde dominujícího VWýrobce = prostě na hlavu :-)

Takže ve větší Corolle, dřív Aurisu = máš samozřejmě pro stejnej výkon R4 1.2 s turbem, do města ultramoderní atmo 1,5 viz 9:26
16. 10. 2019 13:01
Re: Cena u Hybridu?
Moja reaálna skúsenosť, čo sa týka rozdielu v spotrebe je úplne iná.
Síce som presadal z turbobenzínu do hybridu, ale u mňa pri rovnakom používaní je rozdiel dlhodobej priemernej spotreby viac ako dva litre. Pritom mám lepší výkon. Okrem toho, hybrid nie je len o spotrebe, má aj ďalšie výhody.
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2019 12:59
Re: tech tech
ta lajna vzadu je podobna aj pezotu ... ma pravdu ... ale samozrejme aj dalsi to maju.. aj T-cross presne... len kazdy to ma kusok "po svojom" ... co je logicke ;-)
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2019 12:52
Re: Cena u Hybridu?
ved prave.. liter bude slaby a hybrid zase vcelku na pomery maleho auta uz asi aj pridrahy... a zrovna 1,2T co by mohol byt defakto prave ten ideal pre taketo auto tak ten tam ( zatial ) nevidim... preco? do ri.ti preco? .. vie niekto vo co tu go? lebo ja uz uplne prestavam rozumiet niektorym tym "sikovnym" tahom automobiliek v poslednej dobe ... defakto akoby este sli aj sami proti sebe ...
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 12:52
Re: nekonzistentnost
Přitom neni nad to mít celej život = stejný oblečení, stejnej sestřih, stejnej... Golf :-)
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2019 12:42
Re: tech tech
v danom segmente fakt moc silny hrac .... este som zvedavy aj na velkost kufra pretoze autu sa predlzil razvor ale zaroven celkovo skratila kasna... takze uvidime ci tym neutrpel kusok uz ten batozinovy priestor za posadkou... ja mam v mojom 280L a uprimne.. a asi by som uz menej dnes fakt nechcel... a sucasny yaris ma nejakych 286L.. ale tak zase keby tam bolo hoc aj 277L este by to slo ... viac ma ale mrzi ze tam nevidim to 1,2T z corolly... lebo prave tato kombinacia mohla byt idealom pre nejedneho zaujemcu o zive male auto za este dostupnu cenu ( predsa len hybrid nebude uz pre kazdeho a kludne uz moze stat skoro aj tolko co zakladna corolla s 1,2T.. uvidime ) ... ale inak moc sa mi paci... aj velkostne aj proporcne ... uplne sanka dole...
Avatar - lamal
16. 10. 2019 12:38
Re: tech tech
mozno mas pravdu, ale v tomto segmente chápeš... celkovo na tom moc nezalezi kto to prvy priniesol, keby sa o tyzden skorej predstavila yariska tak by som pripisoval prvenstvo v segmente jej :D to je ta menej (ne)podstatna cast...
16. 10. 2019 12:35
Re: tech tech
Dizajn zadných svetiel je podobný Toyote CHR a nie P208. Aj tá už mala čierne prvky. "Spojenie" svetiel dokopy má dnes aj Kia Sportage, Kia Proceed, VW T-Cross... Nevidím tam udávanie trendu práve P208-ičkou ;)
16. 10. 2019 12:34
nekonzistentnost
Tu krasne vidno ako Toyota (resp. vsetky japonske automobilky) tapaju s designom...co generacia, to uplne iny vzhlad.
Ale tymto som samozrejme nechcel urazit novy Yaris, ten je celkom OK ;-)
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2019 12:18
Re: První
no mne sa paci daleko viac ako C-HR ... ale je pravda ze v danom segmente je tolko krasnych a zaujimavych SUV ze tam nejak zase moc RAVka uz nevynika.. ale v malej triede tento novy yaris doslova uz teraz ziari .. a je fajn ze niektori vyrobcovia uz konecne pochopili ze male auto nema nahanat golfa ako to praktizuju napr. vo vw ( tento novy yaris aj novy swift su fakt aj rozmerovo moc sikovne male auta ) ...

este tak d o yarisu supnut 1,2T z corolly .. ach jo.. preco niektore veci su jak naschval.. a clovek to co by tam jasne ocakaval tak jak naschal to tam zrazu nie je... ale ved mozno casom.. :yes:
16. 10. 2019 12:13
Cena u Hybridu?
U Toyoty se připlácí 80 000 za hybrid. A to se vyplatí, když máte o 10% menší spotřebu?
16. 10. 2019 12:11
Re: První
No, nová RAV4 se bohužel vzhledově úplně nepovedla nebo jsem spíš ten design nějak nepochopil.
Avatar - lamal
16. 10. 2019 12:11
tech tech
Lubi sa mi ako sa toyka prebrala a znovu maka... pekne je riesenie prednej a zadnej napravy, zadok je prichyteny a pruzi priamo do najtuhsieho nosnika, vyborne riesenie, prakticky ´´ramova´´ konstrukcia kde su napravy uchytene aj pruziace do najtuhsej casti karoserie... ideál

Dizajnovo je to taká čivava s trochu okopcenym dizajnom zadnych svietiel z P208... prvok ciernych svetlometov spojenych dokopy, ale nevadí niekto trendy udáva iny kopiruje :D Je trochu tazke uverit, ze tie madla dveri nebudu tlacit do nohy vyssie postavy...

Celkovo fajn progress, tesim sa na to aj ako nie kupujuci,... snad ma niekto povozi :D
16. 10. 2019 11:31
Re: 1,5
No, byl jsem docela překvapený, když mi Costas přistavil právě tohle, čekal jsem spíš nějaké obligátní Hyundai. Ale popravdě mě potěšil, automat je v tamních podmínkách skvělá volba. Když jsem ho přebíral, byla průměrná spotřeba 3.8. Já jsem jezdil do 4.5l, což je hodně dobré.
Jinak jsem si aspoň na vlastní kůži důkladně otestoval zásadní hybridní neduhy - vysavačový efekt a zvláštní předjíždění, kdy auto na plný plyn zdánlivě vůbec nezrychluje. Popravdě bych s tim dokázal v pohodě žít. Vesničky a města jsem projížděl víceméně jen na baterky, což je taky dobrý bonus.
16. 10. 2019 11:14
Re: Doplňujúca info
A ešte jedna doplňujúca info. Tento nový hybrid by mal podľa Toyoty zvládať ísť v čisto mestskej prevádzke 80% času v elektrickom režime.
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2019 11:02
Re: První
aj pre mna prvy konecne pekny yaris.. presne tak .. ako celok neskutocne krasne... drave sebavedome moderne a konecne aj kusok sportovo uz vyzera nie ako pojazdny nas.rany fen ci vysoke prerastene MPVecko .. sanka dole ... ale uz po novej corolle som fakt veril ze aj novy yaris bude uz konecne vizualne daleko inde ako jeho predchodca a ... a skutocne to tak je ( chvalabohu )... toto bude este velka pecka... toyota poslednu dobu slape jak drak .. co auto to neskutocna parada :yes:
Avatar - miromen
16. 10. 2019 10:44
První
Prvni Yaris, ktery se mi opravdu libi. Zepředu připomina fiestu, z profilu velice fajn jen ta zadnice nějak nevim. Ale jako celek vypada, dynamicky, moderně a dravě. I interier je velice fajn a libi se mi vic než u větši corolly.
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2019 10:42
Re: Milé překvapení
ale inak strecha sa vzadu nejako ani nezvazuje... https://img2.auto.cz/…ull/5971532_.jpg je to snad este menej sa zvazujuce ako na sucasnom yarise takze ocakavam ze tam aj dozadu v pohode dospeli vojdu .... yaris bol vzdy celkom praktik a tu to nevyzera zeby sa nieco malo menit.. akurat pridal k svojej osobnosti este viac imidzu a chlapskosti .. pre mna v podstate konecne prvy pekny yaris :yes:

