Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai Kona Hybrid – Má se Toyota co učit?

Hyundai je v posledních letech aktivní na poli elektrifikovaných aut. Jeho Kona Hybrid navíc ukazuje, že hybridní pohon Korejcům jde!
Zpět na článek
28. 12. 2020 07:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 12. 2020 07:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 12. 2020 07:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 1. 2020 14:47
Opačné názory
To je zaujímavé, že v niektorých bodoch recenzie mám po skúsenosti s Konou Hybrid úplne opačný názor. Napríklad som často ani nevedel kedy sa k slovu hlási elektromotor a prezrádzala mi to len zapnutá kontrolka EV. Keď už, skôr by som povedal, že Kona HEV nevie tak často alebo dlho jazdiť na elektrinu ako C-HR, ale zas vonku bolo pod nulou, čo spravilo svoje.

No a nemal som problém dostať sa na spotrebu 5,5 litra pri dochádzaní do mesta, keď som sa nekontroloval, bolo to 6,2 litra. Inak možnosť radiť si pod volantom oceňujem kvôli podraďovaniu a predbiehaniu, no v meste som to nepoužil ani raz.

Taktiež nesúhlasím, že by bolo auto tvrdé. Práveže ma celkom prekvapilo ako dobre to jazdí na veľkých osemnástkách. Súhlas ale, že C-HR mi podvozkovo viac vyhovuje, dizajnom však nie.
14. 1. 2020 14:17
Re: ASX
Protože Atkinson a spotřeba. 99kW verze by žrala více.
Avatar - .StenLi.
14. 1. 2020 14:06
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Zase si uplne mimo :) Kde tam pisu jedine slovo o tom ze automobilky musia predavat bezemisne auta, alebo ze o skutocne bezemisne auta cize EV nie je zaujem? Nikde, je to iba tvoj vymysel. Ale hlavne si sa uplne stratil v pojmoch, cely clanok ako aj toto vlakno diskusie je o hybridoch ktorych sa tieto blaboly o zdeformovanych spotrebach na prvych 100km absolutne netykaju :) , ani slovo o plug-in hybridoch o ktorych tu bluznis. Takze si to dostuduj nech nie si strateny v diskusiach ;)
Avatar - xxc
14. 1. 2020 11:32
Re: A co Bradley?
Aj na Slovensku mimo obce sa myslim moze trubit. Aj by sa malo, len ludia si to nejak zle vysvetluju :-)
14. 1. 2020 11:25
Re: Provokace
Mne na Kone vadí taký občasný divný zvuk. Najprv som myslel, že to je trojvalcom, ale objavuje sa aj pri tomto hybride. Nejaký alternátor alebo čo ho vydáva. Znie to akoby tam bolo niečo uvoľnené či pokazené. Inak je to skvelé auto.
14. 1. 2020 11:21
Kde je ta výhoda?
Spotřeba 7,5 litru a zrychlení 12s u malýho crossoveru?
14. 1. 2020 10:00
Re: Provokace
Kona by vyhrála protože nemá e-CVT s kterým český novinář neumí a ani nechce umět a proboha ať Toyotu ani nenapadne začít cpát do aut dvojspojky jak po ní volaj novinářský kopyta, já chci bezúdržbovej a věčnej automat na kterým vyměním jednou za čas 3l oleje. Nadruhou stranu českej novinář Toyotu nezajímá tak můžem být asi v klidu.
14. 1. 2020 09:18
Re: Zvyk je zelezna kosela..
V Toyotě CHR to teda o odhlučnění je. Jsem zvyklý z jiných aut, že motor (benzín) ve vyšších otáčkách spíš začínám slyšet. V CHR je to fakt řev, bohužel.
Avatar - Mikesus
14. 1. 2020 09:15
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Ja jsem hybrid kupoval primarne kvuli snizeni emisi v mém okolí. Jezdit musím denně, takže jsem chtěl co nejčistší ovzduší pro své děti. Raději si trochu priplatim, to je to nejmenší co další generaci mohu dat.
14. 1. 2020 09:02
Re: Čo mi tu navykládáte o Hondaje !!!
Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti k.un.da je. Děkuju. :D
Avatar - Ozzman
14. 1. 2020 08:27
Re: A co Bradley?
V některém státě jsem toto zažil, ale nemohu si vzpomenout, jestli to bylo Srbsko? Bulharsko ? Nebo Makedonie? Nebo něco takového.. tam je zvykem troubit, když předjíždějí.
