Japonská a německá auta nadále obsazují první třetinu žebříčku kvality automobilů na německém trhu. První italský automobil obsadil letos mezi nejmladšími až 25. místo, nejvýše umístěný francouzský výrobek je na 42. příčce.
da ale zavolat technicke hotline nebo adac stoji pres mobil 2-4euro na minutu, telefoni spolecnosti vi ze mnozi lide kupuji telefonni karty jen kdyby meli poruchu nebo havarii - tak delaji ksefty z umele zvednutymi poplatky na hotline cisla. Dalsi vec je ze kdyz zavolas pred dalnicni budku nemusis popisovat kde se nachazis
Mám 2roky Hyundai coupe a musím říci že není sebemenší problém a to v nejlepší výbavě vše v elektrice takže je vidět že se Korea hodně zlepšila a už není takový rozdíl jaký byl před několika lety.
Japonci zaspali?? To co se prodává v Evropě se většinou v Evropě i vyrábí - a Německo to zrovna moc není. Vezmeš -li v úvahu, že se třeba takový yaris vyrábí ve Francii a v Maďarsku, tak to zrovna jako zaspání nevypadá. Navíc tyhle testy spolehlivosti mohou být ovlivněny i servisní a asistenční podporou a desetinky procent o ničem nemusí vůbec vypovídat.
Takze chces rict ze za vsechny bouraky muzou jenom ridici Skody a VW.Ostatni nebouraji jo?Stejny odkazy ti sezenu na jakoukoli jinou znacku.Zijes asi v pohadce.Uvedom si ze tyhle auta svym poctem prevazuji nad ostatnima!Takze jdou vic videt.To je vse.Ale je to vazne hloupost..
Abys mi rozumel, pavkine, ja netvrdim, ze se mi na Subaru v budoucnu nic neporoucha, nejsem zadnej fanatik a s touhle znackou mam zatim jen dvoulete zkusenosti. Ale zatim se neporouchalo a i jinak jsem spokojenej. Auto, se kterym jezdim jen na pravidelne prohlidky, je pro me prijemnym prekvapenim. A k tem trem koncernovym autum: dve byly Octavie (1,6 a 1,8T), dalsi byl Sharan (1,8T). Spolehlivost: prvni Octavia nic extra, druha az na mensi veci (stahovani oken, elektronika apod.) docela fajn, ale me vadi i ty "mensi veci", kdyz kvuli tomu musim trcet v servisu. No a zdaleka nejhorsi byl ten Sharan, kterej stal novej pres milion navic se zarukou pouhy 1 rok, takze vetsinu oprav jsem taky zaplatil. Chapu, ze by sis klidne koupil koncernove auto, je to tvuj nazor, ale ja po svych zkusenostech uz fakt ne. Nechce se mi dal poslouchat vymluvy prodejce typu, ze jsem asi narazil na blbej kus, kdyz pak clovek zjisti, ze stabilizatory predni napravy se brzo meni prakticky na vsech techhle autech, ze s Climatroniky jsou caste problemy atd., takze zadnej "blbej kus". Nerad ze sebe nechavam delat vola. Reknu ti, ze kdyz jsem se zbavil toho, cemu bych rekl "koncernova slepota", zacal se o auta vic zajimat a prestal si myslet, ze na VW v produkci beznych vozu hned tak nekdo nema, zjistil jsem, ze neni vubec spatne koupit i jinou znacku. No a pokud si dal myslis, ze kecam, tak se asi neda nic delat. At ti tve auto slouzi.
nie, nie som iny! Len pisem to, co zazivam denne na cestach! Hufy vymletych d.e.b.i.l.o.v v sluzobnych Octaviach, sluzobnych Passatoch, ojazdenych a tunovanych Golfoch a Polach! Niekedy mam pocit, akoby koncern montoval do aut nejake vrecka s drogou, z ktorej sa potom soferi nafetuju a zatemni im to pred jazdou mozog!
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
porsche boxter neni gt4 a urcite si ho moc lidi nehycka v garazi auto bylo vyrobene pro zeny a ty co jsou stale na ceste a nemaji chut poslouchat 500konovy motor. Cenove konkuruje spis tt a z4, kupuji si ho na zapade normalni lide kteri snim najezdi vic jak lide v CZ z oktavii. Prave porsche jsou celosvetove zname ze na svoji narocnou techniku jsou obrovske drzaky americti prominenti ho proto uprednostnuji pred ferrari z kterym po 5tisic km muzes delat generalku. V JD power je uz roky neohrozitelne NR 1
nevim jestli neumis cist statistiku ale i z autem na 110miste melo jen 8% zakazniku problem to znamena ze 90% jsou z tvojim peugeotem 307 spokojeni!!!!!!!!defakto kromne tech 20% u kIA jsou vsichni dobre umistneni
to co pises je uplna blbost, videt ze nezijes v nemecku. ADAC byla v 90letech prvni instituce, ktera nemecke automobilky za setreni na kvalite strasne kritizovala a dokonce je vymenila ve svojich "mietautech" za volva a asijaty. Porovnej ty same statistiky z roku 1998 a uvidis, ze mercedes obsazuje posledni mista, mne chodi domu kazdy mesic jejich casopisy a kazde druhe vydani se zabivalo problemy ze servicem premiovych aut. Dneska se kvalita hodne zlepsila, co je videt i na statistikach z USA a GB!
Testovani jako takove z jinych krajin jak nemecko mne moc nezajima, protoze tam neumi jezdit autem, staci kdyz prijede na nemeckou dalnici holandan, cech, francouz a jede spoceny 170kmh v levem pruhu, v te "hrozne" rychlosti se mi boji uhnout do prava, neumi odhadnou kdy brzdit atd... V GB je maximalka 110KMH, v USA 80-120 auta tam pouzivaji jen na vozeni a maji uplne jine pozadavky na vyrobce jak v nemecku. Nejaky Lexus je dobry v USA ale kdyz se ti rozskace pri 250 tak je to smrtelne.
Co se tyce odtahovani tak nabizi ji i toyota- prave ta ma posledni 3roky velke problemy z poklesem kvality.
Kdyz stojis na dalnici tak volas z orangove budky a ta ti automaticky posle ADAC
- ze nemci se potom co se jejich manageri v 90letech honili za co nejlevnejsi vyrobou na vychode a levnymi soucastky z ciny a vych. EU zase zlepsili a kvalitou se vraceji na stare prvni mista. V JD power USA predbehl mercedes lexus ve vsech kategoriich, audi a8 bylo ohodnocene jako nejkvalitnejsi limusina sveta (pred sklasee a jaguar) Porsche uz roky stavi nejkvalitnejsi sportovni auta proto je tak strasne zadany, jedina vyjimka byl prvni generace cayennu z bratislavskeho VW, ale ted vychytali mouchy a hodne se vylepsili.
Jdpower USA:
Značka [výrobce] Počet bodů [max. 1 000 bodů]
Porsche 849
BMW 847
Mercedes-Benz 844
Jaguar 841
Lexus 836
Audi 829
Infiniti 823
Cadillac 818
Land Rover 816
Acura 815
Lincoln 810
Scion 809
Volkswagen 800
Volvo 792
Top 5 Compact Premium Sporty Cars in Initial QualityPorsche Boxster
Mercedes Benz CLK Class
Mercedes Benz SLK Class
Porsche Cayman
Volvo C70
Top 5 Midsize Cars in Performance and DesignNissan Altima
Volkswagen Passat
Saturn AURA
Ford Fusion
Mazda 6
No vidíš, já zase neznám lidi co mají s koncernovými vozi tak tragické zkušenosti jak se zde neustále popisuje, všem jezdí auta bez problémů. To nemluvím o proběhu 10-15tkm ročně ale o autech co mají najeto 200-300tkm a některá i více. Aby jsi byl v klidu tak nyní koncernový vůz nemám. Ale klidně si ho koupím opět. Toho tvého souseda bych vyrazil na hodinu.
Ty jsi ale prostacek.Radoby zavodnici jezdi v cemkoliv a nezalezi na znacce ty MAGORE!!Chces rict ze bouraji jenom VWGroup?Uz se probud.Podle lidi soudit auta...JSI OPRAVDU JINY!
Jde vidět že po spolupráci Nissanu s Renaultem šla Primera P12 (současná generace která je na odchodu) pěkně do kytek! No Nissan za to asi nemůže, vždyť obě předchozí generace Primery obsazovaly příčky spolehlivosti tak okolo 30 místa... Bravo Renaulte, už se ti podařilo částečne pokazit spolehlivost japonských aut!!!!!!!!
Povedané rečou niekoho zo štatistického úradu, uvedené údaje sú podľa mňa štatisticky nepreukazné. Veď nie je skoro jedno, či má vážnu poruchu 2,2 perc. aút na treťom mieste, ale 4,5 perc, niekde okolo 50-teho miesta, keď nevieme, kto, na aké účely, pri koľkých kilometroch, a po akých cestách a akou rýchlosťou jazdil. Možno tie autá, ktoré majú nad 10 percent porúch, možno považovať za poruchovejšie, ale to ostatné je len zhoda náhod pri výbere kupujúcich jednotlivých značiek. A ak som sa dobre pozeral, tak z prvých 20-tich miest sa ako služobné auto používa A8, všetky ostatné sú viac-menej rodinné autá, myslím, že ani Golf sa v Nemecku ako služobné auto moc nepoužíva, a preto aj tak dobre dopadli.
Obávám se,že J.D.p.také nebude to pravé ořechové.Je to asi nejsubjektivnější ze všech hodnocení,zeptej se u nás majitelů aut jak jsou spokojeni se svou značkou.Vzhledem k poměru značek na našem trhu bys zjistil že to nejlepší je škodovka!!!!Tato metodika asi 100%nefunguje.
To je určitě zmanipulované!!!!!! Už jen proto, že to nevyhrála škodovka s Octávkou nebo Fabií >:D. Vždyť jsem denodenně přesvědčován ve forech, že nejlepší a nejspolehlivější auta na světě dělá jen škodovka, pak dlouho nic a pak taprv ostatní automobilky >:-[]
:yes:
...a nezabudni si pred jazdou na svojej sluzobnej Ochcavii pozriet stranku:
[odkaz]
..lebo podla vsetkeho patris k tym kovbojom, ktory sa za firemne peniaze predvadzaju na tédeíčkových Ochcáfkach priemernou rychlostou 160km/hod a zabijaju ludi!!!! Alebo si jeden z tych, ktory si dotrepe jazdenu sunku (VW/AUDI), otoci silt dozadu a "RALLYE ***BALL" moze zacat ;-)
fusion se vyrabi v koline na rynem. muj r. 2007 je odtamtud stopro. zarazi me ale rozdil umisteni fusion/fiesta. naprosto stejna technika, stejna tovarna a rekl bych ze fusion jako uzitkovejsi verze vzhledem k cilove skupine (podnikatel, fremni vozidla) bude vic nachylna na vyskyt zavad.
no ja pracujem v najvacsiom servise VW a Skoda na slovensku a mozem ti povedat ze ked za den nezbadam aspon 10-15 fabii,3 golfy a 5 apostolov tak som asi zostal doma ;-)
tak tak, klasicky Peugeot 406, který se už 4 roky nevyrábí:-)
Navíc mě vždy pobaví jak dokážou nacpat do jedný statistiky auta typu Porsche Boxster, které si někdo hýčká doma v garáži a o víkendu se jde projet a auta se kterými se jezdí denně za každého počasí.
GTI ma sluzobnu Fabiu, no sefko mu uz zase pozical APOSTOLA a takto to dopadlo:
[odkaz]
Ach GTI, GTI ....to ze Passat ma silny motor este neznamena, ze musis valit na plny plyn ;-):no:
nuz, jedni su hore...dalsi dole...vdaka za kazdu poziciu. Ono je vzdy lepsie robit saska na kralovskom dvore ako umriet na poli v kralovskom vojsku >:D >:D
....ono je totiz rozdiel ci chcem pisat pisat normalne prispevky, alebo chcem rypat do koncernakov. Si vsimni trosku diskusie....akonahle sa objavi nejaka ina znacka ako "koncern" ...hned vsetci do nej rypu. Naco? Nech nereaguju, alebo nech pisu slusne. Nic ma nevie * viac, ako ked naskoci clanok o novom Mitsubishi a horeuvedena skupinka (v zatvorke) pouzije vyrazy: "SRACKA" !!! Este to nie je ani v predajni, no koncernaci tvrdia, ze je to sracka!
Tak potom fakt neviem, ze ci oni disponuju mozgom 8-s
A nie som ani robo ani daniel...seki je len jeden ;-)
ZAZRAK! :-O To si asi jediny ;-)
...inac mam suseda (uspesne rozbil 2 sluzobne Octavie)a teraz ma tretiu. On tvrdi, ze nikdy nebol s Octaviou v servise.......a tak som sa spytal jeho kolegu, ktory ma na starosti vozovy park vo firme .....a ten uz tvrdil nieco ine ;-)
Renaulty su v poriadku - ako ta.
Skor by ste sa mali zamerat na citroeny.. hlaven C4 to auto nemalo nikdy jazdit po cestach.
Celkovo Francuzi maju dobru techniku a zaujimavy design, ale co sa tyka kvality je to dost zle..
Nielen auta, ale aj biela technika.
Mas fakt pravdu..
nebolo by to prvy krat keby nemci "mierne korigovali" testy
spomente si na dobre znamu aferu z Loganom a losim testom a nemecky klub ADAC. Nemci si vzdy prisposobovali veci svojim cielom. Ak by ste porovnali skoro totozne auta (Octavia a Golf) na akych rozdielnych miestach sa umiestnili. Vychadza z toho, ze problem je vo vyrobe auta, nie v jeho dieloch, nakolko su skoro identicke. A to sa mi vobec nechce verit.
neco je nahoda neco ne. jak se rika "na kazdym sprochu, pravdy trochu"... a abych to dovrsil tak ti musim rict GTI, ze mazda je na spici porad. mozna ta statistika neni uplne realna ale minimalne si tam muzes udelat "jakysi obrazek" a kdyz kouknes na jiny statistiky, neco ti z toho vyplyne...
Jasne, kdyby sis to precetl, data se sbirala od leta 2006 do leta 2007. Takze stacilo, aby dojely trilete Bory nebo Omegy v dostatecnem mnozstvi v lete 06, a bylo to...
Já se bavím spíš tady, myslím že, naprostá většina automobilek má vlastní asistenci, včetně KIA, tahle statistika spíše vypovídá o kvalitě servisu a přípravě auta na STK, a to už vůbec neřeší nájezd kilometrů. Většina německých značek budou hlavně služební auta s podstatně větším proběhem km.
Nebudu konkretizovat. Ať bych uvedl jakýkoliv typ byl bych okamžitě označen za poskoka Ronaulta, GTI, Wolffa a hned by mi bylo řečeno, že sem ***, protože tohle auto je best. A jestli ty nevíš jestli jezdíš ve šrotu, tak doufám že tě nikdy nepotkám >:D
Mě přijde, že tady kecá spíš někdo jinej, jestli máš na nová auta takový štěstí jak popisuješ, tak bych neopouštěl bydliště a už vůbec né v autě. Jinak vlastní zkušenost s O1 TDI 220 000km, jediný problém vadná páčka na blinkry a O1 1,8T 4x4 180 000km bez problému.
přesně tak,třeba taková Thalia,ale i Logan jsou jednoduché a spolehlivé vozy.Mluvil jsem s prodejcem a nemají na Thalie ani jednu výtku,ani reklamaci.Třeba Laguna II doplatila na revoluční elektroniku.U faceliftu se už mouchy vychytaly
ADAC a hodnotné alebo praktické informácie? To sa Ti len snívalom kamoš. Nemôžem považovať za spoľahlivé a nestranné informácie od klubu, podľa ktorého sú vždy najlepšie nemecké autá, keď všetci ostatní hovoria niečo iné...
jak je vidět,ani jeden tvůj příspěvek se neobejde bez urážky Renaultu.Jak je vidět,žádnýho Renaulta jsi nikdy neměl.Nechceš tak náhodou změnit repertoár?Co ti udělali?Pokud vím,jedinýho Renaulta,co jsi chválil,tak Byla studie Kangoo compact.Bude se ta tvoje chvála vůbec někdy opakovat?