za mna fakt krasny dizajn.. mozno najkrajsie male auto pre mna v sucasnosti... tie masivne blatniky a kusok taka ta svalnatost a elegancia aka z toho ide... proste super... ani mi tu uz vobec nechyba nejaka ta az nezmyslene strihnuta hranatost a kostrbatost niektorych partii u predchodcu .. naopak.. je to teraz tak spravne zaoblene ze to zaroven neposobi ani ako nejaka nakysnuta amorfna knedla a la C3 ale ani ako nejaka skatulovita kontajnerovita fabia... proste je to dokonale .. krasne svalnate zivelne... stylove a vsadim sa ze bude aj praktice .... absolutna pecka .. :yes:
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2019 10:29
Re: Určitě lepší...
suhlas.. zozadu po tom poslednom facelifte mi to skor pripominalo uz nejake to male MPV na styl ix20 ale nie klasicke male auto... rovnako ten sucasny vysavac vpredu .. teda ta maska... to tiez nebolo ono na yarise ... teraz je to podstatne lepsie uz aj spredu ( mensie a krajsie svetla , mensia a krajsia maska ) .. uz to teraz spredu nevyzera ako nejake vycerene okate cudo s napuchnutym megapredkom .. ale konecne ako normalne a dokonca az sportovo sa tvariace auto .. za mna dizajn absolutna parada... aj bocny profil.. aj zadne partie.. kusok tu vidim v zadnej casti auta a aj zboku na kasni ( tie vystupujuce pekne blatniky ) inspiraciu aj v CH-R... ale na rozdiel od CH-R tu mi tento kusok zaobleny look kasne sedi daleko viac... ocakavam ze yaris bude opat slusny trhak... uvidime :yes:
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2019 10:27
pekne
dizajn fajn ( tie blatniky a la C-HR su krasne .. luxus pre oci ) .. z mojho pohladu to citelne chlapskejsie a aj dostojnejsie vyzera ako ten este sucasny zehlickovity yaris... ale tie motory uff ... ocakaval som ze tam supnu 1,2T z corolly a C-HRky... skoda ;-\ ... trojvalec v kombinacii s elektromotorm ( ako hybrid ) nakoniec moze byt sice fajn... ale nejaky 4 valec klasika benzin by som tu videl nadalej rad... ved uvidime... mozno sa este co to casom objavi :.. kazdopadne som velmi prijemne prekvapeny ako novy yaris vyzera... fakt mu to slusi neskutocne :yes:
16. 10. 2019 10:26
Kojota - nezájem. Dějou se jiný věci!
Všichni čekáme, až tenhle teslofilní web spolkne tu hořkou piluli a jako poslední zveřejní ten masakr, co udělal Taycan Turbo s nejsilnější Teslou! První přímé srovnání byla vlastně poprava. Hledejte Vox taycan vs Model S.
Na tohle všichni čekali (bez ohledu z jakého důvodu) a tady jsme nasáli Burešův cint o grafickejch kolážích Scaly - narozdíl od ostatních webů. :-!
Avatar - JirkaVejrazka
16. 10. 2019 10:22
Re: 1,5
OK, spatne jsem ten text pochopil. Mea culpa.
16. 10. 2019 10:19
Re: 1,5
Píšu ideál, ne o Yarisu. I ten mi však přijde jako nejlepší v hybridu.
16. 10. 2019 10:15
Doplňujúca info
Výkon elektromotora stúpol zo 60 na 80 k a kombinovaný výkon má byť 115 k.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 10:06
Re: 1,5
Wine ty bys fakt potřeboval na léčení = ale podstatnější: Jel si UŽ někdy nějakejma hybridama? Plug-in hybridama? EV? Na vodík se ani neptám

