Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Forester e-Boxer klade největší důraz na bezpečnost

Subaru Forester se dočkalo 5. generace a své kvality dokázalo v testech bezpečnosti Euro NCAP. V Česku je SUV dostupné v jediné verzi: hybrid 2.0 e-Boxer. Cena startuje na 900.000 Kč. V čem je tento vůz tak výjimečný?
Zpět na článek
Avatar - twistedTSD
14. 1. 2020 13:37
Re: Subaru už nikdy...leda?
A já viděl Touareg V10, jak se málem roz*ebal o kamion v protisměru. Kde v hlavě nic není, ani výkon nepomůže.
Avatar - xxc
14. 1. 2020 11:47
Re: Subaru už nikdy...leda?
Ved to bolo 125 kw auto, tam uz musel byt problem vo vodicovi :-)
14. 1. 2020 10:11
Re: Subaru už nikdy...leda?
Vlastne si nevymenoval žiadny reálny prípad. Pri predbiehaní traktora platí to isté či pri inom predbiehaní. Treba hlavne odhad. A zaradiť sa zvládne aj Dácia s litrom bez turba, alebo naložená dodávka. Len to nebude do prvej medzery, ale do takej kde to stihne. A že sa niekto tlačí na auto a nepredbieha nie je problém výkonu. Už som takto videl aj silné autá ťahať sa tesne za kamiónom.
Avatar - Jenik3
14. 1. 2020 09:18
Re: Subaru už nikdy...leda?
Myslenka je dobra, ale je to ponekud nestastne formulovano. Ano, vetsi zrychleni se hodi, ale zaroven plati, ze kazdy ridic by mel vedet, jake jsou limity jeho vozu.
A zadna kolona netrva vecne :-)
Avatar - Tomogo
14. 1. 2020 08:47
Re: Subaru už nikdy...leda?
To je jako říct "Já nebourám". Kdo jezdí, a třeba i maximálně defenzivně, může se dostat do krize i bez vlastního zavinění a jen šlápnout na brzdu nemusí být zrovna vždy ideální. Osobně jsem teď "boural" (odřený nárazník) po 30. letech z vlastní blbosti.
Zrychlení se hodí i při zařazování z přípojného pruhu, nebo i při předjíždění traktoru. Navíc pokud se sejde víc pomalých aut, co nemají ani na předjetí traktoru, vytvoří za ním kolonu a pak už nepředjede ani ten silnější. A vláček potom jede a jede a jede.... dokud někomu neprasknou nervy a krizovka je tu. Samozřejmě se zrychlení hodí i v mnohých jiných případech.
Zrychlení se hodí i pro loudaly, protože nikdy nevíš, kdy ho budeš potřebovat.
14. 1. 2020 08:33
Re: Subaru už nikdy...leda?
proč by to mělo být auto s menším zrychlením méně bezpečné?
to jen v připadě že řidič se slabým autem předjíždí tam kde nemá, ale kdo si je vědom dynamiky svého auta ten se do žádné krizovky nedostane...
Avatar - Tomogo
14. 1. 2020 07:44
Subaru už nikdy...leda?
Byl jsem "hrdým" majitelem Subaru Levorg 2018 (viz. MojeAuto). Byl a doufám že už dlouho nebudu, je to šrot. To auto je jak kdyby ho stavěli v blázinci. Možná dobře vypdalo, ale abych se s ním pořád rozčiloval, na to jsem neměl nervy. Navíc to bylo stavěný pro 150cm Japonce a ne pro normální Evropany. Leda, že bych koupil nějaký starší bez EyeSight a s pořádným motorem. Tyhle eko krámy jsou jen pro malé děti.
Osobně si myslím, že by dnes auto nemělo mít pomalejší zrychlení, jak 8-10s / 100km/h. Pomaleji je to už dnes nebezpečné.
Avatar - kari.laz
14. 1. 2020 06:57
Re: rofl
Ty jsi bohužel případ nekritického obdivovatele. Kdyby přišli s pohonem na vítr pomocí plachty, budeš se tu za to do krve rvát. Pro mne značka, která upustí od toho, co jsem na ni měl rád, nebo na to dokonce zavrhne, přestane být zajímavá a hledám své požadavky jinde.
Avatar - KANKUNEN
14. 1. 2020 06:43
Re: rofl
To bude tím, že ty nechápeš co bylo a je Subaru. Moje Subaru se za 12 sekund na stovku rozjede, zastaví a znovu rozjede. A kdysi si mohl v Outbacku jezdit po Evropě za sedm litrů s mnohem lepší dynamikou.
13. 1. 2020 21:48
Tragická akcelerace....
toto Subaru pro většinu Evropanů stejně dělá nekoupitelné. :-( :no:
Avatar - WinDiesel
13. 1. 2020 20:29
Subaru na e-howno
vraťte nám staré poctivé čtyřkolky
"e" si můžete nechat
Avatar - CICERO
13. 1. 2020 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
13. 1. 2020 16:55
Hlavní prvek je omezovač dynamiky.
Za 12 sekund stovku dám s kdejakou dodávkou.