Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Genesis odhaluje očekávané SUV GV80. Luxusní Hyundai se postaví BMW X5 a spol.

Luxusní divize Hyundai doplňuje nabídku o SUV. Nabídne tři řady sedadel, k dispozici má být i s benzinovým šestiválcem o objemu 3,5 litru.
Zpět na článek
10. 1. 2020 23:00
Re: Hezký ale korejský
nevim co byly dokument svyvoje tak včele sefa vyvoje nestal jediny nemec ci evropan,vzdy to byl korejec a jak bylo receno hlavní vyvoj je to v JK dolazovani pro potreby evropskeho trhu probiha tady v evrope..
10. 1. 2020 22:58
Re: Ajajaj
Asi se hodí zvést že ten diesel je řadový šestiválec
3. 1. 2020 13:54
Re: lexus pro koho?
Do milionu... opet zasnu nad tvou kosatou moudrosti. Za mic koupis sotva santa fe. A i to santa fe ma v ramci tridy slusnou cenu
Avatar - speedfred
3. 1. 2020 11:40
Re: uz teraz
Keby na to Tooper mal, tak verím tomu že by tú X5 nakoniec aj kúpil. Však celé roky tu blahorečil H/K , hanil VW a ako to dopadlo nakoniec? Kúpil VW a teraz je top značka Macebuči.
3. 1. 2020 02:52
Re: uz teraz
aj ja som sa vyborne pobavil :-)
2. 1. 2020 23:19
Re: Hezký ale korejský
Áno, majú stredisko aj v Nemecku a v USA. Ale to najväčšie sa nachádza u nich v J. Kórei. A pri vývoji modelov spolupracujú všetky. Treba si pozrieť pekný seriál o Hyundai na nemeckom YT kanáli JP Performance. Je tam 3 dielna séria točená priamo v Namyangu so šéfom vývoja Albertom Biermannom ;-)
Avatar - pradeda777
2. 1. 2020 22:04
Re: Hezký ale korejský
Mají vývojové středisko v Německu odkud vychází ty nejlepší "korejské" vozy, aby bylo jasno....jo, a s těmi "vlastizrádci" to může jednou špatně dopadnout....
2. 1. 2020 20:58
Re: Hezký ale korejský
Áno sú tam Nemci, prevažne v riadiacich pozíciách, ale zďaleka nie sú v prevahe. Najväčšie vývojové stredisko je v Južnej Kórei a z tých niekoľko tisíc vývojárov tvoria Nemci len zlomok. Majú aj pomerne veľa Američanov ale aj iných národností. Ale faktom je, že urobili premyslený ťah, keď si nakúpili špičkových ľudí v Európe, ktorí sa u predchádzajúcich zamestnávateľov (VW, BMW...) už nemohli moc rozvíjať, dali im funkcie a takpovediac voľnú ruku a začali sa diať zaujímavé veci a v ďalších rokoch sa ešte zaujímavé veci diať budú :-)
Avatar - pradeda777
2. 1. 2020 20:44
Re: Ajajaj
Bohužel šéf VW už patří do generace těch, kterým levicový vzdělávací systém dokonale vymyl mozek..... :-[]
Avatar - pradeda777
2. 1. 2020 20:36
Re: Hezký ale korejský
Na vývoji korejských vozů pracují převážně Němci, na to se nesmí zapomínat!
2. 1. 2020 20:07
Re: Hezký ale korejský
Ale vážne. Kórejci už dávno nerobia zlé autá. Skús sa cez to preniesť a otvoria sa ti nové obzory ;)
Napr. aj Audi boli kedysi v 70-tych rokoch vysmievané autá v porovnaní s MB alebo BMW a dnes je to rešpektovaný hráč na poli európskej prémie. Všetko prechádza vývojom a kórejské vozy tiež. Snažia sa a ide im to, tak prečo ich snahu neoceniť?
Avatar - Machýrek
2. 1. 2020 19:43
Re: Hezký ale korejský
No dyť to píšu. Akorát mi to nepřipadá blbé.
