Ford chystá v příštím roce premiéru svého nového elektrického SUV, jkteré by mělo být inspirováno populárním Mustangem. A i když do premiéry zbývá ještě spousta času, začíná automobilka pomalu odhalovat jeho parametry.
jj skvělá věta " Pro rychlejší nabíjení doma však Volkswagen nabízí i vlastní wallbox Ford Connected Charge Station, který by měl nabídnout možnost získat dojezd až 51 kilometrů po hodině nabíjení." :D:D:D:D:D
jenže GM se poučilo a relativně se mu daří, navíc tím že nekrachlo vlastně všechno spatilo, protože kdyby ho krachnout nechali, tak vyplatili na soc. dávkách a vecech kolem víc než kolik stála záchrana.
To samozřejmě jo, ale ty počty jim stejně nevycházejí. I kdybychom nepočítali se spotřebou 27 kWh/100 km ale třeba jen 20 (míň to nejspíš nebude), tak při 240 V těch ampérů bude 30. Furt docela hodně
... a to je tak všechno, co proti tomu můžeš udělat. 😉😊😁
Nicméně ve vší vážnosti .... ta metafora pokulhává. Já osobně mám na fyzickou lásku jednu "osmiválcovou ženu", jako užitnou mulu ale používám elektrickou "ovečku" Konu.😁 ... Prostě jiné využití. Jinak bys tu svojí ženu v tom šílenym provozu utejral.
Baterky mi vonět nikdy nebudou. Jak to říci...
* Mám pochopení pro chlapy, kteří se rozhodnou věnovat svou... fyzickou lásku... ovci.
* Když mne budou přesvědčovat, že ovce je lepší než krásná žena, budu s nimi intenzivně nesouhlasit.
* Když mi budou vykládat, že "láska s ovcí" je tak nějak pokrokovější a že pouze jí patří budoucnost, budu zavile až zarputile protestovat.
* No a když mi tu ovci namísto ženy budou (jistě přes nějaké pokrokové komitéty v rámci EU) vnucovat, budu proti tomu bojovat, dokud mi budou síly stačit.
Nedávno bylo zveřejněno, ze podíl EV na celkových prodejích osobních vozidel v EU za rok 2018 činil 1.6% ... takže jo, je to jakási malá podivná skupina, ale eko blázni se rozhodli, že nám ty nechtěné elektroplečky zkrátka vnutí.
presne... kolkokrat rany na doraz aj od vidlice... ostre kamene trciace v lese zo zeme.. .. teren fakt narocny... a ono nic .. a potom 300m pred barakom ked uz pomaly zosadas z bajku pichnes kdesi na rovine v trave kolo ani nevies na com... to poznam...a aj to nas.ere este viac ako ked to pichnes v terene lebo tam sa tomu clovek ak sa to stane ani vobec necuduje
No a co? Je spousta lidí co nejezdi na kole proto aby se zbytečně potili, ale prostě že si vyjedou ven a jedou tiše a vadí jim že přijedou domu zpocený.
Nechápeš, že nejsi na světě sám a každý má jiný zájmy?
Je spousta lidí jako ty co sportují na kole a rádí na něm jezdi právě proto, že se zapotí a zamakají. Ale pak je tu spousta dalších lidí, co na kole jezdí z rozličných jiných dalších důvodů a jim se elektrokolo velmi hodí, protože se zbytečně nepotí (třeba při cestě do práce), nebo na výletě, dojedou dál než by dojeli bez motoru, vyjedou větší kopce.
atd. ...
Jo s těma defektama jsi to vystihl, mám to taky tak
A kolikrát letím po kamení rány jak prase a nic, a jindy jedu úplně pomaličku a najednou prázdné kolo ....
Nabíjení a vybíjení jsou 2 rozdílné věci a každá má naprosto jiný průběh.
Vybíjení je závyslé na tom jak na to člověk "šlape".
Nabíjení zase na stavu, teplotě baterie, teplotě okolí, kapacitě samotné baterie a výkonu nabíječky.
Tady je graf nabíjení několika aut. Jako jedno z nejlepších nabíjení má Audi Etron, které nabíjí stabilně cca 130-150 kW do 75% kapacity baterie,pak prudce klesá.
Tesla Model 3 sice umí "až" 250 kW, ale jen prvních 10-15%, pak postupně klesá.
Do 50% kapacity bude mít Tesla navrh, pak zase už ne.