14. 1. 2020 04:37
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Až trošku fanatický ne? ;-)
Avatar - .StenLi.
14. 1. 2020 00:10
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Na SR neexsituje absolutne ziadne zvyhodnenie hybridov. Ja som si hybrid kupil kvoli bezkonkurencnej spolahlivosti a komfortu jazdy. Spotreba ma nezaujimala ale je velmi prijemnym bonusom.
Avatar - .StenLi.
14. 1. 2020 00:08
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Dokedy tu budes pisat tieto nezmysly? Ziadne take obmedzenia neexistuju. Existuju len emisne limity. Ak automobilky flakaju vyvoj motorov tak musia svoje vysokoemisne motory vyvazovat bezemisnymi EV, taka Toyota s emisiami nema problem kvoli najefektivnejsim motorom a vsadeniu na hybridy. Vo vacsine EU statov nie su dotacie na EV, nie to este na hybridy, tak si to najprv nastuduj ;) namiesto omielania bludov ze vypredane EV so statisicmi predobjednavok nikto nechce ;)
Avatar - .StenLi.
14. 1. 2020 00:01
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Benzinove atmosfericke motory dosahuju maximalny vykon pri otackach do ktorych ich drviva vacsina majitelov nevytaca, keby to robili, posadka by zaznamenala rovnaky hluk pri rovnakej jazde. To nie je o odhlucneni motora, Corolla a RAV4 ho maju dobre, je to iba o otackach.
Avatar - wikinko
13. 1. 2020 23:05
Re: ASX
kurna ze ty ako cech tu napises ze kedy sa vyuziva 0-100? jazdis iba elektrickou kolobezkou k barberovi ze? prave v cechcach na d1 som zistil, naco je ti dobre 0-100. ked parkujuci kamionaci na prepchatej benzinke upchaju aj pripajaci pruh z benzinky a ty sa musis zaradit bez pripajania, rovno do pruhu. vtedy budes prosit pana boha aby si si raz mohol dovolit auto ktore 0-100 spravi pod 7s.
Avatar - wikinko
13. 1. 2020 23:02
Re: ASX
to akoze uz fakt nemyslite vazne s tym ze kedy vlastne vyuzijes zrychlenie z nula na 100. kurnik, furt, kazdy den, ked sa potrebujem rychlo niekam vopchat. v meste napriklad vyuzivam 0-80 furt, 5x denne, 0/100 vypoveda o tom ako sa vie auto pozbierat z nicoho na rychlo. nepisem to tu ako plagatovy pubertak ale ako foter od rodiny jazdiaci 70t km rocne. kurna, 0-100 vypoveda o aute viac ako cokolvek ine.
Avatar - xxc
13. 1. 2020 21:50
Re: A co Bradley?
Ja prichadzam rychlo, niekedy sa aj bojim, ze ked obieham auta vo velkej rychlosti, tak ma podla mna ani nestihnu zaregistrovat :-) Potom je dilema, ci na nich rovno netrubit, ale to sa len zbytocne zlaknu. Alebo ked sa neda obiehat, tak sa nalepim na naraznik a trubim, ked ma v zatackach vybrzduju. Vraj sa to nema. Potom znervozneju a uz len cakam na chybu :-)
13. 1. 2020 20:55
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Hele chápu tě s efektivitou, ale jak píše verizon - proč to v Toyotě není odhlučněné taky nechápu. Ono stačí trochu víc zrychlovat nad 50 km/h nebo jet do kopce a ten motor začne nepříjemně řvát. V nižších otáčkách to moc nevadí, není to tak slyšet. Při plném plynu to člověk tak trochu čeká, takže dejme tomu. Ale ono to bohužel řve často i při normální jízdě.
13. 1. 2020 20:48
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Automobilky musí do roku 2025 prodávat cca 1/3 bezemisních aut a protože je skoro nikdo nechce, tak se v Evropě dotuje, zvýhodňuje a zakazuje.
13. 1. 2020 20:43
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Jinde v EU zvýhodnění mají ať už přímo nebo věci typu parkování, vjezdy do historických center apod. V ČR měli parkování v Praze zdarma, ale to už bohužel skončilo. Taky se neplatí silniční daň u firemních aut, to už jsou teda jen drobné...

