Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen si věří, zvýšil odhad výroby elektromobilů

Německa automobilka Volkswagen urychluje přesun k výrobě elektrických aut. V prohlášení uvedla, že plánuje dosáhnout výroby jednoho milionu elektrických aut ročně již v roce 2023, tedy o dva roky dříve, než doposud plánovala.
Zpět na článek
30. 12. 2019 14:30
Re: Hmm
Nevadí, hlavne že ti chutí jesť a inak si zdravý.
30. 12. 2019 10:13
Re: Hmm
A taky ujelo jak tesla nebo kona 500km na baterku?
30. 12. 2019 10:09
Re: Hmm
Tak na to už se těším, až ty hlučné a smradlavé šroty zmizí z ulic a nebude mít auto každá socka na dávkách :yes:
29. 12. 2019 23:16
Re: VW má velký oči
Čo sa tu niektorí stále oháňate nejakým voľným trhom...? Je to len fantázia, nič také neexistuje.
29. 12. 2019 16:50
VW má velký oči
Komu si myslí, že ty elektrošlupky prodají? Jsem zvědav. Tedy pokud jim nejde vláda na ruku, nezavede nové ekodaně na stará auta a tím nepokroutí pravidla volného trhu. :no:
29. 12. 2019 12:07
Re: Hmm
Teraz si ma rozosmial... História automobilizmu nie je len o spaľovacích motoroch, vieš?
Hádaj, aké auto ako prvé prekonalo rýchlosť 100 km/h?
29. 12. 2019 09:58
Re: Milion aut
Prumerny najezd denne se pohybuje okolo 50km.

To je dejme tomu 10kWh na auto za den.
Ne 50kWh, to je rozdil.
Promin, seknout se o 5% neni problem.
Seknout se 5x uz jo :-)

Nabijecka na i-phone to nezvladne. Na druhou stranu nabijeni 1kw neni zadny problem..
29. 12. 2019 09:50
Re: Tato doba je Orvelovska
Wtf?

Nechapu porad, co ma spolecneho ekologie s imigranty.

Asi hlavne to, ze spravny macho odmita oboje :-)

PS Zapadni zeme se skutecne stydi za dobu, kterou popisujes. Predevsim kolonializmus.. Zajdi si nekdy v Holandsku do muzea. Promluv si nekdy s Anglicanem.. Uvedom si, ze Brit nebo Nemec je uplne jinde. Ten neresi, jestli bude mit na nove auto. Prumerny plat v Nemecku je 96 tisic korun ;-)
https://www.finance.cz/…emecko-rakousko/
To, ze se mame v CR dobre, je blbost. Cesko zaostava. Je nemeckou montovnou. Lidi nemaji na vlastni bydleni, natoz pak na novy auto.
Nejdulezitejsi zpusob, jak to zmenit, je vzdelani. Misto toho je tu ale napr. hromadna doprava (skoro) zadarmo.
29. 12. 2019 06:01
v roce 2025
snad uz bude tech 705 idiotu viset na kandelabrech
29. 12. 2019 04:42
Milion aut
Je asi tak 50 milionů kWh na nabití. Někdo denně , někdo ob den. Takže asi tak půl mega nabíjecích stojánků. Ne, nabíječka na iPhone to opravdu nezvládne.
29. 12. 2019 00:05
Re: Volkswagen
Tipuju, že mají nějakou dohodu s německou vládou, že jim půjde na ruku, patrně tím, že úřady od nich budou ta elektro auta povinně kupovat a provoz spalovacích aut nějakými poplatky a daněmi budou zdražovat ...
28. 12. 2019 23:42
Re: Hmm
Ne, tak starý nejsem, ale dost se zajímám o historii automobilismu. Zřejmě na rozdíl od tebe. :-)
28. 12. 2019 22:15
Re: Hmm
Ty si až taký starý? Tak to by si už mohol mať trochu rozumu...
28. 12. 2019 22:09
Re: Tato doba je Orvelovska
No Greténi to vidí tak, že by se evropsko-americká civilizace měla stydět za svoji vyspělost a životní úroveň, kterou si vydřela po staletích příšerné dřiny a krvavých válek při prosazování pokroku a kapitalismu proti feudalismu a církevnímu tmářství. A jako pokání se máme nejlépe nechat "obohatit" statisíci muslimskými nájezdníky! Je to ta nejodpornější zeleno-rudá zrádcovská pakáž!!!
28. 12. 2019 22:02
Re: Hmm
"Dobrý elektromobil" je totální oximoron, to už z principu není možné! :-) :-) :-) A ví se to už asi tak 120 let! ;-)
28. 12. 2019 21:23
Re: Tato doba je Orvelovska
Tak toto sú fakt hodnotné argumenty na úrovni... To je na nobelovku. :'-(
28. 12. 2019 21:22
Re: Jop
Smutné je, že sa má za čo vysmievať.
28. 12. 2019 21:20
Re: Hmm
Si si tým istý? Už keď sa vo VW Bratislava zavádzala výroba modelu VW Up!, hovorilo sa o jeho elektrickej verzii a robila sa na to príprava. Písal sa rok 2010. Výroba, takmer na kolene, sa začala až o ďalšie dva roky. A nebolo to nič moc, rozbeh bol pozvoľný.
Vyrobiť nie je možno problém, vyrobiť dobrú vec už problém je. Vyrobiť dobrý elektromobil je minimálne tak ťažké ako vyrobiť dobré auto.
Avatar - JohnST
28. 12. 2019 21:16
Tato doba je Orvelovska
Zastupy lidi jdou po spatku vpred. Mnozi se stidi, ze staveli svet nekteri zvraci. davaji ze sveho obeda povinnou dan..... :-(
28. 12. 2019 21:11
Re: Jop
Tvůj příspěvek se jen vysmívá. Popravdě nevím zda jde proti tomu napsat nějaký argument.
28. 12. 2019 21:09
Re: Hmm
Mě to autoforum přijde hrozně bulvární. Nerad tam chodím. Když tu ty jejich články připadám si jako pitomec.
28. 12. 2019 21:05
Re: Možnost
Postačí, keď si na tom správni ľudia vybudujú biznis - a pôjde to.
Avatar - palix
28. 12. 2019 20:21
Re: Hmm
Prečo asi? Nemali by sme sa poučiť z chýb iných?
Avatar - pradeda777
28. 12. 2019 19:04
Možnost
Quote: Analytici a výrobci aut tvrdí, že jedinou možností, jak tyto limity splnit, bude výrazné zvýšení prodeje elektrických aut.
Ne, není to jediná možnost. Limity se dají zrušit nebo nechat tam kde jsou a sledovat situaci cca 10 roků . Zároveň vyřadit z provozu všechny vozy co nesplňují alespoň euro 5. Ale vyžadovalo by to silnou politickou vůli a tlak.....
28. 12. 2019 18:33
Re: Piráti a Zelení, soudruh Bursík
Chod k volbam, vstup do politiky, angazuj se, posilej penize institucim kterym fandis.... jinak jsou to jen kecy....
28. 12. 2019 18:31
Re: Hmm
To neva, hlavne ze se budeme mit na co vymlouvat.... ceska klasika.... ;-) neinvestujeme do infrastruktury, do vzdelani, do niceho.... ale vlaky pro duchodce jsou zdarama.... co s nama....
28. 12. 2019 18:16
Re: Jop
Reakce plna argumentu..... ale podle tvych nenavistnych prispevku se ani nic jinyho ocekavat nedalo.
28. 12. 2019 18:09
Re: Hmm
Nebojte co se tyce CR tak vam tady nechaji vyrobu pouze fosilu. Uz ted to maji v planech jako neperspektivni segment takze EV si budou vyrabet jen u sebe. Vyrobit EV je podstatne jednodusi na pracovni silu takze si to pokryjou svyma lidma a az budou fosili v evrope zakazany uplne (muj tip 15 let) tak tady muzem soupat nohama bez automotive prumyslu
Avatar - WinDiesel
28. 12. 2019 18:04
Re: Jop
No od tebe si radit opravdu nenechaji, když ani nevis ze se slovo mylit pise s ypsilonem
A nam take prosim nerad a vrat se do skoly aby ti neujel vlak ……..
Avatar - WinDiesel
28. 12. 2019 18:02
Piráti a Zelení, soudruh Bursík
No u nás se Zelení znemožnili, ale obratem je nahradili Piráti a Bursík, kterého vyhodili dveřmi se vrátil oknem.
Ony ty pražské defenestrace měly očišťující charakter...
28. 12. 2019 18:00
Jop
Kluci bezte to tem hloupim nemeckym manazerum vysvetlit a reknete jim jak se strasne mili. Ale nevim jestli si nechaji poradit od chytraku ze zeme, ktera montuje jimi vymysleny auta za tretinovy platy a v ktere se bohuzel mysleni velke casti obyvatel od socialismu moc nezmenilo a tim padem ji zase ujede dalsi vlak
Avatar - WinDiesel
28. 12. 2019 17:59
Re: Hmm
Ono ve Francii budou mít velký problém, jako s radary, kdy Francouzi zničili 65% všech radarů.
Francouzi nejsou úplné ovce.
Němci ale ano. Ať je to Hitler nebo Merkelová, oni drží a jedou zvolenou linii až do padnutí.
V 2. WW to znamenalo 6 000 000 mrtvých židů, 10 000 000 mrtvých Němců a podobně to bylo s Poláky.
Němci jsou mezci, a není náhodou že mezek je kříženec koně a OSLA.
Avatar - WinDiesel
28. 12. 2019 17:56
Re: Volkswagen
Hromada bombastických keců - říká se tomu brainwashing. Snaží se vytvořit zdání že je to jasná věc. Mohou se zeptat soudružky Merkelové jak to bylo s tím milionem EV na silnicích v Německu.
Avatar - WinDiesel
28. 12. 2019 17:54
Re: Hmm
Výsledkem bude pokles prodejů klasických vozů a ne-nárůst prodejů EV.
Avatar - WinDiesel
28. 12. 2019 17:53
Re: Hmm
70 000 idiotů se v Německu najde, idiotů je tam mnohem víc.
Mimochodem:
Čína snížila podporu EV a hlásí velký pokles registrací
Norsko snížilo podporu EV a hlásí velký pokles registrací
detaily jsou k dispozici na webu autoforum
28. 12. 2019 17:14
Re: Hmm
Toto "zelené otroctví" se ale budou moci snažit politici zavádět jen do prvních následujících voleb. Minimálně tedy ve střední v východní Evropě, kde ještě obyvatelstvo není totálně vymaštěné greténismem. :-)
28. 12. 2019 16:48
Re: Hmm
Však oni si to koupí - stačí pořádně zdražit provoz klasických aut jak už EU plánuje - online posílání spotřeby a GPS souřadnic je jen začátek, potom dojde ke kilometrovému zdanění pohybu auta v závislosti na jeho spotřebě a euro normě. Starší auta budou mít paušál tak vysoký, že je to dostane ze silnic úplně. K tomu pobídky placené z daní těch, kteří na elektromobil nikdy nedosáhnou. A i bez nových silnic bude najednou všude volno, jezdit auty budou jen ti bohatší, ne všichni jako je tomu dnes. Zbytek bude jezdit vlaky, autobusy, na kole...
28. 12. 2019 13:50
Re: Hmm
Přesně. Problém bude najít tolik eko-idiotů, kteří to pak koupí! ;-)
28. 12. 2019 13:31
Hmm
Což o to, něco vyrobit není žádný problém.