Hm...takto je možný, ale to se asi moc nepovedlo, když V12 měl 408...
Jink ta W18 měla mít ve slabší specifikaci asi 450-480 a v silnější, která se měla nabízet výrobcům supersportů či se usídlit ve vlastním hypersportu...měla mít 680. Mohl to být druhý McL F1. Škoda.
Tak jasný. Jenom mě to zarazilo. Vůbec jsem se do nikoho nenavážel.
Jinak jo, je mi to u ...
Chtěl jsem ale toho šaška ponížit. Aby si uvědomil, co je. :D
Bych řekl, ze takovému frajerovi, bude úplně u zadku, kdo ho jak znamkuje, ale tebe to docela trápí:)
Jinak neboj, já to nebyl, já ještě neznamkoval asi ještě nikdy nikoho... a když dostanu plusový sám, mám po náladě :)
kdož jsi mi dal za příspěvek daleko přesahující tvé znalosti a obzory palec dolů. Právě proto viď, ty zahnilý prde, co?
Tak se odmaskuj! Ať víme, jaké je být bezvýznamnou neschopnou závistivou nulou!
Ubohý hovne. :-!
FOSTEK RULEZ
bohužel se Vám pane Dragoune vloudila malá chybička. Nebo Vám to bylo přikázáno, aby redakce držela basu? :D
ne vážně - jde o zmínku o konkurenčním projektu Mercedesu. (800SE(L)). Tak to nebyla V16ka, ale uvažovalo se o W18ce. Ale o V16 nepíšete jenom Vy. Plete se víc lidí. Ale byla to 18ka.
Důkazem budiž uspořádání. Protože se jednalo o 3 řadové 2.6ky používané např. ve 124ce. A navíc (narozdíl od toho, co píšete) si myslím, že se ve skutečnosti nikdy nedostal do fáze pojízdného auta, byť prototypu SE nebo SEL - i když se tam s jeho (slabší!) verzí počítalo..
Škoda. Narozdíl od Vámi zmiňovaných V16 ale vlastně nevím o jediném případu, kdy by byl osmnáctiválec v sériovém autě. Vlastně ani v závodním. (nebudu googlovat) Nejblíž tomu bylo asi u Veyronu, který ale nakonec skončil taky se šestnáctiválcem. I když původně se uvažovalo o 18ce a měl jí i prototyp a EB118/218...ale to víte taky.
Hezký den