Nejhorší jsou ti paštikáři co jedí babišovu Májku. ideálně v akci. To je spešl liga.
To normální slušný člověk nevezme do tlamy :-) Já jedině a zasádně francouzské teriny a co se dá ještě vyjimečně pozřít jsou belgické paštiky ve špeku.
kombíkům odzvonilo, mimo Evropu to nikdo nechce, a v Evropě prodeje padaj.
Každej si radši koupí SUV, crossover nebo MPV a kdo tohle nepotřebuje, tomu stačí sedan nebo kupé :-)
Já v sedanech odvezl všechno a co se nevešlo do sedanu se nevejde ani do kombíku, jako dvoumetrová lednice, pračka atd.
na to si půjčím dodávku za 300 Kč na den a POHOODA.
Nuz napriklad ja osobne by som sa bal odstavit niekde na parkovisku auto s bicyklom na nosici (ci uz na streche alebo na taznom). Daku smazku by mohlo napadnut urvat to silou. Ale ked dam bicykel dovnutra auta, bez obav. Cez tmave okna nic nevidno, pripadne prehodim este deku. Druha vec, myslim ze aj z hladiska jazdnych vlastnosti a odporov je to lepsie...
kombi ci suv? Pre mna osobne by najlepsia bola tretia moznost: liftback, ktory kombinuje elegantne tvary sedanu a praktickost kombika. Vacsinou sice vozim v kufri vzduch, ale par krat do mesiaca take vyssie plastove prepravky, a to do sedanu cez maly otvor nenalozim. Podobne je to s bicyklom: do liftbacku ho vlozim aj bez rozoberania (ked sklopim zadne sedadla), u sedanu by som musel pouzit nosic na strechu alebo tazne.
Bohuzial, aut s karoseriou typu liftback sa robi este menej ako kombikov. To uz je skutocne druh na vymretie. Skoda/VW ich zopar robi, k tomu Mondeo, Insignia, 508. Z roznych dovodov mi ani jeden z nich nevyhovoval, takze chtiac-nechtiac som musel prejst na kombi...
Když ono by to pak nevypadalo na takový pokles, to je lepší napsat, že Fabie Combi se propadla o čtvrtinu. Sice to auto už pamatuje císaře pána, ale tím ten pokles samozřejmě není...
uz nebude ze jo... ani nova fabia combi... pritom prave mensie kombiky su za mna celkom zaujimave a nie nejake megapohrebaky ... a clio kombik aj moc pekne vyzera a zaroven to nie je nejaka prerastena obluda ... takisto fabia combi je moc sikovna ... kto alebo co tieto vozy vlastne nahradi? kamiq? ten ale uz nebude v cene fabie combi ale zase cenou o level vyssie ... novy captur voci cliu combi to iste... vo vysledku zase len zakaznik to "vyhraje" .. jak vzdy .... :-|
tak pre Teba potom uz len Vcko, alebo Caravelle :-) obe auta su skvele :-) ale mam kamosa, ktory sa ani do Vcka nedokaze zbalit :-):-):-):-) tam je to uz ale o "diagnoze" :-):-)
Jedno z mála mpv které se dá sehnat a tam by se vskutku vešlo vše. Měl jsem jako náhradní auto krátkou verzi tohohle a byla to tedy taky varianta k zamyšlení.
Jedno auto to nevytrhne. MPV zostane len u 2-3 značiek v EU. Výber to dosť obmedzuje. Ja sa napríklad s Citrenom neviem stotožniť.A nie je to len o vzhľade, vadí mi aj tlačenie všetkého na dotykovú obrazovku.
Ak si krajne sedačky dával na isofix, tak to môže byť ich umiestnením. Lebo RAVka je širšia a je to cítiť aj v interiéri. Inak platforma väčšieho auta, je skôr kontraproduktívna. Pri menších autách sa viac šetrí priestorom. Ale RAV dokáže pri dĺžke o 5cm kratšej ponúknuť viac miesta v pozdĺžnom smere, lebo môže využiť výšku. Ja som si ju bol prebehnúť ale Corolla sa mi páči viac jazdne aj niektorými detailami. A to že občas potrebujem vyššiu svetlú výšku doriešim verziu Trek. Chýbajúce MPVčka je aj dôvod prečo som pozeral po SUV, lebo mnohé majú posuvné zadnú lavicu s nastaviteľným skonom operadla, čo by deti na dlhších cestách ocenili.