Každé auto s namontovanými hogh-tech riešeniami bude zákonite poruchové. Čím viac sereptičiek v tom voze máš, tým väčšia je pravdepodobnosť, že sa niečo pokazí. Kto neverí, nech si zopakuje matematiku zo strednej školy, tam sa to učí. Čím zložitejší voz, tým väčšia možnosť poruchy, to dá rozum. Plus zakomponovanie nemeckého zvyku narýchlo tlačiť do sériovky nové a poriadne neoverené a nevyskúšané komponenty.
:-) Připomněl si mi nějakou anketu, která zjišťovala věrnost fotbalových fanoušků. Někde si klikl a tím ses přihlásil jako fanoušek třeba Barcelony...a nějak ke konci třeba Barcelona měla 20 000 fandů, Chelsea 30 000, Real Madrid 35 000, Baník Ostrava 1 500 000... ;-) >:-[] Podobný "systém" o kterém mluvíš...má to něco do sebe ;-) Ty čísla si samozřejmě nepamatuju přesně, jde o ten poměr... ;-)
Nicmene stare Bravo a Brava se nedozili ve vyrobe toho Tveho "okolo roku 2003"...;-) Colt a Lancer sice ano, lec mi taktez neprijde uplne jako objektivni zalezitost davat je dohromady ;-)
Uzivatelsky komfort - OK, Top Gear robi presne takyto prehlad, nechava ludi, aby im napisali, ako su spokojni s autom, znackou, ustretovostou dealera a tak. Prieskum je zalozeny na dobrovolnosti (takze ak sa klub mjitelov Jaguarov rozhodne zakrocit, tak XJ skonci na prvom mieste) a skodovky sa tam umiestnuju na poprednych miestach.
Ale aby som citoval Jeremyho Clarksona z Top Gear a jeho komentar k Top Gear survey: Ked cakam, ze sa mi auto pokazi 20 krat za rok a pokazi sa len 10x, tak samozrejme napisem, ze som spokojny, lebo vysoko predcilo moje ocakavania.
Ono je to taky možná způsobeno tím, že se berou v potaz jen technické prohlídky. Nikdo se na technický už nezeptá na to, jestli tam máš třeba druhej motor a hned to běží zapsat do statistik. Ve statistikách jsou jen závady zjiště né při technické, proto tam může být rozpor s tím kolik opravdu těch závad na autě bylo. Takhle bych to viděl já.
Ono, Mazda 2 i Ford Fusion schadzali z jedneho pasu v Spanielsku. Napriek tomu ma Dvojka lepsie skore. Cele je to o navrrhu auta. Jedoducha si mazda dala viac zalezat na tom, ako nalozi so spolocnymi komponentmi...
no viete........musíte pochopiť auto.cz........nenašla sa aktualita na dnes žiadna iná, thaQ sem šupli túto podpriemernú štatistiku.........ja sa nejdem vyjadrovať......na vodičák mám odklad :-! takže skúsenosti s vlastným autom žiadne.......ale fakt niektoré autá v tej tabuľke majú umiestnenie hodné TRABANTA!!!......
Jmenovat nechci, neboť by se to tu změnilo akorát ve změť urážek a napadání. S těmi opravami máš bez pochyb pravdu, ale myslím, že jde o to jak často a s čím.
Já taky netvrdil,že po třech a že ostatní ne,myslel jsem tím,že Golf kupují lidi,kteří mění auto po leasingu za nové tak po 5-6 letech,takových pár znám,ale neznám nikoho kdo by si golfa nechal déle,starší golfy vidím spíše u těch mladých "kovbojů" ;-)
Je pravda, ze okolo silnic jsou odstavena ruzna nepojizdna auta. Pokud ovsem nepotvrdis, ze tech od rendliku je statisticky nejvice, asi jezdis nekde jinde, nez v Evrope.
