Já nevím, jestli to chápeš, ale bavíme se tu o autech z jiné doby :D Dnes vidím jako TOP víceúčelové právě ten Allroad A6 a k tomu třeba nějaký sporťáček, nebo Mustang. Mít peníze a parkovací místa, beru všechny ty hranaté sedany, co jsem vyjmenoval :D
Jsou krásná dvoudvéřová auta, ale mne se vždy líbila ta hranatá, čtyřdvéřová a silná.... Sedan jsem měl ale jen jeden a ten nebyl silný a ani nikterak hranatý :D
Teda eště DIVNĚJŠÍ je že já se shoduju s whitem a viz já 12:04 že Karel se mnou :D
Ale je to tak = snad skoro všechny vrcholy mám taky 2 dvéřový. Přidal bych možná shooting brake https://de.wikipedia.org/…errari_GTC4Lusso:yes::-)
Jsem divnej, když mi vždy více fascinoval nějaký sedan? :D Neříkám, že nemám mezi dvoudvéřáky své favority, třeba nádherné Ferrari 288 GTO, ale pak je tam zástup hranatých BMW E38, E36, E46, Renaultu Safrane, MB 124 AMG a tak podobně :D
A nejezdil si s kolotočem? :D Jinak to auto je nádherné, ale jistá sorta lidí v 90tkách, kdy já jezdil maximálně v prvních dílech Test Drive pod MS DOS, mi tato auta trochu znechutila :D
Tak ja som asi rovnako starý ako vy ale “menej privilegovaný” pretože sme doma žiadne auto nikdy nemali pokial som si ja nekúpil. Prvé bolo samozrejme kupéčko od Škody 110R.
No ja Vám neviem ale mne príde súčasná S-coupé ako nádherné auto a asi v tom bude aj super cestovanie naprieč dajme tomu EU. O výkonoch vtedy a dnes sa radšej nebudem baviť.
Nadherne vozy to boli a ked som pred 30 rokmi snival o nich mal som maximalne sto korunu vo vacku a 120 Skodovku tazko vyzobranu od otca. Dnes sa vozim Mercedesom ale uz len plastovym derivatom s oplastovanou hviezdou .Ciastocne sa mi sen splnil len trval priliz dlho a emocie davno zmizli , tak ako zmizla krasa a kvalita Mercedesov ale to iste plati aj o Audi a BMW su to tiez plastovy derivati novej doby a tak som zacal snivat novy sen ten z 80 tych...
Jj, pamatuju, jak jsme s bráchou jeli na dovolenou z Brna na východ Slovenska na zadních sedadlech Trabantu a dokonce jsme tam po cestě oba vleže spali (což mi zpětně přijde nemožné).
Jsme dnes zmlsaní.
Dříve (už je to trochu dýl) normálně jezdily dvoudveřové sedany (případně třídveřové hb, kupé) i jako rodinná auta, nemluvě o případném druhém v autě v rodině.
Jako dítě jsem nejčastěji jezdil (vzadu) ve dvoudveřových sedanech (2x Ford Cortina, Fiat 128 rally, nebo třeba dědova Octavie Super) a nikdy mi to nepřišlo jako něco negativního, naopak.
A svoje děti jsem taky velmi často (a bez problémů) vozil ve 3dv. Golfech GT/GTI vzadu.
Takže vybrat si i 2/3 dv. auto mohl každý, i když chápu, že pro rodiny je ta preference více dveří logická, ale později chtěli mít dva páry dveří úplně všichni, i kdyby na zadním sedadle měli vozit maximálně tak kabelku..., a proto to dnes dopadlo jak to dopadlo a s jedním párem dveří už si nekoupíš ani Golfa (včetně GTI/R), za to ke klasickému MINI ti další pár dveří klidně přibalí.
To je fakt, že jsou nejhezčí. Ale asi to není vinou automobilek, že ubývají.Já třeba, ač se mi kupé hodně líbí, bych si ho mohl pořídit leda jako třetí auto. A to už není sranda, to leze do peněz docela dost.
Ty nejkrásnější auta všech dob mají jednoho společného jmenovatele, a tím je pouze jeden pár dveří.
A v poslední době bohužel takových aut rapidně ubývá..., už i většina tzv. kupé (a SUV/kupé) má dnes dva páry dveří. :no:
Je mi 44 let a měl jsem ho ve dvaceti letech. 500ti stovku. Se strasenrechnerem, bufíkem a tempomatem, co hejbal pedálama. Ten mezityp s karbecama i jednotkou. Myslím rok 85.
Edit. bylo to moje čtvrté auto.
Po Rapidu, P205, Kadáfím GSI.
Měl jsi kupé? :yes:
Hele, nejseš ženská, tak to snad není neslušný - jaká jsi věková kategorie? Abych šel příkladem - já jsem Husákovo dítě. Na jednu stranu tě tipuju kolem třicítky, ale pak mi nesedí ty auta co máš/měl jsi. :-)
Nejkrásnější Mercedes. Škoda, že na ty aktuální se za 40 let takhle vzpomínat nebude. Nemám moc automobilových snů, nějaký Ferrari a pod. mě míjí, ale tohle nebo 635CSi...
Pěkný článek :yes: