Paradoxem je, že spousta lidí ve vedení je tak mimo realitu, že pustí do výroby produkt, který nechce nikdo ze 7,5 mld lidí. Sami tady umíme odhadnout budoucí úspěch auta. Netrefili jsme jen Juke.
Obávám se, že si to představuješ jako Hurvajz válku. Jestli je jich po světě 20 nebo 100 je putýnka, všichni budou na pozicích, kde je NCC zcela běžná součást kontraktu a 5 měsíců je jedna z těch nejkratších v takto vysokých pozicích. Ale jestli máš lepšího kandidáta a ten je okamžitě k dispozici, tak jej dohoď, za takové zprostředkování se platí velice slušně. Jinak je ale fajn, že jsi během 20 min. ubral ze 7,5 mld na stovku, to se cení. :yes:
To je vsechno pravda, ale tech moznych lidi na tu pozici je urcite vic nez 100 po svete.
Kdyz takovi sefove skonci, vetsinou si daji pul roku, rok dovolenou nebo rozjedou nejake svoje bokovky ... a az pak nastupuji.
Ale hlavne tady je to jasny jak facka - ta zenska bude sefovat jeste pul roku, nemusi ale vubec nic delat, zodpovednost nula a muze si mezitim najit jiny mistecko. A vo to tady slo!
Navíc NCC na 5 měsíců není nijak extrémní, v takovýchto pozicích bývá často celý rok, takže je klidně možné, že z těch 20 kandidátů, kteří padali do úvahy ji měl jednu z nejkratších.
Tie miliardy su ti naprd, lebo na poziciu sefa automobilky nemozes vziat hocijakeho cloveka z ulice. Ludi so skusenostami ako Luca de Meo je na svete mozno 20, a vacsina z nich ma v svojej zmluve aj podmienky, za akych moze prejst ku konkurencii...