Předem se moc omlouvám, ale nemohl jsem se při čtení tvého příspěvku nezasmát. Práve ADAC je ta nejméně věrohodná instituce na porovnávání kvalit aut (můj názor + auto-novinářský názor). Tys ji musel jednoduše uvést proto, že se tam ty německé výrobky umísťují na nejlepších pozicích ze všech srovnávacích raportů. Ono je to proto, že levné a málo etablované značky v Německu nemají vlastní asistenční a odtahové služby a musejí holt volat ADAC. Takže majitel má např. Kiu a zavolá na ADAC, ti si tam napíší: "další porouchaná Kia". ALe když se porouchá například Mercedes, BMW nebo "náskok na odtahovku díky technice" tak majitel automaticky zavolá na značkovou asistenčku a ti se o to "postarají" = nic se nikam do statistik nezenese a pěkně se to zamete pod koberec. Jen ti majitelé výše uvedených značek co si zapomenou kartičku s číslem do Mercu/BMW/Audi zavolají ADAC.... Co z toho vyplývá: to je jako říkat, že s chřipkou k doktorovi přišlo jen 100000 obyvatel z 1 milionu. Pak by se totiž uvedlo, že chřipku mělo jen 10% obyvatel a těch zbylých např. 300000, co to přechodili/vyléčili u šamanů/jeli do lázní/... už nemocných nebylo....... Nerad to dělám, ale stejně to musím napsat: "pročítáš ty tabulky od zadu nebo od předu" Totiž Pan Apoštol se vždy objeví rychleji při čtení odzadu. (jen u 4-5 let se objeví o trochu dřív při čtení odpředu) ;-)
Nevím, ale kolem silnic není vidět,že by stály mraky nepojízných aut obecně, tu či jinde vč. italských či francouzských. Před rokem jsem na D2 viděl maďara s A6,otevřená kapota,trojúhelník a mobil u ucha. Nafta mu snad nedošla,když to bylo asi 2 km za čerpačkou sm. Hustopeče.A6 je snad spolehlivé jako ceed nebo cokoliv jiného,že? Tak je občas vidět auto kdekoliv,jakákoliv značka, ale žádné drama.Pamatuji,kdy stávalo kolem a u silnic spousty soc. skvostů,ze škodovek valila pára,nefungovaly termostaty atd...možná byly solidní první žigulíky.Ale o prvních fáčkách se to říct nedá-když upadne vlečné rameno 30 km po vyjetí z Motoechny(to byla jedna ze dvou prodejen aut,to pro mladé,druhou byl Tuzex,ale to už by vůbec nepochopili).Jinak souhlasím,že každá anketa je o trochu něčem jiném,nicméně i např. tzv."spokojenost"Co to je? Kdo nemá žádná očekávání je nadšen,kdo má přehnaná,je zklamán.V diskusi se majitelé Mondea diví,že kdesi cosi lupe.Jednak koupili první várku a pak,poslední dobou šla úroveň plastů dole obecně,viď Aurisi, ale např. Corolla sedan je přesný opak.Osobně to neřeším.Navíc:je uváděno "závažné poruchy"-takže nebudu šťouchat,ale pokud se provádí seriozně údržba,závažné poruchy se nekonají.
Máš pravdu,jenže:
1.o čem by novináři psali?
2.nad čím by se jedinci vášnili?
Moje,sice teprve 32 letá zkušenost s auty,kus života spojeno i profesně,je: obecně jsou všechna auta stále spolehlivější,ať se to někomu líbí nebo ne.Ale:díky uspěchanému vyývoji,tlaku na náklady a globalizaci výroby jsou občas problémy,to pořeší svolávačky.Jsou levnější,než vyrábět v centru Londýna,obrazně.Další zkušenost:záleží na způsobu zacházení a údržbě.Pokud se jedno dlouhodobě nedělá tak jak má,přijde dříve nebo později problém a je jedno,kde bylo auto vyrobeno.Poslední vliv:tragický stav vozovek.Auto provozované někde po D1, nebo na SK,např. směr od Martina na Turč.Teplice,kde je panelka,která pamatuje i příjezd ruských tanků,jen jede o to,jestli ve 45 nebo až 68...ale takových úseků je mraky,všude v ex-ČSSR, pak auto u nás nemůže vydržet to,co vydrží,když bude jezdit pro francouzských dálnicích,nebo španělských.Zbytek jsou kecy,když to zjednoduším.U nás za to nesou zodpovědost navíc i socani,protože se vědělo,že Německo a Rakousko spustí mýtné,že pokud nebude u nás,vlítnou sem kamiony a dálnice rozmlátí.Stačily dva roky a tragédie.16" kola a nějaká 55% pneu je max.,pokud se má jet v pravém...17"kola jsem vyhodil.
to umístění golfu není zas podezřelé jak si myslíš,u starších aut je ve 3.desítce,což je pořád dobrý výsledek na to jak tu píšeš,že se sype jak písek,ostatně jak jsem psal výše,Golf se nekupuje na 10let :-)
Klid hoši, ta horní tabulka je přesně to, co vás nezajímá, resp. nevypovídá vůbec nic o spolehlivosti auta z pohledu uživatelského komfortu. Jsou zde shromážděné než výsledky němckého zkušebního ústavu, tedy jde o obdobu zdejších estékáček. Výsledky tedy vypovídají než to, jaké kdo vykazuje závady vztahující se k bezpěčnosti silničního provozu, nikoli o tom, jak jsi s autem spokojený. Kouřivost výfuku, případně netěsnosati vany motoru... to je ústředním tématem. Z výsledků se samozřejmě nedozvíš, které auto má po dvou letech vysezená sedadla, či komu nefunguje klimačka...
Co se týká informační hodnoty pro řidiče, pak je asi nejpřesvědčivější zjišťování ADACU, který vyhodnocuje výjezdy k autům, která klekla na cestě... to má již své praktické kouzlo informace. No a tohle všechno musíš dát do konfrontace s třetí možností a tou je tabulka hodnocení spokojenosti podle majitelů aut... Jinak se v tom utopíš.
Přesto, tedy s ohledem na ten informační TUV výsek - italská a francouzská auta, to je tedy úspěch... 8-s
Tak KII opravdu nemám,d€dilům je hovco do toho čím jezdím, ale jednu výjimku udělám:Laguna2,Swift a M6,stáří 3,5-2r a 2 měsíce.Ještě něco? >:D Jo,mmám jeden psychologický dotaz: Proč mají příslušníci(naštěstí už bývalého státu)potřebu neustále vyrypovat?Nějaký komplex,bo čo také?Myslím jedinci,neb většina je normální...a ty se už zařaď kam chceš. :-!
tak za prve:
na rozdiel od teba, Zezulku, GTI a vsetkych koncernovych kovbojov si kupujem zasadne nove auta. To su take, ktore si sam zabehnes a sam si ich aj financujes. Pre pochopenie "koncernovych kovbojov" to nie su jazdene sunky dovezene a ani nie sluzobne Octavie ci Fabie, ktore vam prepozicia vas zamestnavatel ;-)
za druhe:
Golf bol vo vybere pre moju manzelku. Takze nie som jeho odporca. Pisem na zaklade skusenosti par ludi s tymito vozidlami. Je mozne, ze niektore Golfy su spolahlivejsie ako Mazdy3 (pripadne Toyoty, Hondy)....vsetko zavisi od kusu. V kazdej automobilke sa vyskytuju nepodarky a opacne.
Je mi len velmi povedome, ze Golf sa nikdy neumiestnil tak dobre ako teraz. Ten obrovsky skok sa mi jednoducho nepozdava.
A k japoncom versus koncernu:
japonci su lacnejsi, spolahlivejsi, maju lacnejsi servis/ND, vykonnejsie motory a NEKRADNU SA !!!
Takze preco ist do koncernoveho vozidla?
MiraTDi pise: Já jsem měl několik Octavií, VW, ale nikdy jsem nebyl v servisu mimo garančku.
Ja na to rikam jedine: ZAZRAK !!!
Ale tak trochu ti, MiroTDi, stejne neverim, i ja mam totiz se tremi koncernovymi auty sve zkusenosti (kazde jsem mel tri roky) a to jsem s temi auty jezdil jen ja sam, nebyly sluzebni (cili cca 20 000 km rocne), byly to benziny, koupeny nove a servisovany pravidelne a vzdy ve znackovem servisu. Jenze tuhle nesly sterace, tamhle stahovani oken, pak hlasila chybu elektronika (na nic se opakovane neprislo), pak to nestartovalo, pak se podelal Climatronic, pak nesel zadni ostrikovac, u jednoho odesla spojka (pry vada materialu, ale bohuzel po zaruce), pak potize s predni napravou a tak bych mohl pokracovat... S benzinovymi motory ale problem nebyl. A tak jsem se poucil, jezdim uz pres dva roky v Subaru a zatim bez jedineho problemu.
Cili, MiroTDi, jestli tak trochu nekecas, tak ti doporucuju koupit si los nebo vsadit Sportku. Mas asi fakt stastnou ruku.
A od koho si myslíš, že je to jako podplacené? od Mazdy, která má první dvě místa? Nebo že se VW potřebuje chlubit tím, že další vůz má "až" na 30. místě? (Mazda v první dvacítce 6!). Tohle obviňování opravdu nechápu.
Jasně robo, seki, danieli nebo jen obyčejnej Slováku, tobě nikdo do zadku neleze a strašně tě to mrzí, jak koukám. Až budeš mít názory, který budou ukazovat, že je píše uživatel disponující mozkem, možná se taky jednou dočkáš nějakého uznání a podpory. Zatím jsi tu za šaška. :-!
Přesně tak. Není nad vlastní zkušenost a proto jsem po ventu a boře koupil novou jettu a ani jedno auto nemělo zatím závažný problém a celkem jsem s těmito auty najezdil cca. 400 tisíc dohromady. Pokud máš podobnou zkušenost s Renaultem, tak není co řešit a asi si kvůli těm kecům a výmyslům tady nebudeš kupovat toyotu nebo nějákýho němce...
Zase jedno a to same.Jeden tabor vyzdvihje spickova japonska auta,jini se opiraji a legendarni spolehlivost VW...tohle uz asi nikdo nezmeni. :-).Muj Peugeot 307 je ve statistice na konci..Jiz vlastnim druhy model 307ky a s zadnym nebyl a neni problem....Davam radeji na vlastni zkusenost.
On má spíš někdo problém pochopit,že z nějaké roční produkce(a teď nevím,kolik Golfů se dělá-půl mega?) se občas "sejdou"dobré díly,možná bezva uživatel a je...Mám M6 a v servise mi narovinu řekli,že u nafty už měli u nového auta roztrhlé turbo.Na to,jak malý prodejce,že v naftě prodají menšinu,začít počítat stat.šanci, je obrovká.To mám sedat do auta s tím,že se může rozpadnout i mně?No tak... :-! Nebo to byl Golf vyroben v některé rozvojové zemi...
