Modrý ovál představuje elektrický crossover, jehož vizáž se nechala značně inspirovat ikonickým Mustangem. Odhaluje zbraně, kterými chce bojovat s Teslou či Jaguarem.
Ten článek nic nového a převratného neříká. Prostě je potřeba nová surovina. Výhoda u ní je, že na rozdíl od ropy je lze po vytěžení používat několik desitek let. Druhá, taková sobecká je, že zrovna téhle suroviny má ČR poměrně dost.
Samozřejmě s novou surovinou přicházejí i politické tlaky a dopady na obyvatele. To je ale stejné jako u ropy.
Auč = no tak i tak si = počti tipni a VYHRAJ = teď vážně, ještě není seznam ale bývá to docela slušné a některé výhry i DOST zajímavé. A fakt se nepodvádí = viz minulé ročníky fakt to vylosovaní PRAVÍ tipující VYHRAJOU :-!
Doufám že podobný "demagogický" kritéria pro příště nasadíš NA VŠECHNY nebo na NIKOHO :-)
Tvůj závěr že JÁ sem demagog = když sem dal odkaz a opět JASNĚ NAPSAL že nevim jestli je to pravda že tipuju zatimco ty si nedal NIC a vše doteď stavíš JEN NA TOM CO SIS USMYSLE = je fakt VELKEJ černej humor
No = takže o tobě je ta první věta článku = a to co si ke mě dovoluješ = to je fakt totálně přes hranu
Jj jak správně píšeš = jasně tam máš a napsal sem OD ;-)
Doufám že podobný "demagogický" kritéria pro příště nasadíš NA VŠECHNY nebo na NIKOHO :-)
Tvůj závěr že JÁ sem demagog = kterej dal odkaz i na ty kila a PROTOŽE sem dal odkaz na text kterej se ti nelíbí a opět semJASNĚ NAPSAL že nevim jestli je to pravda ale že TIPUJU. Ty si oproti tomu nedal NIC a vše doteď stavíš JEN NA TOM CO SIS USMYSLEL = to je fakt VELKEJ černej humor
No = takže o tobě je ta první věta článku = a to co si ke mě dovoluješ = to je fakt totálně přes hranu
Aha. Ty jsi přímo velezdůraznil "váha od" a zcela nedemagogicky jsi to srovnal s "váhou do". Na první pohled to vypadalo, že chceš naznačit, jak to začíná být happy, jak nám ty EV hubnou, což minimálně u Mustangu pravda není.
A k tomu článku, co jsi postnul - jen trapně lžeš. To není článek o výkoných sportovních autech, to je článek s nadpisem a pointou ala Machala, tvrdící, že EV ojíždí míň gumy než spalováky. A staví to na lépe fungujícím protiprokluzu. Žádný Lamba a Tesly S, zcela obecně elektromobily.
Prostě jsi demagog a lhář.
No samozřejmě srovnáváme VÝKONNÝ auta = to je stejný se spotřebou. Že např. Tesla nevypadá jako Lambo ale úspěšně s nim soupeří ve zrychlení = asi způsobuje tenhle pokřivenej pohled
A myslim že de i o deceleraci = hybrid a EV zpomalujou když se jen malinko sladíš až výrazně jinak. Nejen že destičky neměněj v prach a teplo ale radši v energii ale po mnohatisícim brždění to možná bude znát i na pneu. Když to přeženu jestli se koukáš občas na F1 a včera byla druhá půlka závodu docela až nečekaně.. tak víš co brždění dělá s pneu
Dunlopy a Nokiany který máme na hybridech nejsou žádný superdžáky = a s trochou nadsázky držej jak Hamiltonovi ve formuli na Mercedesu :*)
Takže jak koukám = bez odkazu bez zdroje = spíš ta první věta článku
To je hrozně zajímavý a fakt správně to popisoval Culda nebo kdo v nějakym tom Speciálu = když něco stavíme jen na svejch představách = VĚTŠINOU to je přesně opačně než když na znalosti. Tim nechci říct že to tak je na 100% tady = prostě nevim = ale tipuju i trochu spíš opak než ty
Čárlí, jsi si doopravdy a nezpochybnitelně jistý, že vskutku CHCEŠ ztrácet čas tím, že se budeš pokoušet o něčem přesvědčit přesvědčit psychicky nemocnou hamůňu, která tu vystupuje i jako Kylie?
Ona to nepochopí. NIKDY. Má duševní nemoc, která jí znemožňuje běžné sociální interakce, takže JAKÁKOLI diskuse s ní je od samotného počátku naprosto zbytečná.
Se stejným efektem můžeš vysvětlovat diferenciální počty akvarijním rybičkám a vnitřní balistiku kočkám domácím. I když... u nich by jistá šance možná i mohla být... :D:D:D U hamůňi / kylie FAKT ne :((
Tam můžeš pouze politovat a obdivovat její příbuzenstvo (má-li jaké). Protože zatímco ty si kylii/ hamůňu můžeš zadat do ignore-listu, oni s ní musejí žít každej den, což musí být nesmírně truchlivý a zarmucující zážitek
Nejdříve fakt k tvým číslům váhy: spalováky 1673kg (2,3EB) - 1756kg (5,0V8) Zdroj: SM
Mach E 1993-2218kg. Takže demagogie.I kdyby nejtěžší verze Mustangu GT vážila přes 1,9t, pořád rozdíl čtvrt tuny.
