Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen T-Roc R – Sourozeneckou přetahovanou vyhrává. Ale co dál?

Dvoulitr, 300 koní, automat, pohon všech kol. Koncernová konfigurace, o které jste u nás mohli číst už několikrát. A teď je tu zas, jen v jiném balení.
Zpět na článek
Avatar - Emel
29. 1. 2020 08:52
Re: dalsí milionek v riti
Nejde mi o to jaká auta, ale v jaké disciplíně. Točivý moment je obrovský, zrychlení působivé... ale baterie jsou limitující faktor. Jo, pokud ti jde o to ujet jednou dvakrát ze semaforů, tak fajn. Pokud ale začneš za Prahou dotírat na naftovou Octavii, tak holt budeš u Humpolce hledat nabíječku :-)

Tohle mi popisoval kdysi kamarád, co jezdil takové ty Cannonbally apod... s Imprezou STi, která měla 50l nádrž a žrala jen Super... prý předjížděl jednu naftovou Alfu za den asi třikrát :-)
29. 1. 2020 07:34
Re: dalsí milionek v riti
Je super, jak se vlamujes do otevřených dveří :yes:
29. 1. 2020 07:32
Re: dalsí milionek v riti
Nepíše se V12 ale W12, a podobné perly... strašně důležité pro diskusi jako takovou... nekonecne opravování a odpovědi na tu nejzákladnější otázku, kolem čeho se ta diskuse od začátku točí, te se nedockam. Babiš v televizi:)
29. 1. 2020 07:29
Re: dalsí milionek v riti
T-Roc ujede Allroadu. Stačila mi k tomu archaická hodnota zrychlení z nula na sto. Řečí jak opice blech a přitom jsi moje tvrzení nedokazal vyvrátit a jak jsi se snažil ;-)
Avatar - white label
29. 1. 2020 02:06
Re: dalsí milionek v riti
:D
Jaké napadání, kde?!? Prober se, to už ti zase přeskočilo, za tak krátkou dobu už podruhé?
Jsi neskutečně ješitný a paranoidní komik, v tomto ohledu na tebe nemá ani Hamuna s tetičkou dohromady.
Někdo si dovolí napsat věcné argumenty ke tvým "správným" názorům, a tvé poníženě ublížené ego to nedává..., evidentně bylo jen otázkou času, kdy se dostaví tvůj další zkrat, měl by sis pomalu začít zvykat na to, že ne každý ti odkývá všechno, o čem si ty myslíš, že tak (jako ty) to musí mít/brát/dělat všichni "normální" lidi...
28. 1. 2020 20:59
Re: dalsí milionek v riti
Nekonečné nesmyslné napadání za totálně zbytečné detaily - ale odpovědi na tu nejjednodušší otázku, jestli ten Allroad skutečně bude rychlejší nebo ne, te se asi nedockam. Naplňuje te to? Takhle doterna je tady jenom Hamuna. Šup zpátky do ignorace. Sorry na tohle nemám čas...
28. 1. 2020 20:53
Re: dalsí milionek v riti
M3 vs Tesla 3 Perfornance... napr. Točivý moment elektromotoru je proste obrovský.
Avatar - white label
28. 1. 2020 19:42
Re: dalsí milionek v riti
Jj, dieselový A6 allroad má tři výkonové varianty - 170/210/257kW.
A chválím tě za to malé "a". ;-)
Avatar - white label
28. 1. 2020 19:33
Re: dalsí milionek v riti
Ale 918 (Spider) a 919 Evo jsou "trochu" jiné vrstvy, to druhé je "závodní" auto s poloviční hmotností, o rozdílu mezi nimi dost napoví jejich časy na NS:
918: 6:57
919: 5:19:54!
Avatar - white label
28. 1. 2020 18:59
Re: dalsí milionek v riti
G6R přišel 12/09, atmo V10 S6/C6 končila 12/10, takže společně byli na trhu cca 13 měsíců.
Evropská dieselová eSka se tu teď objevily hlavně k vůli emisním limitům.
Avatar - Emel
28. 1. 2020 18:51
Re: dalsí milionek v riti
Jako si u Superba připlatíš za 140kW místo 110kW, tak si u A6 připlatíš za 257kW oproti... teď nevím, 210 nebo kolik má ten standardní třílitr. Prostě je to takový Superb x2... výkonem i cenou.

Minimálně u allroadu v tom naprosto nevidím problém. Horší je to u S6... tam záleží, jak to eSko vnímáš, jestli to bereš jako nějaké znehodnocení legendy apod. To je pak stejná diskuse jako jestli má být u BMW eMko na naftových modelech, jestli má být Focus ST v naftě a tak. Já jsem v tomhle docela pragmatik, takže tak dlouho, dokud mi nabídnou co chci, tak mě to nějak nedráždí.
Avatar - Emel
28. 1. 2020 18:43
Re: dalsí milionek v riti
Nevím přesně, čeho se chceme dobrat. Že je benzín obecně výkonnější než diesel je jasné. Pokud do rovnice zahrneš nějak spotřebu a potřebu tankovat, pak se to může trošku komplikovat, jak třeba ukazovalo Audi v LeMans... ale i tam je to spíš o tom, jak nastavíš podmínky.

Když napíšeš "nejsilnější auta"... a já zůstanu u toho, co si představuju pod autem, tj. žádné tryskáče a dragstery... tak je holt hybrid něco, co nelze zanedbat, protože to právě v těch hypersportech začíná hrát roli, to byla asi podstata mé připomínky. I EV může být rychlé... ale ne dost dlouho, abych mu to počítal :-)

PS: Tesly vypráskají... no jak v čem, na dálnici je nejčastěji potkávám spořádaně zařazené za žlutý autobus, ještě se mi snad nestalo, že by mě nějaká předjížděla.
Avatar - white label
28. 1. 2020 18:42
Re: dalsí milionek v riti
Vidíš, a když jsem ti doporučoval přechod na elektromobil (k vůli 0-100) já, tak ses durdil, proč do toho tahám elektro... Až si tu T3 koupíš, můžeš mi klidně taky ujet, třeba na světlech, já ti s úsměvem zamávám...
Už jsem ti párkrát napsal, že mi v některých ohledech připomínáš hamunu (styl diskuse), tak se pokus vymyslet na mě něco originálnějšího.
Je přece naprosto zřejmé, že to byla reakce na fOEho a zároveň narážka na tvůj názor, který ovšem nemusí být zcela ojedinělý, proto taky ta obecnější forma, takže nechápu co na tom (pořád dokola) řešíš. A proč bych měl v diskusi nutně zpětně zjišťovat kdo na koho reagoval jako první? Podstatný je přece obsah příspěvků/diskuse, nikoli to, kdo ji začal, skončil atd. Navíc si ještě minule tvrdil, že mě máš na HL a teď pro změnu nechápeš, proč jsem to napsal jako reakci na fOEho a ne na přímo na tebe? Tak si to všechno nejdřív srovnej a pak to může jít i líp...
28. 1. 2020 18:24
Re: dalsí milionek v riti
šmarjá už 918ka byla rychlá a silné Tesly vypráskají všechno v okolí. já měl za to, že srovnáváme benzíhové a dieselové auta. sám správně namítáš, že můžeme do srovnání přidat pro úplnost ještě dragstery...
28. 1. 2020 18:23
Re: dalsí milionek v riti
já ho vidím uveden v roce 2010, tzn. srovnáváš končící model s úplně novým, ale budiž, máš pravdu. hned v následujícím roce přišla přeplňovaná S6 4.0 TFSI, která zase dala věci do pořádku. situace jako teď, že přijde Audi s dieselovou S6, která není rychlejší, se v minulosti nestávala.
28. 1. 2020 18:13
Re: dalsí milionek v riti
naprosto. bude mi to vadit a proto moje další auto bude pravděpodobně Tesla 3 protože k tomu všemu ještě jezdí za korunu na kilometr a šetří - svým způsobem - i životní prostředí. jediný problém je s dojezdem ale ten řeší zachování stávajícího vozu.
co mi ale vadí naprosto zásadně, protože se ti tady snažím hodiny vysvětlit něco úplně stupidního a reaguju na naprosto nesmyslné výpady... máš hodně společného s Hamunou, hlavně s tou urputností. a než něco napíšeš, přečti si, jestli jsem já reagoval první na tebe, nebo ty na mě.
a hlavně nezapomeň napsat, že připomínka o archaické hodnotě z nuly na sto byla adresována FOE-mu a nebyla to narážka na mě...
28. 1. 2020 18:10
Re: dalsí milionek v riti
naprosto souhlasím. Allroad s normální dieselovým motorem má dostatečný výkon pro 90% situací na silnici. A vlastně i málo "žere". A potom vznikne takový pokus o sportovního gazíka s překombinovaným dieselovým motorem doplněným o elektrokompresor, který ale v reálu ani nejede, ani není ušetřel prapodivného projevu a ve finále ani nešetří. A stojí dvě mega. To je to, nad čím se celou dobu podivuju...
Avatar - _Karel_
28. 1. 2020 17:47
Re: dalsí milionek v riti
Je to závislé jen a jen na počtu příspěvků v jednom vlákně.
Avatar - white label
28. 1. 2020 17:40
Re: dalsí milionek v riti
Jo, myslím to (ne)odskakování...
Avatar - _Karel_
28. 1. 2020 17:30
Re: dalsí milionek v riti
Wl: nejsem si jistej, co myslíš, jestli ty rámečky oddělující příspěvky, tak od určitého počtu v jednom vlákně už to prostě nezvládá odskakovat. Tlačítko "reakce na.." mi tu chybí dost zásadně.
Avatar - white label
28. 1. 2020 17:13
Re: dalsí milionek v riti
Aha, díky...
Proč tam někdy (po kliknutí na červenou šipku nahoru) je ten "úskok" vpravo pod příspěvkem na který bylo reagováno, a jindy ne?
Avatar - _Karel_
28. 1. 2020 17:07
Re: dalsí milionek v riti
Wl: moje reakce byla na tebe v 15:50, na "On si někdo kupuje nejsilnější dieselový allroad primárně proto, aby ujížděl autům jako je GR, nebo T-Roc R?"
Avatar - white label
28. 1. 2020 16:56
Re: dalsí milionek v riti
160 výrazně pod 1 s., to musí být hukot...
Avatar - Emel
28. 1. 2020 16:32
Re: dalsí milionek v riti
Hmm... jo, v principu určitě... dodavatelem je myslím Esso, ale co přesně je to za "koktejl" po pravdě nevím.

