Desetiválcový supersport ze Sant' Agaty se i ve své modernizované podobě dočkal verze s pohonem zadních kol. Lamborghini Huracán Evo RWD nastupuje s přepracovanou technikou a lehkými retušemi vzhledu.
Ne, myslel jsem carreru S 992, jediný model akt. 911 s manuálem, který má šanci na to se nějak výrazněji prodávat, právě proto, že má o 200 koní míň a stojí míň než půlku toho, co kterýkoliv supersport. Ano, možná myslel i na připravovanou 911 992 GT3, ta ho také nejspíš nakonec dostane, každopádně, zatím se nic z toho neprodává, takže nikdo porschi trhat ruce nemůže.
O 200 koní méně a není to atmo? Jestli si myslel GT4, tak ta atmo (s manuálem) je.
Zřejmě měl na mysli poslední 911 GT3 (příp. Speedster), která byla (na rozdíl od GT3 RS) po face i s manuálem (v rámci touring paketu), takže "jen" o 110 PS (a 4 hrnky) méně.
S klientelou souhlas, Lambo není Porsche a naopak.
Při řidičské úrovni akt. generace kupců supersportů, by to při těch šestistech koních znamenalo novou spojku tak co pět tisíc km. Ale možná by se tři kousky v Evropě prodaly...