Ten nasávací otvor na kapote výrazne prispieval k dravému výrazu Levorgu. Keď ho pri facelifte dali preč, akoby vykastrovali býka a spravili z neho vola.
EDIT: vidím, že nie som sám s tým názorom na otvor v kapote, kolega Renoo vyššie to vidí rovnako.
Prodejům by pomohlo, kdyby ho zvedli, a udělali z něj menšího (a levnějšího) sourozence Outbacku. Jinak je to jen další kombík ... A ten nasávací otvor na kapotě byl příšerný, jestli ho vrátí, tak to tím zase zabijou ...
Prave. ze toto uz koncept nie je a pritom si to zachovalo ten styl:
https://www.carmagazine.co.uk/car-news/first-official-pictures/subaru/subaru-viziv-tourer-concept-details-info-pictures-spec/
To, keby zacali robit v tom kovovom prevedeni, to by bol inaksi zjav na cestach.
Levorga som mal objednaného, ale kvôli preťahom zo strany importéra to nakoniec skončilo u G31 540xi - veď kombík ako kombík :) Hlavným problémom Subaru ani nie sú autá (aj keď aktuálna paleta je taká skôr pre kľudnejších vodičov, čo ku image značky nie celkom sedí), ale neschopný a neochotný importér + biedna sieť servisov.
Za mě taky :yes::yes:
Zejména maska je dost podobná stávajícímu XV, jen ostřeji řezaná, takže bych věřil, že jí můžou zachovat. Zadní partie taky nevypadá, že by tam bylo jenom nějaké designové cvičení, takže proč do toho nějak zvlášť hrabat. Ale je pravda, že u Subaru jsou zabíjením konceptů proslulí. Inu, uvidíme.
Osmnáctistovka by byla fajn. Původní 1.6 je tak akorát pro normální svezení, nějaký koník navíc by se pod haupnu stopro vešel. Současnou atmosféru jsem naštěstí neměl možnost vyzkoušet.
Variátor by pro mě překážkou určitě nebyl. Ano, ubírá něco z pocitu dynamičnosti, ale řadí příjemně plynule, neškube, v případě Levorgu ani nekvílí v konstantních otáčkách. Prostě neobtěžuje a od toho by automat měl být. To, že by pro sportovnější svezení byl manuál lepší, nerozporuju, ale od toho tu tak docela není Levorg.
Levorga jsem měl a čekal jsem facelift na nový motor s tím, že ho vyměním. K tomu nedošlo a Levorg už je pryč a prozatím jezdím v Passatovi. ta CVT převodovka u mě nikdy nebyla problém, ale změna na dvoulitr + ztráta díry na kapotě... no pohledově kus obyčejného auta s velmi průměrnou dynamikou. Pokud bude novinka s něčím výkonnějším než 1,6 DIT a udělá něco s tou nudou, kterou nahodilo po faceliftu, tak možná bude opět stát doma v garáži.
Vyzerá to výborne, dynamický ostrý dizajn, to sa mi páči, také STi kombi. Uvidíme, čo z toho sa dostane do série, prototypy Subaru sú vždy zaujímavé, ale séria býva vymäknutejšia.
Zaujímavo vyzerá aj info o motore, po totálnom sklamaní s impotentnou atmosférou vyzerá fúkaná 1,8ka nádejne, to by mohlo byť blízke 200 koňom a to by bolo fajn. Ale s variátorovou prevodovkou žiaľ musíme rátať.