Nejrychlejší třída dragsterů je Top Fuel, tam se jezdí na nitro s alkoholem. 0-160 výrazně pod 1s, 300m za 3,6s s maximálkou cca. 540. Takže asi teda jsou nejrychlejší auta na alkohol, pokud se bavíme o podélné dynamice... a ignorujeme tryskáče na kolech :-)
Avatar - white label
28. 1. 2020 16:15
Re: dalsí milionek v riti
Lije se do něj taky benzín? Tak vidíš... ;-)
Avatar - white label
28. 1. 2020 16:13
Re: dalsí milionek v riti
To je reakce na koho/co?
Tohle fakt dohledat nejde, zlaté staré diskuse s tlačítkem "původní příspěvek".
Avatar - Emel
28. 1. 2020 16:09
Re: dalsí milionek v riti
Naftový kombík, tuplem v allroadu, to je univerzální řešení - vyjet mimo silnici, naložit lednici, proletět dálnici, nevyklepat zadnici. Ale ta univerzálnost má logicky za důsledek to, že v každé jednotlivé disciplíně se holt najde něco lepšího za míň peněz. Mohl bys stejně tak zoufat nad tím, že v terénu je lepší Jimny za pár šupů...

Že jsou hothatche nechutně rychlé se tu řešilo mockrát. Klasické dilema je to spíš u sportovních aut, až klišé je tahle diskuse u GT-86... kde se pokaždé řeší, jestli není lepší vzít Cupru nebo eNko. No... je a není, záleží na prioritách, něco za něco.
Avatar - _Karel_
28. 1. 2020 16:06
Re: dalsí milionek v riti
:yes: ano, tohle je úplné gró celé této debaty.
Avatar - Emel
28. 1. 2020 15:53
Re: dalsí milionek v riti
Po shlédnutí 919 Evo na Ringu už bych to takhle nenapsal...
Avatar - white label
28. 1. 2020 15:50
Re: dalsí milionek v riti
A kdyby sis koupil třeba RS6, nebo M5 apod. a pak ti někde z místa ("s prstem v nose") ujel někdo v elektromobilu, to by tě naopak nesr.a.lo?
On si někdo kupuje nejsilnější dieselový allroad primárně proto, aby ujížděl autům jako je GR, nebo T-Roc R? Silně o tom pochybuji, k tomu se kupují jiné verze/jiná auta.
A v běžném provozu bude "souboj" mezi takovými auty především otázkou míry bezohlednosti a ztráty pudu sebezáchovy řidičů, nikoli samotných schopností jednotlivých (podobně výkonných) aut.
Avatar - white label
28. 1. 2020 15:42
Re: dalsí milionek v riti
Poslední atmo S6/C6 (V10) s 0-100 za 5,2! s se dělala až do konce roku 2010, přičemž v r. 2009 přišel G6R s 0-100 za 5,5! s. Rozdíl pouhých 0,3 s další komentář nepotřebuje.
S6 V10 5,2 l, G6R R4 2,0 l.
28. 1. 2020 15:37
Re: dalsí milionek v riti
Nemá. Naprosto souhlasím. Ale stejně by mě nehorázně sr.a.lo, kdybych nestačil někomu s lidovým Golfem na chůdách, zatímco já jsem zaplatil za nejvyšší dieselovou specifikaci dvě mega plus. Nebo proč se za to připlácí? Aby to pak nejelo?
Avatar - white label
28. 1. 2020 15:13
Re: dalsí milionek v riti
opět hamunasácky překrucuješ.
Výpovědní hodnota 0-100 nemá s cenami vůbec nic společného.
"Někomu zřejmě stačí "archaická" hodnota 0-100, a hned má jasno "komplexně"." jsem nepsal tobě, ale fOEmu, resp. byla to reakce na něj (viz diskuse) a bylo to myšleno obecně.
Kde jsi mi tady odpověděl: "že nahrubo ano"? Nikde to tu nevidím. Psal jsi, že ti stačí hodnota 0-100 a výkon..., že 0-100 vypovídá pouze nahrubo psal až Emel.
A Veyron ani proudové letadlo nejsou elektromobily.
28. 1. 2020 14:41
Re: dalsí milionek v riti
Ano. Nejsilnější auta jsou vždycky ty benzínové. Zdá se, že jsme se po mnohahodinové diskusi dobrali konce...
28. 1. 2020 14:32
Re: dalsí milionek v riti
no, ty jsi hlavně napsal:

Někomu zřejmě stačí "archaická" hodnota 0-100, a hned má jasno "komplexně".

jako bys mi viděl do hlavy...
jen pro úplnost, ujede ten Allroad tomu T-Rocu nebo ne?
28. 1. 2020 14:31
Re: dalsí milionek v riti
Souběžně s poslední atmo V10 S6 (s hodnotou zrychlení na stovku pět sekund) existoval Golf GTI s pohonem předních a přeplňovaným turbo benzínem. Bezpochyby nebylo problém ho upravit tak, že by místo sériových 6,8 sec byl na stovce za pět. Přední kola snesou neuvěřitelné výkony...
28. 1. 2020 14:21
Re: dalsí milionek v riti
může. ale není. ještě něco?
28. 1. 2020 14:20
Re: dalsí milionek v riti
jenže ten T-Roc je velmi schopný i nad 100 km/h stejně jako Golf R se stejným pohonem... a zmiňovaný Allroad mu dynamicky rozhodně nestačí. nechápu, proč to někoho tak popouzí. chodí sem přece samí dospělí jedinci, kteří takové drobnosti neřeší. podstatné je, že je to samozřejmě daleko dražší auto a tohle je chcípák za mega:)
28. 1. 2020 14:08
Re: dalsí milionek v riti
tak ještě jednou.
já jsem napsal, že T-Roc si vytře zadnici s autem dvakrát tak dražším.
ty jsi mi odepsal, že mi k tomu stačí archaická hodnota 0-100.
já jsem odpověděl, že nahrubo ano. koneckonců, T-Roc je rychlejší i na dvoustovce, podle hodnot Golfu.
a potom začal elektromobil, porsche, bugatti veyron a proudové letadlo dokazující, že nemám pravdu....
jsem v koutě. zahnal jsi mě tam a brečím do polštáře... mein gott...
Avatar - white label
28. 1. 2020 13:41
Re: dalsí milionek v riti
Jak jsem psal, pokud se má dál uvádět jen jedna hodnota zrychlení, pak ta prostřední (0-160 km). 0-100 už je dnes málo a pro slabší auta je zase 0-200 moc.
Avatar - Emel
28. 1. 2020 13:23
Re: dalsí milionek v riti
No ale zrovna na té dálnici ti víc řekne 0-200 než 0-100, ne? A úplně nejlépe nějaké 120-180 nebo tak něco... kde eliminuješ odpich z místa, který je na dálnici irelevantní.