Zrovna tobe to verim :no: Jak neco vyjde od VW tak tomu nemuzes prijit na slovo.Nezur ze je neco spolehlivejsi nez tvuj vyjezdeny stary(pocitam jap)kram ;-)
Japonci nějak zaspali dobu... Jinak se ani nedivím, že je 3 VW bora resp. golf. Já s borou najel přes 270 tis. km a krom pár drobností to auto naprosto bez problémů slouží a to ještě nebyly měněny díly typu tlumiče, ložiska, cokoliv na pohoném ústrojí atd. Je to zkrátka držák... :-)
Nas sef ma cc160 aut.3Mazdy,5Sonat,cc40Passatu,10Golfu,ne… ty Adiny,Seaty,Octavie,Fabie.Ma pujcovnu na kratkodoby i dlouhodoby pronajem az do 5let.S temato autama jezdi prakticky kdo ma ruce nohy.Coz se na nich podepisuje.A zastance VW jsem prave kvuli tomu co vidim v praci.A tohle m,i nikdo nevymluvi.Prakticky se na tech autech delaji bezne veci.Prohlidky,rozvody,kotouce,sem tam nejaky ten cep nebo spojka.Neco jineho je Sonata.U trech se uz menil motor.Duvod jedna rozpadle rozvody,dalsim dvoum uletela
ojnice.S mazdama taky nejsou problemy ;-)
V okrese je opravna na turba.Mohli by vyprávět...konstr.chyba, nebo spíš výrobní vada je něco naprosto ojedinělého, ale když vidí olej,zjistí,jak se dělal servis vozu,je to dost jasné.To s benzinkou je přesné.Lidi přilítnou a hned típnou motor.Pak se diví.A titíž se v nějaké diskusi o turbu asi smějí,že se musí turbo lehce dochladit-a také nedát plný kotel studenému.Jenže to bývá řidičům služebních aut,a těch s turbem je absolutní většina, naprosto jedno...z cizího krev neteče.
Ano, opravdu jsem se o Cayenne zajímal, a právě tohle všechno je více než zvláštní...
Akorát mě tu štve, jak tady hned někteří kopou do GTIho, proč? Copak ten článek psal on? Myslím, že taky s umístěním některých aut nesouhlasí, a pravda je, že podle těch údajů co tady jsou, sem některá auta skutečně nepatří.
Mno,ale to bys po některých s. čtenářích chtěl moc! Něco si pamatovat,no tak,neblbni :-!Já tuhle statistiku neřeším,neb tam mám 3 auta,všechna jezdí bez poruch,včetně toho na více než stém místě.Dal jsem jej kondičně na STK a nic.Že by zacházení a údržda? ;-)
Ten Cayenne me pobavil taky, horsi blaboly uz jsem davno necetl... Kazdy soudny clovek co se o Cayenne kdy zajimal musi vedet, ze mu pravidelne po urcitem case odchazeji motory a elektronika! Ale inu soudruhum z TUV to zrejme tezkou hlavu nedela a pro ne je Cayenne spolehlivost sama... :no: >:D
Ahoj Nestydo, já myslím, že to jsou tabulky dělané pro průměrného německého člověka...
Myslím, že by se ani v jiné zemi neměly uveřejňovat. Prostě tentokrát je to celé k smíchu. >:D >:D >:D
Jsem rád, že AUTO.CZ tohle zveřejnilo, snad už si každý tady uvědomí, jak to s německými testy a články je. Auto Bild bych nazval německým automobilovým bulvárem... :-!
Ono jde asi taky o to kolik km najezdí ročně ti co si kupuji BMW a Mercedes a ti co si koupí Fabii - Jinak mám doma 5ku 4r a x3 1,5r a není problém a mám švagra fabie 4 roky 40000 dvakrát čepy pár krát otáčky motoru atd Holt co kus to kus.
Pise o VW ne o Mercedes, BTW: muj znamy z Belgie si musi kupovat VW nebo Audi, i kdyz ma rad Mercedes, ale jinak by ho nevzali mezi sebe bratr sefa firmy dela manazera u VW. Kdyz jsem videl foto ze svatby na jeho hrade tak jsem neveril vlastnim ocim, same Audi nebo VW.
možná kdyby jsi si přečetl ten první článek tak bys viděl větičku: kompletní tabulku uvedeme v nejbližších dnech ;-)
a co se týče golfu,tak pod prvním článkem v diskusi to někdo rozepsal,jeho výsledky v různých letech a věku auta,je tam vidět jasně klesající spolehlivost postupem času,ale golf se taky nekupuje na deset let,nejsem jeho fanoušek,ale jen aby jsme byli v obraze ;-)
Jsem velice rád, že zatím valná většina příspěvků, které jsou založeny na racionálních základech, přesně nastiňují (každý svým úhlem pohledu ) úroveň předhozených painformací.
Sečteno podtženo.
Další matení, další faleš,další KO od všech zainteresovaných.
Lepší nic, než takový paskvil.
Halt platí čím dál víc, i na www.auto.cz, že prachy až na posledním místě.
Když sypeš....
Mě spíš dobře pobavilo, že mají v kategorii 2-3 letých aut Fiat Bravo/Brava - tedy auto, které se už 8 let nevyrábí. Kde Němci ty skladovky berou. Nebo Mitsubishi Colt a Lancer vedené jako jedno auto... Metodiku těchto statistik bych chtěl vidět >:D >:D
pokracovanie
najazdene kilometre.Ved taky taxik dokaze uz za rok a pol najazdit vpohode 300 tis. km pricom bezny uzivatel najazdi rocne 15,20 tis. km.Takze by som to bral z hodne velkou rezervou. tolko moj osobny a sromny nazor.prijemny den.amen >:D
To tady ale pánové zapomínáme ještě na jednu podstatnou věc.Mám příbuzného v německém servisu - prémiovky jako Audi.Bawo, Mergl mají přece tu záruku 100% mobility. Neboli, když se něco posere, tak si proto jede rovnou jejich technik a to se pak do žádných statistik nedostane >:D
Tak to jen tak
japonci su vo vseobecnosti velmi spolahlivy, ale ciastocne je to dane aj tym, ze si ich skor kupuju ludia ako "domace" vozidla. Tym som nechcel povedat,ze sa nepouzivaju ako sluzobne,alebo vozidla taxisluzby.A vela taxikov v nemecku su vozidla MB triedy C.A ked si pozrite tabulku MB triedy C sa nachadza az na 95 mieste.Zeby MB bol az o tolko horsi,alebo menej spolahlivy ako niektore ine vozidla, ktore su nad nim v tabulke? No nezda sa mi.Je to dane tym, ze nezohladnuju najazdene kilometre za dany cas a toto je podlka mna najvacsi kamen urazu tychto tabuliek.Pretoze oni to beru iba podla roku vyroby a nezohladnuju
Když jsem uvažoval o Cayennu, byl jsem doslova všude upozorňován, že je poruchový- a tady je spolehlivý(6). Od prodejců Land Roveru vím, že Freelander je i jako jiné LR poruchový- a tady je zase spolehlivý(25)...
Podívejte, víme o Němcích svoje...
A Mercedes. Asi přestal sponzorovat Auto Bild, když mu dali tak napít...
No jo, ale to s tím autem nesmí jezdit oslík. Takže něž někoho posadíš do auta a on předtím jezdil v tátově Š 120, tak mus musíš spoustu věcí vysvětlit. Třeba to, že nemůže s autem které ma turbo valit 160 km/hod. po dálnici a pak hňáp na brzdy a zastavit na kafčko u benzíky. Když to tak párkarát udělá, tak samozřejmě odrovná turbo. Já jsem měl několik Octavií, VW, ale nikdy jsem nebyl v servisu mimo garančku.
Hmn, no to je naozaj krasa.4 auta z 10tich su Japonci.Golf je svetla vynimka tohoto roku - vlastne asi skokan roka >:D tak uvidime dokedy mu to vydrzi. Diamonds are forever - Bravo Japan :yes:
jj taky mi to tak připadá. Můj kámoš má Getze z roku 2003 a maximální spokojenost. Najeto má necelých 100tis a pohodička. Ale už prý pokoukává po I30. Jinak moje clio má něco přes 107tis a v záruce jen měnili alternátor, který začal být hlučnější. Já mám naftu, ale švagr si koupil Megane II 1.6 16V a s tím bych do zahraničí nejel. Pořád se mu něco kazí okolo motoru. Už snad vyměnil 9 cívek, předsuvník, rozvody (dřív než se mají dělat) a naposled snímač otáček motoru. Naposled mu konečně přehráli SW v řídící jednotce. Megane se mi líbí v modelu Grandtour, ale kdybych ho chtěl koupit, tak jedině v naftě.
TUV statistiku bych bral s rezervou ;-)
Legracni je, ze tolik vysmivany korejsky automobil se umistil tesne vedle Skody Fabia. Proto miluju ty diskuze, kde zastupy lidi vyhlasuji, ze oni by si nikdy korejske auto nekoupili. Kvuli spolehlivosti si radeji koupi Skodu . >:D
Mas v uvaze nejakou chybku. Proc potom Nemci 2 vozy sve prestizni znacky umistili okolo krasneho 100ho mista (Marcedes)??? Asi to bude nejak jinak, ze jo.
TUV report, no nic proti inženýrům z Německa, ale vypovídající schopnost této statistiky je zvláštní(pro mě), když máme ve firmě pět VW GolfV(koupené nové), a v průměru 5krát za 80000km se museli ukázat v servisu (nepočítám garančky), jednou i turbo KO, ještě, že je zatím platná záruka, tak nevím co bude za 20000km, proto mi přijde třetí místo hodně zvláštní, nechci se s nikým hádat ;-), jen vlastní zkušenosti...........
ale nerozumiem tomu, ze preco je tu rovnaky clanok 2x???? Ked sa VW produkcia umiestnovala pod 20 miestom, tak taketo clanky tu neboli publikovane....zrazu, ked je GOLF/BORA na 3 mieste, tak tu je clanok o tom hned 2x ;-) ...ach jaaaaj, uz viem....som na auto.cz;-)
Zaujimave, ze Golf/Bora sa vo vsetkych statistikach umiestnili daleko, daleko za japonskou produkciou. Zrazu sa ocitli na tretom mieste a to i napriek tomu, ze su neustale v servise. Nuz co dodat? Ze TUV su Nemci a Nemci si predsa neobseru svoju produkciu ;-) Takze objektivita ako vysita >:D >:D
Nuz co? redakcia auto.cz, fantom GTI a VW manazeri si z toho honia pero :yes: