BMW začíná odhalovat specifikace připravovaného modelu i4. Ten má za pomoci páté generace elektrického pohonného systému BMW eDrive zahájit novou éru radosti z jízdy.
Dojezd respektive spotřeba se už jen kvůli porovnatelnosti mezi jednotlivými auty udává v normovaném cyklu, u nás WLTP. A ten samozřejmě necharakterizuje sportovní jízdu.
Spotřeba u spalovacích aut se taky udává v normovaném cyklu a každý ví, že tu spotřebu zdaleka mít nebude, pokud pojede sportovně, ale že bude několikanásobně větší. Nerozumím tomu, proč absolutně to samé nějak zdůrazňovat u elektrických aut.
ono je to cele take vtipne, pretoze presne ako pises, v najblizsich rokoch si majitel musi vybrat ... bud bude jazdit sportovo, alebo si zachova slusny dojazd. na druhej strane v tom zasadny problem nevidim. celkovo by som povedal, ze 99 % majitelov aut, ci uz EV, alebo klasickych, nepotrebuje zrychlenie pod 5-6 s a maximalku nad 180 km/h / oba tieto parametre hlavne kvoli bezpecnemu predbiehaniu /. ja osobne by som EV s realnym dojazdom 600km, 5s a 180km/h pokladal za idealne.
Mělo by tam stát, že BMW nabídne sportovní výkony a nebo dojezd 600 km. Obojí dohromady totiž nenabídne ;-) Pokud majitel využije potenciálu el.motoru na sportovní jízdu, tak bude dojezd diametrálně odlišný :D
Ak ta vystrasila hmotnost battery packu tak ta snad ukludi ze je tam ovela menej horlaveho materialu ako v beznej nadrzi, a preto su poziare EV 10x zriedkavejsie ako poziare ICE aut na prejdeny km.