Třeba ta moje Insi má 0-100 něco přes 7s, papírově dost slabá hodnota... ale v těch dálničních rychlostech je to lepší.
Avatar - Emel
28. 1. 2020 13:19
Re: dalsí milionek v riti
U silnějších aut 0-200 určitě, pro silná auta je to určitě více vypovídající než 0-100, která je u silných aut strašně ovlivněná rozjezdem, v 0-200 se ta +-vteřinka přece jen ztratí a pravda se ukáže.

Já jsem v neděli proháněl Lexe GS450h... ale spíš bych řekl, že už mu ty rychlosti nevoněly, než že by to auto nedávalo.
Avatar - white label
28. 1. 2020 12:28
Re: dalsí milionek v riti
Klidně můžeme u toho srovnání EVA (ty si ho sem dotáhl, ne já) zůstat jen u porovnání hodnot 0-100 a 0-160, dopadne to v principu úplně stejně. Kapisch?
Jsi v koutě a už se jen snažíš chytit každého stébla, ale neboj, že bys přiznal argumentační prohru zrovna od tebe nečekám.
28. 1. 2020 11:50
Re: dalsí milionek v riti
Ty mi hlavně argumentuješ Evem, které jsem už na začátku označil za výjimku, protože je zprevodovana na rally, kde nikdo přes 200 nejezdi... kapisch?
28. 1. 2020 11:47
Re: dalsí milionek v riti
Výrazně pomalejší je až od 180. Ale to co píšeš mi do úst vložil WL. Mimochodem
Avatar - white label
28. 1. 2020 11:39
Re: dalsí milionek v riti
Tobě snad přijde rozdíl půl vteřiny u 0-100 malý???
Kdo tady psal, že si klidně vystačí s hodnotou 0-100 a výkonem???
Ale teď řešíš i převodovku, za chvíli to bude pohon, hmotnost..., ale to jsou všechno věci které se ze samotné hodnoty 0-100 a výkonu rozhodně nedozvíš. No naběhl si pěkně... :-O ;-)
Avatar - iudex
28. 1. 2020 11:38
Re: dalsí milionek v riti
Máš pravdu, ale princíp je zrejmý: auto, ktoré je rýchlejšie na stovke, je výrazne pomalšie vo vyšších rýchlostiach. Teda stále platí to, čo sa Ti snaží label vysvetliť, že Tvoja argumentácia "stačí mi údaj 0-100 a je mi všetko jasné" je chybná.
28. 1. 2020 11:35
Re: dalsí milionek v riti
hahaha na stovce je rychlejší ta S6ka, až do 180ti je rychlejší Golf a na posledním úseku 180-200 je zase rychlejší S6ka... to si děláš pr.de.l :-) a jsou to dechberoucí rozdíly... skoro jako ten, že ta S6ka stojí dvakrát tolik...
Avatar - white label
28. 1. 2020 11:27
Re: dalsí milionek v riti
A já ti jasně dokázal, že auto, které je na stovce o kousek dřív, může být naopak klidně na dvoustovce výrazně později. Proto 0-100 není bernou mincí ohledně zrychlení/rychlosti auta.
Ideální by bylo uvádět všechny tři hodnoty (0-100/160/200) zrychlení, ale pokud chceme zůstat pouze u jediné, měli jsme se přizpůsobit technickému pokroku a uvádět raději "střední" hodnotu 0-160km/h. Kapisch?

P.S. U současných elektromobilů příkladně vynikne "zkreslenost" samotné hodnoty 0-100, pro komplexní hodnocení rychlosti auta (jako celku).
Avatar - iudex
28. 1. 2020 11:26
Re: dalsí milionek v riti
Tak ešte raz:
http://www.zeperfs.com/…uel7992-4645.htm
Jasný dôkaz, že samotný údaj 0-100 kmh nevypovedaá automaticky o tom, ktoré auto je rýchlejšie. GR je síce rýchlejší na stovku a teda podľa Teba rýchlejším/dynamickejším autom, ale to je tak všetko, od 120 tam už víťazí S6 (na 120/140/160/180/200), detto pružnosť.
Takže ak sa bavíš o tom, ktoré auto zrýchli lepšie pri nájazde na diaľnicu, tak to napriek Tvojmu papierovému očakávaniu založenému na údaji 0-100 bude to naftové Audi.
28. 1. 2020 11:22
Re: dalsí milionek v riti
ty brutální půlse***vé rozdíly, to je důkaz jako prase... a že automat řadí rychleji než manuál, to mi doslova vyrazilo dech :yes:
28. 1. 2020 11:21
Re: dalsí milionek v riti
my jsme se bavili především o tom, jak si tyhle dvě auta povedou v běžném provozu. tam je ukazatel nula na dvěstě celkem k ničemu, málokdy potkám magora, co se chce honit 200+, snad tak na německém autobahnu. taky jsem napsal, že jsou tady hodnoty Golfu R se stejnou motorizací a to nám může být vodítkem.
mně ale zrychlení z nuly na sto vůbec nepřijde archaické, ale já jsem kluk ze vsi... já jenom vím, jak takový lepič s turbodehtem dopadne, když se na mě mačká na dálnici.
28. 1. 2020 11:18
Re: dalsí milionek v riti
důkazní nouze? nevadí. já jsem nečekal nic víc... obecné blábolení, okopávání kotníků, snaha o zesměšňování... reálné fakty nikde.
Avatar - iudex
28. 1. 2020 11:15
Re: dalsí milionek v riti
Ako som vravel, zbytočná snaha. 8-s
Avatar - white label
28. 1. 2020 11:13
Re: dalsí milionek v riti
Přeplňovaní měl už Golf R 6. g.a Golf GTI a další rychlé Golfy ho měly už ve 2. g., zatímco S6 měla atmosféru ještě v minulé g. Takže v minulosti nebyl takový problém upravit Golfa, aby stíhal S6.
Dnes jsou "všechny" (téměř) motory přeplňované, takže přidávat výkon lze u všech a současné emisní limity už jsou poměrně velkým problémem i pro benzín,
28. 1. 2020 11:01
Re: dalsí milionek v riti
To byla nádstavba. V minulosti Golf neměl šanci ani na S6, dnes ji prožene a s mírmou úpravou - protože dřív to bylo u atmosférických motorů daleko složitější - prožere i RS6ku. Doba se změnila. Výrobci jsou svázáni emisemi, zatímco kdejaký tuner z garáže dokáže auto za pár kaček vylepšit tak, že by na to před deseti lety byly potřeba statisícové investice.
edit: a S6 se dá skutečně upravit - protože už je dneska dieselová - daleko hůř. No to jsou ty limity dehtu...
Avatar - white label
28. 1. 2020 11:00
Re: dalsí milionek v riti
Základních orientačních údajů je hodně a jeden je dost málo.
Takhle nahrubo jo, ale to je docela hodně nahrubo, že jo.
Měřené údaje jsou tu taky proto, aby byla možnost přímo srovnávat podobně rychlá auta, a tam je ti nahrubo poměrně k ničemu. Ne, že ty zrovna ty bys to nevěděl, ale u MIGa mám důvodné pochyby. ;-)
28. 1. 2020 11:00
Re: dalsí milionek v riti
Mám za to, že úplně na začátku jsem napsal, že tenhle Volkswagen předjede dvakrát tak drahý Allroad a že je to ostuda. Tvoje reakce byla, že mi ke srovnání stačí "archaický údaj" nula na sto. Já napsal nepochybně, protože na dvoustovce mezi těmi auty bude velmi podobná situace - viz zmiňovaný Golf R. Následně jsi do toho začal tahat elektromobily. Kapisch?
Avatar - white label
28. 1. 2020 10:52
Re: dalsí milionek v riti
Golf (R) po úpravě??? A co třeba RS6 po úpravě, nebo ta se upravit nedá?
To jsou "argumenty" jak v první třídě ZŠ. Bože...
Avatar - white label
28. 1. 2020 10:46
Re: dalsí milionek v riti
Dochází ti argumenty, tak zkoušíš dělat hamunu (vymýšlet si/ohýbat slova)?
Nikde jsem tu totiž nenapsal, že 0-100 je "o ničem nevypovídající údaj", každý měřený údaj o něčem vypovídá, ale je to pouze jeden jediný omezený/dílčí údaj ohledně zrychlení, takže ani o samotném zrychlení nemá dostatečně komplexní výpovědní hodnotu (viz mé srovnání), o autě (a jeho rychlosti) jako celku nemluvě.
A proč bych měl v dnešní době vynechávat elektromobil, protože se ti to zrovna nehodí do krámu? Nebo elektromobil snad není automobil?
Tak si měl napsat rovnou, že u elektromobilu ti hodnota 0-100 pro změnu (najednou) nestačí. Psal jsem ti přece jasně už na začátku, že i převodovka je jedním z faktorů, které poměrně výrazně ovlivňují hodnotu 0-100.
28. 1. 2020 09:55
Re: dalsí milionek v riti
to je jako když ty napíšeš, že ty jsi nedostal slevu a že ji tudíž nemůže dostat nikdo jiný... ok skoč mu šipku do zadku, já jsem žádný fakt neviděl, jenom okecávání, stačí mi jeden reálný příklad, kdy auto se spalovacím motorem rychle na stovce na dvoustovce totálně shoří...
28. 1. 2020 09:52
Re: dalsí milionek v riti
ano samozřejmě trakce čtyřkolky, která může být ve vyšších rychlostech zase naobtíž díky kilům navíc... jako hrubý orientační údaj naprosto postačuje, nějaký Fitipaldi tady kdysi přitáhnul s moudrem, že 0-200 nebo nula na třista řekne daleko víc, tuším to byla tetička Kajlí, samozřejmě, v běžném provozu jsou to velmi užitečné údaje, navíc za časů atmosférických benzínů s horším pružným zrychlením /benzín musel podřadit halt no/ se dal očekávat nějaký rozdíl, dneska kdy jsou i benzíny přeplňované už to takové rozdíly nejsou, viz to srovnání 530d vs 530i, hraje roli hlavně výkon, chvilku tahá za pilku jeden, potom zase druhý...
zásadní rozdíl může přinést ten elektromotor, honil jsem se s tím hybridem od Infiniti - tuším 30h? a tam jsem byl překvapený, jak se úspěšně držel v rychlostech kolem 200 km/h - pořád mu to pěkně zrychlovalo - dokud nedošly baterky:)
Avatar - iudex
28. 1. 2020 09:30
Re: dalsí milionek v riti
wl: palec hore za snahu a množstvo faktov. :yes:
Obávam sa ale, že Tvoja námaha s konkrétnymi dátami sa minie účinkom, Mig nechce diskutovať a debatou sa niečomu naučiť, on chce len hájiť svoju svätú Pravdu.
Avatar - Emel
28. 1. 2020 08:54
Re: dalsí milionek v riti
Velkou roli hraje to "odlepení se z místa". Tady jednak záleží na pohonu (AWD vs. FWD zejména), ale taky třeba na převodovce - jestli zvládá launch control nebo ne, to klidně může být 0,5s+.

