Dodge Challenger ve své současné generaci není žádným mladíkem, ale i díky zájmu ze strany zákazníků a s ním souvisejícím prodejním výsledkům má zůstat ve výrobě ještě několik let.
Tohle auto je muj sen. Konkretne R/T Scatpack Widebody. 485 kobylek a 6 st. manual. Bohuzel zadna jina automobilka nenabizi podobne kombinace motoru a vzhledu.
Laka me predevsim originalita. Cena noveho kusu je stejna, jako nova skodovka a ja se tomu musim smat, ze nekdo vyhodi pres milion za 3 valec. Spotreba kolem 15 litru se mi zda vic nez prijatelna za to, co vam to auto dopreje za pozitek.
Challenger je pořádná hrouda železa a třeba s motorem 6,4 i hodně divoké auto. Proti Camaru je to ale spíše GT, než sportovní kupé. Dodge sází na stále stejný podvozek, což nové Camaro jde již jinou cestou, která je plná hliníku a složitých částí, které mu udělují o dost lepší jízdní vlastnosti. Challenger je ale svojí jednoduchostí servisně levnější a déle vydrží. V kombinaci s V6 i auto denního použití se slušnou spotřebou, na tak velké (proti camaru je fakt velké) a těžké auto. Konkurence je ale již o kus dál a to myslím hlavně Chevrolet. Ford si jde s Mustangem svým směrem, který je více evropský, než americký.
Za sebe očekávám, kdy Dodge zvedne obsah na 7,0 atp.
Bože, to je taková úleva vidět v dnešní příšerně zeleno-fašistické Evropě takový nádherný kus poctivého automobilového železa! Zvláště ta rozšířená verze je fakt k sežrání, a je k mání i manuální převodovka! :-):yes::yes::yes: Škoda, že k těm obrázkům není přiložena i nahrávka toho osmiválce! ;-):yes::yes::yes:
Na tomhle aute je krasne videt ze image je dnes vsechno. Ironii je ze u muscle car, kde za morem je to oblast poulicniho sportovani. Tudiz by i ten majitel by mel trochu mit zajem o jizdni vlastnosti, ale jaksi jde spis o GTčko. Rychle rovně a pak se dej vůle boží. Nicmene se na to hezky kouká a uvnitr je to taky pekny.
Je to bezesporu krásné, chlapácké a charismatické auto. Ideální pro USA. Osobně mě zaujaly i sedačky...jak křeslo v obýváku. Nicméně ten podvozek už je hodně za zenitem a Mustang i Camaro jsou jízdními vlastnostmi úplně jinde.