Já to pořídil jenom kvůli parkování. Úspora cca 5k měsíčně za parkování + čas/stres to řešit + spotřeba 4-5l a bylo jasno :D
13. 1. 2020 20:41
Provokace
Vím, hájím vlastní garáž :D ale ten nadpis mě docela dráždí :D V Koně jsem seděl než jsem vybral CHR (1,5 roku zpátky) a pamatuji si to hlavně podle totálně lowcostového interiéru. Uznávám, že CHR není dokonalá, některé detaily nejsou dotažené, ale aspoň tam jsou měkčené materiály a prvky snažící se to udělat příjemným místem, třeba kůže (koženka? nevím) na palubce, klavírní lak apod., ale i třeba sedačky s perforovanou kůží atd. Srovnávám verzi v ceně 730k Kč, tzn. podobně jako testovaná Kona, která má podle fotek (z textury povrchů) ty stejné levné plasty z čínského hračkářství, které jsem tam tehdy viděl. Jsou to takovéty total tvrdé, hnusné a podivně zvrásněné plasty. Případně, mě prosím opravte, jestli už je interiér jiný. V testu o tom není zmínka.

Asi jediné plus Kony vidím ve ventilovaných sedadlech a odhlučnění motoru, což se projeví primárně na té dálnici. To je opravdu velká bolest CHR, facelift to údajně má zlepšit - nejel jsem, tak nevím.

Že má Toyota s hybridy zkušenosti se jasně projevuje a proto mě ten nadpis pálí :D CHR je o 20cm delší, při slabším motoru má evidentně lepší dynamiku a nižší spotřebu. Pak mě ještě napadá poznámka k podvozku. V testu Kona na 18kách prý bouchá, CHR na 225/50 R18 je sice tuhá, ale nikdy nebouchne, podvozek je, po spotřebě ve městě, její druhá nesilnější stránka. Taky hraje do karet dobře známá plynulost e-CVT, která má i svá zmíněná negativa.

Škoda, že už tu vyšli 2 testy CHR a v článku chybí srovnání. V přímém srovnávacím testu tipuji, že by Kona neobstála. Ale možná to maluju moc růžově, protože CHR často jezdím a Konu jsem totálně zavrhl, takže uznávám že jsem ve střetu zájmů :D

Tehdy jsem řešil nově uvedenou elektrickou verzi, k hybridům jsem se dostal přes zájem o EV, ale všechno je evidentně stejné.
13. 1. 2020 19:38
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Kupujou se kvůli dotacím a dalším zvýhodněním.
Avatar - Mikesus
13. 1. 2020 18:30
Re: 0-100km/h
To mozna jo, ale jako ojetina to prý bude jistota, právě za těch 10 let.
13. 1. 2020 18:30
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Tak tyhle hybridy si lidi kupujou hlavne proto, ze chteji jezdit usporne.

HSD jezdi maximalne plynule a motor muze VZDY podle potreby pracovat v optimalnim rezimu.

Vysavacovy efekt normalni clovek zazije hlavne pri predjizdeni, najezdu na dalnici atp.
Je to velmi oblibene tema v "testech". V praxi vetsinou naprosto nepodstatne.

HSD nebo i-MMD maji predevsim vynikajici spotrebu, plynulost jizdy a robustnost.