A pak aerodynamika a hmotnost - v menších rychlostech se hraje víc na hmotnost a ve vyšších na aerodynamiku. U srovnatelných aut je to fuk, ale třeba SUV ztrácí víc v těch vyšších rychlostech.

Ale jinak jo, jako základní orientační údaj určitě, 0-100 pod 6s znamená že to fakt jede, přes 10s že to nejede, 8s něco mezi... takhle nahrubo asi jo.
28. 1. 2020 08:00
Re: dalsí milionek v riti
To je právě ten problém. Dřív to tak nebývalo. Neexistoval Golf, který by proháněl S6ku nebo po úpravě i RS6ku...
28. 1. 2020 07:58
Re: dalsí milionek v riti
WL: jednou píšeš, že stovka je o ničem nevypodívající a za pár hodin už je to na Nobelovku, když napíšu, že souvisí, protože to přece každý ví, že to spolu souvisí :yes:
ale neopomeneš do srovnání přidat elektromotor, bez převodovky :yes:
28. 1. 2020 07:49
Re: dalsí milionek v riti
tak teď už toho taháme i elektromobily? :yes:
to už musíš být hodně v úzkých ;-)
Avatar - _Karel_
28. 1. 2020 07:35
Re: dalsí milionek v riti
Máš recht, tedy správně - já jediný, který diskuze čtu.
28. 1. 2020 06:56
Re: dalsí milionek v riti
“My” :yes:
Nedostatek sebevědomí ? ;-)
Avatar - white label
28. 1. 2020 01:22
Re: dalsí milionek v riti
Pro demonstraci pochybné výpovědní hodnoty času 0-100 vezmu hodnoty EVA naměřené a uvedené v tabulce ve tvém odkazu:
0-100: 3,9 s
0-160: 9,3 s
0-200: 15,5 s
Tyto hodnoty srovnám (srovnávám pouze hodnoty zrychlení, nic jiného) s 911 GTS (991.2)., a to ve čtyřech verzích, vždy se stejně výkonným motorem, ale manuál vs PDK, nakonec rwd vs awd.
Začneme rwd a manuálem.
0-100: 4,1 s
0-160: 8,4 s
0-200: 13,2 s
Tady je podle tebe (0-100) samozřejmě rychlejší EVO, ovšem už ve 160 se karta výrazněji obrací a čas ve 200 tam není už o čem.. Ale podle tebe je rychlejší EVO, protože je na 100 o 0,2 s rychlejší, že je na 160 naopak už 0,9 s a na 200 o 2,3 s pomalejší tě nezajímá, tobě přece bohatě stačí hodnota 0-100, podle tvého zjednodušení, "když je auto rychle na stovce, bude rychle i dál..."
Ale pojďme dál, dejme tomu stejnému autu (stále s rwd) rychlou převodovku (PDK):
0-100: 3,7 s
0-160: 7,9 s
0-200: 12,4 s
A najednou, jinak úplně stejné auto, jen s jinou převodovkou poráží EVO ve všech třech hodnotách včetně 0-100 o 0,2 s ,takže rozdíl zůstává stejný, jen EVO v tomto případě stejným rozdílem prohrává a dál ztrácí ještě výrazně víc , než při srovnání s manuálem, 0-160 rozdíl 1,4 s a 0-200 rozdíl 3,1 s.
Samotná hodnota 0-100 je tedy v tomto případě jasně zavádějící.

A teď si pro změnu (abys neřekl) srovnáme dvě stejná auta (obě 911 GTS s PDK), ale v jednom případě s RWD a ve druhém s AWD", první hodnota RWD/za lomítkem hodnota s AWD:
0-100: 3,7/3,6
0-160: 7,9/8,1
0-200: 12,4/12,8
Znovu hodnota 0-100 klame, awd rychlejší pouze 0-100, dál postupně (čím dál víc) naopak ztrácí na rwd.

P.S. Tohle už snad musí pochopit každý, alespoň průměrně inteligentní, jedinec.
Avatar - white label
28. 1. 2020 00:21
Re: dalsí milionek v riti
To je všechno co si k tomu schopen napsat..., upřímně, dost ubohé, na dospělou diskusi na autowebu.
To je skoro na Nobelovku, že auto, které je rychlé na stovce bude relativně rychlé i dál..., ale jak moc rychle bude na 160, 180, 200..., a kdy přestane výrazněji zrychlovat, je minimálně stejně zajímavé jako to, jak rychle bude na stovce.
Pokud máš klapky na očích a rozhoduje u tebe primárně hodnota 0-100, utíkej pro rychlý elektromobil a na benzín klidně zapomeň. Jistě už si viděl nějaký drag race, kde sportovnímu autu se silným benzínem za začátku hravě ujíždí elektromobil, ale spalovák ho postupně dojíždí až ho nakonec předjede, takže vítěz je obvykle otázkou délky dráhy, čím kratší, tím větší šance pro elektromobil a naopak.
Pokud tedy u tebe o rychlejším autě rozhoduje jen 0-100 není v tomto případě co řešit.
A v principu tvé představy o jednoznačnosti hodnoty 0-100 pro rychlost jako takovou, můžeš podobně tvrdit, že nejrychlejší běžec na světě je ten, který má nejlepší čas např. na 100 metrů, a jak rychle a jak daleko umí běžet dál je ti přece jasné podle jeho času na 100 metrů. Takže běhat delší dráhy, třeba na olympiádě, je úplně zbytečné, přepočítá se to všechno podle času na stovku a je to.
Avatar - _Karel_
27. 1. 2020 22:17
Re: dalsí milionek v riti
Ale my už to víme dlouho, že ti to nedává smysl. Mě nedává smysl spousta věcí. Někomu to smysl dává. Nikoho kdo už není přesvědčený nepřesvědčíš a nikdo nepřesvědčí tebe. Vést tu debatu jednou je zajímavá výměna názorů.
Dotovaná nafta - Hamuna s ní už asi rok obtěžuje v téměř každé diskuzi.
Neboj, tímto svou snahu končím.
27. 1. 2020 21:31
Re: dalsí milionek v riti
tak jsem tomu Evu křivdil
ty hodnoty jsou famózní i po letech

https://www.automobile-catalog.com/…x_mr_fq-360.html

0-100 4,1
0-200 15,5
v-max 257

a blablablablabla okecávání toho, co mi ještě nikdo nevyvrátil, když je auto rychle na stovce, bude rychle i dál...
Avatar - white label
27. 1. 2020 21:11
Re: dalsí milionek v riti
Při (dnes už relativně! běžných) výkonech 300PS a víc už má hodnota 0-100 poměrně malou výpovědní hodnotu a dávno se měla přizpůsobit obecnému nárůstu výkonů motorů, kterému měla být přizpůsobena její horní hranice. Např. pokud porovnáváme dvě (různá) auta, může se klidně stát, že na 160 bude dřív naopak to, které bylo na 100 později, nemluvě o hodnotě 0-200, nebo hodnotách pružného zrychlení. Že bude mít silnější GR lepší zrychlení, než jeho o g. starší/slabší předchůdce je snad logické k tomu hodnoty 0-100 nutně nepotřebujeme. Tato hodnota nevypovídá o schopnostech auta jako celku a ani o schopnostech samotného motoru. Velkou zásluhu na ni dnes má konstrukce převodovky a její první převody (šité na míru této zprofanované a přeceňované hodnotě) a elektronika (LC).
Je úsměvné myslet si (na základě hodnoty 0-100), že se dnes auto s touto hodnotou celkově vyrovná super sportům z doby, kdy měly hodnotu 0-100 obdobnou. Cesty nevedou jen rovně (podvozek, hmotnost, těžiště) a auta zatím (díku Bohu) omezovače na 100ce nemají, takže co se děje dál (po 100) je neméně důležité, jako to, co se dělo před tím (0-100).
27. 1. 2020 21:04
Re: dalsí milionek v riti
znovu. jde o to, že takové přetechnizované řešení nic extra pozitivního nepřináší a nedává mi osobně smysl takový motor vytvářet.
https://www.autoforum.cz/…-vinik-je-jasny/
edit: krabička za 700 EUR tomu motoru přidá dalších 63 hp se zárukou na motor - to se blíží těm 400 koním o AMG
z třílitru se dá vydolovat 500+ jako nic

edit2: debaty o dotované naftě jsem doposud nesledoval, něco jsem si přečetl, pokud je benzín zatížen větší daní, lze brát naftu jako dotovanou, prostě my kluci od benzínu dáváme do státního rozpočtu víc ;-\
Avatar - _Karel_
27. 1. 2020 20:59
Re: dalsí milionek v riti
Mercedes umí z dvoulitru 400k. Tak všichni prodáme svoje marný auta, protože by nám to jejich dvoulitr nandal. V lehkém áčku zřejmě i tvému šestiválci.
Už to začíná připomínat debaty o dotované naftě.
P.S. https://www.autoforum.cz/…-dosud-vyhybalo/?…
Avatar - white label
27. 1. 2020 20:43
Re: dalsí milionek v riti
Znovu, pokud chceš tu nejvýkonnější verzi (v dané třídě od Audi), tak nechceš diesel, ale bereš rovnou RS6, která je v benzínu stejně, jako tohle vRcholné eRko v rámci T-Rocu.
27. 1. 2020 20:38
Re: dalsí milionek v riti
tak si vzájemně popalcujte hoši a zkuste pochopit, že tohle je ušmudlaný dvoulitrový turbobenzín, co se dává do každé Oktávky, a zkuste pochopit, že takovému auto stačí jedno turbo k brutální efektivitě, protože je to totiž BENZÍN, nafta potřebuje turba dvě a elektrický kompresor a neodrazí se to ani na spotřebě, ani na výkonu...
a to je to, co nechápu, proč postupovat takové martýria k naprosto průměrným výkonům, když měl přijít elektrický kompresor, moc jsem tleskal a řval huráááá konečně nebude žádný turbolag a žádná opožděná reakce... a co se stalo si člověk přečte v každém testu, bohužel, tak nějak to nefunguje...
Avatar - white label
27. 1. 2020 20:37
Re: dalsí milionek v riti
Pokud si chceš připlatit za opravdu nejvýkonnější verzi, tak si připlatíš za RS6ku a tam není co řešit!
27. 1. 2020 20:35
Re: dalsí milionek v riti
dal bych si tě na white list pane Label, ale nějak mi to nejde.
samozřejmě, že vystačím s archaickou hodnotou 0-100. s ní souvisí všechny další. s výjimkou extrémně zpřevodovaných aut typu Evo, které bylo na stovce na čtyři sekundy a maximálka byla dvěstě, jsou tyhle hodnoty poměrně vypovídající. ono není moc těžké si najít třeba předchůdce Golf R a jeho hodnoty, jak vidno, dobré zrychlení na stovku se odráží i v dalších discplínách a protože jde o přeplňovaný motor, nezaostává ani v pružném zrychlení
https://fastestlaps.com/…vw-golf-r-mk-vii
takže ano, vystačím i s archaickými hodnotami jako je výkon a zrychlení na stovku
ale pro opravdové fajnšmekry, je tady srovnání výkonu a hmotnosti obou

2065 kg/257 kw Allroad
1575 kg/221 kw T-Roc
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2020 17:54
Re: Design 1*
Ale já jsem také zastánce měkčených plastů ;-)

Jako nezlob se na mě, ale zvlášť v téhle cenové kategorii... Nejde jen o tvrdé plasty. Ano, tvrdost a kvalita nemusejí jít vždy ruku v ruce. Ale takto to omlouvat nelze.