Je to vcelku jednoduchá rovnice: Y(diesel, LPG, benzin) + manuál + kombi = rychlý, úsporný, prostorný = X
Jestli si tam někdo dosadí korejce, koncern, forda nebo francouze je asi dneska vcelku jedno.
Pohonná jednotka je proměnná, kterou si každý dosadí podle svých preferencí.
SUV = hnusná drahá krabice + vysoká hmotnost + vysoké provozní náklady + místo nad hlavou a pod zadkem, který nikdo doopravdy nepotřebuje + málo skutečně využitelného prostoru + neohrabané ve městě + neohrabané na okrskách + srovnatelná dynamika s kombi vykoupená dvojnásobnou spotřebou a vysokou cenou.
Niekto ma mozno biky za 20 000e a nechce ich vlacit pripnute k autu za kazdeho pocasia, niekto mozne je muzikant a 100w kombo lampve na strechu ani nezdvihne...... A mohol by som pokracovat
Dokud jsem si to sám nevyzkousel, tak jsem taky nevěřil. Proto jsem se těmi třemi věcmi vláčel po showroomech.
Ono i C kombi má větší než D kombi někdy. Proto možná to mondeo chtějí úplně zrušit.
Ze ma Ckove kombi vecsi kufor ako Dckove SUV tomu uverim len tazko. Ale ok, mozno rozmer ti nejakym zazrakom zapasoval - comu sa tiez tazko veri, lebo v 7miestnych SUV mas posuvatelne sedacky. Kazdopadne u mna bol isofix podmienka aj kvoli i-size, co je nerealizovatelne v inom aute.
Ano. Uvnitř víc místa, ale problém dát 3. sedačku doprostřed, což mne překvapilo. Dokonce i do Camry, která je větší mnohem ten střed moc sedačku nepřijímal.
Kufr má dobrej, ten omezujici nebyl, jestli si pamatuji dobře.
A rav4 má platformu jako Camry Jestli se nepletu.
Bohužel patřím do té nejvíce specifické skupiny, která potřebuje kufr i místo na zadních sedackach. Škoda že výběr z mpv už skoro není
Z toho čo sa tu popísalo hádam, že využívaš Corollu kombi. Ak zostanem u jednej značky, tak SUV s rovnakým pôdorysom je RAV4. Miesta na sedenie vzadu je v nej viac. A kufor som síce detailne nepremeriaval, ale vyzeral dobre použiteľný. Udávaný ma len o liter nenej ako v Corolle s dvojlitrom a v žiadnom rozmere nebol nejako orezaný.
Ten měl výhodu 3 isofixy vzadu, ovšem do kufru jsem kočár s postylkou bohužel nesložil.
Já skončil u Corolly. Sice nemá 3 isofixy, ale 3 sedačky na pas se vejdou a mezipodlahu jsem ještě nikdy nemusel snižovat.
No třeba někdy přejdeš na Tranzit, s tím se jezdí taky fajn. Ta obliba kombíků u nás asi bude trochu souviset i s dobou, kdy na odpočet DPH muselo být auto užitkáč - tedy muselo mít tu drátěnou přepážku na oddělení nákladního prostoru. Já to poprvé vyfasovat někdy v roce 2000 v Zafiře, pak Sharan, Mondeo, Mercedes E a končilo to asi až okolo 2007, kdy jsem to ještě naposled dostal do RAV4. Pak následně jsem odjel na 2 roky do Rumunska a tam je kombík naprosto nepřípustné vozidlo pro skutečného muže, který má sedan v černé barvě a jezdí na naftu ;-)
Porozpravaj mi nieco o tom, pretoze 3 autosedacky, kocik a dalsi bagaz vozim tiez a mam SUV a kombik, ktory by to vsetko pobral rovnako neexistuje. Keby totizto ano, nejazdim SUV ale kombikom.
Tak to bych se hádal, nic jednoznačného na praktičnosti nevidím, pokud se nebavíme o spotřebě a pod. ale o vnitřní využitelnosti. Minimálně to bude model od modelu, určitě nic jednoznačného.