Ještě tam chybí nový Porsche Taycan, který by měl také umět 250 kW.
ono je nakoniec asi jedno ci na 15 kilovom bicykli sedi 80 kilovy chlap alebo na 25 kilovom bicykli sedi 70 kilovy chlap .... tie defekty tu budu asi stale... navyse zalezi od terenu presne... :yes:
a sam zo skusenosti viem ( kedze som kedysi hodne bajkoval po lese ) ze su dni aj mesiace ked nechytis ziaden defekt az mas pocit ze tu malu sikovnu pumpu a nahradnu dusu nosis v batohu pre paradu ... ale potom pridu aj take dni ze sa napriklad vracias z cyklotury a dostanes 2 defekty hned par minut a par km po sebe na jednej ceste domov z vyletu ... takze v tomto si clovek fakt nevyberie...
Když si chci zacvičit na kole, sednu na 6kg žiletku. Elektrokolo mám na hezký výlet třeba na nějaký hrad kdesi v kopcích. Nechci tam přijet zpocený jak dobytek a nechci tam jet ani autem.
Defekty jsou, ale to souvisí s terénem kde jezdím. Kolo ale není zatížené jen vlastní hmotností, je to přece součet s jezdcem a jestli váží dohromady 100 kg nebo 110 kg nehraje podstatnou roli.
Zákazy samozřejmě můžou přijít. Zatím má elektrocyklistika obrovský boom, hlavně v zahraničí a zásadní problémy nejsou. Uvidíme, když tak si aspoň stihnu ještě užít než to omezí. Je to i o ohleduplnosti k ostatním, turistům apod.
PS. a za 2500 EUR dobré horské elektro určitě nekoupíš, to je ještě daleko dražší
tu som nieco nasiel http://www.biker.sk/…elektrobicyklov/ .. samozrejme cenu neber ako negativum... ked na to mas tak ok.. ale co tie defekty? je to fakt tak zle? mas uz skusenost?
PS: inak ked bude mat kazdy v lese uz elektrokolo tak sme na najlepsej ceste zakazat ich aj na mnohych cyklotrasach ... takze to mas tak.. z velkej vyhody moze byt potom razom "nepouzitelna" vecicka ... ono je to vsetko pekne to elektro kym to nema kazdy ... ale ak sa to rozmnozi po lesoch taketo elektrosialenstvo tak to bude paradoxne za mna znamenat rychly koniec elektrokola aj jeho akychkolvek vyhod ... a ja dam krk ze klasicke kolo ho prezije aj nadalej a nikomu nikde prekazat nebude....
PS: osobne za dane prachy elektrokola ( okol 2500 eur ) za mna radsej klasicke spickove karbonove celoodpruzene kolo... ale to je len moj pohlad... kedze este sa necitim na pomoc baterky :D
proste ides az za limit bezneho bajku ... chapem... to potom asi rovno skusim enduro motorku ked budem mat raz aj ja takuto potrebu .. ale nie nie ok... mne postaci klasicky bajk... prave v tom je pre mna ta jeho pointa a krasa :yes:
a v com spociva vyhoda elektrokola ( inak nechcel by som taketo tazke hebedo davat na nosic na strechu auta )... lebo ja bajkujem vlastne aj preto aby som si aj fajne "zamakal" popri tom... bavi ma to ... a aj posilka ma bavi preto lebo si tam zamakam ... asi som divny ale mam rad aktivny pohyb aj sport..... a na vozenie sa mam zase auto ... aspon mne zmysel elektrokolo nedava... v dobrom :yes:
Až se tohle bude vyrábět (tak nejdřív za 2 - 3 roky), budeš na to nahlížet úplně jinak ;-)
Tady vyleze článek o elektromobilu a pro většinu je to jako mávání červenym hadrem před obličejem. Ať si koupí kdo chce co chce. OK, nesouhlasím s přímou dotací na koupi EV, ale jinak za mě použitelná alternativa na ježdění po městě.
tie elektrobajky su moc tazke za mna ... 22 kg alebo aj viac to je proste moc... v tomto smere mam radsej klasicky bajk ( moj scott ma okolo 12 kg - horsky bajk ) ... s tym sa mi daleko lepsie manipuluje ... ale je pravda ze zase si tam odkazany len sam na seba ( co ale v pripade bicykla je za mna uplne ok .. lebo to je ta jeho pointa )
ta "zachrana" planety skrz elektricke SUVecka ... el. kolobezky.. el. bicykle.. el. vsetko...... je coraz tragikomickejsia... normalne mi je z toho do placu ..
Pro elektropozéry, kteří moc neumí řídit, musí jít s dobou a tedy kupovat baterky (..co by tomu jinak sousedi a přátelé podobného ražení řekli a co teprv Gréta...) ale v soukromí onanují nad plakátem V8 mustanga, na kterého nemají koule.
Pokud při 150 kW nabíjení získají za deset minut dojezd 93 km, počítají se spotřebou cca 27 kWh/100 km
Aby při stejné spotřebě získali dojezd 35 km za hodinu nabíjení ze zásuvky 240 V, muselo by tam téct 40 ampérů.