Avatar - _Karel_
2. 1. 2020 19:32
Re: jak to myslis?
Hele u každýho příspěvku je v pravým horním rohu políčko "reagovat", je to červený, nejde to přehlídnout. Zkus to používat, bude pak jasný, komu to píšeš.
2. 1. 2020 19:28
Re: Hezký ale korejský
Tak to máš blbé. Nepružní dinosauri (aj názorovo) sú odsúdení na zánik ;)
2. 1. 2020 19:09
Re: jak to myslis?
Možná toho má s posledními dvěma generacemi X5 najeto víc než já (i když o tom více než pochybuji), ale i kdyby, mlít tu o něčem co ještě není je i na Toppera silná káva.
2. 1. 2020 19:07
Re: uz teraz
Aaaa, odborník na prémii je tu. Dnes jen tak malý bobek? Nic většího? ;-)
2. 1. 2020 18:06
Re: Ajajaj
Volvo jde svojí" cestou, ale to DS možná bude ten případ. I když tam se to nedaří možná i z jiného důvodu.
Popravdě řečeno těch případů, kdy se někdo snaží vytvořit prémiovou značku ( v autoprůmyslu) zase tolik není, takže konkrétní případ asi neexistuje. Já to uvádím spíš jako možnost, jak to urychlit.
V reálu je několik možností, jak k takové značce přijít:
Vytvořit značku novou (Lexus, infinity, Genesis) - hodně náročná cesta a pro Evropu evidentně nevhodná.
Koupit značku - To se málem povedlo Fordu s Jaguarem, ale v době krize se Jaguaru zbavili, čehož podle mě nyní litují. Vignale je spíše než značka výbavový stupeň a díru do světa s tím neudělají. A za to zbavení se Jaguaru nemohla jen krize, ta cesta, kterou se vydali, nebyla moc dobrá :-(
Avatar - Machýrek
2. 1. 2020 17:00
Hezký ale korejský
Jsem ztracenej případ, korejský auta u mě navěky zůstanou střepy. Tohle u mě vyřeší akorát smrt.
2. 1. 2020 16:55
jak to myslis?
Ted vazne, s posledni X5 je neco spatne? Chapu, velky tezky auto, hromada veci co se muze vysypat ale vcem bude Hyundai spolehlivejsi? Diky za info 👍
Avatar - Machýrek
2. 1. 2020 16:53
Re: Ajajaj
Přesto je stále mnoho aut, která v Evropě koupíš nová pouze s dieselem. Např V nebo Multivana v benzínu nejde ani objednat.
Avatar - _Karel_
2. 1. 2020 16:32
Re: Genesis
No jo, a co mám dělat, abych nebyl bychař? Koupit si každý auto, co se mi líbí?
Já myslím, že vocamcaď pocamcaď je to neškodný a trocha bychařiny ještě nikoho nezabila. :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 1. 2020 15:47
uz teraz
sa vsadim ze X5 tomuto genesisu nebude siahat spolahlivostou ani po blatnik....
Avatar - žlababa
2. 1. 2020 15:22
Re: Ajajaj
To je kombinace více faktorů. VW dostal elektromobilitu jako "pokání" za to, že ho EU nepotrestala za dieselgate, a do vývoje elektromobilů už nacpal tolik peněz, že bude konec dieselů prosazovat on sám - nedávno ještě jejich největší propagátor. Už nyní šéf VW vyzval EK, aby prosadila taková administrativní opatření, aby podpořila prodej elektromobilů na úkor dieselů. K tomu se připojí Zelení - tradiční členové koalic v mnoha radnicích velkých měst, kteří nic zdůvodňovat nemusí - prostě zakáží. A k tomu další a další zpřísňování emisních euronorem.
Ten konec může být mnohem rychlejší, než si dokážete představit. Kdo někdy v roce 2005 čekal, že v roce 2020 nebude prakticky žádná evropská automobilka vyrábět žádné atmosférické benzíny? Když se v Mondeu poprvé objevil 1.0 EcoBoost, tak se všichni smáli, že se Ford zbláznil. A to na zánik benzínových atmosfér nebyl zdaleka tak velký tlak, jako je dnes na diesely.
Myslím, že není daleko doba, kdy diesel bude na evropském trhu stejnou raritou, jako je dnes atmosférický SkyActiv v Mazdě.
Avatar - CICERO
2. 1. 2020 15:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - žlababa
2. 1. 2020 15:11
Re: Ajajaj
V tom posledním odstavci máš pravdu, ani Lexus, ani Genesis na Evropu rozhodně nemíří. Nevyplatí se jim to. Bojovat s mýty o "tradiční německé kvalitě" je zbytečné
2. 1. 2020 14:58
Re: Ajajaj
prodej Genesis US TRADE Leden - Listopad 2019
G70 - 10681 ks
G80 - 6308 ks
G90 - 2029 ks
to už pociťuje i Lexus

nejprodávanější Lexus v US je SUV RX 96 967 ks. a tam momentálně GENESIS nejspíš směruje....
Nejprodávanější Lexus ( nie SUV ) ES - 46 311

Strategicky je SUV Genesis určitě rozumný tah a nemyslím si, že značku Europa nějak zaujímá.
Avatar - KANKUNEN
2. 1. 2020 14:35
Re: Ajajaj
A za co chceš budoucí zákaz uchopit? Na řadě je teď zákaz benzínových suv bez filtru
Avatar - Emel
2. 1. 2020 13:56
Re: Ajajaj
A ty znáš nějaký případ, kdy se povedlo zákazníka přesvědčit o prémiovosti značky, která ty kvality nemá?

Já znám jen odstrašující případ DS... a pak je tu Volvo, které jde spíš opačným směrem...
2. 1. 2020 13:48
Re: Ajajaj
:yes: ... To je ta lepší cesta (pro zákazníka) A delší.
A pak ještě média lze využít. To je ta kratší cesta.
Avatar - žlababa
2. 1. 2020 13:41
Re: Ajajaj
Hysterie se bohužel neuklidnila, a měst, která omezují diesely, bohužel stále přibývá. A obávám se, že přibývat bude čím dál rychleji. To jen u nás v ČR máme pocit, že se momentálně nic neděje.
Ano, Diesely nezmizí ze dne na den, ale proces jejich usmrcení už začal. A je to proces politický, který neslyší na žádné argumenty.
Navíc diesel v osobních autech je rozšířen prakticky pouze v Evropě, takže jeho budoucnost je na vůli evropských politiků závislá ještě mnohem více, než jakákoliv jiná technologie.
2. 1. 2020 13:25
Re: 1mega
Né, von pro ně jezdí do pr...le.
2. 1. 2020 13:25
Re: Genesis
Karle, bychařina je hnůj.
:-) :-O
2. 1. 2020 13:25
Re: 1mega
a pro ty auta jezdíš do království, kde se dává sleva na prémiové značky a na Hyundai ne ;-)
2. 1. 2020 13:23
Re: 1mega
Kolik sis dopřál novejch aut z ciziny a kolik jsi na nich ušetřil? A byla to úspora vůči ceníku nebo skutečné ceně v CZ?
Povídej.
2. 1. 2020 13:21
Re: Ajajaj
Jj já právě vím....ale nikdo to nekupuje.
2. 1. 2020 13:17
Re: Ajajaj
Nafta zdaleka není minulost. Po hysterii kolem dieselgate se naštěstí situace uklidnila. Nafta sice opouští menší auta ale její role bude ještě delší dobu u velkých aut důležitá.
Avatar - Emel
2. 1. 2020 13:16
Re: Genesis
Zadek z profilu mi trošku připomíná kodiaqa, ale jinak máš pravdu, taky se mi líbilo jak se to skororýmuje :-)
Avatar - _Karel_
2. 1. 2020 13:04
Re: Genesis
Tak kadilak jo, z kodiaku v tom nevidím nic. To spíš kadilak/santafe. Oproti santě je to zvenku zajímavější, jen ta maska... Santafe nechci, tohle bych bral - pokud bych na to dosáhl. Interiér až na volant bez chybičky, přesně podle mého gusta.
Avatar - žlababa
2. 1. 2020 12:59
Re: Ajajaj
Nafta je v Evropě minulost, bohužel. Nikdo si nebude kupovat auta, co budou mít zákaz do velkých měst.
A nejnovější generaci hybridu už nedělá problém ani dálnice - byť to jejich silnou stránkou samozřejmě nikdy nebude.
Avatar - CICERO
2. 1. 2020 12:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2020 12:56
1mega
Nesmis kupovat auta za cenikovou cenu a dobry je se taky podivat za hranice. To neni jak skladovka predvadecka z Nošovic sleva z 314 900,- na 269 450,- se zimnim paketem vcetne gumovych koberecku. Pak si za 1,2 doprejes pekny auto.
Avatar - Emel
2. 1. 2020 12:46
Re: Genesis
Mě to teda designově nějak neuchvacuje, taková směska kadilaku s kodiakem... asi se mi santaféčko líbí víc. Vnitřek už je lepší. Ale s tou technikou a tak... respekt :yes:
Avatar - Emel
2. 1. 2020 12:44
Re: Ajajaj
Zas z druhý strany... jak jinak chceš nějakou solidní pověst vybudovat, než že budeš dlouhodobě dělat dobrý auta?
Že chvíli potrvá, než to lidi začnou kupovat... to je jasný.
Avatar - Emel
2. 1. 2020 12:41
Re: lexus pro koho?
Jako... za milion (ceník) máš takovýcho solidního Tiguana, žádnej velkej vodvaz.
2. 1. 2020 12:41
Re: lexus pro koho?
na dostřel o půl mega dráž:)
2. 1. 2020 12:35
lexus pro koho?
Kdo je stredni management? Kolik lidi znas? Na zaklade ceho to vis? Proc NY a SF? Projedu se po NY a zjistim a uvidim co? Hodne aut nebo hodne aut s hezky oblecenymi panaky uvnitr? Takze zpatky k realite a Hyundai, ano zajima me, pokud bude cena do 1mil. Potom uz jsou na dostrel jini osvedceny na vyber.
Avatar - _Karel_
2. 1. 2020 12:33
Genesis
Paráda, za mě by bylo škoda, pokud to sem nepustí. Pokud takhle vypadá finální produkt (nic neuberou), pokud to má naftovej šestiválec... tak jsem tedy bychař.
Avatar - KANKUNEN
2. 1. 2020 12:11
Re: Ajajaj
V Americe stojí Lexus o hodně míň než D3 a navíc pro jejich limity se ten hybrid hodí. Po Evropě můžeš jezdit tachometrových 150 bez pokuty a do tak velkých aut se hodí jenom nafta.
Avatar - žlababa
2. 1. 2020 12:01
Re: Ajajaj
Lexus je právě ukázkou, jak těžké je pro asijskou značku proniknout do tohoto segmentu. A to Toyota nikdy neměla tak mizernou pověst, jako Hyundai, a dostat se do této třídy snaží už mnoho let.
A neposuzujte to podle Evropy. Konzervativní středoevropan si jako manažerské auto nic jiného, než Němce nekoupí. Když se ale dnes projdete po New Yorku či San Franciscu, tak zjistíte, že Lexus už je dnes skutečně nejobvyklejším autem pro střední management.
Avatar - KANKUNEN
2. 1. 2020 11:55
Re: Ajajaj
Pro bychaře je hybridní Lexus a čtyřválcové předokolní DS. S naftou o 270 koních a slušnou cenou bych si to dokázal představit jako reálně prodávané auto. A Stinger není vůbec špatné auto, jen má úplně špatnou cenu. Porovnej Camry a Stinger.
2. 1. 2020 11:33
Ajajaj
zase něco pro BYchaře.
A odpověď na poslední větu článku? Ne, nezaujal. Stejně jako ta jejich limuzína, kterou tady všichni žrali a stejně jako BYauto pro tisíce BYkupců s prodeji v jednotkách kusů - Stinger.