Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi SQ7 – Hezčí a pořád ohromující

Druhá generace Audi Q7 vyrazila do druhé poloviny svého životní cyklu s několika výraznými novinkami. A platí to samozřejmě i pro vrcholnou verzi SQ7.
Zpět na článek
Avatar - white label
31. 1. 2020 08:33
Re: Hez ... Čo?
Také jsem doufal, ale zřejmě nejen Číňan nad tím plesá... ;-)
Avatar - rohYpnol
30. 1. 2020 18:38
Re: Hez ... Čo?
Ne. Píšu zcela vážně. :-!
Avatar - _beta
30. 1. 2020 17:35
Re: Hez ... Čo?
Tak určite len trollíš.
Je mi jasné že máš dostatok vkusu a len ma takto priateľsky natahuješ.

:)
Avatar - rohYpnol
30. 1. 2020 16:43
Re: Hezčí?
Asi jsem číňan...

Q7 před FL jsem měl za technicky skvělé auto, ale vzhled prostě úplně pohořel. Přesně to, co mi vadilo, změnil FL. Nyní je opravdu konečně krásné. I když první generace po FL stejně považuji za vzhledově nepřekonanou.
Avatar - rohYpnol
30. 1. 2020 16:41
Re: Interiér
Já nemám s interiérem Audi problém. Naopak. Interiéry jsou krásné a s displayi nemám problém. Haptická odezva je příjemná.

Co je na kritiku, je lacinost interiérů některých menších nových Audi.

