Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto Bild TÜV Report 2008 (vozy stáří 6-7 let): Dříči z Japonska vs. víkendové fajnovky z Německa

S rostoucím věkem roste opotřebení a ne každý automobil pak projde technickou prohlídkou bez ztráty květinky. Jaké jsou dnes automobily z let 1999 a 2000?
Zpět na článek
Avatar - theolli
19. 8. 2012 18:26
Re: Joj joj..
Tím imbecilem se nemůžeš zabývat,to nemá na jeho žvásty cenu ani reagovat! Ignoruj ho ;-)
Avatar - theolli
19. 8. 2012 18:02
Re: wauuu
Naprosto přesně když stojí něco v odstavným je to většinou koncern a to i v takový Francii kde to zastoupení mají nižší jak v německu.........jsou to mr... všichni to vědí jen pár "honičů" to nějak ne a ne pochopit
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
28. 1. 2008 12:44
Re: Joj joj..
:yes:
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
28. 1. 2008 12:40
Re: Bratři Slováci ..už běřte do pr...le
Že se nám husičky ozvaly, co? ;-)
neregistrovaný "antiVW2"
28. 1. 2008 03:12
Re: TUVIOSNÍ SNY
;-) no vidim, ze si pochopil
...sorry, ale to som odcitoval typickeho zakaznika SKODY ;-) Staci si postat na parkoviskach a sledovat rozhovory majitelov Octavii 8-s a pochopis!
Navyse ta veta je z jednej humoristickej relacie, kde parodovali prave "sales managerov" na sluzobnych Octaviach. Takze nabuduce ked nieco napises, prosim zapoj tu budku na krku. KÁPIŠ KÁMO? ;-) :yes:
neregistrovaný "mozgog@post.c"
27. 1. 2008 16:36
Re: Bratři Slováci ..už běřte do pr...le
jenom malý detail, Touarega za LC Ti nikdo nevymění a Pašík je o třídu níž než Honda Legend
27. 1. 2008 15:03
Re: Bratři Slováci ..už běřte do pr...le
Být tebou tak rači mlčím :-!
neregistrovaný "kuko"
27. 1. 2008 14:51
Re: Vse pri starem
Ano, ano, jenom s vozy německé provenience (asi nejspíš jenom s koncernovými) se jezdí... Italská, korejská a francouzská auta se kupujou jenom jako dizajnový doplněk který stojí u baráku. Nejspíš i to kvantum dodávek a kamionů od Iveca a Renaultu jenom celé dny stojí na firemních parkovištích.
Ano, ano, slyšte slovo Aldovo. Jenom v německém voze (s výhradami i v japonském) okusíte kvalitu (servisu....)
anonym
27. 1. 2008 14:23
Re: Joj joj..
Ja to tu čítam často, aj keď až na výnimky sem neprispievam, ale keď už teda oslovuješ ľudí zo Slovenska, tak skúsim odpovedať:
1. Výsledok Passatu je určite sklamaním pre VW a je jedno, čo si o ňom myslia jeho odporcovia, fanúšikovia, alebo ostatní, ktorí medzi autami strednej triedy nerobia žiadne, alebo len minimálne rozdiely (napr. ja). K tvojmu argumentu o množstve najazdených kilometrov - do akej miery ho možno využívať? Až pokiaľ nebude mať auto poruchovosť 100%? Keďže je VW v Nemecku domácou značkou, je pochopiteľné, že sa tam ako služobné auto využíva častejšie, než napr. Toyota alebo Honda, ale Passat v tejto štatistike nezaostáva len za Avensisom (dosť výrazne - 9%), či Accordom, ale aj za domácou Vectrou a dokonca o percento ešte aj za Mondeom, ktoré tu obecne ľudia označujú za nespoľahlivé a ktoré máva najazdené podobné porcie kilometrov. Mne osobne je výsledok reportu ukradnutý, pretože v súčasnosti sa zlé autá nevyrábajú nikde (až na tie súčasné čínske), ale z pohľadu marketingu je to mínus pre VW.
2. Kia vytvorila štandartné auto v nižšej strednej triede a v kombinácii s dobrým marketingom (nikto nebráni iným, aby poskytovali podobnú záruku) a výhodnou cenou jej predaje rastú
3. Dúfam, že sa tvoje predpoklady o raste koncernu naplnia, pretože na Slovensku toho produkuje oveľa viac, než nejaká Kia.
4. K "flejmom" GTI vs. zvyšok auto.cz (alebo skôr sveta - stačí sa pozrieť na odkazy v článku "Pustíte si novináře do garáže?" ) sa nemá cenu vyjadrovať, ale buď to tu v posledných rokoch poriadne nečítaš, alebo ti tvoja zaujatosť voči Čobolom, prameniaca snáď z každého tvojho príspevku, zatemňuje mozog viac, než je zdravé, pretože označiť väčšinu z tých ľudí, ktorí mu vynadali, za Slovákov, je možné snáď len vtedy, keď čítaš iba príspevky písané po slovensky.
neregistrovaný "Antičobol"
27. 1. 2008 12:51
Joj joj..
:-! Hoši ze Slovenska , čtu poměrně často příspěvky od GTI a že by napadal nebo nadával na Slováky z jiným názorem , jsem si opravdu nikdy nevšiml.Jo , dokáže se bránit , když mu spoustu z vás nadává do somárů , idiotů a ťavám hlupákům a jiným nadávkám , vámi oblíbený.Netvrdím , že s GTI souhlasím se vším , ale má určitě víc znalostí než vy.I v Čechách se najdou jedinci co se rádi navážejí do příspěvků od GTI , ale to je zlomek proti vám.Já vím jedno , že koncern prodává víc a víc , nemusí se podbízet pochybnou sedmiletou zárukou a podobně.Přčtěte si kolik prodal koncern za minulý rrok a kolik konkurence .Věřím že příjde doba kdy se stane absolutní jedničkou- :-)
neregistrovaný "Leki"
27. 1. 2008 11:53
Re: Bratři Slováci ..už běřte do pr...le
JAPAN no nevim, spis se prober ty, ja psal ze ma pravdu "Anticobol" a ne GTI. :-!
neregistrovaný "Leki"
27. 1. 2008 11:52
Re: Bratři Slováci ..už běřte do pr...le
Dobre tak jsme to teda pochopili, ale je nam to srdecne jedno :-!
neregistrovaný "JAPAN"
27. 1. 2008 11:28
Re: Bratři Slováci ..už běřte do pr...le
jj kazdy forum ma nejakyho gtiho, sou to pacienti co si tim doplnujou svoje sebevedomi .. ten kdo se opravdu vyzna, ma i vytribeny zpusoby komunikace .. coz neni jeho pripad .. proste to potrebuje delat tak to dela .. preju mu to ..
anonym
27. 1. 2008 11:27
Re: Bratři Slováci ..už běřte do pr...le
Pochop jedno, ze koncern mi je uplne ukradnuty! Nikdy si nic nekupim z koncernu. Ak aj nahodou by som niekde vyhral Touarega, tak ho vymenim za Toyotu LC, ak by som vyhral Passat tak ho hned vymenim za Hondu Legend a ak Golfa tak hned menim za Mazdu3!!! Pochop to, ze koncernove auto ani zadarmo!
neregistrovaný "cmb"
27. 1. 2008 11:22
Re: Bratři Slováci ..už běřte do pr...le
Nema. GTI obhajuje VW s pozicie fanusika. To je v poriadku. Uplne v poriadku. Aj o tom je tento server. Ale argumenty ma vzdy take ako sa mu hodia a to vadi aj mne. Raz sa stavia do pozicie marketera, imidzistu, servisneho technika atd. a pritom nie je nic z toho. Taky chameleonik. Nie som proti nikomu a uz vobec nevytahujem sovinisticku kartu. A dokonca som rad ze GTI tu je - je to take mile spestrenie.
Ale to je vsetko. Pravdu nema.
neregistrovaný "antiVW2"
27. 1. 2008 11:22
Re: Bratři Slováci ..už běřte do pr...le
omluvit sa? GTi-mu? Za to, ze on tu kazdemu nadava, kazdeho uraza, kazdeho podcenuje? Za to, ze on vyvolava konflikty? Za to??????????
Psychopatovi sa neomluvim NIKDY!!!!!!!!!
:-!
Avatar - T613
27. 1. 2008 11:09
Re: Vse pri starem
bláboly jako bláboly..
neregistrovaný "JAPAN"
27. 1. 2008 11:08
Re: Bratři Slováci ..už běřte do pr...le
GTI je jen virtual to si jeste nepochopil? pravda neni na jeho strane mily karl1 .. tak se prober .. je to jen takova figurka
neregistrovaný "Leki"
27. 1. 2008 10:57
Re: Bratři Slováci ..už běřte do pr...le
Vzdyt ma pravdu tak zalez smejde :-!
neregistrovaný "Cupakapra"
27. 1. 2008 10:46
Re: Bratři Slováci ..už běřte do pr...le
do pr..le ist nemozeme, lebo uz si v nej (tej GTI-ho) ty... >:-[]

btw, "znalec vsehomiru" GTI tu uraza kadekoho nalavo-napravo, bezdovodne, bez kuska slusnosti, len kvoli tomu, ze iny nazor dotycneho mu nezapada do jeho VWysneneho sveta. a myslis si, ze on sa niekedy niekomu ospravedlnil?