Narozdil od reseni Hyundai s dvouspojkou..
A o reseni VW uz je skoda mluvit, kdyz se ke dvema spojkam jeste prida turbo a primy vstrik..
Avatar - .StenLi.
13. 1. 2020 18:24
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Hybridy su drvivu vacsinu casu tichsie ako ICE auta, takze stazovat sa na nelubivost obcasneho monotonneho prejavu motora je smiesne. Motor vnimam iba pri predbiehani alebo obcasnej rychlejsej akcelaracii z miesta. Zrychlenie 11s staci na okreskach na bezpecne predbiehanie kazdemu dobremu soferovi. Neviem ako zneju vase vysavace ale tie moje nezneju ani trochu ako THS na stabilnych otackach :) Pri beznom pohynani z krizovatky sa rozbieham uplne potichu pomocou elektromotoru a pri nejakych 20-30km/h sa nepozorovane spusti spalovaci motor, takze skor mi vadi hucanie motora pri rozbehu a preklze spojky u beznych aut, alebo pri pohybe po parkovisku.
V Priusu je odhlucnenie ovplyvnene extremnym odlahcenim, ci uz motora alebo podbehov, v inych menej efektivnych modeloch je to lepsie. U Hondy CRV je to este o kus lepsie ale hlavne zvuk motoru je pre mna subjektivne ovela sportovejsi, celkom si uzivam aj tie monotonnejsie zvuky viac ako u THS. Takze zalezi na vyrobcovi ako to naladi.
Avatar - _Karel_
13. 1. 2020 18:04
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Zvuk maximální efektivity je super. :D
Avatar - xxc
13. 1. 2020 17:57
Re: Zvyk je zelezna kosela..
Je to len o zvyku, ja mam rad motor naplno, ked robi to, co ma a vykonom, za ktory som draho zaplatil :-) A je to pravda, ze so zvysovanim zataze rastie efektivita. Ake je to otravne v Toyote a preco to neodhlucnili, to neviem.
Avatar - xxc
13. 1. 2020 17:54
Re: ASX
Ano, inak by som to nepisal. V meste mame viac takych miest. Pod mostami nemysleli na vyjazdove pruhy :-)
13. 1. 2020 17:45
Re: ASX
Ty před tím než se připojujes, tak zastaví na nulu? Nebo je to právě to pružný zrychlení? Zkus používat hlavu bože můj :-O
Avatar - speedfred
13. 1. 2020 17:43
Re: Zvyk je zelezna kosela..
"vysavacovy efekt je praveze zuvk maximalnej efektivity" :-[] :-[] :-[] tak to budem radšej počúvať neefektívny motor. :-O
Avatar - xxc
13. 1. 2020 17:38
Re: sympaticke auto
Kona je asi jedno z mala aut, ktore su vyslovene skarede :-)
Avatar - xxc
13. 1. 2020 17:35
Re: poslouchej
da si adaptivny tempomat a najnizsiu vzdialenost :-)
Avatar - xxc
13. 1. 2020 17:34
Re: ASX
Zeby kazdy den pri pripajani na dialnicu?
Avatar - .StenLi.
13. 1. 2020 16:54
Zvyk je zelezna kosela..
Skoda ze to co tu je opisovane ako nezelany vysavacovy efekt je praveze zuvk maximalnej efektivity a prave klasicky zvuk ICE aut so stupnovymi prevodovkami naznacuje neefektivitu kvoli castemu chodu v neoptimalnych otackach a iba kvolil zvyku je preferovany. Dlhorocnym majitelom bezstupnovej prevedovky urcite nebude chybat ten stale sa meniaci zvuk poskakujucich otacok kym nepojde o vyslovene sportovne auto kde nejde o hucanie ale o krasny zvuk ktory je sucastou zazitku zo sportovej jazdy.
Ak uz mame porovnavat hybridne riesenia tak za mna Honda i-MMD > Toyota THS > zbytok s DSG... tie mild hybrid nepodarky radsej ani nespominam.
13. 1. 2020 16:34
Re: ASX
Jako sorry, ale kdy vlastně využiješ zrychlení z 0 - 100? Jo, pružný zrychlení to už je o něčem jiným...
13. 1. 2020 16:27
Re: ASX
Ano. Fakt nechápu, proč do něj nedali 1.6 GDI 99 kW, 167 Nm. ix35 to sním dal 0-100 km/h bez elektromotoru za 11,1 s.
To už by ve zrychlení i pružnosti nějaký rozdíl byl.
Přeci jen, auto neváží 1 t.