Ale v tomto plnoformátu jsou interiéry prostě luxus. I když je pravda, že BMW udělalo také neuvěřitelný pokrok a MB je stabilně ok. Takže některými novináři protěžované vychvalování interiérů Audi za to nejlepší tak úplně nesdílím.
Avatar - rohYpnol
30. 1. 2020 16:29
Re: Hez ... Čo?
Ano. Q7 FL s čistým svědomím označím za krásné auto.
Avatar - white label
30. 1. 2020 14:07
Re: Hezčí?
Před face vypadala SQ7 líp, než Q7, teď se ten rozdíl nějak "otupil".
Narážka na Čínu platí i pro ten "multi displayový" interiér, který Číňané tak milují.
Výraznější maska (v matném! alu provedení) s vodorovným žebrováním seděla ke hmotě SQ7 líp, teď je větší se svislým prořídlým žebrováním, je příliš prázdná a rámeček přehnaně subtilní a vypadá jako propadlá o "půl patra" níž:
https://img2.auto.cz/…ull/6154374_.jpg
https://img2.auto.cz/…ull/3979485_.jpg
https://img2.auto.cz/…ull/3979488_.jpg
Za mě teda ta maska teď celkově výrazně horší (hlavně sladění s autem jako celek), dokonce mi to trochu připomíná jisté někdejší domácí garážové facelifty, když dostala A8 poprvé singleframe a někteří individualisté si tu novou masku koupili a implementovali ji na verzi před singleframe.
A zezadu to taky nedopadlo dobře, chromovaná lišta, komický pokus o "difuzor" a koncovky "výfuku" jsou pověstnou třešničkou na dortu.
Tohle je ta správná SQ7:
http://targetnews.sk/…b15b3db80_XL.jpg
https://www.automotivehospital.com.au/…8/Audi-SQ7-3.jpg
https://www.automotivehospital.com.au/…8/Audi-SQ7-7.jpg
Avatar - Beefcake
30. 1. 2020 12:30
great
Oblubena tema - falosne vyfuky a generator zvuku.
Auto s brutal parametrami a su na to odkazani ? Asi by to internetovi imidzisti menej kupovali, boli by menej pretekari, keby to robilo menej brm brm.
Hanba najvacsia. To je presne v style : "Dělaj machry a hajzl maj na chodbě".
Avatar - Magister
30. 1. 2020 12:16
Re: Hez ... Čo?
Taky nerozumím tomuto konzumnímu přístupu hodnotit krabici na chůdách bez špetky designového šmrncu a invence jako hezčí.... samozřejmě nic proti interiéru.
Avatar - Mikesus
30. 1. 2020 11:06
Re: a prakticnost?
Ano souhlasím, když člověk sklopi sedačky, mají SUV již o hodně navrh. Ale to bohužel nejde, když jsou obsazené.
Pro mne SUV a cross je prakticky to samé. Jestli malé/střední SUV nebo cross, to je na jedno brdo.
Avatar - _Karel_
30. 1. 2020 08:05
Re: a prakticnost?
Podle mě je 3008 karoserií úplně normální SUV, jen bez AWD. Není nízký jako např. X-ceed nebo CX-30.
30. 1. 2020 05:13
Re: Hezčí?
Jedna pozitivním věc je netrčící maska. Jinak mě to pořád nijak za srdce nechytá, ale přijde mi to lepší. Chrom mít nemusíš.
30. 1. 2020 05:05
Re: a prakticnost?
3008 není SUV, ale crossover, Octavia je stejně velká jako Kodiaq ;-) C i GLC mám na firmě a při potřebě využít kufr na max to rozdíl je. ;-)
29. 1. 2020 22:02
Re: Interiér
myslis asi skor "grafiku" displayov ... MB ma tak trochu "kolotocarsku" ... zase mne sa viac paci BMW oproti AUDI, ale hodnotenie dizajnu je vzdy velmi subjektivna zalezitost
29. 1. 2020 21:06
Re: Interiér
Myslim si to iste, akurat ten Audi display je o dost krajsi ako BMW a Mercedes radsej uplne vynecham. Ale ked dnes suchas hladku plochu prstekom, tak si trendy...
29. 1. 2020 21:04
Re: Tak zelene Nemecko
To ma fakt pobavilo aj mojich synov...
Avatar - white label
29. 1. 2020 20:37
Re: a prakticnost?
Tomu rozumím...
Je taky kočárek a kočárek, třeba Stokke Xplory - i jako hluboký kočárek (po jednoduchém složení) je tak skladný, že jsem ho bez problému skládal do kufru pětkového Golfu GTI a ještě mi tam k němu vlezl větší nákup, a to se vše vešlo pod horní desku kufru.
https://d46-a.sdn.cz/…_G_u/ikMxQO.jpeg?…
29. 1. 2020 20:29
Re: Hezčí?
vidim to podobne. hlavne po fakt krasnej Q8 som cakal, ze Q7 po FL bude vyzerat lepsie
29. 1. 2020 20:24
Re: a prakticnost?
aha ... jasne ... mal taky "iny" slovosled :-)
29. 1. 2020 20:15
Re: a prakticnost?
riesili sme minuly rok podobny problem ... teda otazku kocik vs kufor auta vs dlzka auta a jeho prakticnost aj do mesta. paradny kufor ma GLS, Touareg a XC90 potom Q7 a X5. Ide ale o to, ze kocik realne pouzivas cca do jeden a pol roka prcka, potom Ti uplne staci mala skladacia bugina ... cize sa kufor okolo 550l / aky maju stredne velke SUV / stava postacujuci. zena nechcela 5m velke SUV, takze sme kupili stredne velke s kufrom 550l kam sa bez problemov cela rodinka zbali / bez velkeho kocika samozrejme, lebo ten realne zaberie cely kufor /. v pripade potreby davame na strechu truhlu. vnutorny priestor medzi velkymi SUV a stredne velkymi SUV je mininalny ... rozdiel sa prejavi prakticky len v kufroch, ktore su o vyraznych cca 200-300l vacsie.