:no:
27. 1. 2008 10:32
Re: STATISTIKY
Můj úhel pohledu bude vskutku jiný a myslím,že je dobře,že jej nemáme všichni stejný. Nemysli,že pro mně znamená kvalitní auto nabušená kára s x stovkami koní to né,já ty vypsané parametry myslel ve společném souladu. Tak jak jsi to ted napsal,že kvalitní automobil vozíš pouze na garančky tak to pro mě znamená,že jde o kvalitně vyrobené auto,ale né nutně o kvalitní automobil
neregistrovaný "Antičobol"
27. 1. 2008 10:02
Bratři Slováci ..už běřte do pr...le
:-! Nevím co si pořád zkoušíte vaše chabé znalosti na českých serverech.
Vaše zkušenosti jsou z řad žáků základních škol.Nevím proč tady urážíte GTI , jen proto , že Passat se umístil někde na 75místě.Spíš by vás mělo zajímat kolik procent aut , mělo vážné poruchy.Na prvního ztrácí asi 6%.Vzhledem , že VW se prodávají po šesti letech s průměrem hodně přes 200tisíc najeto a to většinou mají už tachometr stočený o dalších 50tisíc .Proč Kia dává 7letou záruku , nebo 150tisíc najetých km?Protože každé auto se víceméně po ujetí 100tisíců začíná opotřebovávat.To že tady křičíte , jak jsou japonci dobří a výborní , schválně zvedněte svoje zadečky , projděte se po bazarech a zjistěte si , kolik mají průměrně najeto a kolik mají auta z řad VW.Potom se sem vraťte a veřejně se panu GTI omluvte. Jenže to vy nikdy neuděláte , protože jste Slováci.
neregistrovaný "povaleč"
27. 1. 2008 09:54
Re: TUVIOSNÍ SNY
Tohle taky není špatný a má svoji vypovídací hodnotu....Motto: ..týýý píííčó, co to jé voléééé? ..no có volééé, to je ochcáfka ftédeíčku píííčó, fmetle, fkombíku, ftunigu! no jóó píííčó a je to čiplý volééé? jóóó volééé...je to čiplý na 350-sát morčátek voléééééééééé :-)
neregistrovaný "povaleč"
27. 1. 2008 09:44
Re: uplna blbost
I moje žena je z pohledu legislativy podnikatela=OSVČ,16 let,ale kdyby ročně měla najet 50 tkm,pak by pacienta snad ani neviděla,s výjimnou nehody na silnici,ale za to zase nedoslata ani vindru a už 15 let by byla po bankrotu.Ty to holt moc prožíváš.BTW:znám jiné,co také podnikají a většina jízd za rok padne na soukr.cesty,tu divadlo v Praze,tu vánoce v Tatrách,jarní prázdniny Alpy atd... neb mi ta auta jezdí kolem domu,pak je hned vidět,kdo a kam s rakví na střeše jede,v sobotu ráno sm Rakousko, v létě už v pátek odpoledne.Pak znám OSVČ,co za klienty raději létají a nemají potřebu se hnát autem do Bruselu z Prahy a zpět,ale za hodku jsou tam.Auto mají,jenže nějaké TUV aj.absolutně neřeší.Když je někdo v kanceláři od 9-21h,pak toho fakt moc nenajede a ani nemá chuť,byť je to pro něj nákladem. :-!
Jak dlouho ještě půjde tato auto-novela? Do léta to zkončí?Myslím ještě J.D. Power a ADAC. Že jsou ty diskuse už stále stejné,stačilo by kopčit loňské a je.Jdu makat,byť neděle.. ;-)
neregistrovaný "JAPAN"
27. 1. 2008 09:40
Re: TUVIOSNÍ SNY
čert s VW rohama >:D >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "Ada je zase tady"
27. 1. 2008 08:37
Re: Vse pri starem
:-) To nevim, proc si to myslis. Ne, nesbalil. To s tou polostatni francouzskou automobilkou je proste vysledek me delsi zivotni zkusenosti. Jiste nepopiras, ze mam pravo to sem napsat, zvlast kdyz ctu tady ty blaboly nekterych pubertaku. Pokud se ti (vam) nelibi, co zde o renaultech pisu, nectete to. ;-)
Avatar - nielblack
27. 1. 2008 03:29
Re: ..
Chlape to si tomu teda dal >:D >:D
Hlavně co se týče USA jsi přestřelil. Ja tu žiji již patý rok a co se týče aut tak co jsi napsal už dávno neplatí. Pouze si to o američanech myslí lidi co jsou v Evropě. V USA už dávno nejsou Mercedes, BMW a Audi to co bývalo. Na trhu jsou značky které jsou pro američany už lepší a prodávanější. Tím mám na mysli Lexus, Infiniti a Acuru. A že by je japonci kopirovali tak to asi ne... spiš naopak.
Avatar - T613
27. 1. 2008 01:20
Re: Vse pri starem
Proč mám někdy pocit, že ti majitel Renaultu sbalil partnera?
neregistrovaný "Ada je zase tady"
27. 1. 2008 01:17
Vse pri starem
Rendlik je na chvostu jakekoli tabulky, japonci v jeho popredi, koncernove vozy VW v prvni tretine. Pokud se do uvedene tabulky promitne fakt, ze vozy VW (zejmena Passat) v Nemecku najizdeji nekolikanasobne vice km rocne nez male vozy japonske a francouzske provenience, vyjde z toho opet vsem inteligentnim lidem davno znama vec. V kvalite jsou na prednich mistech nemecke a japonske vozy, potom dlouho nic, pak vsechny mozne automobily z celeho sveta, opet dlouho nic a nakonec vyrobky fy rendlik a syn. Jeste neco dodavat? Proc, kdyz je vse jasne?
neregistrovaný "antiVW2"
27. 1. 2008 01:05
Re: TUVIOSNÍ SNY
Napisal si to skvele:
este raz vyzdvihnem dolezite body:

individuum do vetru placající, samo sebe znemožňující, i přesto že jazykem se "briskně" ohanejici ."
:yes:
----------------
na vine je tve zaslepene VW ego, na kterem si se zasekl a z jehož pozice shlizis na ostatni automobilovy svet
:yes:
-----------------
ale na toleranci .. ktera ti je cizi .. :yes:
----------------------
uspokojuje-li tě ovšem tvé nadouvání se před internetovým světem, značí to také něco z tvé slabosti a neschopnosti prožít si svět opravdový ..
:yes:
-------------------------