Měkčený plast je totiž vždy lepší nejen na dotek, ale také akusticky vhodnější, odolnější na poškrábání obvykle, méně se odráží ve skle protože je matnější...
27. 1. 2020 17:35
Re: dalsí milionek v riti
výkonné ano. Ale když chceš nejvýkonnější, cekas logicky víc :)
27. 1. 2020 17:31
Re: Interier
A o tom pisu. Ze dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec s haldexem zatopí kde čemu... A přitom te ani nesezere.
Avatar - white label
27. 1. 2020 14:11
Re: Zamyslenie
Dle libosti, můžeš si vybrat...
Avatar - white label
27. 1. 2020 14:10
Re: dalsí milionek v riti
Někomu zřejmě stačí "archaická" hodnota 0-100, a hned má jasno "komplexně". ;-)
Avatar - _beta
27. 1. 2020 14:06
Zamyslenie
Toto auto je vlastne znížená verzia zvýšeného hatchbacku.
Nebolo by lepsie siahnuť rovno po Golfe R?
Avatar - white label
27. 1. 2020 14:03
Re: dalsí milionek v riti
Pokud narazí na někoho podobně soutěživého, třeba v 540i, tak určitě... ;-)
Právě na dálnici musí být na soutěžení minimálně dva...
Avatar - fOE
27. 1. 2020 13:22
Re: dalsí milionek v riti
Ocekavas nejakou dynamiku, ale tu prece i dostavas. Z 0 na 100 za 5 plus nejake drobne snad neni nic neuctiveho, naopak. Nebo ti nejde o to koupit si dynamiku absolutni, ale o tu relativni? To je ale taky plac na spatnem hrobe, takhle tomu bylo vzdy ze nabusene HH mohli dynamikou souperit i s o tridu nebo dve vetsi premii. Pointa je ze mohou soutezit pouze a jen v tom a kupci, co nepovazuji rychlost za jedinou alfu a omegu, se nemusi citit zneucteni, ze jim to jede "jen stejne".
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2020 12:47
Re: Design 1*
Před 5ti lety dost lidí baštilo hoax VW že díky pokutám za Dieselgate můžou zkrachovat https://www.auto.cz/…ter-potsch-89428 :D
27. 1. 2020 12:44
Re: Design 1*
Mam. Vsak VW ma ZISK za jeden rok 14 miliard euro a cela dieselgate sakum prdum se odhaduje na 25 miliard, takze tak.
27. 1. 2020 12:40
Re: Roc(k) jako skála
Jezdil jsem v obojim a mas pravdu.
Avatar - pradeda777
27. 1. 2020 12:25
Kvalita materiálu v interiéru...
...jedno z řešení by bylo (když už by to někomu tak moc vadilo, ale jinak by se mu TrocR zamlouval), najít šikovného auto čalouníka a interiér "vylepšit"..... ;-)
Avatar - wikinko
27. 1. 2020 11:35
Re: Roc(k) jako skála
Ked tvrdis ze t roc je golf na chudach tak si nesedel v golfe alebo si nesedel v t rocu. golf je od tohto zmatku na mile vzdialeny. jednak interierom a jednak jazdou.
Avatar - _Karel_
27. 1. 2020 11:21
Re: dalsí milionek v riti
Fakt zvláštní názor.
Myslím, že zdravej člověk si výkonný auto kupuje proto, aby měl za všech situací dostatek výkonu - dle svých představ. Evidentně to máš jinak.
27. 1. 2020 10:07
Re: Design 1*
No, měl jsem spíš na mysli obvyklou frázi v testech používanou snad od nepaměti zejména panem Vavwerkou, který takto dokázal ocenit i displej dole za šaltpákou ve starém Touranu .
27. 1. 2020 09:50
Re: Nevim
Podle mě spíš nechápeš, že to byla ironie.
Avatar - Emel
27. 1. 2020 09:41
Re: dalsí milionek v riti
No tak ono každý dnešní hothatch jede po chvíli stání na té šlapce vpravo rychlostí, která na normálních silnicích zavání průšvihem, nehledě na to, že překročení dálniční rychlosti o více než 100km/h je problém i pokud se nic nestane a všimne si toho pozorné oko zákona.
Avatar - lamal
27. 1. 2020 09:40
Re: Design 1*
´´dokonalá ergonomie´´ :D Mas na mysli to ovladanie vsetkeho s displayom v novsich VW ?
27. 1. 2020 09:38
Re: Nevim
Podle AMuSu je T-Roc R ve srovnání s Golfem R vhodnější na rozbité okresky a Golf-R naopak. na okruh. Opírají to o tři věci v kterých je T-Roc R vylepšený proti Golfu R
- T-Roc R má dodatečný podmotorový rám z lehkých slitin, který zvyšuje tuhost celé konstrukce, což se údajně pozitivně projeví na rozmlácené cestě pod plným výkonem
- T-Roc R má údajně přepracované brzdy, které by měly být odolnější proti fadingu než Golf R
- T-Roc R má přeladěný Haldex s tím, že posílá víc výkonu na zadní kola než u Golfu R (údajně častěji jede na plné sepnutí spojek)
Do značné míry to potvrzuje i test O. Chamilly
https://www.garaz.cz/…-cekali-21003170?…
Takže ten, komu je okruh ukradený může T-Roc upřednostnit proti Golfu R zcela racionálně jako lepší volbu (pokud tedy není olizovač plastů na vrchní části palubky, tam T-Roc vyloženě zklame).
27. 1. 2020 09:27
Re: dalsí milionek v riti
No tak já bych šel teda do CA, pokud mi to teda někdo zaplatí. :-) :-) :-)
27. 1. 2020 09:16
Re: dalsí milionek v riti
A to by som ti prial vidiet aki su sutazivi a niekedy az nebezpecni, ked takeho podobneho "majitela" predbehne nejaky "posraty" SEAT :-)
27. 1. 2020 09:11
Re: dalsí milionek v riti
moje zkušenost s majiteli vozů s označením 50d je taková, že jsou obvykle velmi soutěživí, především na dálnici...
Avatar - iudex
27. 1. 2020 09:05
Re: dalsí milionek v riti
Neviem, či to nie je zbytočné, ale... Vyššia stredná trieda, nebodaj lux trieda sa nekupuje primárne na závodenie na okreskách či drag race na semaforoch, takže majiteľa myslím veľmi netrápi, že nejaký trpaslík s polovičnou váhou dá stovku o pol sekundy rýchlejšie.
27. 1. 2020 09:00
Re: dalsí milionek v riti
hlavně z tebe :-)
mám za to, že když si připlatím za nejvýkonnější verzi, očekávám od ní nějakou dynamiku. nebo proč se platí za takový motor? aby tě pak prohnal golf na chůdách?
27. 1. 2020 08:58
Re: dalsí milionek v riti
čtyřka se prodávala se slevou 26% někdy na podzim... nemám aktuální info.
27. 1. 2020 08:57
Re: dalsí milionek v riti
mě osobně je celkem jedno jestli je to z Itálie nebo z Holandska, zaplatit za pocit, že mám auto z Česka o deset tisíc EUR navíc mi netreba:)
27. 1. 2020 08:51
Re: dalsí milionek v riti
Teraz som si našiel tie 2 roky staré ponuky na M2 (bola vo finále s M240i a CUPROU R) a ani v SR, ani ČR som nedostal viac ako 10% zľavu z cenníka :-( Škoda....
Avatar - iudex
27. 1. 2020 08:50
Re: dalsí milionek v riti
Ale tá posledná veta Migovho príspevku možno hodne vysvetľuje ten jeho boj v posledných dňoch. Mindrák. :D :-[]
Avatar - iudex
27. 1. 2020 08:44
Re: dalsí milionek v riti
Tak to je hodne zaujímavé, to by stálo za to preveriť.
Avatar - iudex
27. 1. 2020 08:41
Re: dalsí milionek v riti
Market: no práve o tom píšem, sám si mal skúsenosť, že uvedená cena novej M2 (1,2m Kč, t.j. 47700 eur) u nás je nereálna. Thomasino ako človek, čo tú M2 kúpil, mal rovnakú skúsenosť v Čechách.
Avatar - fOE
27. 1. 2020 08:41
Re: dalsí milionek v riti
Vazne myslis ze majitel nalozene A6, anebo netroskarme, dejme i nejakou tu zakladni 7er s 30d, bude po vecerech brecet v koute ze nejaka ztisnena, uskakana, hlucna, uvnitr levna, mala mrcha "ho vypraska" v 0 na 100? :D
Avatar - Emel
27. 1. 2020 08:40
Re: dalsí milionek v riti
Je možný, že i uvnitř je ta Ateca líp udělaná... ale nevím. Každopádně... 300k 4x4 AT... zas taková konkurence není :-) , platíš primárně za techniku.
27. 1. 2020 08:36
Re: dalsí milionek v riti
Chlapci, ešte si kliknite sem a uvidíte cenu na M2C, ktorá je neskutočná. Túto firmu sledujem už cca 3 roky a vyzerá to pomerne seriozne.
Stále tam sú... Skúsil ich už niekto?
Je to na úplne nové auto, nejaký reimport.
https://www.auto-per-mausklick.de/…bmw-m2-reimport/
27. 1. 2020 08:33
Re: Nevim
Jistě, není plast jako plast, taková PET láhev od Coca-Coly to je kvalita, proti tomu je PET láhev od Kofoly vyloženě odpad.
Srovnávat s X2 nic nemusím, to za mě dělají jiní.
Oder vielleicht …
… Audi SQ2, Range Rover Evoque P300 AWD, VW T-Roc R, Mercedes-AMG GLA 35, wenn er kommt
https://www.krone.at/1978331
Avatar - wakantanka
27. 1. 2020 08:33
Re: Roc(k) jako skála
Nemá náhodou Golf lepší interiér? Rozumej vyskladaný z lepších materiálov?
Avatar - Emel
27. 1. 2020 08:33
Re: Design 1*
Jo, takže už bude v zisku jen nějakých 6mld... ale veselý rok to určitě bude, pokud tedy máš rád černý humor :-)
27. 1. 2020 08:31
Re: dalsí milionek v riti
Moja "by" konfigurácia na M2C vychádza na 70.700 E, čo by po potenciálnej 27% zľave bolo 51.600 E, čiže v CZK je to cca 1,3 mil.
Chlapec (možno pán) nebol až tak moc mimo...

P.S.: Keď som si dal robiť na M2 ponuku pred 2 rokmi, tak som sa nevedel dostať pod 1,5 mil CZK. Možno sa v BMW situácia za ten čas ohľadom M2 zmenila...
P.S.2: Ceny a inzeráty na M2 pravidelne sledujem a v Trenčíne bola v ponuke M2C s automatom za 49.900 E (cca 1,25 mil CZK) so 4000 km na odometri. Už je predaná..
Avatar - iudex
27. 1. 2020 08:31
Re: dalsí milionek v riti
Píšem logicky o našich pomeroch, nie o cenách ročných skladoviek v Taliansku cez bližšie nešpecifikované financovanie.
Tvojou logikou potom T-roc R stojí 900t: https://suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
Avatar - wakantanka
27. 1. 2020 08:31
Re: dalsí milionek v riti
Tak je mi jasné, že nie sú rovnako veľké, ale aj tak mi nejak v kontexte vyššie napísaného tá cenovka nesedí. Ale proti gustu ...
27. 1. 2020 08:30
Re: Design 1*
Ber to z té kladné stránky. Stejně jako už testeři nekritizují šmatlací ovládání, bude napříště i tvrdoplastový interiér zcela OK (když to má VW za více než milión, proč to kritizovat u nějakého auta za polovinu, že).
Navíc v nějakém srovnávacím testu to bude tak maximálně za půl bodu dolů, což samozřejmě více než vyrovná dokonalá ergonomie. Mimochodem v německých testech nějakou kritiku tvrdých plastů ani nenajdeš.
Avatar - iudex
27. 1. 2020 08:26
Re: Roc(k) jako skála
Tak ja síce tiež nie som cieľová skupina, ale tú cieľovú skupinu som jednak opísal vyššie, jednak tam určitú logiku ceny vidím. Proste ako píšeš zvýšený Golf (čo je teraz najžiadanejšie) s identickou technikou, ale za menšie peniaze. Zákazník už potom moc nerieši, že ten Golf je poctivejšie auto z kvalitnejších materiálov, cena a image je argument v prospech T-rocu. Takže ja som presvedčený, že T-roc (žiaľ) bude predajmi bodovať.
Avatar - iudex
27. 1. 2020 08:22
Re: Tomino Pro alias ProchyTome alias Bradley
Asi tak. :yes:
27. 1. 2020 08:22
Re: dalsí milionek v riti
ale niečo málo o cenách BMW viem a preto tvrdím, že 30% zľavy na M modely nedostaneš.

https://suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
Avatar - iudex
27. 1. 2020 08:21
Re: Nevim
Ja ho nejdem obhajovať, nech prípadne napíše sám, ale ak by si mal podobné preferencie ako on, t.j. HH už ti je moc nízky a tvrdý, ale chceš aspoň tých 300k, čo by si iné (nehovoriac lepšie) za tých 1,2m (cenníkových!) navrhoval? Rád si prečítam tých 15 tipov. ;-)
Avatar - iudex
27. 1. 2020 08:18
Re: dalsí milionek v riti
Ktorý primárne písal, že za 1,2m nová M2 neexistuje. A odkaz na M2 za takmer 1,5m to len potvrdzuje.
Avatar - iudex
27. 1. 2020 08:17
Re: dalsí milionek v riti
To je síce pekná cena, ale k 1,2m Kč to má stále hodne ďaleko. Preto som písal to, čo som písal. Za 1,2m Kč M2 nie je. Ak by bola, zajtra si ju kúpim a pozajtra predám so ziskom 200t Kč.
Avatar - spitfirecz
27. 1. 2020 08:05
Re: Nevim
Absolutně nechápu, proč by to měl být blbec. A taky která auta jsou lepší? Vůbec nevím o koho jde, ale právě proto nechápu takovýhle kecy.

I kdyby se mu líbil ten RR Evoque cabrio, tak je něco špatného na tom ze si ho pořídil? To, ze by jste si to nevybral vy, neznamená, že je ten člověk blbec.
27. 1. 2020 07:29
Re: dalsí milionek v riti
Konfekční auta udělaly obrovský pokrok. Stovka za pět, cenovka přijatelná... a spotřeba deset mi přijde taky v pohodě. Asi bych měl midrák, kdybych přijel s nejsilnější dieselovou A6kou a vypráskal mě takový chcípáček:(
27. 1. 2020 07:21
Re: dalsí milionek v riti
T-Roc je za poslednú dobu jediné auto, kde som sa nevedel usadiť. Nájsť si za volantom polohu, aby som sedel pohodlne aj ergonomicky zároveň bolo prakticky nemožné. Neviem, čím to mohlo byť, ale toto auto mi proste nesadlo; v iných VW som ten problém nikdy nemal.
27. 1. 2020 06:32
Re: Design 1*
U dieselgate se mluvilo i o mercedesu a dalsich. Ale tem na to prisli pozdeji, tak rikali jeste cca 5-7 let, tam jsou u vysetrovani a prokazovani tak dlouhe lhuty. I u VW to trvalo dobre 6-8 let nez to slo ven.
Uz se to tedy blizi. Mercedes dal loni stranou 1,5 mldr euro na kopenzace sve dieselgate, takze nas nejspis ceka jeste dalsi zabavny rok :-) Nicmene ostatni automobilky v US diesely neprodavaly (jeste bmw jich par prodali) a v evrope byly/jsou ty podvody s emisema povoleny, takze to neva. Teda povoleny primo nebyly, ale neni za to zadny postih, takze vlastne povoleny byly.
27. 1. 2020 06:23
Re: Roc(k) jako skála
Ale tak je to business.
Troc je golf na chudach, nic vic a nic min. Vyrobne to stoji celkem stejne jako golf, ale za SUV zakaznik zaplati o 10-20% vic... no neber to.
A kdyz jsi jóó nenazrana automobilka tak usetris dalsich 5% a das tam plasty tvrdy, ze ani fabie to nema a je to.

Ted slo o to, jestli to lidi koupi, ale Troc po silnicich jezdi, design z venku je OK, takze asi spokojenost.

Ze to pak hapruje kdyz to ma 300k a stoji 1.2 mega to jo, ale to uz je tak nejak jedno, takovy auto si stejne koupi jen clovek padlej na hlavu, tech par set kusu co prodaji ani nestoji za rec.
27. 1. 2020 06:17
Re: dalsí milionek v riti
Který říkal, ze 30% slevu nedostaneš - ale 27% je celkem blízko :)
27. 1. 2020 06:16
Re: dalsí milionek v riti
Ale 1,425 za competition je hodně slušný
27. 1. 2020 06:12
Re: Nevim
Je to blbec, nevi co vlastne chce, nechape, ze za 1.2 mega je na trhu asi 15 jinych lepsich aut ... tak at si to uzije :-)
Jeste at se podiva po RR Evoque kabrio, to by ho mohlo vzit za srdce :-)
27. 1. 2020 06:07
Re: Nevim
Plast je i v audi, ale neni plast jako plast. Kuzi prosivane pristrojovky patri do jine kategorie, co to tady placate za nesmysly.
A plasty v Troc jsou takova hruza, ze i ta fabie je na tom lip. A vy to tady zkousite srovnat s X2, zjevne podle obrazku.
27. 1. 2020 04:28
Re: Nevim
Asi tak. Nekteri boyz maji BMW za super pecku a top top, ale interiery tech nizsich bmw trid si s timhle VW nijak nemaji co vycitat ;)
27. 1. 2020 04:26
Re: dalsí milionek v riti
Tak kemo - 57 k EUR je skoro 1,5 mil, ne 1,2 mil a jedna se o akcni nabidku. T-Roc (ktere neobhajuji a neni to zadna zupa kara) v poho poridis za 1 mil a to je docela rozdil. Tedy nesrovnatelne, i kdyz radeji 1,5 m za M2 ;)
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2020 23:00
Re: Roc(k) jako skála
Kvalitě materiálů krutě neodpovídá cenovka.

VW se dávno posunul někam na pomezí prémie. Ale tohle je prostě declass...

Ale není se čemu divit, novinky od Audi jsou taky jednou nohou "v kaši"...
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2020 22:58
Re: uplna zbytocnost
Ne. Právě tohle se prostě prodává. Firemních zákazníků je dost a dost. A nepodnikatel si tohle stejně nepořídí.

Jinak černý lak opravdu je v módě a třeba tahle kombinace je podle mě vyloženě vydařená. :-!
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2020 22:55
Re: Roc(k) jako skála
Tak VW má být levné auto, lidový vůz. Tak se to němečtí soudruzi snaží navrátit do původního významu.
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2020 22:53
Design 1*
Vzhledově neuvěřitelný posun. Před pár lety nudný VW, dnes krásný Arteon, T-Roc, Touareg... Technika bez diskusí.

Tak proč se museli vys... slušně vykašlat na kvalitu interiéru??? Jasně, prachy jdou místo do kvality na dieselgate... :-(
Avatar - rohYpnol
26. 1. 2020 22:44
Roc(k) jako skála
Právě jsem si uvědomil, proč tohle jméno. Roc(k) jako skála. Prostě interiér a plasty tvrdé jako skála!

Ano, T-Roc je prostě (bohužel) Volkswagen nové doby. Slušný dojem pouze ve vybavených verzích, a i přes výbavu a cenu vysokou jak skála (aha, další paralela!) stejně budete mít tvrdé plasty a laciný interiér. A to na stůl vysázíte horu zlata...

Prostě tohle abyste koupili, musíte být skálopevně přesvědčeni, nebo natvrdlí jak skála!

Ne, vážení, interiér tohoto modelu je vážně průser, tohle prostě pos*ali...

A to jste ještě neviděli ID 3... Ale to necháme až na jindy...
26. 1. 2020 22:19
slevu zadarmo
Ja nesrovnavam s golfem r. To ty si vytahnul eso z rukavu a bojujes tu za Troc za 1,2. Ja nevim kolik co stoji a co mam s cim srovnavat. Tady je to vysmech kdyz se tu pod kazdym tretim clankem postuje asx, srovnava se s bmw s kiou a hlavne se resi cena. Pro nekoho ma tohle cenu, pro me ne. Nevim proc bych mel nekomu jako ty vysvetlovat jestli dokazu mit jinej pohled na vec. Nedokazu, protoze mam jeden nazor a nechci spekulovat. Takze si kup tohle nebo x2 nebo m2 za kolik chces ale nemusis se me ptat na muj nazor. Ten je uz v prvnim prispevku a myslim ze kazdej soudnej clovek mi bud da palec dolu a nebo na me hodi ***uska a jede se dal.
Avatar - Emel
26. 1. 2020 22:14
Re: uplna zbytocnost
Jo, ti sběratelé... ještě že je máme :-!
Avatar - Emel
26. 1. 2020 22:13
Re: dalsí milionek v riti
Ateca je zase větší auto... nechce se mi úplně hledat rozměry a tak, ale co si vybavuju z okukování na salonu, tak Atecu si jako rodinné auto představit umím, T-Roca asi spíš ne.
Avatar - m.z.
26. 1. 2020 22:05
Re: dalsí milionek v riti
Už to nehul, M2 za 1,2 :-O
Avatar - _Karel_
26. 1. 2020 22:01
Tomino Pro alias ProchyTome alias Bradley
kolik nicků potřebuješ? Bude jich ještě víc?
Oceňuji, žes po několika měsících pochopil význam políčka "Reagovat"
Beru zpět pořád nepochopil.
Avatar - _Karel_
26. 1. 2020 21:21
Re: dalsí milionek v riti
Tohle je fakt tagédie. Máš občanku? Bavíš se s někým, kdo má BMW s třílitrem, trubko.
Avatar - iudex
26. 1. 2020 21:04
Re: dalsí milionek v riti
Tak možno nie som kupec BMW M2, ale niečo málo o cenách BMW viem a preto tvrdím, že 30% zľavy na M modely nedostaneš.
Každopádne pointa môjho príspevku bola inde, a to prečo porovnávaš cenníkovú cenu novinárskej (tradične všemožnou výbavou nabitej) verzie s reálnou cenou základnej verzie po všetkých zľavách? Na to mi vieš odpovedať?
26. 1. 2020 21:01
Re: dalsí milionek v riti
Tak nakonec ji někdo vezme, samozřejmě cenový jemnocit bude muset být daleko vyšší než u VW, ale to u Seatu bývá a ceník tohoto Rka ten jemnocit jistě jenom navýší. Porovnávat ceníky je zbytečné.
26. 1. 2020 20:42
Re: Nevim
V obou interiérech nevidím nic jiného než hromádku plastů.
Avatar - wakantanka
26. 1. 2020 20:41
Re: dalsí milionek v riti
Mňa napadá iné. Kto vezme Cupru Atecu, keď technika rovnaká, cena vyššia a VW má lepší image?
26. 1. 2020 20:27
Interier
Je vysmech. Plastak za 1,2 mega. Zlaty Clio. To auto je samozrejme nesmysl, ale je marast, ze takova krabice s konfekcni technikou da stovku pod 5. S tim se kdysi trapily supersporty.
26. 1. 2020 20:24
Re: dalsí milionek v riti
Golf R ale dava vetsi smysl, pac to splnuje to, co ma. Kdybys messiho natahl na vysku 185cm, uz taky neda 60 fiku za sezonu, i kdyz by mel nohy i hlavu stejnou. Fyzika a teziste nepusti
26. 1. 2020 20:24
Re: dalsí milionek v riti
Věř mi, že pokud nevíš a ptáš se tady a teď bez předchozího vlastního snažení jak to chodí u bmw, tak si tu m2 nekoupíš. Ale jo napovim ti, zavolej si do renocaru 😘. Ty chces vybavene auto? Jak moc? Co potrebujes v aute? Ne, nejsi kupec bmw m2 ani za mega :yes:
Avatar - iudex
26. 1. 2020 20:17
Re: Nevim
Je tu napríklad jeden užívateľ, ktorý chce prejsť z hotheču na niečo vyššie, pohodlnejšie na nastupovanie, s lepším výhľadom atp., ale z toho hotheču je zvyknutý na vysoký výkon a dynamiku. A T-roc R je u neho jeden z kandidátov (popri X2 M35i, GLA 35 AMG a pod.).
EDIT: tak vidím, že šimpanz to napísal skôr a jednoduchšie.
26. 1. 2020 20:16
Re: Nevim
Pro bmw to žádná konkurence není... Už jen tím interiérem :no:
Avatar - iudex
26. 1. 2020 20:12
Re: dalsí milionek v riti
Povedz, prečo porovnávaš cenníkovú cenu novinárskej (tradične všemožnou výbavou nabitej) verzie s reálnou cenou základnej verzie po všetkých zľavách?
P.S. Kdeže to kúpim novú M2 za 1,2m Kč? Za tú cenu si tam pôjdem kúpiť jednu hneď zajtra ;-)
26. 1. 2020 20:07
Re: Nevim
K tomu aby konkuroval třeba BMW X2 M135i nebo dalším autům prémie v této kategorii.
26. 1. 2020 20:06
Re: dalsí milionek v riti
Nevim proc bych mel vybirat mezi golf r a timhle. A ani srovnavat. To muzu rict at se na to podivas takhle: bmw m2 sezenes se slevou za 1,2. A tohle stoji taky 1,2. Co si vyberes? Třikrát ASX jako tři diamanty 😀 me je to jedno, hejtuju vsechny zbytecny káry, který jsou na nic. Pokud už ani pozérství nenabídnou, jako že třeba, mam porsche koukejte, sice me nebavi jezdit a jizdni vlastnosti mi ve meste jsou k prdu ale mam Porče, tak už je fuk co je a neni stará technika. Jinak u vw resit starou a novou techniku je jako porovnavat golfa r a troc. Takze vlastne jo, ted uz ti rozumim 😀
Avatar - iudex
26. 1. 2020 19:59
Re: dalsí milionek v riti
Skús sa na to pozrieť takto: Golf R (v podstate už minulá generácia) stojí 43t eur. T-roc R s rovnakou technikou, t.j. 300k TSI, DSG, 4motion, dnes trendové a žiadané SUV, resp. crossover a relatívne nový model, stojí 39t. Stále sa Ti to zfá veľa?
Avatar - CICERO
26. 1. 2020 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2020 19:41
Re: Nevim
za tie prachy neobstoji ani ako na paradu.... :'-( ...
26. 1. 2020 19:38
Nevim
Mohl by mě někdo vysvětlit, k čemu je tenhle vehikl dobrej?
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2020 19:14
uplna zbytocnost
za 1,2 mega to bude v podstate u sukromnika nepredajne ( mozno az na par zberatelov a pod ) ...

ale zeby radsej spravili T-roc s 1,5tsi aj v 4x4 za nejakych cca 20 tisic eur pre realneho zakaznika tak to nie... to uz im je tazko... dakujeme wagen 8-s

PS: pchat vsade tie tmave disky to je nejaky novy automobilovy mor? uplna hruza ... gyc jak svina ... v podstate nekukatelne kola... brutal... a pritom T-roc v nejakom beznejsom prevedeni a na normalnych kolach vobec nevyzera spatne a je aj celkom pekny https://img2.auto.cz/…ull/5273950_.jpg ...
26. 1. 2020 18:54
dalsí milionek v riti
Tenhle bobek od vw, teda značky co se fasuje a nebo kupuje pro velký prostor ke stehovani ledničky, se ctyrvalcem, spotřebou 10 litru je za 1,2 milionu. Jak krasne splachnout chechtáky do zachodu a nemít buď klasickou sportovní jízdu, dobrou spotřebu, nebo aspoň zajímavou techniku. K tomu ucukaný dsg, kufr jak kde jaký sedan a ani vyjimečnost v podaní premiových značek. No a bezpečnost při nehodě velkých těžkých suv, kde vetsi a silnejsi vyhrává tu taky není. Prostě nula, auto do pařížské ulice, ale panička nebude chtít vw, v kterym jezdí plebs. Bravo.