Subaru Forester se dočkalo 5. generace a své kvality dokázalo v testech bezpečnosti Euro NCAP. V Česku je SUV dostupné v jediné verzi: hybrid 2.0 e-Boxer. Cena startuje na 900.000 Kč. V čem je tento vůz tak výjimečný?
Vlastne si nevymenoval žiadny reálny prípad. Pri predbiehaní traktora platí to isté či pri inom predbiehaní. Treba hlavne odhad. A zaradiť sa zvládne aj Dácia s litrom bez turba, alebo naložená dodávka. Len to nebude do prvej medzery, ale do takej kde to stihne. A že sa niekto tlačí na auto a nepredbieha nie je problém výkonu. Už som takto videl aj silné autá ťahať sa tesne za kamiónom.
Myslenka je dobra, ale je to ponekud nestastne formulovano. Ano, vetsi zrychleni se hodi, ale zaroven plati, ze kazdy ridic by mel vedet, jake jsou limity jeho vozu.
A zadna kolona netrva vecne :-)
To je jako říct "Já nebourám". Kdo jezdí, a třeba i maximálně defenzivně, může se dostat do krize i bez vlastního zavinění a jen šlápnout na brzdu nemusí být zrovna vždy ideální. Osobně jsem teď "boural" (odřený nárazník) po 30. letech z vlastní blbosti.
Zrychlení se hodí i při zařazování z přípojného pruhu, nebo i při předjíždění traktoru. Navíc pokud se sejde víc pomalých aut, co nemají ani na předjetí traktoru, vytvoří za ním kolonu a pak už nepředjede ani ten silnější. A vláček potom jede a jede a jede.... dokud někomu neprasknou nervy a krizovka je tu. Samozřejmě se zrychlení hodí i v mnohých jiných případech.
Zrychlení se hodí i pro loudaly, protože nikdy nevíš, kdy ho budeš potřebovat.
proč by to mělo být auto s menším zrychlením méně bezpečné?
to jen v připadě že řidič se slabým autem předjíždí tam kde nemá, ale kdo si je vědom dynamiky svého auta ten se do žádné krizovky nedostane...
Byl jsem "hrdým" majitelem Subaru Levorg 2018 (viz. MojeAuto). Byl a doufám že už dlouho nebudu, je to šrot. To auto je jak kdyby ho stavěli v blázinci. Možná dobře vypdalo, ale abych se s ním pořád rozčiloval, na to jsem neměl nervy. Navíc to bylo stavěný pro 150cm Japonce a ne pro normální Evropany. Leda, že bych koupil nějaký starší bez EyeSight a s pořádným motorem. Tyhle eko krámy jsou jen pro malé děti.
Osobně si myslím, že by dnes auto nemělo mít pomalejší zrychlení, jak 8-10s / 100km/h. Pomaleji je to už dnes nebezpečné.
Ty jsi bohužel případ nekritického obdivovatele. Kdyby přišli s pohonem na vítr pomocí plachty, budeš se tu za to do krve rvát. Pro mne značka, která upustí od toho, co jsem na ni měl rád, nebo na to dokonce zavrhne, přestane být zajímavá a hledám své požadavky jinde.
To bude tím, že ty nechápeš co bylo a je Subaru. Moje Subaru se za 12 sekund na stovku rozjede, zastaví a znovu rozjede. A kdysi si mohl v Outbacku jezdit po Evropě za sedm litrů s mnohem lepší dynamikou.