Jinak Ioniq HEV 10,8, Niro HEV 11,5 s. Takže i co se týče stejného pohonu, rozdíly jsou.
13. 1. 2020 16:02
Dvouspojka vs. e-CVT
Jsem už několik let uživatelem hybrida od Toyoty.. a neměnil bych! Převodovka sice není pro závodění, ale ve městě je tak plynulá a agilní, že mě nějaké DSG nebo jiná dvouspojka vážně nepřesvědčí. A navíc naprostá bezporuchovost.. znám lidi, co na hybridních Toyotách najezdili přes 300.000 km a s převodovkou neřešili jediný problém.. jen je doporučená výměna oleje po cca 100.000 km. Což u dvouspojky si nejsem takovou bezporuchovostí jistý... je to něco za něco, každý ať upřednsotní, co mu více vyhovuje. Každopádně tenhle článek působí spíš jako komerční reklama než jako objektivní test :D
13. 1. 2020 15:45
Re: sympaticke auto
CX-30 je vizuálně fešanda, které jen někdo ohrnul galoše. Jinak se jí toho moc vytknout nedá. Tohle je jako prase bradavičnaté.
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2020 15:20
Re: sympaticke auto
uz som to spominal davnejsie ze kona ( s tym ohyzdnym oplastovanim ) aj na mna posobi viac gycovo ako stylovo ale udajne to ma byt taka mestska crossoverova stylovka ... takze to je tak ... ved CX-30 to iste... dalsi vizualny gyc jak remen... aj ked udajne je to opat crossoverova stylovka.. v tomto je to proste rozporuplne a neraz aj to co tvrdi vyrobca tak na zakaznika to nemusi posobit zrovna tak presne ako tvrdi ... s konou suhlasim... proste aj na mna v reale neposobi zrovna ako nejaky stylovy krasavec ... hoc na papieri pisu aky je to stylovy voz ... my by sme asi nemohli byt dizajneri ... lebo uz nemame to dnesne gyc.. pardon "stylove" oko som chcel napisat.. samozrejme :yes:

mat tie peniaze tak urcite radsej za mna niro ako konu... aj vizualne https://img2.auto.cz/…ull/4764899_.jpg aj praktickostou :yes:
13. 1. 2020 15:16
Re: sympaticke auto
Jestli je tohle stylovka, tak nechci být tím stylařem, kdo si ji pro to koupí ;-)
13. 1. 2020 15:15
Re: sympaticke auto
Tohle není za 20 litrov. A Niro taky ne.
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2020 15:12
Re: sympaticke auto
niro je vyslovene praktik ( razvor 2,7m .. defakto taky skoro kombik ) a viem si ho predsatvit aj ako rodinne auto .. kym kona mi pride uz viac taka stylovka .. podobne ako aj C-HR... ale kazdy si aspon vyberie ten svoj hybrid ... aj tu klasicku konu vidim u nas len sem tam.. skutocne cakal som ze bude rozsirenejsia... asi nie je moc lacna a ... to daleko skor stretavam C-HR
13. 1. 2020 15:08
Re: sympaticke auto
Je to ale krasavec,
samej strup a bradavec ;-)
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2020 15:07
sympaticke auto
aj ked v co sa tyka "dostupneho" zvyseneho hybridu u mna nadalej niro je najpodarenejsim aj najpraktickejsim kuskom .. ale hned za nim kludne by uz mohla byt aj tato kona a az tak povedzme C-HR ... hyundai :yes:
13. 1. 2020 15:04
Re: ASX
Za mestom nie je len diaľnica. Manželka má na dochádzanie do práce auto s podobnou dynamikou a pri bežnej premávke väčšinou ani nestlačíš plyn na podlahu a už ťa niekto spomaľuje. No a keď chodíš do práce v obvyklej špičke, tak bez toho aby si niekoho obmedzil/ohrozil nepredbehneš ani s autom čo dá stovku za 6.
13. 1. 2020 15:01
Re: A co Bradley?
"Měl tu dávno být!"
"Na Bradleyho nečekejte, o toho se postarám já!"
"Dolary šéfe, jak nemáte dolary, jste namydlenej"
"Ta ženská je pod drogama"
.....
"Zabili Bradleyho!"
13. 1. 2020 14:59
A to se vyplatí,
když je Kona bez hybridu i za 369 000?

