Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW řady 7 s motorem V16: Zlatá rybka neměla šanci na výrobu

Sedmičkové BMW v generaci E32 poháněl první německý poválečný dvanáctiválec. Ale mnichovským vývojářům to nestačilo a chystali ještě něco většího...  
Zpět na článek
25. 11. 2019 21:37
Re: Héj ubohá nuličko
Nj to sedi od mistniho saska co nerekne vubec nic ale ma velke nutkani se zucastnit.
Avatar - CICERO
25. 11. 2019 17:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
25. 11. 2019 17:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 11. 2019 14:58
Re: Héj ubohá nuličko
"Vubec jsem se do nikoho nenavazel" A co je to "Hej uboha nulicko"? Oba jste trolove co si nevidi do huby, jen ty vic ufnukanej.
25. 11. 2019 11:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - beibej
25. 11. 2019 00:08
Re: Výborný článek, auto jsem viděl...ale
No ten motor by mohla použít třeba Isdera nebo Lotec a Pagani. Ikdyž na Keonig Specials a jejich Testarossu biturbo by to stejně nemělo.
Avatar - CICERO
24. 11. 2019 23:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 11. 2019 23:08
Re: Výborný článek, auto jsem viděl...ale
Hm...takto je možný, ale to se asi moc nepovedlo, když V12 měl 408...
Jink ta W18 měla mít ve slabší specifikaci asi 450-480 a v silnější, která se měla nabízet výrobcům supersportů či se usídlit ve vlastním hypersportu...měla mít 680. Mohl to být druhý McL F1. Škoda.
24. 11. 2019 23:06
Re: Héj ubohá nuličko
Tak jasný. Jenom mě to zarazilo. Vůbec jsem se do nikoho nenavážel.
Jinak jo, je mi to u ...
Chtěl jsem ale toho šaška ponížit. Aby si uvědomil, co je. :D
Avatar - CICERO
24. 11. 2019 23:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - beibej
24. 11. 2019 22:41
Re: Výborný článek, auto jsem viděl...ale
Mercedes zkoušel V16, ale o generaci později v mamutovi. Výkon 400 až 420 koní.
24. 11. 2019 22:39
Re: Héj ubohá nuličko
Bych řekl, ze takovému frajerovi, bude úplně u zadku, kdo ho jak znamkuje, ale tebe to docela trápí:)
Jinak neboj, já to nebyl, já ještě neznamkoval asi ještě nikdy nikoho... a když dostanu plusový sám, mám po náladě :)
24. 11. 2019 21:16
Héj ubohá nuličko
kdož jsi mi dal za příspěvek daleko přesahující tvé znalosti a obzory palec dolů. Právě proto viď, ty zahnilý prde, co?
Tak se odmaskuj! Ať víme, jaké je být bezvýznamnou neschopnou závistivou nulou!
Ubohý hovne.
:-!
FOSTEK RULEZ
24. 11. 2019 20:30
Výborný článek, auto jsem viděl...ale
bohužel se Vám pane Dragoune vloudila malá chybička. Nebo Vám to bylo přikázáno, aby redakce držela basu? :D
ne vážně - jde o zmínku o konkurenčním projektu Mercedesu. (800SE(L)). Tak to nebyla V16ka, ale uvažovalo se o W18ce. Ale o V16 nepíšete jenom Vy. Plete se víc lidí. Ale byla to 18ka.
Důkazem budiž uspořádání. Protože se jednalo o 3 řadové 2.6ky používané např. ve 124ce. A navíc (narozdíl od toho, co píšete) si myslím, že se ve skutečnosti nikdy nedostal do fáze pojízdného auta, byť prototypu SE nebo SEL - i když se tam s jeho (slabší!) verzí počítalo..
Škoda. Narozdíl od Vámi zmiňovaných V16 ale vlastně nevím o jediném případu, kdy by byl osmnáctiválec v sériovém autě. Vlastně ani v závodním. (nebudu googlovat) Nejblíž tomu bylo asi u Veyronu, který ale nakonec skončil taky se šestnáctiválcem. I když původně se uvažovalo o 18ce a měl jí i prototyp a EB118/218...ale to víte taky.
Hezký den