PS: spravili sme na nom asi 10k km od leta, ale stale som neprisiel na to, co ludi tak velmi na SUV fascinuje ... mame v nom sice / podla mna / dokonaly motor, ale aj tak by som dal prednost 5er kombiku s tym istym motorom.
Avatar - white label
29. 1. 2020 19:41
Hezčí?
Předchozí SQ7 vypadala naopak líp, zvenku i zevnitř!
Tohle je facelift pro Čínu, bohužel se tento trend týká celé D3 a konkrétně MB, ten už prakticky čínský je. :no:
Avatar - white label
29. 1. 2020 19:40
Re: Není možná!!!
Ale pořád to má daleko do minulé klasiky..., dál tu zoufale chybí tlačítko "předchozí příspěvek"!
Avatar - donPedro
29. 1. 2020 18:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
No z CZ mne napadá jen Honza Koubek, Slováků je daleko víc, příjemným překvapením je pro mne polská motožurnalistika (jeden za všechny Pertyn Ględzi), o německy a anglicky hovořících počtech se snad ani nemá smyslu zmiňovat, tych je jak maku, ale přece jen mi nedá zde uvésti Mata Watsona z carwow, nejen pro jeho specifický styl humoru ;-).
Avatar - CICERO
29. 1. 2020 17:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 1. 2020 16:34
Re: a prakticnost?
Napsal sem to nesrozumitelne. Nedavno sem projizdel suv jako tiguan ale zajimali me i auta jako mercedes b a myslel sem ze maji minimalne 500 litru. Kombiky jako a6, ale i vw golf variant maji stejne nebo vic. Že se mi potvrdilo že suv je sobry spis jen ze sedis vysoko a mas přehled o provozu. Řešil sem jaký auto pro mimino, takze kocarek a tak a proto ocenuju ze q7 neni jen styl ale uz to ma poradnej prostor :yes: ps: ta x5 by me taky zajimala, myslim rok 2014-2018.
Avatar - _Karel_
29. 1. 2020 16:19
Re: Interiér
Jj, jak už pomalu vybírám auto, tak jsem koukal i po zánovních Q5, a interiér před displayi a po - to je sto a jedna. :-(
Avatar - _Karel_
29. 1. 2020 16:18
Formát
K novému formátu - po dlouhé době se to pomalůůůů vrací k původní podobě, ale furt to stojí za starou bačkoru. Zobrazit si diskuzi ve stromu můžu nahoře, vedle příspěvku by místo možnosti stromu mělo být původní "reakce na...", kdy hned zjistím, na co konkrétní příspěvek reagoval. Za mě pořád stejně špatný, a to vážně nechci brblat za každou cenu.
Avatar - iudex
29. 1. 2020 16:15
Re: Interiér
Vnímam to podobne. Dlhé roky tu otrepávam bavorákom o hlavu interiéry Audi, ktoré som vnímal ako ergonomicky a hlavne kvalitatívne a esteticky parádne. Displejová móda to ale pokašľala, ergonómia išla dokelu a aj esteticky tie prázdne plochy displejov strádajú. Škoda o to väčšia, že exteriérovo sa mi smerovanie Audi stále páči (samozrejme až na spomínané výfuky, to je ostuda, pre ktorú nie je racionálne zdôvodnenie).
Avatar - _Karel_
29. 1. 2020 16:09
Re: a prakticnost?
Vždyť píše že u Q7 kufr ok.
Avatar - _Karel_
29. 1. 2020 16:08
Interiér
Celé dekády pro byly interiéry Audi těmi nejhezčími. Ty displaye jsou mor. Nejen, že je to horší, ani to není hezký. Nevěřil bych, že to řeknu, ale zlatý tablety v MB. :no:
Fejkový výfuky v téhle cenové trapas.
Označení motorizací tragický.
:-(
Avatar - Mikesus
29. 1. 2020 15:59
Re: a prakticnost?
No když se podíváme na prodavanejsi segmenty, u těchto zmíněných nemám vyzkoušeno na stejné bagáži.
Octavia vs karoq, corolla vs chr, 308sw vs 3008, astra st ( pokud se nova nesmrskla ) vs grandland, C klasse vs GLC ( zde nutno dodat že tak velký rozdíl to nebyl, ale pořád věci lépe využily prostor v kombi ). Klidně vezmu těch pár věcí, se kterými jsem objížděl dealerstvi. Jedna vec je od pohledu na litry v papírech, druhá jezdit po dealerstvich od auta k autu a nakládat stále ty samé věci.
29. 1. 2020 15:12
Tak zelene Nemecko
a tak skvely motor. Nezhromazdime sa pred Audi na kratky protest? Majetnejsi by protest mohli vyuzit na objednavku uvedeneho modelu.
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 14:54
Re: Re: Re: Re: Re: Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
No fajn že ti vyhovuje místní furt původní layout takže to může bejt trochu i zvyk = ale co dál? :-)
29. 1. 2020 14:48
Re: Re: Re: Re: Re: Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Ne každý redaktor umí natočit a hlavně namluvit video. Laťka od Rasti nebo i Martina z Martina je hodně vysoká a u nás jsem zatím nenarazil na adekvátní odpověď. Mě se na ACZ naopak líbí členění, když srovnám s weby kam chodím, tedy Motor1.com, autoexpress nebo autocar, chybí mi u nich oddělení testů od zbytku atp. Layout ACZ mi přijde jako perfektně řešený.
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 14:43
Re: Re: Re: Re: Re: Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
:yes: :yes:
Avatar - donPedro
29. 1. 2020 14:40
Re: Re: Re: Re: Re: Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Tož když už přišla na přetřes konkurence, tak co se vzhledu stránek týče se mi líbí "Garážisti". Taky po obsahové stránce je mi u nich sympatický větší počet videí - tady si nechala IMHO místní redakce ujet poněkud vlak ... co se obecně motoristických videí týče, jeví se mi na tom býti lépe na Slovensku, anebo i v Polsku ... tož tak ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 14:36
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Jak sem psal to sme probrali během pár vteřin = tohle NENI optimální

Fakt NErozumim kdo to na takhle velkym navštěvovanym https://www.hifi-voice.com/…ni-ciste-a-jasne webu dělá = amatér? :-|
29. 1. 2020 14:29
Re: Není možná!!!
Do léta přijde nový barevný podklad a do nazimy zase někdo přijde s nápadem to předělat :-[]
Avatar - donPedro
29. 1. 2020 14:27
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
BTW na monitoru EIZO cajk jak font tak i jas, byť já bych třeba uvítal nějaký ten "night režim" ;-)
Avatar - Ozzman
29. 1. 2020 14:27
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Spíš by to chtělo trochu zvětšit písmo a barvu klidně nějakou tmavší, jak říkáš. Nejblbější je, že mám diskuzi, po obou stranách rekalmu a pak volné místo... blbá reklama...
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 14:23
Re: Re: Re: Re: Re: Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Ty si nějak placenej za hájení ACZ?

Ne neni to moc dobrý = na to jak dlouho to trvalo. A FAKT sme s kolegou během pár vteřin probrali porovnali protože tohle je trochu naše profese a vyhodnotili = nevim nechápu nerozumim = jak to že tady tohle nefunguje. Ani si navzájem po sobě nepřečtou články = proto ta šílená chybovost. Pravdu měl prostě první den po zrušení starý dobrý kvalitní přehledný platformy Karel = tu novou dělá nějakej ne moc schopnej asi příbuznej

Nejde o autoforum = ty fakt znáš někoho kdo ten web zbožňuje? Že je rychlejší než ACZ = to je fakt. Že to cos jim myslim i ty vyčítal dělá už i ACZ = taky

Třeba mě osobně dneska z českejch docela vyhovuje https://autobible.euro.cz/novinky/ nesrovnatelně menší chybovost než tady a i ta grafika de

No HURÁ že je strom = pozdě ale přece. Ta grafika ŠLA líp = fakt zajímavý že když zkritizuju nějakou místní chybu = často se řeší všechno ostatní včetně něco o MĚ = než ta chyba :D
Avatar - iudex
29. 1. 2020 14:22
Re: Není možná!!!
Pridávam sa, popravde som už nedúfal a zlomil nad tým palicu, o to príjemnejšie prekvapenie to je. Za toto :yes:
29. 1. 2020 14:20
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Myslíš těch, co se nebudou štítit nabíjet své EV v antoníček vedle uhelné elektrárny? ;-)
29. 1. 2020 14:17
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Už jsem jim psal, že barva tahá oči, chtělo by to návrat k okru nebo třeba lehké zeleni.

Stáhl jsem si jas a je to lepší.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2020 14:17
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Já asi taky, ale zase těch naštvaných ekologů, když bys jim oteveřel kapotu osmiválcového nafťáku... ještě si to rozmyslím :D
29. 1. 2020 14:17
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
No není to grafika jako v diskuzích na odpadním, ale mnohými zbožňovaném autoforum.cz :-[] :-[]
Avatar - Ozzman
29. 1. 2020 14:15
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Akorát se mi zmenšila celá diskuze, mám celkem velký monitor a krátkozraký nejsem, ale začínají mne z toho bolet oči :D
29. 1. 2020 14:15
Re: SQ7 je skvělá jako nový formát diskuze
Jako, že přišla o prasečí čumák? ;-)
Avatar - KANKUNEN
29. 1. 2020 14:13
SQ7 je skvělá jako nový formát diskuze
Ale formát je hezčí asi jako SQ8.
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 14:12
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Nová popravdě HORŠÍ grafika = zrovna sme to rozebírali..

Ale zase konečně STROM = řešící tu DĚSIVOU NEpřehlednost = takže plus mínus = ale aspoň snaha.. :yes: :-)
Avatar - bbaronSVK
29. 1. 2020 14:12
Re: To sou věci
https://***/nXn skracovac.....
29. 1. 2020 14:12
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Je to tu! Hurááá! Nahoře přehled vláken.
29. 1. 2020 14:11
Není možná!!!
Teda ACZ, udělali jste mi radost! Konečně zase diskuze v lepším formátu! :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
29. 1. 2020 14:11
Re: To sou věci
Tak to není jen chyba grafiky? :D
Avatar - Ozzman
29. 1. 2020 14:10
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
ahá... klasika :/ Hele, mám chybu u sebe, nebo je tu nová grafika diskuzí?
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2020 14:10
Re: To sou věci
No do budoucna...