...a hlavne ti nezabudol napisat, ze tvoj tatko vlastni Yarisa >:D To je jeho najvacsi "tromf" (ktorym sa aj najviac zhadzuje), lebo kazdy, kto ma inu znacku v oblube (ako koncernovu)....tak ten je hned pubertak a jeho tatko ma Yarise!!! >:D :yes:
Ach, co zase robia v tych Bohnicich? Pacient GTi zase usiel zo samotky a teraz sedi v kancelarii pri PC
neregistrovaný "mozgog@post.c"
27. 1. 2008 00:58
Re: TUVIOSNÍ SNY
Milý GTI, přál bych si, aby Ti tvá životní úroveň jednou dovolila pořídit si RAVku, třeba i ojetou, anebo tu Mazdu Demio, zatím je znát, že saješ info pouze z internetu a tv. Pokus se oddělit reklamu a propagandu od reality.
Avatar - T613
27. 1. 2008 00:49
Re: STATISTIKY
Ty světla jsem tam v pálil jen tak.. Ty závažné nedostatky jsou vesměs způsobeny zanedbanou údržbou. Ano, budou způsobeny konstrukčním řešením vozu, ale stále je to jen o zanedbané údržbě. Při koupi vozu mě z prominutím servisní knížka vůbec nezajímá, je to cár papíru a papír snese všechno. Zajímá mě názor mého automechanika, který půjde se mnou ten vůz omrknout.
Shrnu to.. tabulky TÜV jsou hezká věc, ale o máločem vypovídající, ty skutečně vážné poruchy se k TÜV totiž vůbec nedostanou, ale dotáhnou mě přímo do servisu.
neregistrovaný "antiVW2"
27. 1. 2008 00:48
Re: uplna blbost
ach BOZE! Ty kecas! Ti co pridu o 16.00 z prace, ti sedia doma, pripadne v krcme. Na cestach su ale firemne auta (zivnostnici, remeselnici) a ti musia denne brazdit nase cesty - ci su hrbolate, alebo nie! Ti nasekaju rocne 50-80 000 km. Oni memozu riesit, kolko ich stoji rocne benzin >:D oni jednoducho jazdit musia, inac mozu odovzdat zivnost a ist sa zaevidovat na urad prace ;-) KAPIS?
neregistrovaný "antiVW2"
27. 1. 2008 00:41
Re: JD POWER
nechapem, preco by vasa 307 mala byt kus hviezdicky? ;-)
Je to pohodlne auto, snad najpriestrannejsie vo svojej triede, ma dokonaly interier, snad najergonomickejsi, ktory som videl. Ma pekny design (exterier i interier), pohodlne sedaky, priaznivu cenu. Jedine co mi na nej vadi je plechovy zvuk pri zatvoreni dveri.
Co sa tyka kvality, tu nemozem hodnotit. Niekto si to chvali, ini sa stazuju. Myslim, ze ale i tak je Peugeot na 3 mieste v predajnosti (SR) a to znamena, ze to s tou kvalitou nebude az tak spatne. Sestra ma uz 3-ti Megane a vsetky jej zatial sluzili bez problemov.
27. 1. 2008 00:40
Re: STATISTIKY
Souhlasim skoro se vsim, co jsi napsal. Co se tyce nahr. dilu, hodne zalezi, jestli budes menit prevodovku a cepy kazdych 50tkm, nebo jestli na ne nebudes muset sahnout. I drazsi nahr. dil ti muze za dobu vlastnictvi vyjit levneji, kdyz ho budes potrebovat jen jednou. Tvuj kolega s jinym vozem, levnejsim nahr. dilem ho bude napr. kupovat casteji a tim ho prijde draz.
Automobil ma servisni knizku, do ktere servis zapisuje kazde prohlidky, opravy, apod. Nemusis chodit do autorizovaneho servisu, to je jen mytus, ktery by uz mel skoncit. Tedy pokud automobil nema servisni knizku, radim nekupovat. Nabidka automobilu ve stredni Evrope je natolik bohata, ze neni problem sehnat doby kus za solidni cenu. Vyhodou je, ze se jiz nemusime spolehat na ceske necestne prodejce automobilu. Takovy vylet do jinych kraju, ci i do zahranici spojeny s nakupem vozu je velice prijemny.
Osobne kupuji vozy nove, ale nekolikrat jsem si zakoupil i vuz ojety, z toho jen jednou v Cesku.
Pri technicke kontrole TUV se banality typu serizeni svetel opravuji na miste. V tabulce jde o zavazne nedostatky (poruchy).
anonym
27. 1. 2008 00:34
Re: wauuu
ty kecas! >:D >:D >:D Co vy "zabedneni skodovko-fávečkári" uz nevymyslite za argumenty na obranu toho svojho koncernu? ;-) >:D Neskutocne aku mate fantaziu! :yes: Ale aj tak:
Na odstavnom pruhu na dialniciach vidim postavat VW a Skodu, Japoncov nie! O to tu ide. O nic ine. Ked musim jazdit,tak musim a nemam cas vysedavat v servise.
neregistrovaný "mozgog@post.c"
27. 1. 2008 00:31
Re: ..
já jen pořád nechápu, že se tady stále ještě opakuje: "designovo nezaujimaveho japonca". Za nejošklivější auta považuju Škodu Romster, novou Fóbii a Lancii Ypsilon. To je parodie na design. Nejnudnější a nejsterilnější auta jsou made in VW. Lexus IS, Avensis a Corolla sedan, Honda Legend i Civic sedan, teď nová Mazda 6 (ale i 3), Outback, nový Forester jsou nádherný auta, auťáky pro radost z ježdění, auťáky, který berou za srdce. Produkce VW je určená pro přemístění z bodu A do bodu B, ekonomicky a hygienicky.
Avatar - T613
27. 1. 2008 00:16
Re: STATISTIKY
Prarodiče měli v tomhle pravdu, to jsou ty životní zkušenosti ke kterým se mi teprve dohrabeme ;-) Už mě trochu znáš, že tady nevedu boj Japonci vs.Němci. Pokud se budu zajímat o koupi vozu tak mě bude sakra zajímat vše a nejvíc o názor svého "exšvagra", který je automechanik :-) Zkušenosti majitelů mohou být zavádějící pouze v případě, že dáš na jednoho nebo na dva.. pokud mi i desátý bude tvrdit, že ta elektroinstalace je na .. nebo, že s tím nemá až na tohle a tohle žádné problémy, nemám důvod jim nevěřit. Ceny náhradních dílů nejsou až tak moc zavádějící, neboť u takto starého vozu prostě MUSÍŠ počítat s poruchovostí. Tohle není tříleté auto, u kterého můžu mávnout rukou nad třiceti litry za spojku nebo bůh ví co ještě. To jsou prostě položky s kterými musím počítat. Rovněž musím počítat s možnou výměnou turba apod. Život nejde narvat do tabulky, i když by si to hodně lidí přálo. TÜV mi ukazuje maximálně vůle v řízení, emise, špatný brzdící účinek, a blbě seřízená světla. Tyto závady nepodceňuji, ale většinou se jedná o "halířové" položky. Ty opravdu vážné problémy se před TÜV dostanou jen nějakým nedopatřením. Spoléhat se na servisní knížku u sedm let starého vozu může být rovněž silně zavádějící.. druhý nebo třetí majitel již nikdy nebude tak pečlivý v evidenci jako ten první.A o autorizovaném servisu si většina aut u nich může nechat jen zdát ;-)
27. 1. 2008 00:07
Re: STATISTIKY
Tvuj uhel pohledu je ponekud jiny. Kvalitni automobil nemusi mit vysoky vykon, ani spotrebu pod 5l/100km. Kvalitni automobil nemusi byt velky.
Kvalitni automobil vozis pouze na garancni prohlidky, nepotrebujes nahr. dily.
Dnesni automobily maji dobre jizdni vlastnosti. V kvalitach podvozku jsou pramale rozdily, ktere poznas jen v krajnich situacich, do kterych se (pokud jezdis klidne) nedostanes. Take neznamena, ze kvalitni podvozek musi byt tvrdy.
P.S. Dobre, ze znak na kapote neznamena hned kvalitu/nekvalitu.
27. 1. 2008 00:04
Re: TUVIOSNÍ SNY
Psychiatr amatér. Ty miluji. Ne aby sis mě do deníčku namaloval jako čerta s rohama. Tak hajdy, samuraji :-)
26. 1. 2008 23:53
Re: STATISTIKY
Podle mně kvalitní auto má mít dobré technické parametry(výkon,spotřeba,prostor...),pěk… design,dobré jízdní vlastnosti a samozřejmě i spolehlivost,nechci třeba výše uvedený žebříček nějak shazovat,ale zároveň ho nepřecenuji. Toto je mé osobní vnímání pojmu kvalita auta a je mi jasné,že určení mnou takto chápané kvality je problematické z důvodu subjektivity některých kritérií.
P.S: neberu při hodnocení v potaz znak na kapotě ;-)
26. 1. 2008 23:47
Re: STATISTIKY
Prumerny nemec meni rodinny automobil po ctyrech letech. Prumerna rodina najede za 4 roky okolo 100tkm. Je vseobecne znamo, ze se v nemecku prodava vic dieselu nez benzinovych motoru. Pomer dosahuje 70:30 ve prospech dieselu. U Carnivalu je pomer mensi. Pokud si tyto data chces prepocitat, poznas, ze jsem velice blizko pravdy. Je dobre zajimat se o detaily, ale zaroven neni slozite pouzivat sve poznatky, zkusenosti a v neposledni rade i svoji hlavu (nic proti tvym prarodicum).
Pokud mas zajem o koupi automobilu 6 let stareho, zajimej se spise o jeho servisni knizku. Ceny nahr. dilu muzou byt take zavadejici. U nekterych znacek jich budes potrebovat vic a casteji, nez u jinych. V jejich dostupnosti velke rozdily dnes nejsou. Az potom se zajimej o zkusenosti majitelu. Ty se ale mohou velice lisit a jsou velice zavadejici.
neregistrovaný "JAPAN"
26. 1. 2008 23:44
Re: TUVIOSNÍ SNY
apropo tvuj prispevkovy posmech (vs pláč), to je termin, kterym bych se neohanel, jedna vec je byt objektivni, pak ovsem musis byt nestranny a druha vec je byt zaslepeny a tim byt k smichu .. obávám se že v tvém případě jsi se stal z vlastní vůle "POJMEM" na foru auto.cz, ktery ti ovsem vubec nezavidim ..

