Hm, a co ty fronty u dálničních čerpaček v 1/2 Evropy během prázdninového "stěhování národů"??? Fronta na dálnice už kilák před sjezdem k čerpačce. V čem je to jiné?
No a jestli moc necestujete, pak si stačí vzpomenout na všechny možné svátky typu velikonoce, nebo dušičky a na všechny ty sváteční řidiče obléhající levné čerpačky (Tesco, Globus...)...?
A tihle američtí šetřílci koupili s Teslou i doživotní (toho auta:) nabíjení zadarmo. Tak proč nabíjet doma za peníze, když je to u SCH zadarmo?
Je to o lidech, a ti jsou všude stejní.
Tehdá benzín zdražili. Dnes zdražili elektřtinu v Kalifornii o 55% a to je jen začátek.
Ti maníci co mají elektřtinu doživotně zdarma jsou už těžce v menšině.
Výrobci a distributoři elektřtiny v Kalifornii si mastí kapsy, prý že ropná lobby ha ha ha :-)
Problém je že těch nabíječek potřebuješ výrazně víc než klasických čerpaček, pže místo 10 minut ti tam auto stráví hodinu. Takže, když klasická benzínka na dálnici má 5-10 čerpacích míst, tak tady jich potřebuješ tak 60, aby si všechna ta auta dokázal nějak obsluhovat a nestála ti tam fronta jak na banány.
Proto je elektromobil nesmysl. Leda tak na ježdění kolem komína, kdy si dobiješ doma. Tam má logiku. S hybridem prostě při nejhorším natankuješ a neřešíš. Tady sedíš zmrzlej v autě a hodiny čekáš jako v pasti. Ovšem někteří si naivně myslí, že spalováky se zakážou a budeme jezdit jen na elektřinu.
Re: Tohle je ten nejmenší problém elektrických aut
Žádná demagogie, potvrzují to hasiči napříč Evropou. Naši na to nejsou vůbec připraveni. Čím více jich bude, tím větší průser, až shoří celé podzemní parkoviště, tak se to začne teprve řešit.
Například u té konkrétní Tesly, jak je vidět také na obázku, baterie vůbec nezahořela.. :*)
Doporučuji přestat fetovat ty bulvární noviny, nebo se z toho zbláníš.
K "Dále např. výroba baterií a její "přínos" ekologii planety, nebo ekonomická a materiálová náročnost budování nabíječek atd." je zbytečné se vyjadřovat, to zde bylo vysvětlováno milionkrát. A opět ten bulvár... Zkus se podívat na tento zajímavý dokument pro celkovou představu https://www.youtube.com/watch?… z dílny NATIONAL GEOGRAPHIC :yes:
"Mnozí majitelé starších verzí elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X s radostí využívají doživotního čerpání energie u stanic Tesla Superchager zdarma. Výsledkem je to, co vidíte na videu. Je nutno dodat, že tento obrázek je vidět pouze u těch nejvytíženějších stanic na kritických místech USA a Tesla se snaží problém řešit budováním nových nabíječek nebo rozšiřováním kapacity těch stávajících."
To, že si nějaký nadšený a progresivní majitel elektrického auta počká na místě u nabíječky několik hodin je mi opravdu jedno. Ovšem například to, že se tají látkové složení elektrolytu, který je zřejmě velice hořlavý, problém s hašením při vzniklém požáru - viz nedávné hašení Tesly v Rakousku 50 hasiči, kterou potom nikdo nechtěl nikam vzít k opravě nebo likvidaci a zůstala na parkovišti odtahové služby. Dále např. výroba baterií a její "přínos" ekologii planety, nebo ekonomická a materiálová náročnost budování nabíječek atd.