Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Daimler chystá masivní propouštění, v příštích letech zruší nejméně 10.000 pozic

Automobilový průmysl se připravuje na velké změny, které budou vyžadovat velké investice. A tak se začínají utahovat opasky.
Zpět na článek
6. 12. 2019 13:08
Usilovně podřezávaná větev začíná praskat...
...a až ekofašisti přitlačí na evropské automobilky ještě víc, příjde totální katastrofa!!!
5. 12. 2019 08:51
Re: Nafúknutý problém
Presne tak. 10 tisíc z 304 tisíc je 3.29%. Toto je akože masívne prepúšťanie? A väčšina má byť manažérov. Ale veď v podstate to môže byť aj prospešné pre ekonomiku firmy. Veď manažéri majú najväčšie platy, a povedzme si pravdu, čím väčšia firma, tým viac zbytočných manažérov. A ich ekonomický benefit pre firmu.... Zkumulujú funkcie a vybavené. Neverím, že nie je dosť mladých ambicióznych, ktorí budú chcieť vyniknúť...
Avatar - xxc
5. 12. 2019 08:30
Re: Nafúknutý problém
Preco by mali byt na podpore? Zalozia nejaky startup, spolu s vyhodenymi starymi skusenymi manazermi kludne aj nejaku novu automobilku.
5. 12. 2019 07:12
Re: Nafúknutý problém
A to, že nebudou přijímat nové - povětšinou mladé - zaměstnance je v pohodě ? Neznamená to náhodou to, že bude více nezaměstnaných na podpoře ? A vsadím se, že není záměrem automobilky, aby nenabírala mladé a neopotřebované a nechala si na práci jen postupně stárnoucí . Takže postupně budou vypadávat z práce ti starší a skončí an podpoře .
5. 12. 2019 00:04
Nafúknutý problém
Ono je to celé pekne nafúknutý problém. Na to, koľko ľudí v koncerne pracuje, tak je tých prepustených minimum. Tých pár percent sa v pohode zmestí do prirodzenej fluktuácie pracovníkov.
Skúsme trochu počítať: Ľudia pracujú cca 40 až 45 rokov (cca od 20 do 60), takže každý rok ide do dôchodku priemerne 2 až 2,5 % zamestnancov (záleží to ale aj od sily populačných ročníkov).
V Mercedese určite pracuje nemálo ľudí v tomto veku, takže stačí, aby vedenie namiesto týchto ľudí neprijímalo nových zamestnancov.
Plus existujú odchody zo zamestnania z iných dôvodov - niektorí si nájdu lepšie prácu či prácu v inom odbore, iní sa presťahujú a pod.
Takže reálny počet prepustených zamestnancov bude podstatne nižší.
Avatar - xxc
4. 12. 2019 21:41
Re: Hybridy, infotainmenty jsou náročné
Namiesto toho, aby vyvinuli take baterky, ekologicke a v takej cene, zeby ich brala Tesla do usa a ciny kvoli cene a kvalite, tak budu prepustat ludi. To je europske riesenie problemu.
4. 12. 2019 21:36
Re: Hybridy, infotainmenty jsou náročné
A bude to i díky hybridům, infotainmentům?

Asi ne, jenom se urychlí investice, co zautomatizují výrobu.
Avatar - xxc
4. 12. 2019 20:58
Re: Parada
Preco by mali strajkovat? Ved nech kupuju auta dalej namiesto strajkovania :-) Strajkom nicomu nepomozu.
4. 12. 2019 20:00
Re: Díky elektromobilitě???
ale oni by si chceli nechať lacných gastarbeiterov a drahých domácich poslať k vode
oni totižto rušia dobre platené managerske miesta
roboši ostávajú
možno sa chystajú otvoriť závod v nejakej lacnej destinácii
ako napr slovensko/ aj to sa im už zdá ale drahé/
najlepšie bangladéž 100e za mesiac
4. 12. 2019 19:54
Re: Díky elektromobilitě???
Samozrejme ze automatizacia by postupne sposobila prepustanie. Ale elektromobilita to urychli. A tonje dobre...este pred dvomi rokmi vyplakavali vsetci ze im chyba pol miliona gastarbaitrov v nemecku. Ako rychlo sa to zmeni....
4. 12. 2019 18:47
Díky elektromobilitě???
Asi by k tomu došlo i bez elektromobility
Přece se všude mluví o investicích díky průmyslu 4
Avatar - Zetti
4. 12. 2019 18:33
Re: Parada
Sem nikdy nepochopil co je na tom legracniho, urcite se nebudou smat ty propusteny a v nemecku je silna skupna proti elektromobilum https://www.facebook.com/…ridaysforHubraum je tam pres pul milionu lidi na rozdil od par zdejsich troliku
Avatar - JohnST
4. 12. 2019 18:12
Parada
Nemci este budu plakat a pojde sa aj strajkovat.