To plati naopak pre teba. Kone sa udavali na zaciatku automobilizmu presne pre takych, co si nevedeli vykon v kW predstavit lebo poznali kone - bol to prave Watt, kto s tym prepoctom prisiel. Ak by najrozsirenejsie pracovne zviera bol slon, mame dnes vykony v slonoch.... Dnes na to nie je okrem historickeho faktoru ziaden zmysel a elektromotor do toho pliest nemusis. Vykon je fyzikalna velicina a jej jednotkou je [W], kludne si to dalej na kone prepocitavajte, ale hlavna informacia su kW a aj preto, aby sa dali porovnat dalsie ekvivalentne pohony.
Argument ako mas doma TV s akou uhloprieckou? A ked ju kupujes zaujimaju ta rozmery v metrickej sustave alebo podla palcov prepocitavas ci sa ti na dane miesto zmesti? Je to len vec zvyku a v konecnom dosledku by sa spravne mali pouzivat vsade oznacenia sustavy SI.
Tiež som si najskôr všímal tie kone a kW ale podstata tohto článku je až na konci - a to že namerali oveľa vyššie hodnoty výkonu u NOVINÁRSKYCH áut. To znamená, že chceli aby novinári pri testovaní dávali pozitívnejšie hodnotenie ako keby mali bežné kusy z predajne. Samozrejme úplnosť informácií by bola keby zmerali hodnoty výkonu aj áut od bežných užívateľov..
Jasně, že se mi líbí :-). Pěkná červená, skoro jako to moje :-). Výkon nevyužiju, jízdní vlastnosti za normální jízdy jsou úplně ok, lepší, než charger. Nevidím problém. :-)
Mne je tiez jedno, ze ti to je jedno. Nevadi mi doplnkova informacia o konoch, pre mna za mna nech tam uvadzaju aj pocet psov v zaprahu, tavy uz niekde mame tiez. Ta dolezita a prioritna maju byt kW az potom vsetko ostatne.
sorry, je mi úplně jedno, co je správně, u aut mě prostě zajímají "koně" a kilowatty mi vůbec nic neříkají... a automobilky se taky vždycky snaží, aby výkon byl na celé koňské síly...
Pretoze vykon je fyzikalna velicina a celkom jednoznacne definovana a malo by sa konecne od archaizmov upustit uplne. Mne kone nehovoria vobec nic a vzdy si to musim prepocitat na kW aby som mal predstavu, pricom sa vobec nebavime o elektromotore.
Jestli jim změřený výkon lítal od 356 do 418 kW jen podle toho jestli zařadili pětku nebo šestku tak bych těm výsledkům určitě hodně věřil. Rozptyl 17% budí fakt velkou důvěru
Tohle je jeden z těch strojů, kdy přemýšlím jestli by opravdu nebylo lepší mít místo jednoho “superauta na všechno” stroje 2.. Jedno úsporné a v rámci možností komfortní přemisťovadlo z bodu A do bodu B kde člověk neřeší sůl, kamínky, lak atd. a tuhle nádheru doma na “náš volný čas” :yes::-!
Ty cisla jsou super, je to fajn a jako fanda amerik me to tesi. Jenze nakonec zjistis ze na nasich silnicich potrebujes mrstnost. Proste kvuli vsem tem uzavirkam a malemu prostoru te driv nebo pozdeji zacne srat ze nemas plac. Takze je to jako s Arnoldem. Na fotce a kdyz pozuje super. Ale jdi s nim na vylet, nebo na sport. Bude mit malo jidla, aby uzivil svaly, nemotornost a nevejde se. Ale jako druhy auto super :D