K tvému odkazu: těžší EV údajně méně ojíždí gumy, protože mají údajně lepší protiprokluz. To bude relevantní třeba u toho Mustanga, ne u běžnýho auta. Mě auto téměř nehrabe, to musím z křižovatky extrémně spěchat. Jaké procento lidí ojíždí gumy svých daily car kvůli prokluzu kol?
Demagogie.
V 19ti zemích Evropy neni ani našich 90 a 130 km/h = bych chtěl u některejch lidí vidět něco graf nejvyšších rychlostí jakejma za život jezdili. Abych nakonec já nepatřil k těm nadprůměrnejm :-)
Plus ta váha fakt neni nijak hrozná = navíc je oproti autum se spalovákem ZÁSADNĚ líp rozložená = jak co do rozložení hmotnosti mezi nápravy tak co do těžiště
Re: Je to bezkonkurenčně levné. Nebo jde opět o ŠOTEK.
Jeden (arciže proruský fake news, proputinovský a prozemanovský servr) https://www.auto.cz/…nem-a-pul-132085 už uveřejnil své odhady.
Základ za 1,5 mega, střed za "již od" 1,7 mio - a vrcholová výbava "již od" 1,8 milionu.
No nekup to, když je to TAK laciné
2 mega za auto na baterky, které má dojezd prý až 600 km (věř tomu, kdo chceš) a zrychlení jak namydlenej blesk. Jenom je tu jeden (z milionu) drobných problémečků...
Aby se řidič byť i jen vzdáleně přiblížil deklarovanému dojezdu, musí akcelerovat rychlostí kopulujícícho slimáka.
Chce-li si užít akcelerace více, jak 3x za sebu, dojezd mu klesne - a to tak, že VELMI.
Inu, ne nadarmo hovorová čeština používá obrat "je to takové na baterky" jako označení pro cosi ne zrovna jakostního a vytrvalého
Re: Je to bezkonkurenčně levné. Nebo jde opět o ŠOTEK.
Ono bejvá DOST rozdíl v Americe a třeba tady = teď sem koukal na novej Astel&Kern a stejná cena 1300 dolarů a liber = je rozdíl skoro 10.000 kč. Podobný to bejvá i s autama = podobný to bude i s timhle Mustangem
Doplněk for ryccardo = to je furt to samý jako rozdíl Jablonec a Žitava = kterej se ti nechtělo pochopit :-)
Nejsou to spiknutí obchodních řetězců jak to chceš ideologicky vidět = ale ekonomickej vliv = kterej nejde nijak ovlivnit. No de = nekecat jako ANO ale fakt MAKAT a MAKAT a MAKAT = a stejně nikdy jako malej stát nedoženeme velký Německo :-!
Nicméně to makat a makat a vzdalovat se komunistickýmu gigaekonomickým propadu = to fakt pomůže :D
A tak... váha tu není tak strašná věc... při cruisingu to neva, při pohodové jízdě zvládáš rekuperovat. Nesmíš holt jezdit moc rychle, protože pak... vysoké auto, jízdní odpory... to je čistá ztráta. Ale neboj, v Holandsku sníží dálniční rychlost na 100km/h...
A člobrdík, kterej si to koupí, bude POJÍZDNÝ elektrický trouba :D
Jen tak pro info přidávám prolink na zajímavý článek od Mariana Kechlibara na téma dostupnosti surovin pro baterie do elektromobilů.
https://kechlibar.net/2019/11/16/kauza-jmenem-lithium/
Svědkům Elonovým to sice nepomůže (těm by nepomohla ani svěcená voda... I když svěcená voda + lithium z porušené baterie, to by mohlo dát do kupy hezkou řachu :D) , ale normální člověk si to přečte a drobátko se poučí a vzdělá
jak se takové dotykově ovládané dveře otevřou pokud s autem havarujete, bude poškozena kabeláž, dveře zůstanou zablokované a baterie začnou hořet jak je u těchto aut zvykem.
Ta váha a koně dělají z těchto aut ekologické hrůzy. Jak na to trochu šlápneš dojezd mizí rychleji než benzín v Sti. Takto se přece dělají podvody a ne ekologie.
Vegansky parok, bezmasita klobasa, cukriky bez cukru a teraz aj Mustang Mach-E. Preco musia odporcovia niecoho (masa, benzinu, cukru atd...) zakonite napodobovat nieco, co vlastne nenavidia? Preco nemozu ist vlastnou cestou a nechat nam, co mame radi skutocne parky, klobasy, cukriky a V6 ci V8 s vonou benzinu nase veci na pokoji? Nemozu si vytvorit vlastny produkt s vlastnym nazvom?
Ford -> :no:
Zvenku je to jak když se Mustang spustil s Teslou X a vzniklo z toho tohle a uvnitř se mi to snad ani nechce komentovat, to je vyloženě odporný, horší už je snad jen Tesla 3. :no:
Proti EV nic nemám, každému podle gusta, ale jméno měli dát jiné. Tohle je to poslední, co bych si představil pod spojením "svobodný Mustang". Takhle je to jen voda na mlýn odpůrců EV.
je na středně velký (v rámci EU) crossover docela slušný. Pro někoho, kdo nejezdí dál než po ČR už to může být alternativa. I v mrazu by to s nějakou degradací mělo dát 300km po dálnici, v létě to asi dá i 400. Na rozdíl od EQC to není ani tak příšerně těžký. Dává mi to asi větší smysl, než SUV velikosti TMX nebo Etronu, který by potřebovaly pro rozumný využití aspoň 150kWh, ideálně 180.
Design interiéru a lá Tesla (kde mi to fakt nesedělo) nekomentuju, cena bude další bonbonek...