pravda, pro me je celá kategorie zahrnující X1 a XC40 nesmysl. ale v rámci kombiku vyssi strední se zvýšeným podvozkem más vlastne jen Allroad, Allterrain a Volvo. AUdi je výrazne dražší, MB je takový nijaký a zbývá ti V90CC
Ale vraj skace menej, ako X1. Ale aspon skace pohdlne :-) Kazdy ma ine priority, mne az tak o svetlu vysku nejde, ako o pohdlne sedenie. Spolahlivost Volva je na chvoste, ale v spolahlivosti ani BMW neexceluje.
Xc40 je uskakana bakelitova koza. Aktualne dava z nabidky volva smysl jen v90cc. Ze zvedlych kombiku ma nejvyssi svetlou vysku, ten 4val staci a je bezpecne nejhezci. Spolehlivost nemuzu hodnotit.
Ja som chcel XC40, ale kedze som nerozhodoval sam, tak vyhralo BMW X1. Obmedzena maximalka ludom nevadi, malokto chodi cez 180. A jedno Volvo mame v rodine, dokonca som ho nedavno soferoval, Volvo V40. Pacilo sa mi, az na sedadla a v palubnej doske nieco vrzgalo, ako v Renaulte :-D
a co si si miesto neho vybral? .... ved dnes sa uz da obzerat aj po audine v cene volva.. alebo hadam aj po nejakom lexuse ci jaguari .. ale samozrejme komu sa paci volvo tak ok... ja len ze casy ked volvo ozaj sa mi pacilo a prislo mi aj skutocne za danu cenu jedinecne a adekvatne su uz prec... a dnes aj stinger uz je lepsi kauf za danu sumu ako akekolvek volvo...a pockaj ked im o polroka uz obmedzia tu maximalku... ale je to samozrejme ich vec... kedze mne pride ze volvo dnes uz docela vymaklo a zacina byt ozaj akesi az moc sterilne a bez guli.... aj ked popravde tie aj tak asi nikdy nemalo
volvo bolo vzdy len taky lepsi mainstream .... a este pockaj ked od maja 2020 budu mat vsetky volva uz obmedzenu maximalku na 180 ... a co sa tyka tej bezpecnosti tak dnes aj renault za polovicnu cenu je bezpecnejsi takze to mas tak s tym uzasnym volvom.... boze kdeze su casy ked volvo bolo este pojem medzi autami ... dnes uz ale su to len vcelku predrazene auta pre tych ktori ozaj nie su moc znali v tejto sfere... kedze v cene volva su dnes uz skutocni premianti :yes:
Ta nabídka motorů je ubohá. Aby nemuseli dělat 5-válce a šesti-válce, mají 4 válce v 5 výkonových verzích a musí dělat kompromisy a takhle to končí.
Ne-bravo, Volvo.
No to mne taky zajímá. Budou přehrávat řídící jednotku, možná přeprogramují automat aby netočil tak nízko? Pokud sníží poměr EGR, tak budou mít vyšší emise NOx které mohou srazit vyšším přídavkem močoviny?
Tak když se vrací motoru kouř z výfuku do sání, ve velkým frčí trend podtáčení motoru automatickou převodovkou, aby měl malý emise a ještě se natahují servisní intervaly výměn oleje daleko za únosné meze, tak není divu, že motory karbonují. Zajímalo by mě co bude takový servisní zásah obsahovat za úkony, aby k tomu v budoucnu nedocházelo.
Na to že to je jen s mírnou nadsázkou jeden ze dvou motorů co značka nabízí = a s benzínovym 2litrem maj jiný ale stejný problémy, patří k nejporuchovějšim = tak nic moc