Tak horky bych to nevidel. Uz jste nekdo jel italskou podaplskou obci v desti? Bez neceho jako panda nebo cento se pak domu nedostanete. Italovi z techhle oblasti co bydli az na konci pod hradbami pandu 4x4 z ruky nevyrazite - jinak by parkoval na namesti. Fiat nastesti dela auta tak, aby fungovali. Segment A a segment B je od sebe tak daleko jako prd a posrani. Auta proste rostou a tak nova 500vka nebo jak to pojmenujou proste jen malicko preroste svou tridu a budou mit duvod trosku zdrazit. A ono nakonec proc ne. Jsou to jedny z poslednich evropskych solidnich aut. A navic se neboji udelat neco jinak a lepe - 500L, Idea, nakonec i ta hnusoba Multipla ac vypada odporne funguje totalne skvele. Neposuzujte to z pohledu cechystanu svet je vetsi >:-) A predsudky nechte taky doma - stejne stara panda a skodovka vypadaji opacne nez skodovkari kecaji. Fabie +/- 2005> shnile prahy, vrata, pravidelny potize s elektrikou i v motoru, natoz p interieru. Panda bez problemu (pizza pandy neposuzuju, to je 2x rocne boreny).
No.. já bych nepropadal panice - zatím je to jen výplod na ACZ.. stejný výplod, který uvádí jako příklad B auta Lancii Y, zatím co 500 a Panda jsou prý A auta...
U nás... v normálním světě už to tak docela pravda není.
Pro jízdu uličkami starých měst.. ale i hustým provozem moderních měst je malé auto výhodou, prostě proto, že je malé.. a nemusí u toho být levné.
PSA v doslovnem prekladu znamena Akciova spolecnost Peugeot. Takze se nebudou urcite jmenovat PSFCA ani FCPSA. To druhe by pripadalo v uvahu pokud by to byla ciste francouzska spolecnost, tedy S.A. Nejpravdepodobneji tedy budou PFCA. Peugeot Fiat Crysler Automobiles. ;-)
Vydělat se dá na 500, která ještě nějaký čas bude a pak se uvidí. Že přijdou konečně s autem v Bčkové třídě je potřeba jako sůl. Že se Alfa vybodne na speciality a bude se snažit o objem, je také velice rozumné, teď jen zbývá aby se ta auta taky slušně prodávala...
Docela by mě zajímalo, jak se bude výsledný subjekt nazývat - PSFCA / FCPSA??
Typický "italský" vizionář - a do přecpaných měst budeme vyrábět velká auta, nejlíp hovadská SUV na elektřinu. Jako spokojený majitel Pandy utírám virtuálně slzu z oka. Chudák Fiat . Je na dobré cestě pohřbít sám sebe.
Miniauta sa vacsinou nepredavaju preto, ze su mini, ale preto, ze su najlacnejsie. Fiat asi lepsie vie, v ktorom segmente sa mu dari, ked prestanu tie miniauta vyrabat :-)
Nějak se nám nabídka Fiatu zužuje z obou stran. A zatím netuším, co chtějí opuštěním svého nejsilnějšího segmentu získat. Aby to nebylo jak s Puntem. Nicméně plánovaný návrat do B segmentu mi udělal radost. Teď jen doufat, že nevymyslí nějakou hovadinu, jako 500+e za 3/4 mega.