Mně se to teda nevyplatí. Leda, že bych nemusel platit tu ekologickou pokutu.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2020 14:50
Re: ASX
To jsem ještě nezkoušel :D Ale určitě bude nejlepší :D
13. 1. 2020 14:48
Re: ASX
Ten dvoulitrový motor není tak špatný, pokud zvolíš základ - tedy manuál a náhon je na přední nápravu, tak má zrychlení z 0 na 100 za 10,2 s. Docela nedávno mi v okolí přibylo jedno lehce ojeté a když jsem se ptal proč, odpověď byla, že prostě chce mít jistotu, že nebude muset zbytečně sponzorovat servis .... Jsem docela zvědavý, čím budou nahrazovat svá auta stávající majitelé Ignisů (předchozích generací), těch tady (kus od Krumlova) jezdí opravdu hodně.
13. 1. 2020 14:46
Re: ASX
To mě překvapuješ, že jsi nenapsal MHEV Puma ;-)
Avatar - Ozzman
13. 1. 2020 14:39
Re: Prijedu ze zadu
Já většinou přijedu pomalu, chvíli se seznamujeme, pak nejdřív lehce mrknu dálkáčema, když nereaguje, zkusím zatroubit, to se většinou chytne a vybrzdí mne, ale jsou i chvíle, kdy mne nechá a já mohu předjet. Ojediněle je z toho po očním kontaktu i pár gest rukama, následují slova a to rychle vyústí v milé setkání, kdy oba zastavíme a jdeme si poklábosit a nafackovat .... je to vzrůšo !
13. 1. 2020 14:36
Re: ASX
V kontexte kombinovaneho vykonu 104kW a velkosti (ci skor malosti) auta je zrychlenie 0-100km/h za 11.6s naozaj spatne. Lenze ked uvazime ze ta bateria je velmi mala (1.56kWh), tak je jasne ze dynamika skor zodpoveda vykonu len spalovacieho motora 77kW...
13. 1. 2020 14:34
Re: 0-100km/h
Už jen dva roky predikoval, pak už se prý diamantům nevyplatí ho vyrábět ;-)
13. 1. 2020 14:30
Re: ASX
Oba jmenované hybridy bych v garáži rád :yes:
13. 1. 2020 14:26
Prijedu ze zadu
K autu, a normalne ho rychle predjedu. Ja nevim jak to delas ty?
Avatar - Ozzman
13. 1. 2020 14:25
Re: ASX
Byť to auto nemám rád, tak to už radši CH-R, je levnější...a nebo elektrickou Konu, ta vytře zrak nejednomu le*** na kufr, který ještě stíhá čučet do zrcátek, jestli ho řidič vidí :D
Avatar - Ozzman
13. 1. 2020 14:23
Re: poslouchej
To má z toho, že píše za jízdy, když se někomu lepí na nárazník :D
Avatar - speedfred
13. 1. 2020 14:22
Re: ASX
Ani tých 5L po Prahe není zlých. Nejakého hybrida si viem do budúcna kľudne doma predstaviť (ideál nejaké LaFerrari či 918 :-[] ).
Avatar - speedfred
13. 1. 2020 14:20
Re: 0-100km/h
Myslíš toho evergreenového youngtimera čo tu bude s nami dalších 10 rokov?
Avatar - _Karel_
13. 1. 2020 14:18
Re: ASX
Má to dost bohatou výbavu. Tu ti nedá nikdo zadarmo. Kromě výkonu nevidím problém.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2020 14:18
Re: 0-100km/h
Nebude, koupí si Karoq s TSI, nebo Troc :D
13. 1. 2020 14:16
Re: ASX
Město a cukačky kolem komína jsou OK. Zajímalo by mě pružné zrychlení, to by mohlo být rozumné.
13. 1. 2020 14:15
Re: 0-100km/h
:-[] :-[] :-[] a bude na něm mít RZ s počátečními písmeny KS.
13. 1. 2020 14:14
Re: poslouchej
Já se bál, že ti někdo holí záda, ale podle "tím zrcátku" to bude spíš neznalost rodného jazyka.

