Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejvýkonnější MINI John Cooper Works GP dostalo 306 koní a pouze automatické řazení

MINI dnes v Los Angeles představilo svůj nejrychlejší a nejvýkonnější model, kterým je limitovaná edice John Cooper Works GP s výkonem přes 360 koní.
Zpět na článek
Avatar - pradeda777
21. 11. 2019 22:41
Re: Jak připravit o kus zábavy?
Tak tak....jsou to šu-li-ni..... ;-)
Avatar - white label
21. 11. 2019 17:43
Re: Trošku nezmysel
Ale iudex nikde nepsal, že se to neprodá, takže ho v tomto ohledu těžko můžeš zklamat... :-)
21. 11. 2019 17:31
Re: Trošku nezmysel
A prosím Ťa😉kde ty jsi v mem komentáři četl zdali jsi řídil GP?Píši ostřejší verzi Mini.
Octavií jsem dal pro srovnání,necitoval jsem tebe.Nepíši o nekorunovaném králi HH,nehodnotím (a zatím ještě ani nemohu) jen nejsem kritik něčeho co jsem nezkusil...A musím tě zklamat... do ČR dle importera dorazí 12 ks které jsou již zamluvené a jsou složené zálohy.Produkce pro UK je 375 ...prodáno!Věř nevěř ale zájem je skutečně velký.
Avatar - white label
21. 11. 2019 17:16
Re: Trošku nezmysel
MINI jde s dobou, marketing má i tam hlavní slovo a dělá se hlavně to, co lidi chtějí (hodně dveří a více prostoru...), jízda samotná (řízení vozu) už není to hlavní, jak tomu bylo více dříve, myslím v období hned po převzetí MINI pod BMW.
Avatar - white label
21. 11. 2019 17:09
Re: Trošku nezmysel
ORS ani není hh a GR32 to už je kus historie.
Píšeme tu o hh jako je GTI CS S, nebo o aktuální CTR, a to jsou příklady, které na tom jízdně nebudou hůř, než tohle limitované MINI.
Jinak obecně to v novodobé historii MINI aktuálně! nevidím jízdně až tak mimořádně skvěle, zejména ve srovnání s předchozími g. (už novodobými pod BMW) MINI, které sice nebyly tak rychlé, ale jízdně podstatně zábavnější, což je právě u auta, které z velké části rezignuje na praktickou stránku, dost podstatné.
Avatar - iudex
21. 11. 2019 16:49
Re: Trošku nezmysel
Prosím Ťa kde v mojom komentári porovnávam s Octaviou RS či Golfom 32 (asi si myslel niekoľko generácií starý R32)? Ja píšem o Civicu type R a to je všeobecne považovaný za kráľa kategórie a najlepšie jazdiaci hotheč aktuálne.
Mini JCWGP som samozrejme nešoféroval (logicky ani nik z nás), verím, že bude jazdiť famózne, ale nemyslím, že nejak dramaticky odlišne od iných podobne zameraných ostrých HH s +/- 300k. Ako som písal vyššie, v porovnávačkách Cooper S nejak nebodoval proti podobne výkonnej konkurencii. Kupcov si to iste nájde, len dosť pochybujem o Tvoje téze, že viac, ako u ostatných HH. ;-)
Avatar - iudex
21. 11. 2019 16:44
Re: Trošku nezmysel
Tak ja nepochybujem, že to bude jazdiť famózne, tak malé auto s takou porciou výkonu, ostatne na stovku je aj rýchlejšie než CtR (aj keď to nie je rozhodujúci údaj, o niečom vypovedá). Otázka je, do akej miery tam bude rozdiel. Napr. Cooper S s dvojlitrovým turbom sa v porovnávačkách nejak vehementne nepresadzoval, matne si spomínam, že ho niekde porazil aj Golf GTI.
Btw. môj prenajímateľ si práve kúpil Mini Clubman (nahradil ním A3), len to už moc spoločné s klasickým Mini nemá, je to skôr Mini XXL.
21. 11. 2019 16:41
Re: Trošku nezmysel
Už jsi někdy řídil ostřejší verzi Mini?Pokud ano divím se tvému komentáři.Pokud ne domnívám se že by jsi svá slova možná pozměnil.Je to samozřejmě o financích,peněz je to nemálo ale tu radost z jízdy nezažiješ s Octavií RS ani s Golfem 32 atd. Mini je kult ikona ... buď jej miluješ nebo nenavidiš.
Zmiňovat se o praktičnosti Mini je naprosto bezpředmětné ... praktické není!!! A kupců je určitě víc než u ostatních HotHatch.
Avatar - white label
21. 11. 2019 16:19
Re: Trošku nezmysel
Já bych si takovou verzi (2+0) taky nevybral, ale evidentně mají na podobné limitky dostatek zákazníků, kteří "detaily" typu o třídu níž/výš moc neřeší... a ono to nakonec právě při té dvousedadlové konfiguraci logicky není až tak podstatné. ;-)
CTR má 14 PS k dobru, menší MINI JCWGP má zase k dobru 50 Nm, takže bych se klidně i v tomto případě nebál psát o obdobných výkonových parametrech.
Avatar - iudex
21. 11. 2019 13:04
Re: Trošku nezmysel
Jasné, limitka a rovnako ako ostatné limitky typu GTI CS S či Trophy R s vyhádzanými sedadlami z môjho pohľadu nezmyselná. Či sa predá tých pár kusov je iná vec, ľudia kúpia aj nezmysly. A dvojmiestny obmedzene použiteľný hatchback triedy B za cenu vyššiu ako plnohodnotný hotheč triedy C obdobného (RS) či ešte vyššieho výkonu (type R) za nezmysel považujem.
P.S. Inak sa mi Mini páči a Cooper by som si vedel v garáži predstaviť.
Avatar - white label
21. 11. 2019 11:48
Re: Trošku nezmysel
Ano, ale tohle je stylová limitka!, taková třešnička na dortu, tam se to nebere až tak prakticky.
Líbí se mi ten nápad s grafikou zadních lamp a zadní spojler, který vypadá určitě líp, než žehlící prkno u CTR.
Limitka G7GTI CS S měla taky jen dvě sedačky a stejně se poměrně rychle vyprodala, i když tam to bylo méně o stylu/efektu a více o samotné jízdě.
P.S. Ten palec dolů nemáš ode mě.
Avatar - kari.laz
21. 11. 2019 11:22
Jak připravit o kus zábavy?
Dejte na výběr jenom automat.
Malé, hodně silné auto, které vyloženě vyzývá k užívání si pocitů řízení a oni to zprzní automatem.
Avatar - Martin911Turbo
21. 11. 2019 11:05
Re: Trošku nezmysel
Tak je to v podstatě jako dřívější Mini Coupe, dvojmístné auto s "velkým" kufrem a zde i s pořádnou motorizací, která u Coupe byla jen JCW
Avatar - iudex
21. 11. 2019 10:22
Trošku nezmysel
Ako som priaznivcom hothečov všeobecne, ale v komto prípade moc zmysel nevidím. Je super, že do malého auta triedy B dokážu narvať vyše 300 koní, ak to ale stojí viac, ako o triedu väčší a výkonnejší hotheč (CtR), tak je to na pováženie. Avšak ak k tomu pridám fakt, že kvôli tomu výkonu museli dať stredom interiéru výstužnú tyč, čím z auta spravili čisto dvojmiestne auto, tak po postrádam zmysel takéhoho "hatchbacku" a z môjho pohľadu to už nie je hotheč (ako rýchly športovo ladený, ale inak praktický a normálne použiteľný hatchback).
Ako technické cvičenie, čo všetko je možné OK, ako hotheč nie.