Q7 před FL jsem měl za technicky skvělé auto, ale vzhled prostě úplně pohořel. Přesně to, co mi vadilo, změnil FL. Nyní je opravdu konečně krásné. I když první generace po FL stejně považuji za vzhledově nepřekonanou.
Já nemám s interiérem Audi problém. Naopak. Interiéry jsou krásné a s displayi nemám problém. Haptická odezva je příjemná.
Co je na kritiku, je lacinost interiérů některých menších nových Audi.
Ale v tomto plnoformátu jsou interiéry prostě luxus. I když je pravda, že BMW udělalo také neuvěřitelný pokrok a MB je stabilně ok. Takže některými novináři protěžované vychvalování interiérů Audi za to nejlepší tak úplně nesdílím.
Před face vypadala SQ7 líp, než Q7, teď se ten rozdíl nějak "otupil".
Narážka na Čínu platí i pro ten "multi displayový" interiér, který Číňané tak milují.
Výraznější maska (v matném! alu provedení) s vodorovným žebrováním seděla ke hmotě SQ7 líp, teď je větší se svislým prořídlým žebrováním, je příliš prázdná a rámeček přehnaně subtilní a vypadá jako propadlá o "půl patra" níž: https://img2.auto.cz/…ull/6154374_.jpg https://img2.auto.cz/…ull/3979485_.jpg https://img2.auto.cz/…ull/3979488_.jpg
Za mě teda ta maska teď celkově výrazně horší (hlavně sladění s autem jako celek), dokonce mi to trochu připomíná jisté někdejší domácí garážové facelifty, když dostala A8 poprvé singleframe a někteří individualisté si tu novou masku koupili a implementovali ji na verzi před singleframe.
A zezadu to taky nedopadlo dobře, chromovaná lišta, komický pokus o "difuzor" a koncovky "výfuku" jsou pověstnou třešničkou na dortu.
Tohle je ta správná SQ7: http://targetnews.sk/…b15b3db80_XL.jpg https://www.automotivehospital.com.au/…8/Audi-SQ7-3.jpg https://www.automotivehospital.com.au/…8/Audi-SQ7-7.jpg
Oblubena tema - falosne vyfuky a generator zvuku.
Auto s brutal parametrami a su na to odkazani ? Asi by to internetovi imidzisti menej kupovali, boli by menej pretekari, keby to robilo menej brm brm.
Hanba najvacsia. To je presne v style : "Dělaj machry a hajzl maj na chodbě".
Taky nerozumím tomuto konzumnímu přístupu hodnotit krabici na chůdách bez špetky designového šmrncu a invence jako hezčí.... samozřejmě nic proti interiéru.
Ano souhlasím, když člověk sklopi sedačky, mají SUV již o hodně navrh. Ale to bohužel nejde, když jsou obsazené.
Pro mne SUV a cross je prakticky to samé. Jestli malé/střední SUV nebo cross, to je na jedno brdo.
myslis asi skor "grafiku" displayov ... MB ma tak trochu "kolotocarsku" ... zase mne sa viac paci BMW oproti AUDI, ale hodnotenie dizajnu je vzdy velmi subjektivna zalezitost
Myslim si to iste, akurat ten Audi display je o dost krajsi ako BMW a Mercedes radsej uplne vynecham. Ale ked dnes suchas hladku plochu prstekom, tak si trendy...
Tomu rozumím...
Je taky kočárek a kočárek, třeba Stokke Xplory - i jako hluboký kočárek (po jednoduchém složení) je tak skladný, že jsem ho bez problému skládal do kufru pětkového Golfu GTI a ještě mi tam k němu vlezl větší nákup, a to se vše vešlo pod horní desku kufru. https://d46-a.sdn.cz/…_G_u/ikMxQO.jpeg?…
riesili sme minuly rok podobny problem ... teda otazku kocik vs kufor auta vs dlzka auta a jeho prakticnost aj do mesta. paradny kufor ma GLS, Touareg a XC90 potom Q7 a X5. Ide ale o to, ze kocik realne pouzivas cca do jeden a pol roka prcka, potom Ti uplne staci mala skladacia bugina ... cize sa kufor okolo 550l / aky maju stredne velke SUV / stava postacujuci. zena nechcela 5m velke SUV, takze sme kupili stredne velke s kufrom 550l kam sa bez problemov cela rodinka zbali / bez velkeho kocika samozrejme, lebo ten realne zaberie cely kufor /. v pripade potreby davame na strechu truhlu. vnutorny priestor medzi velkymi SUV a stredne velkymi SUV je mininalny ... rozdiel sa prejavi prakticky len v kufroch, ktore su o vyraznych cca 200-300l vacsie.
