Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak vypadá testování jízdních asistentů v praxi: UFO, klokani a řidič robot

Na milovickém polygonu vzniká kus automobilové budoucnosti: testují tam asistenční systémy. Měli jsme možnost být přímo v centru dění. Potřebují k tomu vůbec lidi?
Zpět na článek
13. 12. 2019 07:47
Robot
V automobilkách začínají mít roboti velké zastoupení. Vidím to i u nás v práci. Také tam jeden je a té práce udělá za den opravdu hodně. Trochu se děsím toho, aby nás brzy úplně nenahradili. To už ale snad budu v důchodu, tak se mě to nebude týkat. Na druhou stranu musím ale uznat, že robot pracuje dobře. Máme ho sestrojený na zakázku od https://www.profitexgroup.com/ , aby dělal přesně to, co se od něho očekává.
Avatar - cascadia2
2. 12. 2019 20:00
můj sen
To je krásná věta "V japonských městech nenajdete téměř obrubníky, nýbrž jen namalované čáry". Právě mě naše obrubníky vadí. Někde na oddělení chodců kvůli bezpečnosti určitě ano. Ale všude mezi trávníkem a cestou vždycky snad 20cm vysoké a ještě s ostrou hranou. Je o nervy mezi tím jezdit. V USA také mají buď žádné, nebo nízké a zkosené. Vždycky mě rozčiluje, jak u nás musí před koncem roku utratit peníze. Tak opraví obrubníky že jsou ještě vyšší a asfalt stále děravý. Nevím proč se musí stále manévrovat mezi bariérama co zrovna moc přívětivé pro kolo nejsou.
30. 11. 2019 19:38
Pan Killich
sice plácá blbosti, ale má to v popisu práce.

Činnost jakýchkoli systémů autonomního řízení je založena na využití ICT, tedy velmi zjednodušeně se jedná o dostupnost těchto systémů. Nikde na světě neexistuje ICT systém s dostupností 100%, vždy je to 99,xxx % a to z principu ICT technologií. Tudíž ani žádný asistenční systém u aut nemůže mít dostupnost 100%, čili jízdní asistenti budou vždy jen jízdní asistenti, nic víc, a konečné rozhodnutí bude vždy jen na člověkovi. 100% autonomní řízení je utopie, stejně jako e-auta.

Stačí se zeptat na to, zda-li je pojišťovna ochotna dát povinné ručení pouze jízdním asistentům ...