Ved ano, ja sa len smejem. To bolo to posledne miesto kde by som ds cakal. Dnes som stretol dve ds7 na dialnici pri brightone, takze minimalne v uk sa ich par predalo
No to si nejsem jistej = filozofie DS je zatim přesně opačná = slevy nedáváme
A co se marží týče = ty klesaj a nutěj automobilky k věcem co tu eště nebyly http://www.autoforum.cz/…-zpusob-prodeje/
Navíc relativně levně cenově konkurenceschopně umíme vyrábět hybridy = plug-in hybridy stejně jako diesly = prostě SOU dražší než benzíny nebo benzín hybridy. Takže do roka = to za mibl fakt nevidim. Pokud přijde krize jako že tou dobou možná už jo = může se propadnout naší blbostí držená koruna = a kurz k euru bude HORŠÍ než dneska = takže tlak na cenu ale obrácenej
Věřím, že do roka bude tenhle motor v nejetých autech na skladě za 1-1,1M ;-) Tohle bude zřejmě reálná cena s rozumnou marží, ta dotovaná (za daně třeba z nafty) bude v těch socialisticky-zelených státech výrazně nižší, či jinak podpořená.
Ty si ale myslitel = je přece fuk jestli tankuješ tady = když doma to máte stejně nesmyslný = musíte milionama € zvýhodňovat naftu = aby byla jako konkurenceschopná benzínu
Neuvěřitelný = CO tahle informace s lidma co to celej život nevěděli dělá :D
Na hybridy tady žádný dotace NEJSOU = náš váš premiér má byznys na prodeji benzínu, nafty a adBlue = žádný omezení týhle spotřeby ho nezajímá = dokonce naopak BRÁNÍ se pokroku = eště že nemá byznys postavenej na pevnejch domácích telefonech nebo parních lokomotivách :-!
Podpora lokálně bezemisních aut = logiku samozřejmě má. I ta je u nás díky našemu vašemu předsedovi vlády = silně omezená
Babiš nás tak doved na úroveň modernizace Rumunska = někdo mu za to v diskuzi i děkoval :D
GLC 300e, dle aktuální konfi 1,46 základ, za 1,8 už to docela jde. Mají to v týhle kategorii docela našláplý, podobně vyjde jak 43, tak 300e tak EQC..
hele ty jezdíš aktuální X5? Neměl bys na mě chvíli na pár rad nějak emailem třeba, nevím jak ti dát svůj. Láká mě 45e a Touarega se bohužel nedočkám a Q7 60tfsie neumí aktivní stabilizátory a bez nich to nechci.
Tak ja netvrdím, že sa to nedá, iba v tom nevidím zmysel.
1. ak vezmeš rovnako výkonný diesel vs beznzín ak diesel je spravidla drahší.
2. Ak nemáš mercedes, tak naštartovanie dieselu cítiť viac ako benzínu
Ak máš plug-in a chceš ho využívať ako to dáva zmysel, teda väčšinou na elektiku + sem tam na dlhšiu trasu, tak ťa spotreba v hybridnom režime až tak veľmi nezaujíma.
Ak ideš v hybridnom režime, chceš aby sa spaľovák pridával čo najviac neznateľne (pri Aurise HSD mimo studeného štartu človek ani nevie, kedy sa zapol - minule som mal tú česť s O3 2,0TDi so Štart-Stop a tie vybrácie pri zhasínaní/štartovaní boli neskutočne otravné)...
Takže diesel hybrid mi vychádza asi iba ak celý týždeň jazdíš po veľkomeste ana konci týždňa sa potrebuješ expresne prepraviť cez celé nemecko :).
Troufám si tvrdit, že jsem +- cílovka. Pohon mi přijde ok, pokud to člověk používá k tomu, k čemu to je určený - tj. nějaký +- příměstský provoz s pravidelným nabíjením. Nicméně tu cenu považuju za přehnanou tak o 300t. Vzhledem k tomu, že se mi to auto docela líbí, tak si ho všímám, a potkal jsem dosud 1ks. To potkám častěji i Bentley. Asi nejsem jedinej, komu přijdou ceny neadekvátní.
No a TO je JEDINEJ důvod PROČ lidi kupujou dieslový osobní auta = když to srovnáš na úroveň cen ve velkoobchodu = prodeje osobních naftovejch aut SKONČÍ
Jedna věc je ŽE to nevíte = budiž. Ale to další a další odmítání a popírání = to je FAKT SÍLA :-O:D:-!
No to ale každej zase mluvíme trochu o něčem jinym = že po aféře Dieselgate klesly prodeje dieslů = to jasně. Ale nafta je DÁL FURT STEJNĚ miliardama zvýhodňovaná. Já mluvim o tom co by nastalo když to zvýhodňování UKONČÍŠ = a dáš prostě stejný podmínky naftě i benzínu = naftový osobní vozy okamžitě skončí vůbec nebudou dávat smysl
Snad jen u extrémních nájezdů nějakejch taxíků + od nějaký vysoký hmotnosti bejvá zmiňovanej zlom až od 3,5 tuny. Prostě nákladní doprava SAMOZŘEJMĚ v osobních autech SNAD jen nějaký největší SUV. V běžnejch osobních autech = bez dotace VŮBEC
Prostě při benzínu odpovídající ceně nafty = rsp. při velkoobchodních cenách = by sis naftový auto taky nekoupil. Provoz by vyšel drtivě dráž než stejný benzínový verze
No tohle je FAKT SÍLA = seš úplně mimo a MĚ píšeš že sou to nesmysly :-(
Ne nikdy to myslim nebyla ani koruna a 30 halířů. A kdyby to byla = tak koruna třicet krát 6 tisíc milionů litrů nafty ročně = by i tak nebylo NIC jak píšeš ale slušnej balík podpory
Bohužel i když to odmítáš = je to DALEKO VÍC
Co myslíš to s těma 3,5 tuny poplet Vaculík a Kotecký a skromně přidám sebe :-! nebo to spíš ty?
Klídek, prodeje se omezily u aut, kde nafta naprosto nedávala smysl. Střední a vyšší třídy + SUV se po prvotním gretoúprku k benzínu opět vrací na čísla. A to i bez hybridu.
Klidně to tu tapetuj dál, víš stejně jako já, že to co píšeš jsou pokroucená fakta a nesmysly. Byla by to asi 1,30CZK přesněji. Nic naprosto neřešící.
A jakýsi soukromý dopočet o 3,5t je snad ještě větší nesmysl. Určitě si pohraj, ale ne se mnou. Tohle je debata o ničem ;-)
Samozřejmě dneska sme jinde = evoluce pokračuje dnešní Prius taky jezdí jinak než před deseti lety + samozřejmě i cena. Snáz se to dělá v úrovni dražšího auta
Nicméně z PRINCIPu fungování = je vhodnější benzín hybrid než diesel hybrid. Plus tam je to že nafta bez zvýhodnění = prostě nedává smysl. Když ceny nafty benzínu od Novýho roku sronáš na úroveň prodeje ve velkoobchodu = prodeje naftovejch aut i diesel hybridů = se v mžiku zhroutí
Už sem tu tu vysvětloval hodněkrát = takže zase ne. Rozdíl NENI a NIKDY NEBYL jedna koruna jak si psal = myslel sem že to je dáávno vyvětlený rsp. pochopený
Rozdíl je daleko VĚTŠÍ = fakt de o desítky mililard ROČNĚ
Prostě naftovej motor v osobnim autě bez týhle obří multimiliardový podpory NEDÁVÁ smysl NENI absolutně konkurenceschopnej. Láme se to někde až od 3,5 tuny = je to ekonomická znalost ale opakovaně vysvětlovaná i motoristickym tisku po Dieselgate. Ostatně je to myslim vysvětlovaný i v tom hodinovym pořadu Vaculíka a Koteckýho na ČT24 po vypuknutí Dieselgate = to už sou 4 roky
Nafta v osobních vozech kam řekněme patří = v autech typu Land Cruiser uměj i japonci. Bezproblémovější než evropani = že jí snad s výjímkou hondy moc neumí do osobních aut = no protože se na týhle planetě PRÁVĚ Z TOHO DŮVODU co furt opakuju že NEDÁVÁ BEZ DOTACE VŮBEC SMYSL je bez zvýhodnění NEKONKURENCESCHOPNÁ = se nikde po planetě do osobních aut víceméně NEpoužívá. Tady na našem malym kontinentu to právě JEN díky tomu extrémnímu pokřivení ve stovkách miliard = došlo až do absurdity = že lidi odmítaj pochopit ŽE to tak je :-)
No dou a dávno to dělalo PSA = ale tak nějak Z PRINCIPU fungování naftovýho a benzínovýho a elektromotoru = je lepší to co se dělá už 3. desetiletí = benzín hybrid
Jj veď to je jasné ako facka, že 147kw benzín a bude trápiť, zatiaľ čo 130kw diesel by bol v pohode :D. Navyše samozrejme auto nebude blbé a nenechá sa vybiť tak, aby nemalo žiadnu elektriku predpokladám, teda pri normálnej jazde takáto situácia nikdy aj tak nenastane.
Keby si aspoň rochu rozmýšľal, tak ti je jasné, že Hybrid a diesel nejde vôbec dokopy, keď auto má jazdiť v hybridnom režime. A na diaľničné presuny v ponuke ostáva naďalej turbodiesel, kde Plugin zmysel aj tak moc nemá...
Hele proč je to mimo? Podívej se na to jak rostou ceny https://autobible.euro.cz/…-renault-megane/ 1,5 mega za 300 koní PHEV = bez ohledu na značku = je holt tak nějak realita.
Stížnosti že se svět ubírá tam kam je třeba a ne tam kam chce on = mi stačí od Wina ;-)
Wine ty si fakt nekonečnej blábolil = diesel no problem ale všechny testy za lepší verzi označily benzín. Tady navíc se slušnou podporou elektromotorů
Zopakuju ti že ten diesel MUSÍŠ v miliardách zvýhodňovat = abys vůbec moh s benzínem srovnávat = bez tý multimiliardový podpory = prostě neni vůbec diesel konkurenceschopnej
Pokud to bude podobný jako u ostatních značek = bude spotřeba mile malá. U běžný ne dobíjecí RAVky 2,5 litr nezvýhodněnej benzín hybrid máme nejnižší spotřebu 4,3 litru. Na delší cestě při takovym tom +10% překračování rychlostí se dá jezdit pod 6
Tohle auto už výkon má, dojezdové parametry skoro jako XC90 T8. Nedělal bych z toho zbytečný drama, i švédská cenová prémie tohle řešení prodává za o milion víc.
Jo žádný problém až to s vybitou baterií potáhne takového mastodonta, ubohá 1,6 a ještě v benzínu.
Bude to žrát jak swiňa, To už je u benzínových PHEV vyzkoušeno. Diesel by jakžtakž utáhl i vybité auto.
Ved to je idealny sposob ako demostrovat, ze mas tolko penazi, ze si mozes dovolit ich vyhadzovat na taku kraksnu. A mimochodom, som sa par dni pohyboval pri windsorskom kralovskom polo klube a parkovali tam dve ds7. Ziadne nemecke premiove krabice.