PS: spravili sme na nom asi 10k km od leta, ale stale som neprisiel na to, co ludi tak velmi na SUV fascinuje ... mame v nom sice / podla mna / dokonaly motor, ale aj tak by som dal prednost 5er kombiku s tym istym motorom.
Předchozí SQ7 vypadala naopak líp, zvenku i zevnitř!
Tohle je facelift pro Čínu, bohužel se tento trend týká celé D3 a konkrétně MB, ten už prakticky čínský je. :no:
No z CZ mne napadá jen Honza Koubek, Slováků je daleko víc, příjemným překvapením je pro mne polská motožurnalistika (jeden za všechny Pertyn Ględzi), o německy a anglicky hovořících počtech se snad ani nemá smyslu zmiňovat, tych je jak maku, ale přece jen mi nedá zde uvésti Mata Watsona z carwow, nejen pro jeho specifický styl humoru ;-).
Napsal sem to nesrozumitelne. Nedavno sem projizdel suv jako tiguan ale zajimali me i auta jako mercedes b a myslel sem ze maji minimalne 500 litru. Kombiky jako a6, ale i vw golf variant maji stejne nebo vic. Že se mi potvrdilo že suv je sobry spis jen ze sedis vysoko a mas přehled o provozu. Řešil sem jaký auto pro mimino, takze kocarek a tak a proto ocenuju ze q7 neni jen styl ale uz to ma poradnej prostor :yes: ps: ta x5 by me taky zajimala, myslim rok 2014-2018.
K novému formátu - po dlouhé době se to pomalůůůů vrací k původní podobě, ale furt to stojí za starou bačkoru. Zobrazit si diskuzi ve stromu můžu nahoře, vedle příspěvku by místo možnosti stromu mělo být původní "reakce na...", kdy hned zjistím, na co konkrétní příspěvek reagoval. Za mě pořád stejně špatný, a to vážně nechci brblat za každou cenu.
Vnímam to podobne. Dlhé roky tu otrepávam bavorákom o hlavu interiéry Audi, ktoré som vnímal ako ergonomicky a hlavne kvalitatívne a esteticky parádne. Displejová móda to ale pokašľala, ergonómia išla dokelu a aj esteticky tie prázdne plochy displejov strádajú. Škoda o to väčšia, že exteriérovo sa mi smerovanie Audi stále páči (samozrejme až na spomínané výfuky, to je ostuda, pre ktorú nie je racionálne zdôvodnenie).
Celé dekády pro byly interiéry Audi těmi nejhezčími. Ty displaye jsou mor. Nejen, že je to horší, ani to není hezký. Nevěřil bych, že to řeknu, ale zlatý tablety v MB. :no:
Fejkový výfuky v téhle cenové trapas.
Označení motorizací tragický. :-(
No když se podíváme na prodavanejsi segmenty, u těchto zmíněných nemám vyzkoušeno na stejné bagáži.
Octavia vs karoq, corolla vs chr, 308sw vs 3008, astra st ( pokud se nova nesmrskla ) vs grandland, C klasse vs GLC ( zde nutno dodat že tak velký rozdíl to nebyl, ale pořád věci lépe využily prostor v kombi ). Klidně vezmu těch pár věcí, se kterými jsem objížděl dealerstvi. Jedna vec je od pohledu na litry v papírech, druhá jezdit po dealerstvich od auta k autu a nakládat stále ty samé věci.
Ne každý redaktor umí natočit a hlavně namluvit video. Laťka od Rasti nebo i Martina z Martina je hodně vysoká a u nás jsem zatím nenarazil na adekvátní odpověď. Mě se na ACZ naopak líbí členění, když srovnám s weby kam chodím, tedy Motor1.com, autoexpress nebo autocar, chybí mi u nich oddělení testů od zbytku atp. Layout ACZ mi přijde jako perfektně řešený.
Tož když už přišla na přetřes konkurence, tak co se vzhledu stránek týče se mi líbí "Garážisti". Taky po obsahové stránce je mi u nich sympatický větší počet videí - tady si nechala IMHO místní redakce ujet poněkud vlak ... co se obecně motoristických videí týče, jeví se mi na tom býti lépe na Slovensku, anebo i v Polsku ... tož tak ;-)
Spíš by to chtělo trochu zvětšit písmo a barvu klidně nějakou tmavší, jak říkáš. Nejblbější je, že mám diskuzi, po obou stranách rekalmu a pak volné místo... blbá reklama...
Ne neni to moc dobrý = na to jak dlouho to trvalo. A FAKT sme s kolegou během pár vteřin probrali porovnali protože tohle je trochu naše profese a vyhodnotili = nevim nechápu nerozumim = jak to že tady tohle nefunguje. Ani si navzájem po sobě nepřečtou články = proto ta šílená chybovost. Pravdu měl prostě první den po zrušení starý dobrý kvalitní přehledný platformy Karel = tu novou dělá nějakej ne moc schopnej asi příbuznej
Nejde o autoforum = ty fakt znáš někoho kdo ten web zbožňuje? Že je rychlejší než ACZ = to je fakt. Že to cos jim myslim i ty vyčítal dělá už i ACZ = taky
Třeba mě osobně dneska z českejch docela vyhovuje https://autobible.euro.cz/novinky/ nesrovnatelně menší chybovost než tady a i ta grafika de
No HURÁ že je strom = pozdě ale přece. Ta grafika ŠLA líp = fakt zajímavý že když zkritizuju nějakou místní chybu = často se řeší všechno ostatní včetně něco o MĚ = než ta chyba :D
Tenhle krouťák by byl na DSG už asi moc ;-) Je tam klasický ZF, ale nějaká hlava pomazaná z Audi si usmyslela, že emise sníží id.i.otským softwarem. Je to samozřejmě medvědí služba.
No, tady strašně pomáhá to elektrické turbo, nebo co je to za fíčuru, dostaneš to okamžitě, kdežto to V8biturbo se chvíli roztáčí... zase má ten skvělej zvuk :D
Tu V6 před FL jsem jezdil. Jen na 20" kolech, která jsou samozřejmě mnohem tolerantnější k dírám, auto bez AWS, takže horší obratnost než v tomto případě. Vopruz je software převodovky, majitel si sice blaženě chrochtá, že to je fantazie, ale ta váhavost když za apexem chceš přidat a špajska nechce nebo chceš předjíždět a bez přefouknutí plynu to tam není, mě strašně štvalo.
Jo, zkusil jsem si to jen krátce, ten motor je fascinující, okamžitý zátah a hlavně lehkost, s jakou ta "kráva" jezdí... a to se mi jinak moc SUV od Audi nelíbí, ale před technikou klobouk dolu. Jak už jsem tu kacířsky napsal, ten motor měl pro mě větší wow efekt, než V8biturbo od MB :D
No já nevím, ale když čtu článek o SQ 7 a dám další stránku, kde je V6TDI, tak to mi příjde takové zvláštní, změní se i fotky auta :D Asi je to jak říkáš, ale je to zvláštně pojaté
Každopádně SQ7 je fantastický kousek. 2,5t s kilem pod 5 a spotřebou 10. Navíc maxi kultivovanost.
I přes FL je to ale spíš výhledově akceptovatelné než hezké auto.
Kdyz clovek hleda jedno auto pro vsechno, kam tohle auto spada, tak je tohle ok, ve svete kdy suv maji horsi kufr jak kde jakej kombik tady ta prakticnost aspon je.