je nabíledni ze ty se pravidelnym navstevnikum jevis jako individuum do vetru placající, samo sebe znemožňující, i přesto že jazykem se "briskně" ohanejici .. :yes:

na vine je tve zaslepene VW ego, na kterem si se zasekl a z jehož pozice shlizis na ostatni automobilovy svet .. ovsem nikdo te nevini ani ja ..

mel bys vedet ze mnozstvi slov a jejich validita nezavisi na mnozstvi kvetnatych příměrů a argumentu .. ale na toleranci .. ktera ti je cizi .. tolerance umoznuje videt veci krapet šířeji a objektivněji a potom už je jenom krůček k tomu "mit pravdu", termin na ktery jak rikas nezapomenes ..

uspokojuje-li tě ovšem tvé nadouvání se před internetovým světem, značí to také něco z tvé slabosti a neschopnosti prožít si svět opravdový ..

promiň pletu tady psychologicke dojmy s temi automobilovymi prisne strezenymi fakty a .. a musim přiznat že tě jako jeden z mála chápu .. a přeji ti mnoho dalších přízpěvků, kde ostatním ukážeš .. jak je to doopravdy ... jak tomu nerozumi, jak jsou neschopní a zaujatí .. a jak jim tedy cestu osvětlíš a přinejmenším vodítkem budeš ..

v této tvé osobní cestě ti přeju vše dobré, milý GTI .. každému co jeho jest .. :-) ;-)
Avatar - T613
26. 1. 2008 23:26
Re: STATISTIKY
Babička z otcovy strany a děda z matčiny strany mi vždy vtloukali do hlavy toto :"myslet znamená hov.. vědět" a to platí ve všem. Pokud si hrajeme na statistiky nemůžeme si domýšlet, ale musíme vědět. Odpozorování neberu, pokud dáváš jako základ matematický výpočet musíš mi být schopen doložit jak jsi k danému výsledku došel. Zkus říct, že si to odpozoroval..
Spokojenost zákazníka je pro mě u takto starých vozů prvořadá. Pokud budeš jako jedno z hlavní kritérií pro výběr brát tuto tabulku tak jsi sebevrah. Hlavní co si každý inteligentní kupec zjistí u výběru je :
1)zkušenosti majitelů s takto starým vozem
2)ceny náhradních dílů
3)dostupnost náhradních dílů
26. 1. 2008 23:18
Re: STATISTIKY
Odpovedi na tve otazky si muzes s minimalni odchylkou jednoduse domyslet. RAV4 i Carnival jsou rodinnymi vozy. Za sest let jde o vozy prvniho i druheho vlastnika (40:60). Najeto maji okolo 150tkm. V pripadu RAV4 jde vicemene o 2,0 D4D a u Carnivalu 2,9TD(ve str. Evrope). Takoveto veci se daji cestovanim jednoduse vypozorovat.
Uspech ve statistice spokojenosti zakaznika zase vypovida pouze to, ze automobil predcil zakaznikovo ocekavani.
Avatar - T613
26. 1. 2008 23:18
Re: TUVIOSNÍ SNY
Dělat ze statistiky TÜV a vlastně jakékoliv statistiky nějakou Mekku přece nejde. Tohle má hodně informační hodnotu, a to hodně zapletenou. Jsou zde hozeny všechny motorizace do jednoho pytle a hrdě označeno modelovou řadou.
26. 1. 2008 23:14
Re: TUVIOSNÍ SNY
Chci věřit, že tvůj tatínek má v garáži Yarise, to jediné by totiž omlouvalo tvůj příspěvkový pláč, včetně podivně zmateného nicku. Tys narozen v Tokiu? Samuraj? Nebo gejša? Trochu také zapracuj nad pojmem - kvalita. Rozeber ho a případně zde o tom napiš nějakou studii. Myslím kvalita vozu vnímaná jeho uživatelem, nikoli technikem TUV.

P.S. Jinak ten pojem - "největší pravda" :-) ten už nezapomenu ;-) :yes:
Avatar - T613
26. 1. 2008 23:02
Re: STATISTIKY
Tato statistika je pouze zajímavá, ale toť vše. Nehádám se o tom, že některá auta nejsou řešena špatně nebo jsou poddimenzovány. Jde o jinou věc. Pokud si budu kupovat automobil šest až sedm let starý je mi celý slavný TÜV na dvě věci. Tudíž je jeho vypovídající hodnota na nic.
Doplňující hodnoty je třeba udávat vždy. Kupříkladu jaký je průměrný nájezd u průměrné RAV4 z této statistiky? A jaký je u Kia Carnival? Jaká je průměrná motorizace? Kolik měl jednotlivý model v průměru majitelů? atd. Tahle statistika je jako průměrný plat v ČR, sice ho 60%populace nedosahuje, ale každý ho má :-)
26. 1. 2008 22:53
Re: STATISTIKY
Zde nejde pouze o vazne poruchy ohrozujici bezpecnost. Poruchy ohrozujici bezpecnost jsou jen jednim aspektem statistikt TUV. Vazne technicke poruchy jsou zde hlavnim faktorem. Spatne spalovani a nasledne zvysene emise vedou k neudeleni technicke zpusobilosti. Chyba na elektroinstalaci---> blikajici svetla, nebo chyba na mechanice seriditelnosti svetelneho paprsku jsou take konstrukcni zavady.
Doplnujici informace ke statistice potrebujes pouze pokud je jiz neznas.
Udrzba je pro automobil velice dulezita. V nekterych automobilech je vsak udrzba castejsi a drazsi diky horsim materialum, zpracovani a kvalite.
Nevyhodou statistiky spokojenosti zakazniku s vlastnim automobilem je take skutecnost, ze se v uvahu bere i ten zakaznik, ktery kupuje svuj prvni vuz. Bez moznosti srovnani je potom jeho spokojenost nicnevypovidajici.
neregistrovaný "JAPAN"
26. 1. 2008 22:21
Re: TUVIOSNÍ SNY
tabulku vyhodnotime podle toho jak vypada, ne podle toho co si pohádkář hans christian andersen gti - koncernový magik - vymysli ze sve osobni hlouposti ..

japonske vozy jsou kvalitnejsi nez vozy evropske .. to rika tabulka a takova je pravda ..

a je jedno co si za dalsi pseudoargumenty ve stylu vzdusnych zamku pan nejchytrejsi gti vymysli .. mel si delat mily hochu na PR oddeleni nejake automobilky a svuj vypravecsky talent nemrhat na foru auto.cz .. toz jen tak .. nejvice prizpevku - neznamena "mit nejvetsi pravdu" .. ale jen "byt nejvic na ocich" a tim spise "byt k smichu"
Avatar - T613
26. 1. 2008 22:20
Re: STATISTIKY
jestli jsou špatné emise vážnou poruchou ohrožující mou bezpečnost tak nevím >:D Největším uměním lži je statistika. Neboť každá statistika musí mít doplňující infa, aby dávala smysl. ;-)
To že hodnocení spokojenosti je subjektivní je samozřejmé, ale pokud devadesát zákazníků ze sta mi řekne, že XYZ by si znovu nepořídilo vypovídá to ovšem..
Takže pokud se kulový čep opotřebuje v Kia Carnival dříve než v RAV4 je sice smutné, ale nic co by se nedalo údržbou odstranit. Pokud budu na auto kašlat a lít do toho jenom benzín/naftu, tak se mi auto "odvděčí"
26. 1. 2008 22:18
Re: TUVIOSNÍ SNY
Jasně ;-) , auto podle nich kupovat nebudu :-! .
anonym
26. 1. 2008 22:12
Re: STATISTIKY
Statistiky spokojenosti majitelu s vozem jsou ovlivneny subjektivne. Zaroven jde o rozdil ocekavani a skutecnosti.
Dobrym prikladem je Skoda ve Velke Britanii. Na skale image od 0 do 10 si Skoda za 15 let polepsila z 0 na rekneme 4-5. Zakaznik koupi levne auto znacky z vychodni Evropy o kterem vi, ze kdysi byvalo vtipem samo o sobe. Take vi, ze se v poslednich letech znacka znacne polepsila. Stale vsak neocekava nic prevratneho. Samotny produkt ho potom prijemne prekvapi a ucini ho spokojenym.
Statistiky typu TUV jsou provedeny velice technicky bez sebemensi znamky subjektivniho pojeti. O automobilu, jakozto hroude techniky, tato statistika prilehne lepe.
Souhlasim, ze malokdo snazi s vrakem projit technickou kontrolou. Jde ale zaroven o vazne technicke zavady, kterych si vetsina ridicu skoro nevsimne. Spatne spalovani a tim spojene zvysene exhalace jsou jednim prikladem.
Avatar - T613
26. 1. 2008 21:52
Re: STATISTIKY
Ano jsou nápomocny, ale celkově vzato jsou o ničem. Pokud je tato statistika vypracována na základě STK kontrol můžeme rovnou dopředu vyškrtnout velice závažné nedostatky konstrukce vozu. Protože jenom bloud by jel na STK s vrakem. Takže pod pojmou těžká vada si spíše představuji věci, které jsou odstranitelné pravidelnou údržbou vozu. Pokud tě vyhodí od technické vesměs to není nic co by šikovný automechanik neměl opraveno do jednoho dne. Tato statistika je zajímavá, nicméně není z ní třeba dělat svatý grál, protože jím opravdu není. Daleko důvěryhodnější, a z pohledu potencionálního zákazníka je důležitější statistika ukazující spokojenost zákazníků s daným vozem. Protože tato statistika zahrnuje nejen poruchovost, jízdní vlastnosti, kvalitu zpracování, ale i chování dealerů a servisáků oné značky.
26. 1. 2008 21:52
Re: STATISTIKY
Ale kvalita vozu není jen o spolehlivosti ;-)
26. 1. 2008 21:27
STATISTIKY
Kazda statistika je necim cenna a prinasi urcitou informaci. Statistiky TUV si musime vazit, protoze se sklada z tisicu kontrolovanych kusu. Zde nejde o statistiku provedenou na zaklade 100 automobilu. Zaroven jde o statistiku, na zaklade vaznych poruch, nikoli rozbitych zarovek ve svetlech.
Jde o zavady dost casto zavinene konstrukci vozu, ktera nevydrzi majitelovo zachazeni. Jde o kvalitu automobilu ktera udava naslednou spolehlivost.
Autor clanku spravne napsal: "Dopředu se dostávají buď německé vozy, které bývají častěji v garáži než na silnici, nebo japonská auta, hned několika tříd."
Z toho plyne, ze nejkvalitnejsi vozy se vyrabeji v Japonsku a v Nemecku. Z tech nemeckych ale jde pouze o ty, za ktere musime poradne priplatit a zaroven s nimi nesmime prilis jezdit.
Nema cenu nijak zlehcovat silu statistik, jsou nam napomocny v mnoha ohledech.
26. 1. 2008 21:13
Re: takze o com to je
Tvůj příspěvek je tady na konci diskuze,kdoví kolik lidí si ho přečte,ale za poslední odstavec by ti všichni měli zatleskat,protože tak to je,napsal jsi to přesně a objektivně,což se tady moc nevidí,snad to některým zdejším přispěvatelům otevře oči a pochopí,že každý hledáme to co je pro nás to nejlepší
Avatar - T613
26. 1. 2008 20:53
Re: TUVIOSNÍ SNY
já bych ho nehledal nikde.. tyhle tabulky spíše beru jako zajímavost.. jedním uchem sem druhým tam :-) ale jinak vím co myslíš ;-)
26. 1. 2008 20:47
Re: TUVIOSNÍ SNY
Aby jsme si rozuměli, 12. místo pro M-B S je pro mě hodně slušné umístění. Pravě, jeho majitelé se s ním moc nemazlí, po sedmi letech bych ho hledal někde kolem poloviny.
Avatar - T613
26. 1. 2008 20:26
Re: TUVIOSNÍ SNY
Nezapomínej na věk toho automobilu. Kolikátý majitel se na tom esku může vystřídat? Třetí, čtvrtý? Z toho jeden byl určitě typu chci mít něco hogo fogo, a údržbu zanedbával. Přece jen tenhle macek si žádá své. V neposlední řadě se nesmí rozhodně zapomínat na elektroniku. A ta se prostě serr..
26. 1. 2008 20:22
Re: TUVIOSNÍ SNY
Mě zaráží umístění M-B S, tedy spíš velice příjemně překvapuje. Limuzína, nositel pokrokových technologií, taková pojízdná laboratoř a je na 12. místě. Kolik km asi musí mít takové auto po 7 letech?
Jo Demio, pěkná škatule >:D .
26. 1. 2008 20:16
Re: TUVIOSNÍ SNY
Žádné obavy, ti požírají zásadně jen sami sebe :-)
Avatar - T613
26. 1. 2008 20:03
Re: TUVIOSNÍ SNY
teď mě plakátoví kovbojové sežerou >:-[]
Avatar - T613
26. 1. 2008 19:32
Re: TUVIOSNÍ SNY
to říkám z odpovědností bazarového kovboje >:-[]
Avatar - T613
26. 1. 2008 19:09
Re: TUVIOSNÍ SNY
Ta tabulka je samozřejmě zajímavá a i o něčem svědčí. Ale jako vše v životě lidském, je zde ALE.. To Ale je právě v onom věku těchto aut. Zde už si může jen blázen myslet, že do toho bude lít jenom olej a benzín.
neregistrovaný "ela"
26. 1. 2008 18:55
Re: TUVIOSNÍ SNY
Až kolem poletí sedmiletý BMW, tak mu uhnu i s tahačem. Kdo by si kvůli blbovi kazil den.
Avatar - Ronault.
26. 1. 2008 18:42
Re: TUVIOSNÍ SNY
Smířit se s tíhou jeho úvah se bez problému dá. Jsou to totiž jen úvahy, které jsou z 90% nepodložené fakty, takže jde jen o pusté tlachání doplněné trochou onanie. K tomu černému čaji jen dodám, že tam je proto, aby měl čím zapít Diazepam :yes:
Avatar - CountachSV
26. 1. 2008 18:35
Re: TUVIOSNÍ SNY
hehehe... nezklamals :yes: celou diskusi sem se těšil až doroluju k momentu, kdy rozvážne přijdeš ke svému apoštolskému počítači, dlouze upiješ z hrnku černý čaj a se zasněným výrazem v očích necháš tančit hbité prsty po klávesnici...

S většinou tvých myšlenkových pochodů by se dalo souhlasit, přesto myslím, že bys měl vědět, jak vypadá DEMIO, bylo přece i v Gran Turismu... >:D :yes:

P.S. Z těch co tě tu nemají rádi, si nic nedělej, oni se neumí smířit s tíhou tvých úvah hehe.
Avatar - Ronault.
26. 1. 2008 18:34
Re: TUVIOSNÍ SNY
Dokážeš skvěle kličkovat, ale to umí i srnka :yes: Tvé rozepsané eseje plné kovbojů skrývají jistý pocit nedocenění, možná faktické neúspěšnosti. Ale buďme rádi za tyto diskuze, jinak by si takoví cvoci nemohli vymýšlet zlaté ventilky a dělat se důležitými >:-[]

P.S.: Jestli si nedokážeš představit Demio, tak Ti pomůžu. Vypadá to jako zmenšený Touran, jen je o něco hezčí
anonym
26. 1. 2008 18:28
Re: TUVIOSNÍ SNY
asi si stratil súdnosť, pre ľudí pred Hiltonom nikdy!!!, a to ani keby si tam len niekomu niesol kufre, nebudú určené 7 ročné vyžité autá, je jedno akej značky. Asi naozaj nežiješ vo svete, kde sa jazdí apoštolom, no ale aspoň je možné, že ho jeho majiteľom nepoškriabeš vďaka úcte, ktorú k nemu prechovávaš.
neregistrovaný "cmb"
26. 1. 2008 18:18
takze o com to je
Ten rozstrel jednotlivych modelov danej znacky je dost velky. Takze VW ma podarene modely, menej podarene atd. Takze to ze VW robi super auta je viacmenej psychologia, alebo tradicia /mozno to tak bolo kedysi, neviem/. Da sa vystopovat urcity pristup. Ano, niektore znacky su o nieco spolahlivejsie a niektore menej. A su aj vyslovene bestsellery na zaciatku a konci tabulky. Tie modely co su pravidelne na konci tu by som asi fakt zavahal pri kupe. Ale celkovo: Tie rozdiely + - nie su tak dramaticke. A navyse - Ten isty model ako dvojrocny moze byt na konci tabulky, ale ako patrocny zasa niekde hore. Atd... A su tu este dalsie a dalsie metodiky, vzdy trochu s inym vysledkom.

No a zaver? Kupujte si auta ktore sa vam proste pacia. Bud sa v nom citite dobre alebo nie. Napr. taky Citreon - nikdy nebol hviezda v spolahlivosti ale nikdy nie uplne na konci. Paci sa vam? tak si ho kupte. Navyse dostanete bonus aj 100000. To je totiz rozdiel ceny oproti tzv. premiovke v danej triede. Je pre vas priorita cena? znacka? jazdne vlastnosti? Bezpecnost? Tato statistika je dobra pre tych co je pre nich NAJ spolahlivost a riesia ze ich auto je o 4% spolahlivejsie ako v ich ociach poruchovy smejd. Neberiem im to, v pohode.
anonym
26. 1. 2008 17:54
Re: TUVIOSNÍ SNY
:yes: :yes: :yes:
26. 1. 2008 17:40
Re: TUVIOSNÍ SNY
hezky si to napsal,opět to vyvolá něco,co někteří nazývají "diskusí" :-) za 2 větu v PSku máš :yes:
neregistrovaný "danek07"
26. 1. 2008 17:28
Re: wauuu
tahle statistika o ničem nevypovídá, musel by se zohlednit kilometrový proběh těch aut, passat je v německu běžný služební auto a podívejte se do izerátu kolik má průměrné 6-ti leté TDi najeto pod 200tis. nejdete pouze pár aut, naproti tomu malooběmový japonec se v německu používá jako druhé auto v rodině nebo pro důchodce k doktorovi a na nákup a roční kilometrový proběh je třetinový
26. 1. 2008 17:24
TUVIOSNÍ SNY
Syndrom plejstejšnového kovboje, kterému se auto pokazí jedině tehdy, když mu nad ránem konečně sklapnou víčka, nelze uplatňovat na svět aut reálných. TUV, tedy jakýsi německý výzkumný ústav (zde motorových vozidel) eviduje závady aut diagnostikované v německých stanicích technické kontroly. Jde o závady, které se výhradně dotýkají bezpečnosti provozu, zde se nesleduje spolehlivost aut, a už vůbec tu nejde o spokojenost řidičů. To bys musel k jiným tabulkám.

Tedy i nadále budeš na silnici v ravce za poměrně přichudlého kovboje, v demiu nevím, nevím ani, jak to auto vypadá... a pokud bys náhodou (já vím, že to nehrozí) vyjel s pozicí TUV 85, to jest BMW 3, buď si jistej, že ti v těch ravkách budou skákat do polí... vždyť kolem letí první liga.

Čistě racionálně vzato, tahle tabulka zajímá už jenom velmi majetkově podhodnocenou sociální vrstvu... sedmiletý suzuki wagon... tohle koupit...na to je zapotřebí už velká slepota.

Takže jak vyhodnotit tabulku? No, až půjdeš zase za odměnu do Áček, odhledávat patro svých snů, možná tam vedle sebe bude stát 100 sedmiletých RAVek, což je vcelku možné, no a z té stovky by teoreticky mohlo mít 3 až 4 technickou závadu (například osleplé zadní světlo). A když náhodou bys dokázal někde kolem hotelu Hilton splašit do jedné řady stádo nadrženejch, nadupanejch, ošlehanejch a dokonale vylítanejch sedmiletejch trojkovejch bavoráčků, možná že 17 z nich by mohlo mít ta zadní světla osleplá též... Píši teoreticky, protože si můžeš bejt jistej, že těch sto bavoráků vedle sebe v Áčkách neuvidíš nikdy, ale tvé vysněné Demio (sakra ví někdo, jak to vypadá?) to na tebe tam bude čekat ještě roky, můžeš klidně spát. Až se rozhodneš, mrkni před návštěvou Áček na tabulku TUV - 17 až 25 let a pak do toho řízni.

P.S. Až ti jednou nadobro ztuhne monitor s plejstejšnem, a ty vkročíš rovnejma nohama do dospělosti, možná ti šéf odpomůžeme ročníma prémiema od permanentky na bus. Tak tehdy se vykašli na tabulky TUV a kup si to auto, které se ti bude líbit. Co si o něm myslí u TUV, na to se zvysoky vys... tedy vykašli. Uvidíš, že až si to své vysněné dělo koupíš, odpustíš mu mnohem více, než sedmdesáté deváté místo v ročence TUVkovbojů.

