I kdyby si ta auta nekupoval, tak je snad logické, že čtenáře a.cz budou auta zajímat a to hlavně ta zajímavá a ne nějaká přibližovadla. Pochybuju, že sem půjde někdo ona*novat nad testem ix20.
Lidi SUV kupují i jako víceúčelové auto, já bych ho nechtěl ,ty by si ho nechtěl, ale ostatní ano :) Pak pokud s ním budou jezdit, fakt jezdit , na dovči, na hory, tak je diesel dobrá volba... třeba tahat karavan :)
Pokud by to hodnotili tvým pohledem, tak mohou jít psát pro časopis "sama doma"
Tohle je web o autech a tak jsem celkem rád, že výběr byl kupodivu přijatelný.
Zaujímavé je hlavne to, že je prakticky nemožné vyskúšať G20 v nejakej základnej výbave.
Napríklad 320d zadokolku manuál na normálnom podvozku je niečo ako biely jednorožec.
Všade je buď 4x4 automat a Msport, alebo nejaká kombinácia vyššie uvedených.
Nakoniec sa podarilo a vôbec to nebolo zlé, ale ako BMW prišlo na to že by v trojke už malo byť viac priestoru to fakt neviem.
Žene sa síce zasnilo že chce crossover ale možno by sa dala prehovoriť ...
Pro mě osobně je největší rozdíl to, že se objevily sériově vyráběné elektromobily a teď čekám až se dostanou na normálnější cenovou hladinu (pro nepříliš náročného venkovana) ;-)
Já naopak doufám, že typický "čtenář" a.cz si nekupuje auto "dospěle", tak jako třeba pračku, nebo ledničku, a dynamické parametry jej zajímají minimálně stejně, jako objem kufru apod.
diesel zbytecny, SUV na dlouhe dalnicni presuny je nesmysl. I když v dnešní době lidi snad ani nepřemýšlí v jakém režimu auto používají a pak to dopadá, že do města jsou diesely a na dálnice auta s aerodynamikou krabice od bot.
Z venku mi připadá docela fajn, ale mých 100 tisíc km s Ravkou třetí generace bylo asi základem mého nezájmu o SUV kategorii. Jezdil jsem průměr okolo 10l/100km a bylo to na můj vkus dost tvrdé auto. Pak jsem v Rumunsku měl skoro 2 roky Subaru Forester s 2.0 Boxeldiesel, ten jezdil po Bukurešti za 8 litrů a ze začátku mi skoro upadla noha od tvrdé spojky, zatímco pérování bylo velmi měkké .... proto asi tak výborně běhám, mám levou nohu namakanou ze Subáru ;-)
Kdo jezdí v prémii a tuplem v MB, musí mít pravdu a jeho slovo se tu musí brát ! Kdyby jezdil v Hyundai či Dacii, tak je to automaticky lhář ! Neznáš diskuzní pravidla?! :D:D
Já jel hybrid FWD, jako auto je postavena dobře, prostorná, slušný interiér, i kufr, myslím, že jako rodinné auto do 1M kč bych ji zařadil někam do TOP 3 v kategorii větších SUV, ale slušel by jí jako alternativa i nějaký větší nafťák tohoto výkonu. Hybrid jede fajn, ale je to pohon spíše na městský a příměstský provoz... takže záleží, kdo jak bude Ravku provozovat.
Snad poprvé se s tebou shodnu, ne kvůli Harrisovi, ale díky důkladnému otestování G20. To má díky jednotlivým liniím a verzím tak odlišných charakterů, že cesťácký drive 320d se standardním podvozkem nikdy nemohla být jiná než srovnatelné C či A4.
Tak jsi se vyzvracel? Jedná se o nejlepší a nejhorší auta dle subjektivních měřítek jednotlivých redaktorů. Ne instruktáž pro jezdce tvého typu, co berou testy jako modlu.
Btw, se spoustou rozsudků se dá nesouhlasit, ale psát nesmysly, co jsi tu vyplodil by mě nenapadlo.
Jenom doplním Karla - RAV4 má základní motor 2.0 Valvematic (173 PS) a pak hybrid, kde je 2.5 a tam udává Toyota 222 PS. Neznám novou Ravku, protože tohle auto jsem v základním 2.0 měl v roce (tuším že) 2007 a to bylo takové normální auto, rozuměj nijak zajímavé.
celkovo premiovky da sa povedat ze chlapcov "opat" sklamali ... ale ani sa im nedivim.... ved co je premiove na predokolke Acku s 1,3 motorom z renaulta dodnes asi nikto ani len netusi... ale papier znesie vsetko a vzdy.. klasika .. a vrzgajuce vyplne dveri? to sa nestane ani na 30 rocnom favorite... akoze MB zacina realne byt premiove az kdesi pri C klasse ... a vsetko mensie aj predokolkove je od neho absolutne ako premia aspon v mojom poninami nepripustne a aj za danu cenu povazovane ako hodne nestastny kauf ...
No že má RAV 4 motor 2litry? V roce 2019 už má 2,5 litru. Asi omyl pane redaktore. A jezdí to trochu jinak než Vaše pocity. Sice ji nemám, ale vyzkoušel. Jinak jezdím v prémiové třídě MB. Ale klobouk dolů před Japonci a Toyotou.
Áno záchrana planéty nás bude ekonomicky stáť asi veľmi veľa, všetkých. Ale najprv musíme prežiť a až potom môžeme riešiť bezvýznamnosti ako autá a peniaze
No japonské...když ale Evropa vymýšlí jen samé hybridní a EV ko*otiny, tak se není co divt. Tady se vývoj ne-li zastavil, ale výrazně zpomalil...proto Evropu dohnali a v některých ohledech Amíci (tam kde zaostávali), Japonci, ale i Korejci. Poděkujme zelené diktatuře. Bude hůř.
Omyl kámo, na něco jsi zapomněl. Auto musí být japonské. Já to nečetl, ale na titulním fotu 4 japonci a v dream týmu pánové kolman a mára. Kosstky jsou myslím vrženy.
Takže k tomu, aby se jednalo o nejlepší auto v očích redaktora auto.cz je třeba, aby byl výkon co nejvyšší a co nejrychleji to jelo. Jinak je všechno asi jedno. Hoši, chtělo by to trochu dospět. Až se tak stane, tak snad bude nejlepším autem to, co má nejlepší poměr užitek/cena a tedy takové, co udělá čtenáři nejlepší službu. V tomto směru jste čtenáři téměř nikdo vůbec nepomohli.
Pekny clanek, fajn shrnuto. Je super si takhle s odstupem času precist co redaktory bavilo a co ne. Ta Honda Civic je fakt scifi ale urcite to je hodne muziky za malo penez. Ted prosim nebrat za slovo ze 900tis je malo. Neni, ale ma to kufr, nacpete tam i rodinu a pokud jezdite vetsinu casu sami, tak se bavite a to je super. Tomuhle rozumim a zvlast v dobe kdy chce kazdej pro rodinu suv a kombi aby tam cpal vsechno mozny bez ceho nemuze existovat. A nakonec diky za peugeota 208 a pripomenuti, že muzes nacpat na auto svetla s tremi pruhy alá mustang, kokpit s tlacitkama alá mustang styl stihací pilot, ale pokud nevidis na budiky je to proste bota jak hrom a nema to co delat na silnici.