Má víc nad hlavou, s tím souhlasím. Do supa bych neměl problém s kočárkem a dalšími jako postylka a vanicka. kodiaq tohlo pri vyberu auta nepobral tak, abych tam dal ještě další potřebné věci. Když jsem hledal auto, do kterého dám 3 sedačky a ještě do kufru kočárek s dalším vybavením žádné suv to nepobralo pouzitelne. Nechtěl jsem jen suše porovnávat litry, tak jsem vzal kočár, postýlku a vaničku a vyrazil do showroomů.
Nicméně pocitově tam místa je víc určitě
Hele... to bych neřekl. Na stejném základě je Superb a Kodiaq a v Kodiaqu jednoznačně je víc místa, při srovnatelný dýlce je prostě vyšší. Mimo jiný se tam třeba nacpe třetí řada sedaček...
Ježíš, to jsou zase plky... ani nevím kde začít. Passat Variant nebo A4 Avant klesají o 25%+... no fajn, a o kolik klesá Passat jako model? Jaký vliv na to mají registrace spojené s přechodem na WLTP a o kolik se to normalizuje do konce roku?
Očekávají tedy pokles z 1.7 na 1.5 během 5-6 let? Tj. o 12%? To v dnešní turbulentní době není moc... o tolik může úplně klidně spadnout celý trh... ne?
Avensis neskončil kvůli kombíku přece... skončil proto, že jako model nebyl konkurenceschopný, bez ohledu na karosářskou variantu. A Camry v kombíku není proto, že je to globální model a v Evropě je jen na návštěvě, aby mohli nabídnout fleetovým zákazníkům i něco pro manažery.
No nic, doufám, že ta studie je trošku detailnější a tohle je jen takové "manažerské shrnutí"...
Ukaž mi sedan, suv nebo hatch, kam dám kočárek pro dvojčata, vaničku a dalších x věcí, které je pro děti potřeba, aniž bych musel na střechu dávat rakev?
Praktičnost má jednoznačně lepší kombi. Pokud je na stejném základě suv a kombi, v kombi máš lepší kufr, větší a lépe přístupný.
Uvnitř to bude podobné, jen v SUV sedíš výš.
A není lepší, když jedeš třeba přes půl Evropy, mít možnost dát kola v pohodě podélně dovnitř? Budou čistá a bez možnosti nějakého poškození. Které SUV, když se budeme bavit třeba cenově o nižší střední, ti takový prostor v kufru nabídne? Stejně tak s lyžemi, dám je do kufru a nemusím tahat rakev. Nevím no, myslím, že pro určité lidi to přežitek nebude.
A ak by si mal dva vlčiaky, jednu ženu a dve deti? Kombi by sa ti nezišlo?
To že ty jazdíš sám s lyžami a bajkom v zásade neznamená, že kto tak nejazdí je automaticky nenormálny alebo paštikár. Sú tu aj ľudia s inými potrebami.
Možno myslel trochu aj to, že kombi je určite úspornejšie na diaľnici ako SUV. A ak nadupe majiteľ po diaľnici gro celkového nájazdu tak jeho spotreba je dostatočne praktický ukazovateľ.
Je shakespearovska otazka. Ak potrebujem skor dlhsi kufor, kvoli nejakym predpokladanym predmetom, kombik je jasna volba. Ak sice chcem viac batoziny, ale dlzka pre mna ulohu nehra, tak tam SUV pokryva potrebu dostatocne a casto na kratsom podoryse.
Osobne mi kombik vyhovuje viac a rad by som pri nom ostal, no bohuzial dnesne auta su aj kvoli bezpecnosti a dalsim parametrom vnutri stiesnenejsie alebo nie prave urcene pre 5tich cestujucich - co je moja potreba. Okrem toho by ma zaujimalo co pan v clanku myslel nad vyssou praktickostou kombiku voci SUV, ked mam dnes kufor dlhsi, sirsi aj vyssi prave v tom SUV. V interieri miesta viac ako predtym, pricom auto je len o 6cm dlhsie ako ten kombik, co som mal a do ktoreho som sa uz nenaskladal aj keby som velmi chcel.