Nebo JEN jen u nás desítkama miliard ročně podpořenou naftou = aby měl POCIT že to je výhodnější?
Avatar - Magister
16. 10. 2019 10:02
Re: 1,5
Hlavně je to zbytečně složité a komplikované řešení, 3 válec vyvažovat a ještě k tomu hybrid a baterku. Ptákovina.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 09:56
Re: 1,5
No nabiješ ho teda nabíjíš ho = každym přibržděnim a z každýho i mini kopečku žejo :-)
Avatar - twistedTSD
16. 10. 2019 09:35
Milé překvapení
Líbí se mi, zadek trochu divočejší, ale celkově dobré. Škoda, že na praktičnost se očividně nemyslelo, ale třeba to nebude tak zlé. Motorová nabídka je ranou všem bykupcům dosavadní 1.5, kteří moderní tříválec viděli jen na obrázku, ale za mě ok.
Avatar - kari.laz
16. 10. 2019 09:29
Re: 1,5
Tak jedině se špunty v uších a klapkami na očích. To vytí nepřekousnu a koukat se jak je motor vytočen a začíná se něco dít taky ne. Ale tak díky bohu pořád ještě je z čeho vybírat.
16. 10. 2019 09:28
Re: 1,5
A proč do města ne? Hybrid s benzínem mi přijde nejlepší řešení. Ideál večer nabít na 20-30km a je klid.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 09:26
Re: 1,5
doublepříspěvkek = nesmazatelnej = díky ACZ za novou platformu = fakt dík :no: :-(
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 09:26
Re: 1,5
No spíš lehko = nehybridní 4válec 1.5 Dual VVT-iE s vysokym kompresnim poměrem 13,5:1 a variabilnim časovánim ventilů, to iE znamená intelligent Electric Motor = ovládání sacích ventilů elektromotorem, výfukový klasicky hydraoulicy = je furt realtivně novinka

Protože to je docela sofistikovanej motor a 4válec = že bude něco pod nim je jasný = litrovej tříválec. A místo R4 1.5 hybrid končící generace = což byl vlastně jen pohon Priusu II. generace, teď máme 4. tak další verze nový generace motorů https://www.youtube.com/watch?… s účinností až 41% = nejlepší turbodiesly maj 40% + sou prodejný JEN díky masivní multimiliardový podpoře nafty
16. 10. 2019 09:26
uvdime jake budou ceny
rad bych hybrida na mestky provoz, jen by to mohlo mit kapku nejaky kuf, aby se tam aspon slozeny kocar vecer. Jinak se mi celkem libi. Uvidime s cim prijdou ostani a nvic ted CItigo za 420 nebo kolik, to si myslim, ze Yaris v Hybridu bude stat take.
Avatar - WinDiesel
16. 10. 2019 09:23
Re: 1,5
Koukám že jsi měl "dovolenou s hybridem"
Mno, každý z nás na něčem ujíždí … :-O
16. 10. 2019 09:16
Re: 1,5
Těžko říct, jaké motory u nás budou k mání, údajně mají "někde" být k dispozici i nehybridní 1.5 a 1.0. Na druhou stranu, když nebudu koukat na cenu, pro příměstský nebo městký provoz je hybrid ideální. Jezdil jsem v Řecku po ostrově dva týdny se současnou hybridní generací a byl jsem více než spokojený.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2019 09:07
Re: 1,5
V současný generaci je = na jaře při přezouvání sem jí měl pučenou :-)

R4 1,5 Dual VVT-iE dražší ale :yes: :yes:
Avatar - kari.laz
16. 10. 2019 08:56
1,5
Za mě 1,5 bez hybridu a s 6M by mohla být dobrá volba pro tohle auto. :yes: Pokud tedy tato kombinace bude možná.
16. 10. 2019 08:40
Určitě lepší...
...až na ty batmanovské uši vzadu. Hybrid a hurá do města. ;-)
16. 10. 2019 08:38
Pekne
Na toyotu az prekvapivo pohladne z von i dnu. Hlavne interier vyzera dospelo na tuto kategoriu aut. Mal som moznost jazdit jednotku a az sa mi tlaci slza do oka, ked si spomeniem na bakelitovy interier s centralnym usporiadanim pristrojov.