Jestli se lepíš na kufr každému, kdo ti subjektivně připadá, že je bezdůvodně pomalý, tak ti přeji někoho s ostrým nástupem brzd a tažným zařízením. ;-)
Avatar - Ozzman
13. 1. 2020 14:13
Re: poslouchej
Asi si spletl tlačítko reagovat s "vytvořit nový účet" :D
Avatar - Ozzman
13. 1. 2020 14:13
Re: 0-100km/h
Vím o jednom autě, které má podobnou dynamiku, je to taky SUV, má to o dost víc KW a dokonce to je i něčí sen, že si ho jednou koupí... takže to zrychlení asi zas takový problém nebude :D
13. 1. 2020 14:12
Re: poslouchej
Ty musíš bejt za volantem hodně vyrovnanej člověk, když se někomu lepíš na kufr a ještě stíháš čumět do cizího zpětnýho zrcátka... To bych raději potkal toho bambulu, protože takových machrů jako ty jsou plný příkopy. A bohužel i těch, které vezmou s sebou...
Avatar - _Karel_
13. 1. 2020 14:12
Re: poslouchej
TominoPro, nač ten nový nick?
13. 1. 2020 14:02
poslouchej
Tak za prvé, kdyz mas vykon, nepotrebujes tezkou nohu. Za druhe, na kufr se ti nalepim pokazdy, kdyz budes aplikovat prestupek bezduvodne pomala jizda, protoze si hrajes s radiem nebo nevim s cim, ale v tvim zrcatku u ridice vidim ze necumis na cestu, a takovyho bambulu nechci aby jel přede mnou a ohrozoval me svou bezohlednosti. Takze abych neohrozoval sebe a svoje blizké, potrebuju vykon a ihned zmizet od toho tveho bezneho cestovani. A jinak, jo pro manželku pecka, to se urcite nejake to predjeti tezkeho kamionu do kopce da vydrzet, kdyz veze deti. Užij si to.
Avatar - _Karel_
13. 1. 2020 13:55
Re: ASX
Toto auto patří do města a okolí. 12s je nic moc, ale ve městě je to jedno.Předjíždění kamionů na okresce holt bude míň časté, s tím se žít dá. Jako auto pro manželku na pár tisíc km ročně - proč ne.
Avatar - speedfred
13. 1. 2020 13:53
Re: 0-100km/h
No tých 12s určite není adekvátnych premávke mimo mesta. Neznamená keď to máš za 5s že to musíš využívať vždy.
13. 1. 2020 13:42
Re: 0-100km/h
To nemyslíte vážně, že 12s je špatný ? Pro běžné cestování naprosto v pohodě. Naopak nesnáším většinou hloupé a arogantní debílky za kufrem, kteří neustále spěchají a mají těžkou nohu. Doufám, že mezi ně nepatříte.
13. 1. 2020 13:26
0-100km/h
Za 12s. To me po*er holí záda. To fakt v dnešnim provozu nechceš
Avatar - CICERO
13. 1. 2020 13:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.