Koukám že sme se po roce dočkali stromu = no to JE plus :yes:
29. 1. 2020 14:08
Re: a prakticnost?
Už jsme to dnes probírali víckrát, pokud porovnám využitelnost 5er a X5 kombík má smůlu, Q7 vs A6 dtto.
29. 1. 2020 14:07
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Tenhle krouťák by byl na DSG už asi moc ;-) Je tam klasický ZF, ale nějaká hlava pomazaná z Audi si usmyslela, že emise sníží id.i.otským softwarem. Je to samozřejmě medvědí služba.
29. 1. 2020 14:05
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
V8 biturbo bych samozřejmě radši ;-)
29. 1. 2020 14:04
Re: a prakticnost?
to by zaujimalo aj mna, ale zrejme len kufor Q7 nikdy nevidel
Avatar - Ozzman
29. 1. 2020 14:03
Re: To sou věci
EV jim může být jedno, když maj naftovou Véosmičku....
Avatar - Ozzman
29. 1. 2020 14:00
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
No, není to dvouspojka :-[] Ale ta zase cuká... počkej, než to sem někdo příjde vysvětlit :D
Avatar - Ozzman
29. 1. 2020 13:59
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
No, tady strašně pomáhá to elektrické turbo, nebo co je to za fíčuru, dostaneš to okamžitě, kdežto to V8biturbo se chvíli roztáčí... zase má ten skvělej zvuk :D
29. 1. 2020 13:57
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Sakra a já si chtěli tuhle měňavou bílou objednat :-!
29. 1. 2020 13:56
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Od V8 biturbo to čekáš, tady je pořád zemědělský pohon a on funguje úžasně.
29. 1. 2020 13:55
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Tu V6 před FL jsem jezdil. Jen na 20" kolech, která jsou samozřejmě mnohem tolerantnější k dírám, auto bez AWS, takže horší obratnost než v tomto případě. Vopruz je software převodovky, majitel si sice blaženě chrochtá, že to je fantazie, ale ta váhavost když za apexem chceš přidat a špajska nechce nebo chceš předjíždět a bez přefouknutí plynu to tam není, mě strašně štvalo.
29. 1. 2020 13:53
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Díky za upozornění. Chyba byla přímo ve specifikaci dodané k autu. Nyní už je to opraveno.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2020 13:52
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Jo, zkusil jsem si to jen krátce, ten motor je fascinující, okamžitý zátah a hlavně lehkost, s jakou ta "kráva" jezdí... a to se mi jinak moc SUV od Audi nelíbí, ale před technikou klobouk dolu. Jak už jsem tu kacířsky napsal, ten motor měl pro mě větší wow efekt, než V8biturbo od MB :D
Avatar - Ozzman
29. 1. 2020 13:50
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
No já nevím, ale když čtu článek o SQ 7 a dám další stránku, kde je V6TDI, tak to mi příjde takové zvláštní, změní se i fotky auta :D Asi je to jak říkáš, ale je to zvláštně pojaté
29. 1. 2020 13:50
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Každopádně SQ7 je fantastický kousek. 2,5t s kilem pod 5 a spotřebou 10. Navíc maxi kultivovanost.
I přes FL je to ale spíš výhledově akceptovatelné než hezké auto.
29. 1. 2020 13:48
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
To jsem bral jen jako srovnání, jestli je to nesouvisející chyba, tak pardon. ;-)
Avatar - Ozzman
29. 1. 2020 13:44
Re: lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Hlavně koupíš SQ7 a chvíli je z toho jen V6 TDI ! :D
29. 1. 2020 13:30
Re: a prakticnost?
V čem mají obecně horší kufr?
29. 1. 2020 13:29
lak Bílá Gletscher (36.600 Kč)
Tento prvek příplatkové výbavy je úžasný! Koupíte bílou a dostanete rudou či šedou. :yes:

Čemu máme my čtenáři věřit?
29. 1. 2020 13:25
a prakticnost?
Kdyz clovek hleda jedno auto pro vsechno, kam tohle auto spada, tak je tohle ok, ve svete kdy suv maji horsi kufr jak kde jakej kombik tady ta prakticnost aspon je.
Avatar - _beta
29. 1. 2020 13:06
Hez ... Čo?
Interiér, to áno, ten povedzme vyzerá dobre.
Ale Q7 a hezký do jednej vety, to myslíte vážne?