Ovšem, jsi li přes tabulky, pak je to jasné, osmdesáté páté místo nekoupíš... to už je moc vysoké číslo, ty určitě vezmeš nejméně pozici č. 84. Upřímnou soustrast. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 1. 2008 16:54
Re: wauuu
vím,že moje němčina nestojí za nic,ale všichni víme,co tím myslím
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 1. 2008 16:53
Re: wauuu
vín,žemoje němčina nestojí za nic,ale všichni víme,co tím myslím
neregistrovaný "Samuel"
26. 1. 2008 14:07
Re: ..
mne se po dnesni den nepokazilo zadne auto jen kdysi vectra rezavela, moje kolegyne musel do oprav rx8 vrazit 5tisic eur nakonec ji prodala protoze zacala rezavet, dneska ma lexus 400h a je celkem spokojena.
Co se tyce avensis a jinych japonskych aut tak ty jsou dobre pro angli, usa, cesko kde je max. rychlost mezi 90-120, v nemecku jedim pres 200, nekdy i 280, bez dobreho (primeho) rizeni, podvozku, brz a motoru se to jednoduse neda, japonci stejne jak francouzi skacou jak kozy. Mnel jsem pujceny i nissan 350 ktery pro nemecko specialne upravovali ale vedle z4 to bylo spis auto na okrasu. Kazda krajina preferuje jine automobilky, v usa je porsche, mercedes neco jako chanel nebo dolce gabanna pro prominenty jako bill gates nebo madonna, v nemecku se bez techto aut neda poradne jezdit. Ono ma i svuj duvod proc nemecke premiove automobilky dominuji svetovy trh 80%! a proc je vsichni chteji jen kopirovat
neregistrovaný "Samuel"
26. 1. 2008 14:07
Re: ..
mne se po dnesni den nepokazilo zadne auto jen vectra rezavela, moje kolegyne musel do oprav rx8 vrazit 5tisic eur nakonec ji prodala protoze zacala rezavet, dneska ma lexus 400h a je celkem spokojena.
Co se tyce avensis a jinych japonskych aut tak ty jsou dobre pro angli, usa, cesko kde je max. rychlost mezi 90-120, v nemecku jedim pres 200, nekdy i 280, bez dobreho (primeho) rizeni, podvozku, brz a motoru se to jednoduse neda, japonci stejne jak francouzi skacou jak kozy. Mnel jsem pujceny i nissan 350 ktery pro nemecko specialne upravovali ale vedle z4 to bylo spis auto na okrasu. Kazda krajina preferuje jine automobilky, v usa je porsche, mercedes neco jako chanel nebo dolce gabanna pro prominenty jako bill gates nebo madonna, v nemecku se bez techto aut neda poradne jezdit. Ono ma i svuj duvod proc nemecke premiove automobilky dominuji svetovy trh 80%! a proc je vsichni chteji jen kopirovat
neregistrovaný "samu"
26. 1. 2008 13:57
Re: uplna blbost
Boxter nekupuji duchodci, spis zeny a mladi muzi, carreru kupuji manageri. Statisticky tu kupuji japonce a korejcany nejvic vychodni nemci- jen 30% vychodnich nemcu vlastni nemecke auto! Oni zapado-nemecke produkty nemaji radi,
podobne jak v CZ jim nejvetsi radost dela seriove elek. stahovani oken
Kde chces v cesku najezdit 5tisic km mesicne? na slovensku kde nejsou dalnice je tu uz uplne nemozne, to bys musel kazdy tyden jezdit po te hrbolate ceste BA- Kosice, navic prumerny cech nebo slovak nema tolik penez na benzin. Pri 70tisic km rocne by to bylo nejakaych 200tisic korun :-)
V nemecku se jezdi jine dalky staci porovnat rocni spotrebu benzinu na obyvatele.
Avatar - T613
26. 1. 2008 13:51
Re: To BMW si fakt dělá *...
Beze zbytku souhlasím :yes:
neregistrovaný "Beekey"
26. 1. 2008 13:51
Re: ..
Bobre, tak kolko z tych 7 rocnych premiovych aut malo tolko elektroniky ako dnesne? Ale hlavne je, ze bez boardcomputra, a ESP a bez vetsiny elektronickych sraciek sa este da jazdit, takze ked sa pokazia nemusis stat pri ceste a cakat na odtahovku... a ukaz co tu pises o avensise... tak to je prasne 7 rocne auto... a ten novy nebude o nic horsie auto ako A4ka, akurat o nieco lacniejsie, ale platis iba za to, co dostanes, lebo prestiz v A4ke ti este neda spolahlivost.
anonym
26. 1. 2008 13:47
Re: To BMW si fakt dělá *...
Môže byť. Napísal som to len preto, že ide o výsledok predchádzajúcej generácie trojky, ktorú má množstvo ľudí zafixovanú ako spoľahlivejšie auto, než je tá súčasná (čo inak aj môže byť pravda). Ono zas niečo na tomto TUV reporte bude (ak ho náhodou falšovali, tak pri tom zjavne aj mysleli :-) ), pretože konštrukčne podobné (rovnaké) autá v ňom väčšinou aj dosahujú podobné výsledky:
VW Golf/Bora/Vento 9,9%, Audi A3 10,3%, Škoda Octavia 11,3%, Seat Toledo 12,8%
alebo
Ford Galaxy 18,7%, VW Sharan 18,9%, Seat Alhambra 20,3%
neregistrovaný "Beekey"
26. 1. 2008 13:41
Re: JD POWER
Ono to tam s tou spokojenostou je inak, lebo tam sa neriesi spolahlivost... inak by ani jaguar tam byt nemohol... a TUV je o spolahlivosti. Ja chapem, ked si si uz kupil kus *, tak aspon nech si s tym spokojny, to je normalna reakcia, ja chapem, prychologicky dokazany mechanizmus dodatocne ospravedlovanie svojho jednania... Ale ja som napriek tomu nikdy netvrdil, ze nasa 307-ka je to najklepsie auto na svete, bolo to pohodlne, a pekne, ale kus *... ja to aspon doznam,ale GTI by to nikdy nespravi, a nikdy by to neuznal, aj keby sa mu ten GOLF co nema pokazil 10krat do roka, lebo by spochybnil svoje rozhodnutie a presvedcenie, ze VW je uber alless...
neregistrovaný "Beekey"
26. 1. 2008 13:34
Re: uplna blbost
Ak to porovnam tym, ze v nasich autach je po 4roch rokoch najazdenych 300 tisic, tak potom op boxtera a SL tych 100-150 tizic za 7-8rokov neni to az tak moc... Ale to su iba vynimky, na mobile.de se predavaju iba boxtery, ktore su pouzivane managermi, co najazdia tolko, ale ziadny dochodca tam nebude predavat svoje auto... a ver my, ze tam je ich vela... A vete "jak 60konova corolla, jejiz majitel nema penize na benzin a tudiz nenajezdi v roce vic jak 15tisic km" sa musim smiat... tak ti to vysvetlim, hyundai accent 96-02 najazdenych 380000 km, 307 02-06 najazdenych 320 000 km, civic 06-dodnes najazdenych 115 000 km, rav4 00-dodnes najazdenych 88 000, tak myslis si ze nemam na benzin? A Tie corolly tam pouzivaju mozno manzelky, nie? A Mozno ze si tam ani nebol? A mozno, ze iba nevies stravit, ze VW je iba volkswagen, ludove auto... to sa musi odrazit aj na spolahlivosti....
Avatar - T613
26. 1. 2008 13:33
Re: To BMW si fakt dělá *...
Myslel jsem to konstrukčně, a u vozů třídy BMW bych spíše očekával spíše elektronickou komplikovanost, která tyto problémy způsobuje. Ty úspory jsem myslel na mainstreamové auta
neregistrovaný "antiVW2"
26. 1. 2008 13:30
Re: JD POWER
Němečtí řidiči jsou nejspokojenější s auty značky Honda, tvrdí nejnovější kolo ankety J.D. Power and Associates.
Druhou příčku obsadila Toyota, které se ve výzkumech tohoto typu tradičně velmi daří. Následovala další japonská značka Subaru. Nejlepší z domácích bylo čtvrté BMW.
V hodnocení modelů zvítězila hybridní Toyota Prius, která dostala od uživatelů vysoké známky zejména za kvalitu a provozní náklady.

..no a co teraz? Asi si mi chcel napisat, ze tvoj Golf je lepsi ako moj Accord. Ok, beriem...je lepsi >:D Ale i tak si ho nikdy nekupim, vzdy budem kupovat JAPONCOV :yes:

..skus aj ine statistiky ;-) [odkaz]
anonym
26. 1. 2008 13:29
Re: To BMW si fakt dělá *...
ale inak navonok tá E46 príliš lacne nevyzerá.
neregistrovaný "samu"
26. 1. 2008 13:25
Re: ..
ja som nemal problem ani z vectrou, primerou ani z e39, v rodine mame r.laguna rok 2002 a zatial bez opravy. Ked si kupim novy a4 kde si mozem elek. nastavit aj prehadzovanie rychlosti tak mi je jasne ze sa vnom skor elektronika pokasle jak v prazdnom avensise. Ak si pozres americky jd power tak aktualny lexus, ktory uz na rozdiel od predchadzajucich modelov vlastni aktualnu techniku, totalne prepadol za a8, sklasse, jaguar.
Najbezporuchovejsie auto bol trabant.
neregistrovaný "Samuel"
26. 1. 2008 13:15
Re: JD POWER
Američané jsou podle posledního průzkumu spokojenosti spotřebitelů s novými vozy nejvíce spokojeni s luxusními německými značkami. Domácí americké značky se téměř neprosadily.

Celkové výsledky pro rok 2007 podle značky

Značka [výrobce] Počet bodů [max. 1 000 bodů]
Porsche 849
BMW 847
Mercedes-Benz 844
Jaguar 841
Lexus 836
Audi 829
Infiniti 823
Cadillac 818
Land Rover 816
Acura 815
Lincoln 810
Scion 809
Volkswagen 800
Volvo 792
Saab 784
Mazda 777
Honda 776
Nissan 776
Hummer 773
Průměrný počet bodů 772
Mitsubishi 770
GMC 768
Hyundai 766
Chevrolet 763
Pontiac 762
Toyota 761
Saturn 757
Ford 754
Buick 750
Mercury 743
Kia 742
Chrysler 740
Suzuki 738
Dodge 737
Subaru 724
Jeep 718
Avatar - T613
26. 1. 2008 13:14
Re: To BMW si fakt dělá *...
protestuj, popírej, ale to je tak jediné co s tím můžeš dělat. Ona honba za úsporami se holt někde projevit musela
neregistrovaný "antiVW2"
26. 1. 2008 13:13
Re: ..
ale o tom to nie je. Je mi jedno kde, kto vyraba. Zaujimajuma peniaze ;-) Ako snad kazdy, si musim v dnesnej dobe peniazky zarobit.....a nepadaju mi z neba. Takze si rozmyslim, ze ci dam financie do ulizaneho VW a potom budem gracat statisice do servisu (v pripade VW na to stacia 4 opravy a ste na 100 000) alebo si kupim designovo nezaujimaveho japonca, ktory mi bude jazdit bez poruch a servisu?
neregistrovaný "samu"
26. 1. 2008 13:10
Re: To BMW si fakt dělá *...
zalezi kolik KM ma najezdene u z3 si umim prumerne i 200tisic predstavit u alfy to bude nejakych 60tisic, protoze si ji kupuji v nemecku zeny, homosexualove a feinsmeckeri kteri si radi uzivaji vikendy.
V USA skoncila na poslednim miste napr. Mazda
26. 1. 2008 13:09
Re: wauuu
Jej, nauč se německy, nebo radši piš česky >:D >:D Jinak mě mrzí, že ve statistikách není Lexus...Nejsem anti-VW, ale umístění Passatu mě fakt nepřekvapilo...ani Octavie, na ni mám od známých, co se týče spolehlivosti, dost špatné reference
neregistrovaný "samu"
26. 1. 2008 13:05
..
nepsal tu nekdo predtim ze autobild je strasne zaujaty? :)) zajimavejsi by bylo vedet kolik KM maji dane auta najezdene, vseobecne plati ze majitele drazsich aut maji vic penez na benzin a vic najezdi, z eklasse jezdi taxikari, najit 6 roky stary model pod 200tisic je problem, z rav nebo a2 majitele nenajezdi vic jak 50tisic km. Dalsi problem je ze automobilka zato moc nemuze kdyz odejde alternator nebo turbo dovazene z ciny, nemci platili do 90let v USA jako nejnekazivejsi auta potom zacali z uspornych duvodu vsechno stehovat na vychod EU a do Ciny, momentalne managerizjistili ze sporit nestaci a zacaji vic kontrolovat podle JD power je porsche, merdecedes a audi zase nejlepsi, napr. toyota se strasne pohorsila, mozna i proto ze uz si nedovoli vyrabet auta bez technickych hracek jako ESP, board comupter atd..
neregistrovaný "Leki"
26. 1. 2008 12:43
Re: wauuu
No jo, ale zlata Skodovka ;-)
neregistrovaný "JAPAN"
26. 1. 2008 12:42
JAPAN FOREVER
z prvnich 20 aut je 13 japoncu .. gratulace .. evropa ma co dohanet co se kvality a spolehlivosti tyce :-) :yes:
neregistrovaný "Samuel"
26. 1. 2008 12:39
uplna blbost
oznacit boxter nebo slk za vykendovou fajnovku muze jen nekdo z vychodni evropy, ktery nema sajnu jak se zije na zapade.
Staci se podivat do mobile.de a najde te tam plno boxteru ktere maji najezdeno pres 150tisic km nekdy i 300tisic KM. Navic tyto auta maji velmi narocnou techniku ktera je urcite nachylnejsi na kazivost jak 60konova corolla, jejiz majitel nema penize na benzin a tudiz nenajezdi v roce vic jak 15tisic km.
Porsche si kupuji manageri na denodenni jezdeni, ferrari, lambo, gt4 jsou vikendove auta.
neregistrovaný "mam_las"
26. 1. 2008 12:23
Re: wauuu
Co na to GTI, to nevím, ale němčinářům nezůstalo z gramatiky jedno oko suché. I když, snahu je třeba ocenit. :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 1. 2008 11:55
Re: To BMW si fakt dělá *...
Už je to tak :-) :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 1. 2008 11:54
Re: Fr.It.ujeme <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Svůj příspěvek jsi napsal v 5:03 hodin,nebyl jsi dostatečně bdělý a tudíž by se ten tvůj žvást dal vcelku tolerovat.Mě dokonale rozzářilo umístění skopčáků na těch místech,kde jsou >:-[] >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 1. 2008 11:49
Re: wauuu
Jak to ,že opovrhovaná Laguna (jak je vidět NEPRÁVEM opovrhovaná) je před Apoštolem?????? >:D >:D I Xantia??? >:D >:D

ECHT KVALITED DEUTCHLAND,
DEUTCHLAND,DEUTCHLAND,IBER ALES
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Co ty na to,GTI??????????
neregistrovaný "antiVW2"
26. 1. 2008 11:37
Re: GTI
Ano plati! Tie co ma GTI vo vitrine (od Matchboxu) tie sa nekazia ;-)
neregistrovaný "vysvetleni"
26. 1. 2008 11:35
GTI
Stale plati "BRAVO VW"?
neregistrovaný "antiVW2"
26. 1. 2008 11:27
BERTOŇÁK
Dokonala fabrika, vyrabajuca dokonale vozidla, pri kupe k nim dostanes "asistenciu" dokonalej odtahovej sluzby (keby nahodou ;-) ), s dokonale vysokou cenou ..............sa rozhodla zamestnat do marketingu pana GTI. Do vyroby zase nasadila Bertonaka s Jardom a vysledok je zaruceny !!! Dokonale 79. miesto >:D
Dnes rano zase jeden "fávé" stal pri krajnici a blikal vystraznymi. Sofer stal vonku a skalnym pohladom sledoval okoloiduce auta. Dost casty obraz na cestach, ze? A ktovie co im prebieha v mysli? Mozno sa hnevaju, ze preco tie japonske, nudne auta, bez napadu, bez emocii stale jazdia a jazdia? Dokonca aj tie Renaulty, Peugeoty, Fiaty (GTI-m nenavidene) jazdia a jazdia. Zeby to bolo spiknutie?
Avatar - Falco
26. 1. 2008 11:23
Re: To BMW si fakt dělá *...
soudruzi z NDR to poslední dobou nějak flákají, tedy až na Porsche
neregistrovaný "Sten"
26. 1. 2008 11:23
Překvapující
A vlastně ani tolik ne. Tabulka docela věrně odraží to, co mi potvrzují kamarádi se svými auty. Kvalita některých aut jde dolů, některých nahoru a u některých zůstávává stejná. Výsledek toyoty mě potěšil, ale nepřekvapil. Sám jednu vlastním a jsem maximálně spokojen. Podotýkám, že auto je pro mne v první řadě dopravní prostředek. Kladu důraz na kvalitu, nízké provozní náklady a bezpečnost. Design tedy není prvořadý.
27. místo pro VW Golf? Možná poněkud zklamáním (vždyť to je nejlépe umístěný VW!). Na druhou stranu si dokážu představit, jaká skupina lidí si ho kupuje, takže po těch šesti letech už nebude v nejlepší kondici (pokud se jich vůbec dožije).
TÜV tedy jasně přesvědčilo, abych značku neměnil.
neregistrovaný "antiVW2"
26. 1. 2008 11:04
Re: Rav4
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "hombre74"
26. 1. 2008 10:39
Re: To BMW si fakt dělá *...
by me teda zajimalo kde soudruzi z NDR udelali chybu, kdyz BMW 3 je za Alfou 156. Nebo ze by Alfa 156 byla kvalitnejsi nez BMW3?
neregistrovaný "BuffaloCZ"
26. 1. 2008 10:12
To BMW si fakt dělá *...
přece nemůže prodávat takový * s dvouletou zárukou ? 3er až 86tý místo ? na to by měli dávat záruku 10 let na ty svoje výrobky...
neregistrovaný "ela"
26. 1. 2008 09:53
Re: Fr.It.ujeme <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Když nevadí chvost A 4, Volvu S 70, MB-A, A 6, Mondeu, MB-E, A 8, VW Passatu, BMW 7 , tak proč by měl vadit jim?
anonym
26. 1. 2008 09:38
Rav4
RAVka jednoznacne fantazia :-) ;-) :yes: :yes: :yes:
anonym
26. 1. 2008 09:33
Re: Fr.It.ujeme <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
33 Citroen,47 Renaulty že by to bylo na chvostu?
neregistrovaný "bad watchin´"
26. 1. 2008 09:32
Re: Fr.It.ujeme <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Tady někdo neumí číst...zajdi si na oční, bratře Žižko >:-[]
Avatar - Well-being
26. 1. 2008 05:03
Fr.It.ujeme <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Jako obvykle, frantíci a taliáni jsou na chvostu.
Avatar - Ronault.
26. 1. 2008 03:35
Re: wauuu
A co teprve, že i ta Laguna, ke které dostaneš hodinky zdarma, je před Apoštolem? >:D A co teprve taková Xantia >:D dokonce i další kolega Vectra vpředu... Tak jinak, prostě jen JEDINÝ zástupce střední třídy Alfa 156 je za Apoštolem. Tak jak je to jen proboha možné??? >:D
neregistrovaný "antiVW2"
26. 1. 2008 00:58
wauuu
79. miesto VW Passat :-O
GTi was ist los? ;-)
Der Apostel ist so zusagen "leicht indisponiert"
>:D >:D :yes: